Entern Skrevet 10. oktober 2022 #10381 Skrevet 10. oktober 2022 Embla Othea skrev (10 minutter siden): Ja 😪 Var mye sånn dritt på barne- og ungdomsskolene jeg gikk på også. Helt horrible ting foregikk, inkludert ting som må kalles tortur 😢
Embla Othea Skrevet 10. oktober 2022 #10382 Skrevet 10. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Var mye sånn dritt på barne- og ungdomsskolene jeg gikk på også. Helt horrible ting foregikk, inkludert ting som må kalles tortur 😢 Les «dette er grunnen til at folk ikke jobber som lærer lenger» mye sykt som foregår i den norske skolen det sykeste jeg har opplevd er hasjbrownies, en gutt lagde det til klassen men han ble heldigvis avslørt før vi smakte på kaka 1
Entern Skrevet 10. oktober 2022 #10383 Skrevet 10. oktober 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Les «dette er grunnen til at folk ikke jobber som lærer lenger» mye sykt som foregår i den norske skolen det sykeste jeg har opplevd er hasjbrownies, en gutt lagde det til klassen men han ble heldigvis avslørt før vi smakte på kaka Har lest den, det er grusom lesning. Veldig glad jeg ikke ble lærer, jeg hadde blitt, unnskyld uttrykket, helt sprø. Var ille nok på min tid, jeg har bl.a. blitt brent med sigaretter og angrepet/truet/forsøkt ranet med kniv (gikk bra og etter det køddet ikke folk mer med meg ). Men da hadde selv de mest psykopatiske elevene en respekt og frykt for læreren...nå har de ikke det, så nå blir det selvsagt mye mye verre. Hadde ondskapsfulle lærere også da.
Embla Othea Skrevet 10. oktober 2022 #10384 Skrevet 10. oktober 2022 Entern skrev (39 minutter siden): Har lest den, det er grusom lesning. Veldig glad jeg ikke ble lærer, jeg hadde blitt, unnskyld uttrykket, helt sprø. Var ille nok på min tid, jeg har bl.a. blitt brent med sigaretter og angrepet/truet/forsøkt ranet med kniv (gikk bra og etter det køddet ikke folk mer med meg ). Men da hadde selv de mest psykopatiske elevene en respekt og frykt for læreren...nå har de ikke det, så nå blir det selvsagt mye mye verre. Hadde ondskapsfulle lærere også da. Ja og nå skal man ha assistenter på «problembarna» men det hjelper ikke det hvis de ikke får lov til å gripe inn. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. oktober 2022 #10385 Skrevet 10. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Stakkars jeg vet om en jente som var så feit at medelevene tullet med henne Mobbet, heter det. Sånn jeg ser det og mobbing blir en aldri kvitt. Det burde ha vært et eget fag hvor klassene snakket og rollespilte fra tidlig av, når ungene begynner å forstå hva det er...og det skulle fortsette hele skoletiden. Lærere må få seg øyne i nakken og slå ned på det hardt. Nulltoleranse for mobbing. Det underlige er jo at voksne mennesker holder fremdeles på med dette i jobber. De rotter seg sammen, en og en, eller i grupper, tisker og hvisker, "blikker", fryser ut. Det er ganske utrolig. Hvordan kan ungene stoppe, når de voksne ofte er dårlige forbilder? 1
Entern Skrevet 10. oktober 2022 #10386 Skrevet 10. oktober 2022 Episode 240 Når de ikke lager musikk bruker brukerne mesteparten av tiden sin på KG-Senteret, eller senteret som de kaller det (det er rent faktisk en psykiatrisk institusjon. Der jobber @Kvakkekyllingen som tar seg av alle etter beste evne) @Frøkenfryden: åååååå eg føler meg so uuuuuuusikker nooooooo, er eg for konfliktsky eller er eg for lite utagerande!? Åååååå eg veit ikkje mi arme råd!!! Eg vart so uuuuuusikker!!!! Svaaaaaar meeeeeg luuuuurven!!!! 😭 Luuuuuurveeeeeeeeen!!!!11!!😭 @Agent smith: Hvem er denne luuuuuurven du roper etter? Jeg kjenner ingen luuuuurven. Ingen som heter luuuuurven her lenger frøken, bare meg og så dette digre matmonsteret nedi gangen--- @Embla Othea: Kaller du meg matmonster din frekke faen!!!!? Vil du ha juling!!!!?? Jeg vet hvor du bor!!!!!😡 @Agent smith: 😱😭 @Kvakkekyllingen: Nå var det visst litt hysterisk stemning her på senteret i dag, dere må være snille med hverandre ellers blir det ikke fullt så god middag. Apropos middag, har noen sett kyllingbeina mine? @Cid: @Hoppetaujenta: ... @Kvakkekyllingen: Fisk til middag i dag! @Villfisker: Jeg liker fisk jeg @CAPS LOCK DET GJØR JEG OGSÅ DET!!! @Agent smith: IQen min er lavere enn vekta, men jeg liker også fisk @Entern: IQ'n min er og lavere enn vekta og je lik slik rå fisk je a ma 🍣 @Cid: 😱🏃♂️ @Frøkenfryden: Beinmarg! Beinmarg!!! ... @AliceNextDoor: Går det an å dempe støynivået litt, rommet mitt er bokstavelig talt next door, jeg hører ikke engang DundreMilfin prompe @DundreMilfin: Er jo nesten så jeg ikke hører meg selv prompe @Titania: Det er fryktelig dårlig luft her inne, jeg får hodepine @Kvakkekyllingen: Smertestillende til alle tre, og godluftspray i hele rommet! Tror jeg åpner et vindu ... @SVK: Jeg liker iskrem @Hoppetaujenta: Jeg har fryseren full av iskrem @Entern: Pistasjeis er bæsst @Athena Catalina: Det tror jeg ikke noe på. Jeg tror du liker jordbæris aller best jeg @Entern: 😭😭😭 @Cid: Jordbærmus @Hoppetaujenta: Anton! Anton!!!! @Kvakkekyllingen: Nå nå alle sammen, all iskrem er like god. Ingen grunn til å hisse seg opp. Alle får ... @Frøkenfryden: Kor e alle mummikoppane mine!? Eg treng dei! Eg treng dei!!!!!😭 @Embla Othea: *løper etter agent smith og kaster melkekartonger etter han* @Embla Othea: Farsmelk! Farsmelk!!!!!😡 @Agent smith: 😱😭 @Entern: hvis atte je itte får høre litt slik kjerkebræinn- og mordmetall snart, så får je en slik en psykotisk episode dom kæiller, og da bli're drama for æille da!! 💀 @Cid: 🏃♂️ @Kvakkekyllingen: Vet dere hva? Jeg tror jeg gir dere en god dose beroligende alle sammen jeg. Så sover vi litt alle sammen Så får alle en god porsjon kjøleskapsgrøt i morgen tidlig @Frøkenfryden: 🥰 ... @TheHairyToothfairy: Jeg er ikke her, jeg 👻 @Kvakkekyllingen: 😮 1 1
Gjest Villfisker Skrevet 10. oktober 2022 #10388 Skrevet 10. oktober 2022 Entern skrev (1 time siden): Absolutt 😊 Minner meg litt om det artige rollespillet Warhammer Fantasy Roleplay, som istedenfor å være satt i Tolkiensk romantisk middelalder er satt til 1500-tallet et sted. Der kaster man terning for hva man kan starte som og ett yrke man kan starte som er Grave Robber - som er en fyr som graver opp lik og selger til forskere 😄 (i motsetning til en Tomb Robber, som røver smykker osv. gravlagt med de døde i krypter o.l.). Og det er ikke det verste man kan starte som! 😄 Hørtes morsomt ut. ☺️ Hva er det verste man kan starte som?
Gjest Villfisker Skrevet 10. oktober 2022 #10389 Skrevet 10. oktober 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Episode 240 Når de ikke lager musikk bruker brukerne mesteparten av tiden sin på KG-Senteret, eller senteret som de kaller det (det er rent faktisk en psykiatrisk institusjon. Der jobber @Kvakkekyllingen som tar seg av alle etter beste evne) @Frøkenfryden: åååååå eg føler meg so uuuuuuusikker nooooooo, er eg for konfliktsky eller er eg for lite utagerande!? Åååååå eg veit ikkje mi arme råd!!! Eg vart so uuuuuusikker!!!! Svaaaaaar meeeeeg luuuuurven!!!! 😭 Luuuuuurveeeeeeeeen!!!!11!!😭 @Agent smith: Hvem er denne luuuuuurven du roper etter? Jeg kjenner ingen luuuuurven. Ingen som heter luuuuurven her lenger frøken, bare meg og så dette digre matmonsteret nedi gangen--- @Embla Othea: Kaller du meg matmonster din frekke faen!!!!? Vil du ha juling!!!!?? Jeg vet hvor du bor!!!!!😡 @Agent smith: 😱😭 @Kvakkekyllingen: Nå var det visst litt hysterisk stemning her på senteret i dag, dere må være snille med hverandre ellers blir det ikke fullt så god middag. Apropos middag, har noen sett kyllingbeina mine? @Cid: @Hoppetaujenta: ... @Kvakkekyllingen: Fisk til middag i dag! @Villfisker: Jeg liker fisk jeg @CAPS LOCK DET GJØR JEG OGSÅ DET!!! @Agent smith: IQen min er lavere enn vekta, men jeg liker også fisk @Entern: IQ'n min er og lavere enn vekta og je lik slik rå fisk je a ma 🍣 @Cid: 😱🏃♂️ @Frøkenfryden: Beinmarg! Beinmarg!!! ... @AliceNextDoor: Går det an å dempe støynivået litt, rommet mitt er bokstavelig talt next door, jeg hører ikke engang DundreMilfin prompe @DundreMilfin: Er jo nesten så jeg ikke hører meg selv prompe @Titania: Det er fryktelig dårlig luft her inne, jeg får hodepine @Kvakkekyllingen: Smertestillende til alle tre, og godluftspray i hele rommet! Tror jeg åpner et vindu ... @SVK: Jeg liker iskrem @Hoppetaujenta: Jeg har fryseren full av iskrem @Entern: Pistasjeis er bæsst @Athena Catalina: Det tror jeg ikke noe på. Jeg tror du liker jordbæris aller best jeg @Entern: 😭😭😭 @Cid: Jordbærmus @Hoppetaujenta: Anton! Anton!!!! @Kvakkekyllingen: Nå nå alle sammen, all iskrem er like god. Ingen grunn til å hisse seg opp. Alle får ... @Frøkenfryden: Kor e alle mummikoppane mine!? Eg treng dei! Eg treng dei!!!!!😭 @Embla Othea: *løper etter agent smith og kaster melkekartonger etter han* @Embla Othea: Farsmelk! Farsmelk!!!!!😡 @Agent smith: 😱😭 @Entern: hvis atte je itte får høre litt slik kjerkebræinn- og mordmetall snart, så får je en slik en psykotisk episode dom kæiller, og da bli're drama for æille da!! 💀 @Cid: 🏃♂️ @Kvakkekyllingen: Vet dere hva? Jeg tror jeg gir dere en god dose beroligende alle sammen jeg. Så sover vi litt alle sammen Så får alle en god porsjon kjøleskapsgrøt i morgen tidlig @Frøkenfryden: 🥰 ... @TheHairyToothfairy: Jeg er ikke her, jeg 👻 @Kvakkekyllingen: 😮 Spesielt fra lokale elver. Fersk, feit og sprellende
Entern Skrevet 10. oktober 2022 #10390 Skrevet 10. oktober 2022 (endret) Villfisker skrev (3 minutter siden): Hørtes morsomt ut. ☺️ Hva er det verste man kan starte som? Litt usikker, men i andreutgaven er det nok Camp Follower, rett og slett pga. hva man strengt tatt egentlig er da. Rag Picker er også litt stusselig 😄 I førsteutgaven var Labourer litt kjip pga manglende ferdigheter og Student fordi det var tilfeldig om man hadde fått med seg noe på universitetet, man risikerte å bare ha utviklet høy alkoholtoleranse 🥴 Spillet er britisk med veldig britisk humor, veldig Blackadder aktig innimellom 😄 Endret 10. oktober 2022 av Entern
Entern Skrevet 10. oktober 2022 #10391 Skrevet 10. oktober 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Spesielt fra lokale elver. Fersk, feit og sprellende Ja Hva slags fisk fisker du mest?
Gjest Villfisker Skrevet 10. oktober 2022 #10392 Skrevet 10. oktober 2022 (endret) Entern skrev (2 minutter siden): Litt usikker, men i andreutgaven er det nok Camp Follower, rett og slett pga. hva man strengt tatt egentlig er da. Rag Picker er også litt stusselig 😄 I førsteutgaven var Labourer litt kjip pga manglende ferdigheter og Student fordi det var tilfeldig om man hadde fått med seg noe på universitetet, man risikerte å bare ha utviklet høy alkoholtoleranse 🥴 😂 Kan man daue, og få ny karakter om man er misfornøyd? Endret 10. oktober 2022 av Villfisker
Gjest Villfisker Skrevet 10. oktober 2022 #10393 Skrevet 10. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja Hva slags fisk fisker du mest? Det er ikke sesong nå. Men laksesesongen er om sommeren. Og jeg skal love deg den gir energi. Prøv et stykke med fersk sesonglaks, og et med oppdrett, og du vil ikke ha sistnevnte mer.
Entern Skrevet 10. oktober 2022 #10394 Skrevet 10. oktober 2022 (endret) Villfisker skrev (10 minutter siden): 😂 Kan man daue, og få ny karakterom man er misfornøyd? Man kan definitivt daue 😄 Da kan man lage en ny 😄 Fra og med 2. utgaven kan man ha litt mer valgfrihet type kast to ganger for begynneryrke og velg, så kan du slippe å være Camp Follower eller Rag Picker fordi du kastet noe mye kulere, som Rat Catcher eller Peasant, i stedet 😉 Verdenen er fæl. Menneskenes samfunn er som Europa i renessansen med heksejakt, pest, kriminalitet og korrupsjon og fattigdom og skitt og møkk (...Blackadder), PLUSS horder av orker som dukker opp og lager kvalm, PLUSS levende døde inkl. vampyrer og sånn, PLUSS onde muterte rottemennesker overalt og sist men absolutt ikke minst PLUSS kaoskreftene som jobber aktivt for å ødelegge planeten og inkluderer alt fra tilfeldige mutanter til vikingtyper til horder av geitemennesker til demoner 😮 Men som sagt, humor 😉 Man kan med en god del flaks starte spillet som en Troll Slayer - en kjempetøff punkerdverg med et death wish 😄 Endret 10. oktober 2022 av Entern
Gjest Villfisker Skrevet 10. oktober 2022 #10395 Skrevet 10. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Man kan definitivt daue 😄 Da kan man lage en ny 😄 Fra og med 2. utgaven kan man ha litt mer valgfrihet type kast to ganger for begynneryrke og velg, så kan du slippe å være Camp Follower eller Rag Picker fordi du kastet noe mye kulere, som Rat Catcher eller Peasant, i stedet 😉 Verdenen er fæl. Menneskenes samfunn er som Europa i renessansen med heksejakt, pest, kriminalitet og korrupsjon og fattigdom og skitt og møkk (...Blackadder), PLUSS horder av orker som dukker opp og lager kvalm, PLUSS levende døde inkl. vampyrer og sånn, PLUSS onde muterte rottemennesker overalt og sist men absolutt ikke minst PLUSS kaoskreftene som jobber aktivt for å ødelegge planeten og inkluderer alt fra tilfeldige mutanter til vikingtyper til horder av geitemennesker til demoner 😮 Men som sagt, humor 😉 Man kan med en god del flaks starte spillet som en Troll Slayer - en kjempetøff punkerdverg med et death wish 😄 😂😂 Jeg tror jeg vil lage min helt egen versjon av det jeg liker best, og gjøre ting jeg har lyst til. Og helt klart ta med meg en god ladning med sprengstoff i sekken.
Embla Othea Skrevet 10. oktober 2022 #10396 Skrevet 10. oktober 2022 Entern skrev (44 minutter siden): Episode 240 Når de ikke lager musikk bruker brukerne mesteparten av tiden sin på KG-Senteret, eller senteret som de kaller det (det er rent faktisk en psykiatrisk institusjon. Der jobber @Kvakkekyllingen som tar seg av alle etter beste evne) @Frøkenfryden: åååååå eg føler meg so uuuuuuusikker nooooooo, er eg for konfliktsky eller er eg for lite utagerande!? Åååååå eg veit ikkje mi arme råd!!! Eg vart so uuuuuusikker!!!! Svaaaaaar meeeeeg luuuuurven!!!! 😭 Luuuuuurveeeeeeeeen!!!!11!!😭 @Agent smith: Hvem er denne luuuuuurven du roper etter? Jeg kjenner ingen luuuuurven. Ingen som heter luuuuurven her lenger frøken, bare meg og så dette digre matmonsteret nedi gangen--- @Embla Othea: Kaller du meg matmonster din frekke faen!!!!? Vil du ha juling!!!!?? Jeg vet hvor du bor!!!!!😡 @Agent smith: 😱😭 @Kvakkekyllingen: Nå var det visst litt hysterisk stemning her på senteret i dag, dere må være snille med hverandre ellers blir det ikke fullt så god middag. Apropos middag, har noen sett kyllingbeina mine? @Cid: @Hoppetaujenta: ... @Kvakkekyllingen: Fisk til middag i dag! @Villfisker: Jeg liker fisk jeg @CAPS LOCK DET GJØR JEG OGSÅ DET!!! @Agent smith: IQen min er lavere enn vekta, men jeg liker også fisk @Entern: IQ'n min er og lavere enn vekta og je lik slik rå fisk je a ma 🍣 @Cid: 😱🏃♂️ @Frøkenfryden: Beinmarg! Beinmarg!!! ... @AliceNextDoor: Går det an å dempe støynivået litt, rommet mitt er bokstavelig talt next door, jeg hører ikke engang DundreMilfin prompe @DundreMilfin: Er jo nesten så jeg ikke hører meg selv prompe @Titania: Det er fryktelig dårlig luft her inne, jeg får hodepine @Kvakkekyllingen: Smertestillende til alle tre, og godluftspray i hele rommet! Tror jeg åpner et vindu ... @SVK: Jeg liker iskrem @Hoppetaujenta: Jeg har fryseren full av iskrem @Entern: Pistasjeis er bæsst @Athena Catalina: Det tror jeg ikke noe på. Jeg tror du liker jordbæris aller best jeg @Entern: 😭😭😭 @Cid: Jordbærmus @Hoppetaujenta: Anton! Anton!!!! @Kvakkekyllingen: Nå nå alle sammen, all iskrem er like god. Ingen grunn til å hisse seg opp. Alle får ... @Frøkenfryden: Kor e alle mummikoppane mine!? Eg treng dei! Eg treng dei!!!!!😭 @Embla Othea: *løper etter agent smith og kaster melkekartonger etter han* @Embla Othea: Farsmelk! Farsmelk!!!!!😡 @Agent smith: 😱😭 @Entern: hvis atte je itte får høre litt slik kjerkebræinn- og mordmetall snart, så får je en slik en psykotisk episode dom kæiller, og da bli're drama for æille da!! 💀 @Cid: 🏃♂️ @Kvakkekyllingen: Vet dere hva? Jeg tror jeg gir dere en god dose beroligende alle sammen jeg. Så sover vi litt alle sammen Så får alle en god porsjon kjøleskapsgrøt i morgen tidlig @Frøkenfryden: 🥰 ... @TheHairyToothfairy: Jeg er ikke her, jeg 👻 @Kvakkekyllingen: 😮 Du er spot on 🤣 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. oktober 2022 #10397 Skrevet 10. oktober 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Ja han er taktekker eller no sånt? Ikke utdannet det men jobber som det nå ja
Entern Skrevet 10. oktober 2022 #10398 Skrevet 10. oktober 2022 Villfisker skrev (2 minutter siden): 😂😂 Jeg tror jeg vil lage min helt egen versjon av det jeg liker best, og gjøre ting jeg har lyst til. Og helt klart ta med meg en god ladning med sprengstoff i sekken. I 2. utgaven kan man etterhvert bli Engineer og da får man tilgang på masse sånne morsomme ting (inkludert noe som kan kalles en kombinert sniper/elefantrifle 😄) Artillerist kan man vel også bli Dvergene er eksperter på sånne ting Det er den typen spill der hjemmelagde bomber er godt å ha ja 😄 man spiller definitivt underdogs 😄 Det foregår i samme verden som Warhammer Fantasy War, så det finnes sånt der: Mens selv starter man som rottefanger eller bonde eller noe...😄
Gjest Agent smith Skrevet 10. oktober 2022 #10399 Skrevet 10. oktober 2022 Embla Othea skrev (2 timer siden): Jeg fant ut av hvor du bodde og tok bilde av deg Hadde jeg visst du kom skulle jeg pynta meg først
Embla Othea Skrevet 10. oktober 2022 #10400 Skrevet 10. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Hadde jeg visst du kom skulle jeg pynta meg først Du ser ut som en slask 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå