Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2022 #9701 Skrevet 6. oktober 2022 Cassidy Tvillingene drømmer om å få oss et kløverformet hus vi.🍀🍀☘️☘️🏡🏡 1
Helene1982 Skrevet 7. oktober 2022 #9702 Skrevet 7. oktober 2022 Agent smith skrev (20 timer siden): Episode 231(5) Damene hadde tatt valget sitt @Hoppetaujenta tok med seg @Cid hjem, dere hoppet de opp og ned i sengen hennes, men de ble også tid til litt 69. Anton sto i skapet å så på. @Athena Catalina dro hjem med @Entern de hørte på sexy metal, en gansje ukjent undersjanger, åsså lekte de sånn kugutt og kujente @DundreMilfin tok med seg @Sommer2464 og kvelden ble brukt til bibellesing @Marianne E ble kjørt hjem av @Daryl Dixon @jukkapalme tok med seg @Villfisker Han fikk leke med kokosnøttene og hun fikk dra laksen. @CAPS LOCK dro til @Helene1982 han trykket på henne som på et tastatur hele natten @SVK og @Kate Upton dro aldri hjem men fortsatte festen... @Frøkenfryden måtte ta til takke med @Agent smith, men det skulle gå fint mente hun, hun var vant til å spise rester. Hjemme hos @Frøkenfryden skjedde det ikke noe snusk, @Agent smith så på henne som lillesøsteren han alltid hadde ønsket seg, og hun var glad for å ha fått en storebror. @Adobyen kjørte @tånegla hjem men ble ikke med inn som den gentlemannen han er, hjemme hos @tånegla hadde gubben sovnet foran TVen med hånden ned i trusa og ølsøl på helsetrøyen,hunsukket tungt og gikk å la seg på kammerset ......... plutselig ringte det på døra hos @Frøkenfrydender sto @Embla Othea lausungen til @Frøkenfryden. Hun spurte så pent om hun kunne få litt farsmelk. Men vi bare: æææ øøøh Naii.. Så vi sendte henne videre til @Entern Jeg møtte de andre jntene som er 40+, så kom masse menn å trykket på tastaturet vårt, før alle dro hjem? 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2022 #9703 Skrevet 7. oktober 2022 Cassidy Tvillingene sitter og tegner og leker med tanken og vi snakker sammen om hvordan det kløverformede huset vårt skal se ut vi.✏️✏️🖍️🖍️🗣️🗣️🍀🍀☘️☘️🏡🏡 1
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #9704 Skrevet 7. oktober 2022 Helene1982 skrev (6 timer siden): @Frøkenfryden tåler ikke så mange drinker 😬 Nei. Maks 2 bobleglass!! 1 1
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #9705 Skrevet 7. oktober 2022 Ichiko skrev (6 timer siden): Det hadde vært noe. De hadde passet på alt der, det hadde blitt den fineste hagen. @Frøkenfryden skal få: Frokostfrikadeller FrescoFrigo Fredagsfri Fruktfrø Og til @Cid blir det: Cider Citröen Cityshorts Citadel Frikadeller😍😍😍 2
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2022 #9706 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Frikadeller😍😍😍 😋😋 1
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #9707 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (21 timer siden): Du har jo drukket 4 - 4! - daiquiris allerede!!! Lekre😀😍. Spesielt int. I nummer 2. drakk mye san fransisco i mine glansdager. 1
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9708 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Lekre😀😍. Spesielt int. I nummer 2. drakk mye san fransisco i mine glansdager. Vet faktisk ikke om jeg har prøvd San Fransisco 😮 Lenge siden jeg pleide å drikke drinker da. 😅 1
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9709 Skrevet 7. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene drømmer om å få oss et kløverformet hus vi.🍀🍀☘️☘️🏡🏡 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene sitter og tegner og leker med tanken og vi snakker sammen om hvordan det kløverformede huset vårt skal se ut vi.✏️✏️🖍️🖍️🗣️🗣️🍀🍀☘️☘️🏡🏡 Så kul ide 😀 1
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9710 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Frikadeller😍😍😍 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): 😋😋 Det liker jeg også 😋😋😋 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2022 #9711 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Vet faktisk ikke om jeg har prøvd San Fransisco 😮 Lenge siden jeg pleide å drikke drinker da. 😅 Cassidy Tvillingene holder oss til appelsinjuice vi.🍊🍊🧃🧃 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2022 #9712 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Så kul ide 😀 Cassidy Tvillingene sier tusen takk vi Entern.🥰🥰 1
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9713 Skrevet 7. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene holder oss til appelsinjuice vi.🍊🍊🧃🧃 Det er mer fornuftig 😊 jeg har alltid likt appelsinjuice 🍊😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2022 #9714 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Det liker jeg også 😋😋😋 😋😋👍👍 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2022 #9715 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det er mer fornuftig 😊 jeg har alltid likt appelsinjuice 🍊😊 Vi også Entern. 1
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #9716 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Vet faktisk ikke om jeg har prøvd San Fransisco 😮 Lenge siden jeg pleide å drikke drinker da. 😅 Jeg dropper også det. Bortsett fra espresso martini og drinken The opera house på fancybaren i Oslo 1 1
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9717 Skrevet 7. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Jeg dropper også det. Bortsett fra espresso martini og drinken The opera house på fancybaren i Oslo Men du er trofast til kjøleskapsgrøten 😊 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. oktober 2022 #9718 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Men du er trofast til kjøleskapsgrøten 😊 Og Cassidy Tvillingene er trofaste mot egg og bacon vi.🥚🥚🥓🥓👍👍 1
Frøkenfryden Skrevet 7. oktober 2022 #9719 Skrevet 7. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Men du er trofast til kjøleskapsgrøten 😊 Jepp. Men kan ha månedsvis uten faktisk. Går i perioder. Ingen grøt i dag faktisk. Raske med meg noe å spise under dekkskift tenker jeg, 👍🏻 Ganske boblevin-trofast også 1 1
Entern Skrevet 7. oktober 2022 #9720 Skrevet 7. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Og Cassidy Tvillingene er trofaste mot egg og bacon vi.🥚🥚🥓🥓👍👍 Ja 😀 I dag skal jeg besøke fattern, han pleier være trofast mot lørdagspizza men tror det blir fårikål i stedet denne helga 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå