Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2022 #9741 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Så klart 😀 Husker når fattern var med meg på ferie i Dublin så prøvde han en rett med skinke og kål kokt i fløtesaus, han sa han likte den for den minnet ham litt om mat fra barndommen men jeg burde ikke prøve den 😅😀 Og Cassidy Tvillingene bare elsker Irish Stew vi.💚💚 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2022 #9742 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Irland er jo favorittlandet mitt 🥰🥰🥰🥰🥰 Irish Breakfast Tea er forresten verdens beste te, den savner jeg 🍵 Den savner Cassidy Tvillingene også vi.🍵🍵 1
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9743 Skrevet 7. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Og Cassidy Tvillingene bare elsker Irish Stew vi.💚💚 Ja det er kjempegodt 😊 1
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9744 Skrevet 7. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Den savner Cassidy Tvillingene også vi.🍵🍵 Alle jeg kjenner som liker te som har prøvd den synes den er best 😊😊😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2022 #9745 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det er kjempegodt 😊 Ja ikke sant??😋😋 Entern skrev (1 minutt siden): Alle jeg kjenner som liker te som har prøvd den synes den er best 😊😊😊 Det samme synes Cassidy Tvillingene.🍵🍵 1
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9746 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (7 timer siden): Heller @Agent smith som hadde fått det tror jeg Akk og ve
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9747 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): 😮 Ja akkurat sånn kan den som står utenfor skapet se ut
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9748 Skrevet 7. oktober 2022 Helene1982 skrev (3 timer siden): Jeg møtte de andre jntene som er 40+, så kom masse menn å trykket på tastaturet vårt, før alle dro hjem? Nei bare du som ble trykket på, hørte space knappen ble mye brukt
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2022 #9749 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Ja akkurat sånn kan den som står utenfor skapet se ut 👍👍
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9750 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): Jepp. Men kan ha månedsvis uten faktisk. Går i perioder. Ingen grøt i dag faktisk. Raske med meg noe å spise under dekkskift tenker jeg, 👍🏻 Ganske boblevin-trofast også Kamelen kan gå månedsvis uten vann, @Frøkenfryden kan gå månedsvis uten kjøleskapsgrøt, utrolig hvordan naturen er laget
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9751 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): Helst ikke samtidig 😄
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2022 #9752 Skrevet 7. oktober 2022 Cassidy Tvillingene kan gå uten egg og bacon i flere måneder hvis vi vil, men vi to velger å ikke gjøre det fordi vi elsker egg og bacon vi.🥚🥚🥓🥓❤️❤️ 1
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9753 Skrevet 7. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan gå uten egg og bacon i flere måneder hvis vi vil, men vi to velger å ikke gjøre det fordi vi elsker egg og bacon vi.🥚🥚🥓🥓❤️❤️ Viktig å kose seg 😊
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9754 Skrevet 7. oktober 2022 Episode 233 Har snoket i veskene deres for å finne ut hva de inneholder og der var det jaggu mye rart @Hoppetaujenta har elektrisk hoppetau, en oppblåsbar vibrator og ikea katalogen fra 1999 @Cid har ikke veske men koffert, den inneholder siste nr av krigsropet, boka 69 måter å ha 69 på og en krembanan @Entern har 14 tomme whiskyflasker, 1 pakke kondomer som gikk ut på dato i fjor og pelshåndjern @Frøkenfryden har pent brettede servietter, 1 boks kvarg og en frosketruse @Athena Catalina har en lykkesmulett, pussi kattemat og en tube majones @Kvakkekyllingen har et dragon egg, 1 pakke frosne kyllingfilet og brudekjolen sin @Peanut har pistol, allergitabletter og neglelakkfjerner @AliceNextDoor har rammstein cd, discman, og bilnøkler @DundreMilfin hadde hengelås på veska så veit ikke hva som var inni, sikkert noe snusk @jukkapalme hadde kokosnøttmelk, farsmelk og skummet melk @Kate Upton har fotballkort,whisky og truckførerbevis @Ciaran og Ciara har en leprechaun,en DVD med riverdance og et glass guiness @SVK har en pose mel, vaselin og tørkerull @TheHairyToothfairy har motorolje, en halvferdig modellbil og en uzi @Villfisker har fiskestang, meitemark og et nakenbilde av liv Ullmann fra 1967 @CAPS LOCK har tennissokker, tastatur og oljemaling @tånegla har neglelakk,negleklipper og fotsvettekrem @Boetica har godtesnop, leverkaker og en levende padde @Zenobia har Javascript, binære nøkler og en Katt @Daryl Dixon har en cranberries cd, night of the living dead på DVD og en pickaxe @Sommer2464 har en bibel, krusifiks og tornekrone @Helene1982 har akebrett, bandasje og førstehjelpsskrin. To be continued.....
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #9755 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (43 minutter siden): Nei bare du som ble trykket på, hørte space knappen ble mye brukt Bedre enn esc 😂
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #9756 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (9 minutter siden): Episode 233 Har snoket i veskene deres for å finne ut hva de inneholder og der var det jaggu mye rart @Hoppetaujenta har elektrisk hoppetau, en oppblåsbar vibrator og ikea katalogen fra 1999 @Cid har ikke veske men koffert, den inneholder siste nr av krigsropet, boka 69 måter å ha 69 på og en krembanan @Entern har 14 tomme whiskyflasker, 1 pakke kondomer som gikk ut på dato i fjor og pelshåndjern @Frøkenfryden har pent brettede servietter, 1 boks kvarg og en frosketruse @Athena Catalina har en lykkesmulett, pussi kattemat og en tube majones @Kvakkekyllingen har et dragon egg, 1 pakke frosne kyllingfilet og brudekjolen sin @Peanut har pistol, allergitabletter og neglelakkfjerner @AliceNextDoor har rammstein cd, discman, og bilnøkler @DundreMilfin hadde hengelås på veska så veit ikke hva som var inni, sikkert noe snusk @jukkapalme hadde kokosnøttmelk, farsmelk og skummet melk @Kate Upton har fotballkort,whisky og truckførerbevis @Ciaran og Ciara har en leprechaun,en DVD med riverdance og et glass guiness @SVK har en pose mel, vaselin og tørkerull @TheHairyToothfairy har motorolje, en halvferdig modellbil og en uzi @Villfisker har fiskestang, meitemark og et nakenbilde av liv Ullmann fra 1967 @CAPS LOCK har tennissokker, tastatur og oljemaling @tånegla har neglelakk,negleklipper og fotsvettekrem @Boetica har godtesnop, leverkaker og en levende padde @Zenobia har Javascript, binære nøkler og en Katt @Daryl Dixon har en cranberries cd, night of the living dead på DVD og en pickaxe @Sommer2464 har en bibel, krusifiks og tornekrone @Helene1982 har akebrett, bandasje og førstehjelpsskrin. To be continued..... Alltid beredt jeg🤠
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9757 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (11 minutter siden): Episode 233 Har snoket i veskene deres for å finne ut hva de inneholder og der var det jaggu mye rart @Hoppetaujenta har elektrisk hoppetau, en oppblåsbar vibrator og ikea katalogen fra 1999 @Cid har ikke veske men koffert, den inneholder siste nr av krigsropet, boka 69 måter å ha 69 på og en krembanan @Entern har 14 tomme whiskyflasker, 1 pakke kondomer som gikk ut på dato i fjor og pelshåndjern @Frøkenfryden har pent brettede servietter, 1 boks kvarg og en frosketruse @Athena Catalina har en lykkesmulett, pussi kattemat og en tube majones @Kvakkekyllingen har et dragon egg, 1 pakke frosne kyllingfilet og brudekjolen sin @Peanut har pistol, allergitabletter og neglelakkfjerner @AliceNextDoor har rammstein cd, discman, og bilnøkler @DundreMilfin hadde hengelås på veska så veit ikke hva som var inni, sikkert noe snusk @jukkapalme hadde kokosnøttmelk, farsmelk og skummet melk @Kate Upton har fotballkort,whisky og truckførerbevis @Ciaran og Ciara har en leprechaun,en DVD med riverdance og et glass guiness @SVK har en pose mel, vaselin og tørkerull @TheHairyToothfairy har motorolje, en halvferdig modellbil og en uzi @Villfisker har fiskestang, meitemark og et nakenbilde av liv Ullmann fra 1967 @CAPS LOCK har tennissokker, tastatur og oljemaling @tånegla har neglelakk,negleklipper og fotsvettekrem @Boetica har godtesnop, leverkaker og en levende padde @Zenobia har Javascript, binære nøkler og en Katt @Daryl Dixon har en cranberries cd, night of the living dead på DVD og en pickaxe @Sommer2464 har en bibel, krusifiks og tornekrone @Helene1982 har akebrett, bandasje og førstehjelpsskrin. To be continued..... @Villfisker sin var best 😆😆😆😆
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9758 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Bedre enn esc 😂 Hihi😆😁
Gjest Agent smith Skrevet 7. oktober 2022 #9759 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Alltid beredt jeg🤠 Sa brura
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9760 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Alltid beredt jeg🤠 Sett serien? 😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå