Entern Skrevet 18. oktober 2022 #11101 Skrevet 18. oktober 2022 Embla Othea skrev (36 minutter siden): Ja jeg vil ha farsmelk Vanlig eller skummet?
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #11102 Skrevet 18. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Vanlig eller skummet? Kefir 😏
Entern Skrevet 18. oktober 2022 #11103 Skrevet 18. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Kefir 😏 Ingenting som slår @Agent smiths egenproduserte kefir 👍
Entern Skrevet 18. oktober 2022 #11104 Skrevet 18. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Så mange krav til meg overalt
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #11105 Skrevet 18. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ingenting som slår @Agent smiths egenproduserte kefir 👍 Skikkelig tjukk melk 😍 1
Entern Skrevet 18. oktober 2022 #11106 Skrevet 18. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Skikkelig tjukk melk 😍 Klumpete og god 😊
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #11107 Skrevet 18. oktober 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Klumpete og god 😊 Uten klumper helst
Entern Skrevet 18. oktober 2022 #11108 Skrevet 18. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Uten klumper helst Det må du nok ta opp med produsenten
Embla Othea Skrevet 18. oktober 2022 #11109 Skrevet 18. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Det må du nok ta opp med produsenten Ja
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober 2022 #11110 Skrevet 18. oktober 2022 Ungelek to ganger i uka går bra. Jeg slår dem sammen og leker med dem samme dagen, for jeg leier et "lekeland" med aktiviteter/ballbinge og ungene og meg fryder oss hele dagen. Så er Hoppen helt utslitt og.... 1
Entern Skrevet 18. oktober 2022 #11111 Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Episode 251 Sosialpratbrukerne på Låven Senteret organiserer en realityparodi der noen av pasientene samt pleier @Kvakkekyllingen spiller deltagerne i en serie ved navn Nissene på låven/over skog og hei/i bingen. Kvakke tror dette kan hjelpe med å motvirke stress og kurere underliggende traumer og vrangforestillinger, for det har @Frøkenfryden og @AliceNextDoor sagt og de er ho psykologer, selv om de selvfølgelig også er innlagt på Senteret. Rollefordelingen blir sånn: @SVK er Asbjørn @Cid er Bent @Frøkenfryden er Kine, for øvrig var hele greia hennes ide @Embla Othea er Karita @Entern er Tom @Agent smith er Steven @Ciaran og Ciara er programlederne @DundreMilfin er Anne-Gro @AliceNextDoor er Marthe @TheHairyToothfairy er Svein eller Sverre 2 (i bingen; Jon Øigarden), han slet med å bestemme seg eller kanskje han blandet dem sammen @Villfisker er Timothy @Svinet er Alexis @Kvakkekyllingen er Synne @Athena Catalina er Benedicte @Maskinfører er Sverre 1 (på låven; Sverre Borge) @Hoppetaujenta er Stella Endret 18. oktober 2022 av Entern Bedre sånn 2
Entern Skrevet 18. oktober 2022 #11112 Skrevet 18. oktober 2022 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ungelek to ganger i uka går bra. Jeg slår dem sammen og leker med dem samme dagen, for jeg leier et "lekeland" med aktiviteter/ballbinge og ungene og meg fryder oss hele dagen. Så er Hoppen helt utslitt og.... Ser for meg at du må være fantastisk med barn 😍 1 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 18. oktober 2022 #11113 Skrevet 18. