Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10301 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Snart er IQ høyere enn kilo Det blir en stor dag for deg det 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10302 Skrevet 9. oktober 2022 Villfisker skrev (31 minutter siden): Biologi er absolutt innenfor mitt interessefelt. Så den kunne jeg sikkert likt å lese også Ja jeg også
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10303 Skrevet 9. oktober 2022 Villfisker skrev (4 minutter siden): 🤣🤣🤣 Da passer det godt med en dritbra eller dritnødvendig bok ja 😆 Ja der kan man lese om løst og fast
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10304 Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Det blir en stor dag for deg det 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 80 kg og 81 i IQ 🥳🥳
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10305 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (8 minutter siden): Ja jeg også Den var interessant og lettlest 😀 selv om den var seriøst skrevet og basert på nyeste forskning 😀 1
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10306 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): 80 kg og 81 i IQ 🥳🥳 🥳🥳🥳 1
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10307 Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Den var interessant og lettlest 😀 selv om den var seriøst skrevet og basert på nyeste forskning 😀 Hva heter den boka sa du?
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10308 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Hva heter den boka sa du? The Rise and Reign of the Mammals 1
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10309 Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): The Rise and Reign of the Mammals Skal sjekke den ut, virker interessant
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10310 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Skal sjekke den ut, virker interessant Anbefales 😀 Den begynner helt i begynnelsen da våre aller aller eldste forfedre skilte lag med forfedrene til dinosaurene/fuglene og øglene og frem til nå 😀 ofte ganske spennende, også, særlig beskrivelsen av meteoren som drepte dinosaurene (og 90% av pattedyrene 😮) og dens sannsynlige ettervirkninger 😅 1
Kågebruker Skrevet 9. oktober 2022 #10311 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Episode 238 Brukerne hadde bestemt seg for å lage sine egne band eller gå solo, det var norsk musikk som sto i fokus nå. Her kommer en oversikt over navn og største hits @jukkapalme og valentinerne- i kjøleskapet hjemme er det søl @Titania skorgan-jeg vil bygge meg en gård..i Lego.. @Adobyen sissy cowboys- snill,vakker og kåt @Entern dram dram Boys- englefjas The @Cids- forelska i kjørelæreren @Agent smith- Ronkey boy-admissions @LiseTV- kjole ivars- nei så kukk du har blitt @-Missi- Kyrkjebø- se ilderen fryse @DundreMilfin the gir in bed- midnight glove @Marianne E - Marianne ravn- its all coming on my back now @Villfisker- Marius knüller- den du beit @TheHairyToothfairy kjellbillies- en fallskjermjeger på ål stasjon @Fjaselina bilopphøggers- traktor med senger @Sommer2464 the manrose- just another normal pray @Hoppetaujenta Sovner I damp- banankoker @Kågebruker- kåge aleksandersen- fire pils og ingen pizza @Kate Upton Gulbrandsen - i mitt underliv @Kvakkekyllingen kvakke Myhre - når jeg blir sexy sexy @Frøkenfryden- fryda ånevik-basert på en sunn historie @CAPS LOCK balleklang- gummikatt @Embla Othea Suzanne sunn før- turkish fathermilk delight Æ Syns at Putin e ein tulling Og at vintern e før lang Hvis æ mesta dæ vart livet mett Ein tung og dyster sang 1 2
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10312 Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Anbefales 😀 Den begynner helt i begynnelsen da våre aller aller eldste forfedre skilte lag med forfedrene til dinosaurene/fuglene og øglene og frem til nå 😀 ofte ganske spennende, også, særlig beskrivelsen av meteoren som drepte dinosaurene (og 90% av pattedyrene 😮) og dens sannsynlige ettervirkninger 😅 Nå ble jeg enda mer interessert, har alltid lurt på hvem som er felles stamfar til alle dyr. Har ikke studert det så nøye, men det er kanskje sånne trilobitter?
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10313 Skrevet 9. oktober 2022 Kågebruker skrev (3 minutter siden): Æ Syns at Putin e ein tulling Og at vintern e før lang Hvis æ mesta dæ vart livet mett Ein tung og dyster sang 🤣🤣😆 Dritbra
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10314 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Nå ble jeg enda mer interessert, har alltid lurt på hvem som er felles stamfar til alle dyr. Har ikke studert det så nøye, men det er kanskje sånne trilobitter? Boka går bare tilbake til pattedyrenes eldste direkte forfedre da, i slutten av Devon da Jorda var dekket av kullsumper😅 Har alltid likt trilobitter men nei, de var en primitiv gruppe leddyr rett og slett, beslektet med krepsdyr og insekter 😅 1
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10315 Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Boka går bare tilbake til pattedyrenes eldste direkte forfedre da, i slutten av Devon da Jorda var dekket av kullsumper😅 Har alltid likt trilobitter men nei, de var en primitiv gruppe leddyr rett og slett, beslektet med krepsdyr og insekter 😅 Åå sånn ja, kunne tenkt meg en bok som starter helt fra begynnelsen
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10316 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (19 minutter siden): Åå sånn ja, kunne tenkt meg en bok som starter helt fra begynnelsen Den måtte vært skikkelig diger 😀 Men husker et par sånne fra barndommen 😊 1
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2022 #10317 Skrevet 9. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene liker å ha vært med på å starte den vi.👍👍 Ja det gjør vi 👍 1 1
Maskinfører Skrevet 9. oktober 2022 #10318 Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (7 timer siden): Hurra for tommel opp 👍👍👍👍 Ja tommel opp 👍👍 1 1
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10319 Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (40 minutter siden): Den måtte vært skikkelig diger 😀 Men husker et par sånne fra barndommen 😊 Ja har alltid vært interessert i hvordan ting har utviklet seg
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10320 Skrevet 9. oktober 2022 Maskinfører skrev (28 minutter siden): Ja tommel opp 👍👍 👍👍👍 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå