Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Agent smith
Skrevet
Villfisker skrev (2 timer siden):

Stemmer det. Tror han medvirket til oppfinnelsen av tanksen også. Eller husker jeg feil? 🙂

🤣🤣🤣🤣

Du vet hvordan du skal gjøre det ja.

Ja, det var nok vinn vinn for begge partene det. Men kanskje det resulterte i at akkurat disse kjeltringene ikke lagde flere lik på annet vis?

Selv om det var veldig ulovlig, er det bra at noen gjorde den jobben, så den kom oss til gode senere ☺️

Han laget tegning av noe som lignet  tanks, sånn ca 400 før den ble oppfunnet, så han kjente hvertfall til prinsippene lenge før noen andre

Videoannonse
Annonse
Gjest Villfisker
Skrevet (endret)
Entern skrev (4 minutter siden):

I 2. utgaven kan man etterhvert bli Engineer og da får man tilgang på masse sånne morsomme ting :)  (inkludert noe som kan kalles en kombinert sniper/elefantrifle 😄) Artillerist kan man vel også bli :) 

Dvergene er eksperter på sånne ting :) 

Det er den typen spill der hjemmelagde bomber er godt å ha ja 😄 man spiller definitivt underdogs 😄 Det foregår i samme verden som Warhammer Fantasy War, så det finnes sånt der:

b9bd34c21ed56665b55f42050f88956d.jpg

dd70ceaab1d82f8023a13292dbe63ef4.jpg

10f1ccd38182e5977aeab07c09f7b63e.jpg

cd5605d94e05ee2f0542c6ad7cbd0249.jpg

Mens selv starter man som rottefanger eller bonde eller noe...😄

Da vil jeg være en hybrid av bonde, jeger, skarpskyter og ingenjør, med en svær bærbar ballista på ryggen, sinnsyk  gorilla styrke og kenguru spest, Og en svær sekk med sprengstoff, som jeg kan finne på litt av hvert med :lur:

Endret av Villfisker
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Entern skrev (51 minutter siden):

Episode 240

Når de ikke lager musikk bruker brukerne mesteparten av tiden sin på KG-Senteret, eller senteret som de kaller det (det er rent faktisk en psykiatrisk institusjon. Der jobber @Kvakkekyllingen som tar seg av alle etter beste evne)

@Frøkenfryden: åååååå  eg føler meg so uuuuuuusikker nooooooo, er eg for konfliktsky eller er eg for lite utagerande!? Åååååå eg veit ikkje mi arme råd!!! Eg vart so uuuuuusikker!!!! Svaaaaaar meeeeeg luuuuurven!!!! 😭 Luuuuuurveeeeeeeeen!!!!11!!😭

@Agent smith: Hvem er denne luuuuuurven du roper etter? Jeg kjenner ingen luuuuurven. Ingen som heter luuuuurven her lenger frøken, bare meg og så dette digre matmonsteret nedi gangen---

@Embla Othea: Kaller du meg matmonster din frekke faen!!!!? Vil du ha juling!!!!?? Jeg vet hvor du bor!!!!!😡

@Agent smith😱😭

@Kvakkekyllingen: Nå var det visst litt hysterisk stemning her på senteret i dag, dere må være snille med hverandre ellers blir det ikke fullt så god middag. Apropos middag, har noen sett kyllingbeina mine?

@Cid:P

@Hoppetaujenta:nei:

...

@Kvakkekyllingen: Fisk til middag i dag! :) 

@Villfisker: Jeg liker fisk jeg :) 

@CAPS LOCK DET GJØR JEG OGSÅ DET!!! :) 

@Agent smith: IQen min er lavere enn vekta, men jeg liker også fisk :) 

@Entern: IQ'n min er og lavere enn vekta og je lik slik rå fisk je a ma 🍣

@Cid😱🏃‍♂️

@Frøkenfryden: Beinmarg! Beinmarg!!!

...

@AliceNextDoor: Går det an å dempe støynivået litt, rommet mitt er bokstavelig talt next door, jeg hører ikke engang DundreMilfin prompe :( 

@DundreMilfin: Er jo nesten så jeg ikke hører meg selv prompe :( 

@Titania: Det er fryktelig dårlig luft her inne, jeg får hodepine :( 

@Kvakkekyllingen: Smertestillende til alle tre, og godluftspray i hele rommet! Tror jeg åpner et vindu :) 

...

@SVK: Jeg liker iskrem :) 

@Hoppetaujenta: Jeg har fryseren full av iskrem :) 

@Entern: Pistasjeis er bæsst :) 

@Athena Catalina: Det tror jeg ikke noe på. :frkk: Jeg tror du liker jordbæris aller best jeg :jolie:

@Entern😭😭😭

@Cid: Jordbærmus :fnise:

@Hoppetaujenta: Anton! Anton!!!!

@Kvakkekyllingen: Nå nå alle sammen, all iskrem er like god. Ingen grunn til å hisse seg opp. Alle får :) 

...

@Frøkenfryden: Kor e alle mummikoppane mine!? Eg treng dei! Eg treng dei!!!!!😭

@Embla Othea: *løper etter agent smith og kaster melkekartonger etter han*

@Embla Othea: Farsmelk! Farsmelk!!!!!😡

@Agent smith😱😭

@Entern: hvis atte je itte får høre litt slik kjerkebræinn- og mordmetall snart, så får je en slik en psykotisk episode dom kæiller, og da bli're drama for æille da!! 💀

@Cid🏃‍♂️

@Kvakkekyllingen: Vet dere hva? Jeg tror jeg gir dere en god dose beroligende alle sammen jeg. Så sover vi litt alle sammen :)  Så får alle en god porsjon kjøleskapsgrøt i morgen tidlig :) 

@Frøkenfryden🥰

...

@TheHairyToothfairy: Jeg er ikke her, jeg 👻

@Kvakkekyllingen: 😮 

Haha!! Fy søren 🤣 Skjønner hvorfor jeg er sliten i dag! Dere er gale hele gjengen 🥳🥳🥳🥳

Gjest Villfisker
Skrevet
Agent smith skrev (2 minutter siden):

Han laget tegning av noe som lignet  tanks, sånn ca 400 før den ble oppfunnet, så han kjente hvertfall til prinsippene lenge før noen andre

Da må de ha vidreført ideene hans. Selv tror jeg han fikk ideen fra dyr. Bare se på nesehornene og flodhestene. Kroppene deres minner veldig om tanks. Kanskje han hentet inspirasjonen fra noe lignende? 🤔

Gjest Villfisker
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden):

Haha!! Fy søren 🤣 Skjønner hvorfor jeg er sliten i dag! Dere er gale hele gjengen 🥳🥳🥳🥳

De gale har det godt. ;) 

Gjest Agent smith
Skrevet
AliceNextDoor skrev (2 timer siden):

Jeg er nødt til å like noe som kan assosieres med Vincent. Hjemme hos meg synger selv vaskemaskinen om ørret, dette høres sannsynlig ut i mine ører. 

Er det favorittfisken din vil du si?

Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (2 timer siden):

Ja nå må du passe deg smith, Embla veit hvor du bor! 😄 Ingen flere matmonstervitser da nei 😄 

Har lagt ut masse feller for henne, det er blant annet en musefelle med vaffel i stedet for ost 

Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (2 timer siden):

Var mye sånn dritt på barne- og ungdomsskolene jeg gikk på også. Helt horrible ting foregikk, inkludert ting som må kalles tortur 😢

Samme der jeg gikk, var med på noe av det selv også, klarte ikke å sette meg inn i hvordan de som ble mobbet følte det på den tiden 😭

Gjest Agent smith
Skrevet
Embla Othea skrev (2 timer siden):

Les «dette er grunnen til at folk ikke jobber som lærer lenger»

mye sykt som foregår i den norske skolen

det sykeste jeg har opplevd er hasjbrownies, en gutt lagde det til klassen men han ble heldigvis avslørt før vi smakte på kaka

😲

Skrevet (endret)
Agent smith skrev (3 minutter siden):

Har lagt ut masse feller for henne, det er blant annet en musefelle med vaffel i stedet for ost 

*auch*

Endret av Embla Othea
Gjest Agent smith
Skrevet
Embla Othea skrev (18 minutter siden):

Du ser ut som en slask

Du ser ut som ei slufse 

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (14 minutter siden):

😊👍

Skrevet
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Du ser ut som ei slufse 

Vil du smake på slufsa min

Gjest Agent smith
Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

Episode 240

Når de ikke lager musikk bruker brukerne mesteparten av tiden sin på KG-Senteret, eller senteret som de kaller det (det er rent faktisk en psykiatrisk institusjon. Der jobber @Kvakkekyllingen som tar seg av alle etter beste evne)

@Frøkenfryden: åååååå  eg føler meg so uuuuuuusikker nooooooo, er eg for konfliktsky eller er eg for lite utagerande!? Åååååå eg veit ikkje mi arme råd!!! Eg vart so uuuuuusikker!!!! Svaaaaaar meeeeeg luuuuurven!!!! 😭 Luuuuuurveeeeeeeeen!!!!11!!😭

@Agent smith: Hvem er denne luuuuuurven du roper etter? Jeg kjenner ingen luuuuurven. Ingen som heter luuuuurven her lenger frøken, bare meg og så dette digre matmonsteret nedi gangen---

@Embla Othea: Kaller du meg matmonster din frekke faen!!!!? Vil du ha juling!!!!?? Jeg vet hvor du bor!!!!!😡

@Agent smith😱😭

@Kvakkekyllingen: Nå var det visst litt hysterisk stemning her på senteret i dag, dere må være snille med hverandre ellers blir det ikke fullt så god middag. Apropos middag, har noen sett kyllingbeina mine?

@Cid:P

@Hoppetaujenta:nei:

...

@Kvakkekyllingen: Fisk til middag i dag! :) 

@Villfisker: Jeg liker fisk jeg :) 

@CAPS LOCK DET GJØR JEG OGSÅ DET!!! :) 

@Agent smith: IQen min er lavere enn vekta, men jeg liker også fisk :) 

@Entern: IQ'n min er og lavere enn vekta og je lik slik rå fisk je a ma 🍣

@Cid😱🏃‍♂️

@Frøkenfryden: Beinmarg! Beinmarg!!!

...

@AliceNextDoor: Går det an å dempe støynivået litt, rommet mitt er bokstavelig talt next door, jeg hører ikke engang DundreMilfin prompe :( 

@DundreMilfin: Er jo nesten så jeg ikke hører meg selv prompe :( 

@Titania: Det er fryktelig dårlig luft her inne, jeg får hodepine :( 

@Kvakkekyllingen: Smertestillende til alle tre, og godluftspray i hele rommet! Tror jeg åpner et vindu :) 

...

@SVK: Jeg liker iskrem :) 

@Hoppetaujenta: Jeg har fryseren full av iskrem :) 

@Entern: Pistasjeis er bæsst :) 

@Athena Catalina: Det tror jeg ikke noe på. :frkk: Jeg tror du liker jordbæris aller best jeg :jolie:

@Entern😭😭😭

@Cid: Jordbærmus :fnise:

@Hoppetaujenta: Anton! Anton!!!!

@Kvakkekyllingen: Nå nå alle sammen, all iskrem er like god. Ingen grunn til å hisse seg opp. Alle får :) 

...

@Frøkenfryden: Kor e alle mummikoppane mine!? Eg treng dei! Eg treng dei!!!!!😭

@Embla Othea: *løper etter agent smith og kaster melkekartonger etter han*

@Embla Othea: Farsmelk! Farsmelk!!!!!😡

@Agent smith😱😭

@Entern: hvis atte je itte får høre litt slik kjerkebræinn- og mordmetall snart, så får je en slik en psykotisk episode dom kæiller, og da bli're drama for æille da!! 💀

@Cid🏃‍♂️

@Kvakkekyllingen: Vet dere hva? Jeg tror jeg gir dere en god dose beroligende alle sammen jeg. Så sover vi litt alle sammen :)  Så får alle en god porsjon kjøleskapsgrøt i morgen tidlig :) 

@Frøkenfryden🥰

...

@TheHairyToothfairy: Jeg er ikke her, jeg 👻

@Kvakkekyllingen: 😮 

🤣🤣🤣🤣🤣 du må lage flere sånne episoder, her traff du bra på alle 😁

Gjest Agent smith
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Mobbet, heter det. Sånn jeg ser det og mobbing blir en aldri kvitt. Det burde ha vært et eget fag hvor klassene snakket og rollespilte fra tidlig av, når ungene begynner å forstå hva det er...og det skulle fortsette hele skoletiden. Lærere må få seg øyne i nakken og slå ned på det hardt. Nulltoleranse for mobbing. 

Det underlige er jo at voksne mennesker holder fremdeles på med dette i jobber. De rotter seg sammen, en og en, eller i grupper, tisker og hvisker, "blikker", fryser ut. Det er ganske utrolig. :sukk: Hvordan kan ungene stoppe, når de voksne ofte er dårlige forbilder? 

Ja der er fælt, jeg tar meg selv å baksnakke folk foran barnet mitt selv og det er jo ikke bra 

Gjest Agent smith
Skrevet
Villfisker skrev (19 minutter siden):

Da må de ha vidreført ideene hans. Selv tror jeg han fikk ideen fra dyr. Bare se på nesehornene og flodhestene. Kroppene deres minner veldig om tanks. Kanskje han hentet inspirasjonen fra noe lignende? 🤔

Ja det var ikke mulig å lage de med teknologien som fantes på hans tid

Skrevet
Villfisker skrev (22 minutter siden):

Da vil jeg være en hybrid av bonde, jeger, skarpskyter og ingenjør, med en svær bærbar ballista på ryggen, sinnsyk  gorilla styrke og kenguru spest, Og en svær sekk med sprengstoff, som jeg kan finne på litt av hvert med :lur:

Du har rett innstilling :) 

Særlig i de aller eldste rollespillene lønnet det seg å tenke utenfor boksen og "jukse", ta med brennende olje å kaste på monstre osv. :) 

Gjest Agent smith
Skrevet (endret)
Embla Othea skrev (8 minutter siden):

Vil du smake på slufsa min

Da må du bade i palmeolje først

Endret av Agent smith
Skrevet (endret)

Slufse som smaker palmeolje

Det har du ikke lyst på

Endret av Embla Othea
Skrevet
Agent smith skrev (7 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣🤣 du må lage flere sånne episoder, her traff du bra på alle 😁

Glad du likte den 😄 

Jeg var bekymret for om jeg var litt slem 😮 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...