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Episode 251 Sosialpratbrukerne på Låven Senteret organiserer en realityparodi der noen av pasientene samt pleier @Kvakkekyllingen spiller deltagerne i en serie ved navn Nissene på låven/over skog og hei/i bingen. Kvakke tror dette kan hjelpe med å motvirke stress og kurere underliggende traumer og vrangforestillinger, for det har @Frøkenfryden og @AliceNextDoor sagt og de er ho psykologer, selv om de selvfølgelig også er innlagt på Senteret. Rollefordelingen blir sånn: @SVK er Asbjørn @Cid er Bent @Frøkenfryden er Kine, for øvrig var hele greia hennes ide @Embla Othea er Karita @Entern er Tom @Agent smith er Steven @Ciaran og Ciara er programlederne @DundreMilfin er Anne-Gro @AliceNextDoor er Marthe @TheHairyToothfairy er Svein eller Sverre 2 (i bingen; Jon Øigarden), han slet med å bestemme seg eller kanskje han blandet dem sammen @Villfisker er Timothy @Svinet er Alexis @Kvakkekyllingen er Synne @Athena Catalina er Benedicte @Maskinfører er Sverre 1 (på låven; Sverre Borge) @Hoppetaujenta er Stella Haha 😁 Synne. Var det hun som var på tjukka? 🤣
Entern Skrevet 18. oktober 2022 #11114 Skrevet 18. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Haha 😁 Synne. Var det hun som var på tjukka? 🤣 😀 Husker faktisk ikke helt om det var henne eller en annen 😆 husker det var en som ble gravid med Asbjørn på låven og ikke likte det noe særlig 😆 Synne og Asbjørn ble sammen til slutt i i bingen da, de og Bent fikk happy ending (og for så vidt Tom😆) 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 18. oktober 2022 #11115 Skrevet 18. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): 😀 Husker faktisk ikke helt om det var henne eller en annen 😆 husker det var en som ble gravid med Asbjørn på låven og ikke likte det noe særlig 😆 Synne og Asbjørn ble sammen til slutt i i bingen da, de og Bent fikk happy ending (og for så vidt Tom😆) Jeg er usikker selv. Men synes jeg husker det 🤔 Hun var sørlending iallefall 😁
Entern Skrevet 18. oktober 2022 #11116 Skrevet 18. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg er usikker selv. Men synes jeg husker det 🤔 Hun var sørlending iallefall 😁 Ja veldig sørlending 😁 Ble så overrasket da jeg fant ut at det er jo samme skuespiller som samboeren til Karl i Mot i Brøstet, hun er jo både helt annerledes og mye morsommere i Nissene 😀 1
Gjest Agent smith Skrevet 18. oktober 2022 #11117 Skrevet 18. oktober 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): noteres, allerede iverksatt. sikleekspress antas på plass over nyår. fruen nekter meg å kalle den Bygdø. Bygdø er et helt normalt hundenavn, mener nå jeg og Harald Heide Steen Jr. Men det er vel fruen som bestemmer?
Gjest Agent smith Skrevet 18. oktober 2022 #11118 Skrevet 18. oktober 2022 Entern skrev (47 minutter siden): Det må du nok ta opp med produsenten 😆
Gjest Agent smith Skrevet 18. oktober 2022 #11119 Skrevet 18. oktober 2022 Entern skrev (18 minutter siden): Episode 251 Sosialpratbrukerne på Låven Senteret organiserer en realityparodi der noen av pasientene samt pleier @Kvakkekyllingen spiller deltagerne i en serie ved navn Nissene på låven/over skog og hei/i bingen. Kvakke tror dette kan hjelpe med å motvirke stress og kurere underliggende traumer og vrangforestillinger, for det har @Frøkenfryden og @AliceNextDoor sagt og de er ho psykologer, selv om de selvfølgelig også er innlagt på Senteret. Rollefordelingen blir sånn: @SVK er Asbjørn @Cid er Bent @Frøkenfryden er Kine, for øvrig var hele greia hennes ide @Embla Othea er Karita @Entern er Tom @Agent smith er Steven @Ciaran og Ciara er programlederne @DundreMilfin er Anne-Gro @AliceNextDoor er Marthe @TheHairyToothfairy er Svein eller Sverre 2 (i bingen; Jon Øigarden), han slet med å bestemme seg eller kanskje han blandet dem sammen @Villfisker er Timothy @Svinet er Alexis @Kvakkekyllingen er Synne @Athena Catalina er Benedicte @Maskinfører er Sverre 1 (på låven; Sverre Borge) @Hoppetaujenta er Stella 😆 passer bra
TheHairyToothfairy Skrevet 18. oktober 2022 #11120 Skrevet 18. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Men det er vel fruen som bestemmer? Njææææææææ, vi kjører demokrati hjemme. Men jeg vet hvor inderlig lett et setter skinn smelter hennes hjerte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå