Entern Skrevet 14. oktober 2022 #10741 Skrevet 14. oktober 2022 (endret) Cid skrev (7 minutter siden): @Hoppetaujenta er Mummimamma, Anton er Mummipappa, Jeg er Mummitrollet, @Kvakkekyllingen er Snorkfrøken, @Frøkenfryden er Filifjonka, @Agent smith er Hemulen, @Entern er Snusmumrikken, @SVK er Sniff, @Lea er Lillemy, @Villfisker er Stinky, @Athena Catalina er Totiki, @jukkapalme er Hufsa, @Embla Othea er Mymlen II, @Ciaran og Ciara er Tufsla og Vifsla, @Adobyen er Snorken, @hjärterdam er Mymlen, moderator er Politimesteren og Anonymbrukerne er Hattifnattene Veldig bra casting 😀 Jeg er rørt og beæret av å bli castet som Snusmumrikken, det er en stor ære 🥹🥹🥹🥹🥹🥹 Veldig bra casting ellers også 😊 forøvrig er @Athena Catalinas og @Ciaran og Ciaras karakterer, forskjellige som de er, inspirert av samme person (Toves kjæreste)😁 Veldig enig i castingen😊 Endret 14. oktober 2022 av Entern 1
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #10742 Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Hun er fin da 😃 hun er storesøstera til hun fra New Girl Ja de har jo samme etternavn så det burde jeg skjønt 😅 Liker begge to jeg 😊 Hun fra New Girl (Zooey Deschanel) er en av to skuespillere som aldri har vært bedre enn i Allmost Famous, men er mye bedre enn hun andre i filmen som aldri har vært bedre da (Kate Hudson)😅 1
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #10743 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Veldig bra casting 😀 Jeg er rørt og beæret av å bli castet som Snusmumrikken, det er en stor ære 🥹🥹🥹🥹🥹🥹 Veldig bra casting ellers også 😊 forøvrig er @Athena Catalinas og @Ciaran og Ciaras karakterer, forskjellige som de er, inspirert av samme person (Toves kjæreste)😁 Vekdig enig i castingen😊 Hehe takk jeg måtte tenke en del 😅 måtte søke opp karakterene, jeg hadde glemt noen få som Mymlen, jeg hadde heller ikke fått med meg før at hun har det samme navnet som moren sin bare med to I-er. Totiki trodde jeg faktisk helt ærlig at var en mann helt til jeg ble voksen 😅
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #10744 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja de har jo samme etternavn så det burde jeg skjønt 😅 Liker begge to jeg 😊 Hun fra New Girl (Zooey Deschanel) er en av to skuespillere som aldri har vært bedre enn i Allmost Famous, men er mye bedre enn hun andre i filmen som aldri har vært bedre da (Kate Hudson)😅 Den skjønte ikke jeg
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #10745 Skrevet 14. oktober 2022 Villfisker skrev (1 time siden): Ja, det vil vi. Men ikke flere hemuler. Så politimesteren passer på at han ikke flyr rundt og puler. Ja hørte de måtte skjære av balla hans
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #10746 Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Den skjønte ikke jeg Zooey Deschanel spilte storesøsteren til den mannlige hovedpersonen/fortellerpersonen i Allmost Famous mens Kate Hudson spilte den kvinnelige hovedpersonen/love interest’en, begge var kjempebra og det var begges gjennombrudd men de har ikke vært så bra siden, men Kate har vært dårlig siden mens Zooey bare ikke har vært like bra 😊 1
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #10747 Skrevet 14. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Ja hørte de måtte skjære av balla hans Pass deg ellers spammer jeg med musikken min 😡😡😡😡😡😡😡😡😡 1
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #10748 Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Hehe takk jeg måtte tenke en del 😅 måtte søke opp karakterene, jeg hadde glemt noen få som Mymlen, jeg hadde heller ikke fått med meg før at hun har det samme navnet som moren sin bare med to I-er. Totiki trodde jeg faktisk helt ærlig at var en mann helt til jeg ble voksen 😅 Jeg trodde også Totiki var gutt når jeg var barn 😊 Totikis kjønn er jo ikke viktig da 😀 men som voksen skjønner jeg jo at hun er en tøff dame 😊 1
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #10749 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg trodde også Totiki var gutt når jeg var barn 😊 Totikis kjønn er jo ikke viktig da 😀 men som voksen skjønner jeg jo at hun er en tøff dame 😊 Kanskje Totiki er en hen? Tove tenkte visst langt langt i forveien
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #10750 Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (20 minutter siden): @Hoppetaujenta er Mummimamma, Anton er Mummipappa, Jeg er Mummitrollet, @Kvakkekyllingen er Snorkfrøken, @Frøkenfryden er Filifjonka, @Agent smith er Hemulen, @Entern er Snusmumrikken, @SVK er Sniff, @Lea er Lillemy, @Villfisker er Stinky, @Athena Catalina er Totiki, @jukkapalme er Hufsa, @Embla Othea er Mymlen II, @Ciaran og Ciara er Tufsla og Vifsla, @Adobyen er Snorken, @hjärterdam er Mymlen, moderator er Politimesteren og Anonymbrukerne er Hattifnattene Hvorfor må jeg være en fæl fyr😭
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #10751 Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Kanskje Totiki er en hen? Tove tenkte visst langt langt i forveien Hun er nok en lesbisk dame, akkurat som dama hun er basert på 😊 Har kjent et par kule og snille lesbiske damer med veldig lik stil som Totiki 😊 1
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #10752 Skrevet 14. oktober 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Hvorfor må jeg være en fæl fyr😭 Fordi du er fæl mot oss 😏
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #10753 Skrevet 14. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Hvorfor må jeg være en fæl fyr😭 Fordi du er en fæl fyr vel, bare spør @Embla Othea😝😝😝😝 Hemulen er ikke fæl da, bare litt irriterende 😉😊 (Sier ikke at du er irriterende altså 😊) 2
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #10754 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Hun er nok en lesbisk dame, akkurat som dama hun er basert på 😊 Har kjent et par kule og snille lesbiske damer med veldig lik stil som Totiki 😊 Nå så jeg for meg en farmen med mummitroll karakterene 😅
Gjest Cid Skrevet 14. oktober 2022 #10755 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Fordi du er en fæl fyr vel, bare spør @Embla Othea😝😝😝😝 Hemulen er ikke fæl da, bare litt irriterende 😉😊 (Sier ikke at du er irriterende altså 😊) Hepulen
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #10756 Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Hepulen Ja @Agent smith burde skifte navn til Hepulen med bilde av Hemulen 😀😀😀😀😀😀 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #10757 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Fordi du er en fæl fyr vel, bare spør @Embla Othea😝😝😝😝 Hemulen er ikke fæl da, bare litt irriterende 😉😊 (Sier ikke at du er irriterende altså 😊) @Embla Othea er fæit
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #10758 Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Nå så jeg for meg en farmen med mummitroll karakterene 😅 Boka Sent i November er litt sånn men minus Mummifamilien 🥺🥺🥺🥺 alle har dratt til Mummidalen for å få hjelp med problemene sine og føle seg bedre men Mummifamilien er borte 🥺🥺🥺🥺🥺 og personene passer ikke sammen 🥺 Tilmed Snusmumrikken viser seg å ha svakheter 🥺 1
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #10759 Skrevet 14. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): @Embla Othea er fæit Nå blir det drama 😱
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #10760 Skrevet 14. oktober 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Fordi du er fæl mot oss 😏 😱
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå