Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #961 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Tror ikke vi har det i min dialekt. Men vi har røy og førkje og hora Førkje har vi i min dialekt også. Men visste ikke hva det betydde før nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mai 2022 #962 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Nei viser kun det son er over lårene 😁 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #963 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Skulle lese en bok i kveld.. hva gjør jeg.. skriver om røy og førkje på nett. Neida så..😂 Jeg liker påvirkningen vi har på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #964 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja men da må de betale frakt selv. Skal duen ha mat og hvile hos meg koster det ekstra Klart det, klart det. Regner med du kjenner den igjen når den kommer, men bare for sikkerhetsskyld legger jeg ved ett bilde😬 (alt man finner på internettet altså😅) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #965 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jeg liker påvirkningen vi har på deg Skulle bare lese om å lære å gi faen uansett😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #966 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Du skrev litt feil. NåååH Begge hender på taztene! 😄Sorry driver å pusler litt samtidig😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #967 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): Klart det, klart det. Regner med du kjenner den igjen når den kommer, men bare for sikkerhetsskyld legger jeg ved ett bilde😬 (alt man finner på internettet altså😅) Omg!!!😂🙈 my eyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #968 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Skulle bare lese om å lære å gi faen uansett😂 Det kan jeg lære deg alt om. Jeg har fagbrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #969 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Klart det, klart det. Regner med du kjenner den igjen når den kommer, men bare for sikkerhetsskyld legger jeg ved ett bilde😬 (alt man finner på internettet altså😅) A cock with a cock. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #970 Del Skrevet 22. mai 2022 Tok greit feil han som påstod alle i såpeopera døde i natt😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #971 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Det kan jeg lære deg alt om. Jeg har fagbrev. Tar litt tid da. Har 6 års utdanning i å bry meg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #972 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Klart det, klart det. Regner med du kjenner den igjen når den kommer, men bare for sikkerhetsskyld legger jeg ved ett bilde😬 (alt man finner på internettet altså😅) Ja du hadde ikke trengt å legge igjen bilde. Hadde skjønt at den var din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #973 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Nydelig! Men @Entern sa i dag at duene er ganske dumme.. håper den finner frem. Han har nok ikke møtt duen min da tenker jeg, den vet godt at barken bare gror på nordsiden av treet for å si det sånn, har ikke sviktet meg enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #974 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): Han har nok ikke møtt duen min da tenker jeg, den vet godt at barken bare gror på nordsiden av treet for å si det sånn, har ikke sviktet meg enda! Haha nå her i kveld føler jeg dette kan bety ALT😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #975 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja du hadde ikke trengt å legge igjen bilde. Hadde skjønt at den var din Men hvor er filmen? I eeehn rullen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #976 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tar litt tid da. Har 6 års utdanning i å bry meg😂 Du må aldri undervurdere mine talenter. Jeg har livslang erfaring som storebror og 9 år som gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #977 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Du må aldri undervurdere mine talenter. Jeg har livslang erfaring som storebror og 9 år som gift. Klart det! Jeg er dog usedvanlig steil og litt rigid🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #978 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Klart det! Jeg er dog usedvanlig steil og litt rigid🙄 Klart, ellers hadde jeg aldri tatt deg opp som lærling. Nå må du tenke deg om. Dette er åpenbart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #979 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Haha nå her i kveld føler jeg dette kan bety ALT😂😂 😂 det er så kryptisk at jeg vet ikke hva det betyr selv en gang😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #980 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (3 minutter siden): 😂 det er så kryptisk at jeg vet ikke hva det betyr selv en gang😂😂 I nord er det kaldest, derfor trenger treet mest hud der for å holde varmen. I metaforisk overført betydning betyr det at man er sterkest der man møter mest motstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå