Frøkenfryden Skrevet 9. oktober 2022 #10241 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (43 minutter siden): Jaa, men det var jo lohengerin hos svigers i går da🥳 Ja dritgodt. Nå har jeg svømt da. Balanse🥳 1
Embla Othea Skrevet 9. oktober 2022 #10242 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (58 minutter siden): Episode 238 Brukerne hadde bestemt seg for å lage sine egne band eller gå solo, det var norsk musikk som sto i fokus nå. Her kommer en oversikt over navn og største hits @jukkapalme og valentinerne- i kjøleskapet hjemme er det søl @Titania skorgan-jeg vil bygge meg en gård..i Lego.. @Adobyen sissy cowboys- snill,vakker og kåt @Entern dram dram Boys- englefjas The @Cids- forelska i kjørelæreren @Agent smith- Ronkey boy-admissions @LiseTV- kjole ivars- nei så kukk du har blitt @-Missi- Kyrkjebø- se ilderen fryse @DundreMilfin the gir in bed- midnight glove @Marianne E - Marianne ravn- its all coming on my back now @Villfisker- Marius knüller- den du beit @TheHairyToothfairy kjellbillies- en fallskjermjeger på ål stasjon @Fjaselina bilopphøggers- traktor med senger @Sommer2464 the manrose- just another normal pray @Hoppetaujenta Sovner I damp- banankoker @Kågebruker- kåge aleksandersen- fire pils og ingen pizza @Kate Upton Gulbrandsen - i mitt underliv @Kvakkekyllingen kvakke Myhre - når jeg blir sexy sexy @Frøkenfryden- fryda ånevik-basert på en sunn historie @CAPS LOCK balleklang- gummikatt @Embla Othea Suzanne sunn før- turkish fathermilk delight En av dine beste ja 🤣
Embla Othea Skrevet 9. oktober 2022 #10243 Skrevet 9. oktober 2022 @Agent smith Pizza med farsmelksaus Vil du ha
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10244 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 238 Brukerne hadde bestemt seg for å lage sine egne band eller gå solo, det var norsk musikk som sto i fokus nå. Her kommer en oversikt over navn og største hits @jukkapalme og valentinerne- i kjøleskapet hjemme er det søl @Titania skorgan-jeg vil bygge meg en gård..i Lego.. @Adobyen sissy cowboys- snill,vakker og kåt @Entern dram dram Boys- englefjas The @Cids- forelska i kjørelæreren @Agent smith- Ronkey boy-admissions @LiseTV- kjole ivars- nei så kukk du har blitt @-Missi- Kyrkjebø- se ilderen fryse @DundreMilfin the gir in bed- midnight glove @Marianne E - Marianne ravn- its all coming on my back now @Villfisker- Marius knüller- den du beit @TheHairyToothfairy kjellbillies- en fallskjermjeger på ål stasjon @Fjaselina bilopphøggers- traktor med senger @Sommer2464 the manrose- just another normal pray @Hoppetaujenta Sovner I damp- banankoker @Kågebruker- kåge aleksandersen- fire pils og ingen pizza @Kate Upton Gulbrandsen - i mitt underliv @Kvakkekyllingen kvakke Myhre - når jeg blir sexy sexy @Frøkenfryden- fryda ånevik-basert på en sunn historie @CAPS LOCK balleklang- gummikatt @Embla Othea Suzanne sunn før- turkish fathermilk delight Enig med flere andre, dette er en av de aller beste 😀 kjempemorsomt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10245 Skrevet 9. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 minutt siden): @Agent smith Pizza med farsmelksaus Vil du ha Midt i blinken for @Agent smith det der 🤣👍 1
Gjest Adobyen Skrevet 9. oktober 2022 #10246 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (55 minutter siden): Takk, brukte mye tid på å tenke ut denne🤯 Hvor tar du det fra? Denne episoden var helt toppers 🎶
Gjest Villfisker Skrevet 9. oktober 2022 #10247 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Episode 238 Brukerne hadde bestemt seg for å lage sine egne band eller gå solo, det var norsk musikk som sto i fokus nå. Her kommer en oversikt over navn og største hits @jukkapalme og valentinerne- i kjøleskapet hjemme er det søl @Titania skorgan-jeg vil bygge meg en gård..i Lego.. @Adobyen sissy cowboys- snill,vakker og kåt @Entern dram dram Boys- englefjas The @Cids- forelska i kjørelæreren @Agent smith- Ronkey boy-admissions @LiseTV- kjole ivars- nei så kukk du har blitt @-Missi- Kyrkjebø- se ilderen fryse @DundreMilfin the gir in bed- midnight glove @Marianne E - Marianne ravn- its all coming on my back now @Villfisker- Marius knüller- den du beit @TheHairyToothfairy kjellbillies- en fallskjermjeger på ål stasjon @Fjaselina bilopphøggers- traktor med senger @Sommer2464 the manrose- just another normal pray @Hoppetaujenta Sovner I damp- banankoker @Kågebruker- kåge aleksandersen- fire pils og ingen pizza @Kate Upton Gulbrandsen - i mitt underliv @Kvakkekyllingen kvakke Myhre - når jeg blir sexy sexy @Frøkenfryden- fryda ånevik-basert på en sunn historie @CAPS LOCK balleklang- gummikatt @Embla Othea Suzanne sunn før- turkish fathermilk delight Lagde faktisk endel nidviser i barne og ungdomsårene. Plutselig satt jeg i stua og sang jeg noe mamma aldri hadde hørt, og ofte fenget melodien også. Men jeg glemte dem nesten like fort som jeg lagde dem, siden de ikke ble gjentatt eller skrevet ned. Men veldig gøy der og da 😂 Mamma: «når lagde du den?» Søsteren min: «Akkurat nå. Hahaha»
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10248 Skrevet 9. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (54 minutter siden): Sittet oppe i hele natt og tenkt? 🤣 Hehe, nei men begynte å tenke på det på fredag😆
Gjest Villfisker Skrevet 9. oktober 2022 #10249 Skrevet 9. oktober 2022 Embla Othea skrev (13 minutter siden): @Agent smith Pizza med farsmelksaus Vil du ha Så litt innflamatorisk ut den der. Var det donorrester?
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10250 Skrevet 9. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (20 minutter siden): Ja dritgodt. Nå har jeg svømt da. Balanse🥳 Jeg har blitt feit sjøl, våkna opp med 91 kg, mye godteri og brus i helgen, så i dag blir det faste og trening
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10251 Skrevet 9. oktober 2022 Embla Othea skrev (16 minutter siden): @Agent smith Pizza med farsmelksaus Vil du ha Foretrekker å ha med min egen saus
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10252 Skrevet 9. oktober 2022 jukkapalme skrev (39 minutter siden): utrolig bra! En av dine aller beste! 🙂
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10253 Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (16 minutter siden): Enig med flere andre, dette er en av de aller beste 😀 kjempemorsomt 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 🙂
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10254 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Jeg har blitt feit sjøl, våkna opp med 91 kg, mye godteri og brus i helgen, så i dag blir det faste og trening 91 kg er jo ingenting, skinn og bein jo 1
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10255 Skrevet 9. oktober 2022 Villfisker skrev (4 minutter siden): Lagde faktisk endel nidviser i barne og ungdomsårene. Plutselig satt jeg i stua og sang jeg noe mamma aldri hadde hørt, og ofte fenget melodien også. Men jeg glemte dem nesten like fort som jeg lagde dem, siden de ikke ble gjentatt eller skrevet ned. Men veldig gøy der og da 😂 Mamma: «når lagde du den?» Søsteren min: «Akkurat nå. Hahaha» Du burde skrevet de ned da
Gjest Agent smith Skrevet 9. oktober 2022 #10256 Skrevet 9. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): 91 kg er jo ingenting, skinn og bein jo Ja er ikke feit, men vil løpe litt fortere neste år, da må jeg ned 10 kg
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10257 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Du burde skrevet de ned da Enig 😀
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2022 #10258 Skrevet 9. oktober 2022 Well done med stor dikterisk innsats. 1
Entern Skrevet 9. oktober 2022 #10259 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Ja er ikke feit, men vil løpe litt fortere neste år, da må jeg ned 10 kg 😮
Gjest Villfisker Skrevet 9. oktober 2022 #10260 Skrevet 9. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Du burde skrevet de ned da Ja, jeg skulle gjort det 😂 Kunne hatt mye gøy med de enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå