Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober 2022 #10601 Skrevet 12. oktober 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Det håper jeg og 😊😊 dere er koselige og holder liv i sosialprat om natten 😊😊 Cassidy Tvillingene har jo Maskinfører som forumkompis her inne, og så har vi to veldig god kontakt med deg Entern, og med Cid og Hoppetaujenta da.😊😊☺️☺️ 1
Gjest Cid Skrevet 13. oktober 2022 #10602 Skrevet 13. oktober 2022 Entern skrev (På 10.10.2022 den 14.25): Episode 240 Når de ikke lager musikk bruker brukerne mesteparten av tiden sin på KG-Senteret, eller senteret som de kaller det (det er rent faktisk en psykiatrisk institusjon. Der jobber @Kvakkekyllingen som tar seg av alle etter beste evne) @Frøkenfryden: åååååå eg føler meg so uuuuuuusikker nooooooo, er eg for konfliktsky eller er eg for lite utagerande!? Åååååå eg veit ikkje mi arme råd!!! Eg vart so uuuuuusikker!!!! Svaaaaaar meeeeeg luuuuurven!!!! 😭 Luuuuuurveeeeeeeeen!!!!11!!😭 @Agent smith: Hvem er denne luuuuuurven du roper etter? Jeg kjenner ingen luuuuurven. Ingen som heter luuuuurven her lenger frøken, bare meg og så dette digre matmonsteret nedi gangen--- @Embla Othea: Kaller du meg matmonster din frekke faen!!!!? Vil du ha juling!!!!?? Jeg vet hvor du bor!!!!!😡 @Agent smith: 😱😭 @Kvakkekyllingen: Nå var det visst litt hysterisk stemning her på senteret i dag, dere må være snille med hverandre ellers blir det ikke fullt så god middag. Apropos middag, har noen sett kyllingbeina mine? @Cid: @Hoppetaujenta: ... @Kvakkekyllingen: Fisk til middag i dag! @Villfisker: Jeg liker fisk jeg @CAPS LOCK DET GJØR JEG OGSÅ DET!!! @Agent smith: IQen min er lavere enn vekta, men jeg liker også fisk @Entern: IQ'n min er og lavere enn vekta og je lik slik rå fisk je a ma 🍣 @Cid: 😱🏃♂️ @Frøkenfryden: Beinmarg! Beinmarg!!! ... @AliceNextDoor: Går det an å dempe støynivået litt, rommet mitt er bokstavelig talt next door, jeg hører ikke engang DundreMilfin prompe @DundreMilfin: Er jo nesten så jeg ikke hører meg selv prompe @Titania: Det er fryktelig dårlig luft her inne, jeg får hodepine @Kvakkekyllingen: Smertestillende til alle tre, og godluftspray i hele rommet! Tror jeg åpner et vindu ... @SVK: Jeg liker iskrem @Hoppetaujenta: Jeg har fryseren full av iskrem @Entern: Pistasjeis er bæsst @Athena Catalina: Det tror jeg ikke noe på. Jeg tror du liker jordbæris aller best jeg @Entern: 😭😭😭 @Cid: Jordbærmus @Hoppetaujenta: Anton! Anton!!!! @Kvakkekyllingen: Nå nå alle sammen, all iskrem er like god. Ingen grunn til å hisse seg opp. Alle får ... @Frøkenfryden: Kor e alle mummikoppane mine!? Eg treng dei! Eg treng dei!!!!!😭 @Embla Othea: *løper etter agent smith og kaster melkekartonger etter han* @Embla Othea: Farsmelk! Farsmelk!!!!!😡 @Agent smith: 😱😭 @Entern: hvis atte je itte får høre litt slik kjerkebræinn- og mordmetall snart, så får je en slik en psykotisk episode dom kæiller, og da bli're drama for æille da!! 💀 @Cid: 🏃♂️ @Kvakkekyllingen: Vet dere hva? Jeg tror jeg gir dere en god dose beroligende alle sammen jeg. Så sover vi litt alle sammen Så får alle en god porsjon kjøleskapsgrøt i morgen tidlig @Frøkenfryden: 🥰 ... @TheHairyToothfairy: Jeg er ikke her, jeg 👻 @Kvakkekyllingen: 😮 Haha morsomt 😂
Entern Skrevet 13. oktober 2022 #10603 Skrevet 13. oktober 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Haha morsomt 😂 Glad du likte den ☺️😊 1
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #10604 Skrevet 13. oktober 2022 Episode 246 Her kommer noen flere bakgrunnshistorier @Ford3000 denne dama har en rik familie historie. Familiehistorien hennes starter rundt tiden for den industrielle revolusjon. Her kommer en oversikt over hennes forfedre: Oldeforeldre: Ford 1( 1789- 1886) og Ford 2 ( 1792-1894) Besteforeldre:Henry Og T Ford( 1888-1964) Foreldre: peter forda (1962) og jane forda (1959) @Titania ble født en gang på åtti tallet Foreldrene hennes er Tristan og Anita Som liten ble hun ammet av barnevakten sin som bare ble kalt for tit-Anna @Marianne E er 5 generasjons Marianne i sin familie, Hun er et resultat av at hennes mor Marianne D og faren hennes gjorde 5 fine ting.
Ford3000 Skrevet 13. oktober 2022 #10605 Skrevet 13. oktober 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Episode 246 Her kommer noen flere bakgrunnshistorier @Ford3000 denne dama har en rik familie historie. Familiehistorien hennes starter rundt tiden for den industrielle revolusjon. Her kommer en oversikt over hennes forfedre: Oldeforeldre: Ford 1( 1789- 1886) og Ford 2 ( 1792-1894) Besteforeldre:Henry Og T Ford( 1888-1964) Foreldre: peter forda (1962) og jane forda (1959) Ja, rik på flere måter 😄 1
Titania Skrevet 13. oktober 2022 #10606 Skrevet 13. oktober 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 246 Her kommer noen flere bakgrunnshistorier @Ford3000 denne dama har en rik familie historie. Familiehistorien hennes starter rundt tiden for den industrielle revolusjon. Her kommer en oversikt over hennes forfedre: Oldeforeldre: Ford 1( 1789- 1886) og Ford 2 ( 1792-1894) Besteforeldre:Henry Og T Ford( 1888-1964) Foreldre: peter forda (1962) og jane forda (1959) @Titania ble født en gang på åtti tallet Foreldrene hennes er Tristan og Anita Som liten ble hun ammet av barnevakten sin som bare ble kalt for tit-Anna @Marianne E er 5 generasjons Marianne i sin familie, Hun er et resultat av at hennes mor Marianne D og faren hennes gjorde 5 fine ting. 1
Gjest Agent smith Skrevet 13. oktober 2022 #10607 Skrevet 13. oktober 2022 (endret) Episode 247 Litt mer om noens bakgrunn @Adobyen er en ekte cowboy. Og er et resultat av cowgirl.... Kjente forfedre er barnet billy, bøffel Bill og doctor ferie. @Embla Othea er ikke et resultat av vanlig kjødelig omgang, men ble laget ved at man blandet palmeolje,safarikjeks og vaffelrøre i en miksmaster. Endret 13. oktober 2022 av Agent smith
Gjest Adobyen Skrevet 13. oktober 2022 #10608 Skrevet 13. oktober 2022 😂😂😂 Det går rykter om at en tipp, tipptipppp oldefar i slekten døde i fylleslagsmål med støvlene på i en tøff og blodig brutal fortid, og på den tiden var jo eneste adspredelse vakre damer og brennevin. Det gikk hardt for seg i Telemarks fjell og daler. Broder Åge drev gledeshus i kjelleren på Dalen hotell. Så hvordan jeg kan ha dukket opp ut av noe slikt, har jeg ingen forklaring på. Det var jo bare armod så langt øyet kunne se. Hesten min er av det moderne slaget, som står på 4 hjul og spiser havre. Jeg humrer og ler og koser meg med @Agent smith sin fine såpe 🧼🛁 🤠
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober 2022 #10609 Skrevet 13. oktober 2022 Adobyen skrev (14 minutter siden): 😂😂😂 Det går rykter om at en tipp, tipptipppp oldefar i slekten døde i fylleslagsmål med støvlene på i en tøff og blodig brutal fortid, og på den tiden var jo eneste adspredelse vakre damer og brennevin. Det gikk hardt for seg i Telemarks fjell og daler. Broder Åge drev gledeshus i kjelleren på Dalen hotell. Så hvordan jeg kan ha dukket opp ut av noe slikt, har jeg ingen forklaring på. Det var jo bare armod så langt øyet kunne se. Hesten min er av det moderne slaget, som står på 4 hjul og spiser havre. Jeg humrer og ler og koser meg med @Agent smith sin fine såpe 🧼🛁 🤠 🤣🤣👍👍 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #10610 Skrevet 14. oktober 2022 Adobyen skrev (10 timer siden): 😂😂😂 Det går rykter om at en tipp, tipptipppp oldefar i slekten døde i fylleslagsmål med støvlene på i en tøff og blodig brutal fortid, og på den tiden var jo eneste adspredelse vakre damer og brennevin. Det gikk hardt for seg i Telemarks fjell og daler. Broder Åge drev gledeshus i kjelleren på Dalen hotell. Så hvordan jeg kan ha dukket opp ut av noe slikt, har jeg ingen forklaring på. Det var jo bare armod så langt øyet kunne se. Hesten min er av det moderne slaget, som står på 4 hjul og spiser havre. Jeg humrer og ler og koser meg med @Agent smith sin fine såpe 🧼🛁 🤠 😄
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober 2022 #10611 Skrevet 14. oktober 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): 😄 😊😊☺️☺️ 1
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #10612 Skrevet 14. oktober 2022 Episode 247 @Frøkenfryden mummikopper Det er jo en kjent sak at hun har alle koppene i mummikoppsamlingen. Hun har alle de kjente kjære koppene som de fleste har sett i hyllene på tilbords og nille. Det ikke alle vet er at hun også har vært på det mørke nettet og kjøpt kopper. Nå er mummiskapet fullt og hun ønsker derfor å gi bort noen av disse alternative mummikoppene.. @Hoppetaujenta får koppen Med bilde av mummipappa som pisker mummimamma med hoppetau etter at hun har vært frekk i kjeften @Cid får koppen der mummimamma og pappa spooner i 69 @Entern får den der mummipappa drikker whisky og spyr @Athena Catalina får koppen med bildet av snusmumrikken som danser naken i månelyset. @Kvakkekyllingen får koppen der sausedyret øver seg på bryllupsnatten @Peanut får koppen der mummipappa skyter naboene sine hemulen og snusmumrikken @AliceNextDoor får koppen der vi ser mymlen dra sin vei limousin @jukkapalme får den der snorkfrøken viser frem kokosnüssene sine @DundreMilfin får den der mummimamma og mummipappa drar på sexklubb @Kate Upton får den der mummimamma soler seg naken @Ciaran og Ciara får koppen med tufsla og vifsla som knar deig midt på natta @SVK får koppen der mummipappa banker opp snusmumrikken @Villfisker får koppen der hemulen torturerer fisk. Forsetter....
Ciaran og Ciara Skrevet 14. oktober 2022 #10613 Skrevet 14. oktober 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 247 @Frøkenfryden mummikopper Det er jo en kjent sak at hun har alle koppene i mummikoppsamlingen. Hun har alle de kjente kjære koppene som de fleste har sett i hyllene på tilbords og nille. Det ikke alle vet er at hun også har vært på det mørke nettet og kjøpt kopper. Nå er mummiskapet fullt og hun ønsker derfor å gi bort noen av disse alternative mummikoppene.. @Hoppetaujenta får koppen Med bilde av mummipappa som pisker mummimamma med hoppetau etter at hun har vært frekk i kjeften @Cid får koppen der mummimamma og pappa spooner i 69 @Entern får den der mummipappa drikker whisky og spyr @Athena Catalina får koppen med bildet av snusmumrikken som danser naken i månelyset. @Kvakkekyllingen får koppen der sausedyret øver seg på bryllupsnatten @Peanut får koppen der mummipappa skyter naboene sine hemulen og snusmumrikken @AliceNextDoor får koppen der vi ser mymlen dra sin vei limousin @jukkapalme får den der snorkfrøken viser frem kokosnüssene sine @DundreMilfin får den der mummimamma og mummipappa drar på sexklubb @Kate Upton får den der mummimamma soler seg naken @Ciaran og Ciara får koppen med tufsla og vifsla som knar deig midt på natta @SVK får koppen der mummipappa banker opp snusmumrikken @Villfisker får koppen der hemulen torturerer fisk. Forsetter.... Cassidy Tvillingene liker godt disse skriveriene dine her vi Agent Smith.✍️✍️👍👍 1
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2022 #10614 Skrevet 14. oktober 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Episode 247 @Frøkenfryden mummikopper Det er jo en kjent sak at hun har alle koppene i mummikoppsamlingen. Hun har alle de kjente kjære koppene som de fleste har sett i hyllene på tilbords og nille. Det ikke alle vet er at hun også har vært på det mørke nettet og kjøpt kopper. Nå er mummiskapet fullt og hun ønsker derfor å gi bort noen av disse alternative mummikoppene.. @Hoppetaujenta får koppen Med bilde av mummipappa som pisker mummimamma med hoppetau etter at hun har vært frekk i kjeften @Cid får koppen der mummimamma og pappa spooner i 69 @Entern får den der mummipappa drikker whisky og spyr @Athena Catalina får koppen med bildet av snusmumrikken som danser naken i månelyset. @Kvakkekyllingen får koppen der sausedyret øver seg på bryllupsnatten @Peanut får koppen der mummipappa skyter naboene sine hemulen og snusmumrikken @AliceNextDoor får koppen der vi ser mymlen dra sin vei limousin @jukkapalme får den der snorkfrøken viser frem kokosnüssene sine @DundreMilfin får den der mummimamma og mummipappa drar på sexklubb @Kate Upton får den der mummimamma soler seg naken @Ciaran og Ciara får koppen med tufsla og vifsla som knar deig midt på natta @SVK får koppen der mummipappa banker opp snusmumrikken @Villfisker får koppen der hemulen torturerer fisk. Forsetter.... 😁😂🥳 Ååå dette var gøøøy! Er det feil å ønske at noen av disse finnes?🙈😂😂 jeg vil ha naken snusmumrik i månelys og kokosnüsse show off😃😜 3
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2022 #10615 Skrevet 14. oktober 2022 Adobyen skrev (10 timer siden): 😂😂😂 Det går rykter om at en tipp, tipptipppp oldefar i slekten døde i fylleslagsmål med støvlene på i en tøff og blodig brutal fortid, og på den tiden var jo eneste adspredelse vakre damer og brennevin. Det gikk hardt for seg i Telemarks fjell og daler. Broder Åge drev gledeshus i kjelleren på Dalen hotell. Så hvordan jeg kan ha dukket opp ut av noe slikt, har jeg ingen forklaring på. Det var jo bare armod så langt øyet kunne se. Hesten min er av det moderne slaget, som står på 4 hjul og spiser havre. Jeg humrer og ler og koser meg med @Agent smith sin fine såpe 🧼🛁 🤠 Hadde du gitt den introen på fest hadde jeg drøyd en god stund før jeg minglet videre😃👍🏻🥳 2
Gjest Agent smith Skrevet 14. oktober 2022 #10616 Skrevet 14. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😁😂🥳 Ååå dette var gøøøy! Er det feil å ønske at noen av disse finnes?🙈😂😂 jeg vil ha naken snusmumrik i månelys og kokosnüsse show off😃😜 Går vel an å sende melding til produsenten og ønske seg de...
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2022 #10617 Skrevet 14. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Går vel an å sende melding til produsenten og ønske seg de... Voksenedition … limited edition. 😎 1
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #10618 Skrevet 14. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Hadde du gitt den introen på fest hadde jeg drøyd en god stund før jeg minglet videre😃👍🏻🥳 Er ikke det der ganske standard Søndre Nordstrand da???😆🤣 1
Entern Skrevet 14. oktober 2022 #10619 Skrevet 14. oktober 2022 Agent smith skrev (13 minutter siden): Episode 247 @Frøkenfryden mummikopper Det er jo en kjent sak at hun har alle koppene i mummikoppsamlingen. Hun har alle de kjente kjære koppene som de fleste har sett i hyllene på tilbords og nille. Det ikke alle vet er at hun også har vært på det mørke nettet og kjøpt kopper. Nå er mummiskapet fullt og hun ønsker derfor å gi bort noen av disse alternative mummikoppene.. @Hoppetaujenta får koppen Med bilde av mummipappa som pisker mummimamma med hoppetau etter at hun har vært frekk i kjeften @Cid får koppen der mummimamma og pappa spooner i 69 @Entern får den der mummipappa drikker whisky og spyr @Athena Catalina får koppen med bildet av snusmumrikken som danser naken i månelyset. @Kvakkekyllingen får koppen der sausedyret øver seg på bryllupsnatten @Peanut får koppen der mummipappa skyter naboene sine hemulen og snusmumrikken @AliceNextDoor får koppen der vi ser mymlen dra sin vei limousin @jukkapalme får den der snorkfrøken viser frem kokosnüssene sine @DundreMilfin får den der mummimamma og mummipappa drar på sexklubb @Kate Upton får den der mummimamma soler seg naken @Ciaran og Ciara får koppen med tufsla og vifsla som knar deig midt på natta @SVK får koppen der mummipappa banker opp snusmumrikken @Villfisker får koppen der hemulen torturerer fisk. Forsetter.... Min kunne vel nesten eksistert, Jansson var finsk vet du 😉 bra episode!🤣🤣🤣🤣fantasifull😁 1 1
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober 2022 #10620 Skrevet 14. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Er ikke det der ganske standard Søndre Nordstrand da???😆🤣 Haha. Meir bøgda vel? Lite parties her da. Reiser til byn på fest🥳Mest venner in better places. Ensjø og sånn😂 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå