Gjest Cid Skrevet 6. oktober 2022 #9421 Skrevet 6. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er begge to interesserte i både kvinner og menn vi.👨👨👩👩 Bare damer her hehe
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2022 #9422 Skrevet 6. oktober 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Bare damer her hehe Cassidy Tvillingene forstår vi.👍👍 1
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2022 #9423 Skrevet 6. oktober 2022 Cid skrev (2 timer siden): Er ikke @Daryl Dixon interessert i menn da? Eller har jeg misforstått? Jo men jeg tror ikke såpa etterstreber å legge seg tett opp til virkeligheten. 2 2
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2022 #9424 Skrevet 6. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jo men jeg tror ikke såpa etterstreber å legge seg tett opp til virkeligheten. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der vi Frøkenfryden. 1
Entern Skrevet 6. oktober 2022 #9425 Skrevet 6. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Jo men jeg tror ikke såpa etterstreber å legge seg tett opp til virkeligheten. Hva!? Jeg trodde det var historier fra virkeligheten jeg 🤯🤯🤯🤯🤯 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2022 #9426 Skrevet 6. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Hva!? Jeg trodde det var historier fra virkeligheten jeg 🤯🤯🤯🤯🤯 Cassidy Tvillingene var litt usikre der vi.🤔🤔 1
Entern Skrevet 6. oktober 2022 #9427 Skrevet 6. oktober 2022 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene var litt usikre der vi.🤔🤔 😆 @Agent smith har kjempegod fantasi 😀 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2022 #9428 Skrevet 6. oktober 2022 Entern skrev (3 minutter siden): 😆 @Agent smith har kjempegod fantasi 😀 Ja det synes Cassidy Tvillingene også det vi. 1
Gjest Agent smith Skrevet 6. oktober 2022 #9429 Skrevet 6. oktober 2022 Cid skrev (4 timer siden): Er ikke @Daryl Dixon interessert i menn da? Eller har jeg misforstått? Visste ikke det jeg, men i såpen er han ikke det😁
Gjest Agent smith Skrevet 6. oktober 2022 #9430 Skrevet 6. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jo men jeg tror ikke såpa etterstreber å legge seg tett opp til virkeligheten. Det stemmer😁
Gjest Agent smith Skrevet 6. oktober 2022 #9431 Skrevet 6. oktober 2022 CAPS LOCK skrev (8 timer siden): ALTFOR SPENNENDE!!!!!!!!!!!!!!! JEG KOMMER IKKE TIL Å FÅ SOVE I NATT Fikk du sove?
Gjest Agent smith Skrevet 6. oktober 2022 #9432 Skrevet 6. oktober 2022 Entern skrev (1 time siden): 😆 @Agent smith har kjempegod fantasi 😀 Fantaserer om dere alle sammen 😁
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2022 #9433 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Fantaserer om dere alle sammen 😁 👍👍😉😉 1
Entern Skrevet 6. oktober 2022 #9434 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (13 minutter siden): Visste ikke det jeg, men i såpen er han ikke det😁 Han er interessert i menn men gjør ikke et digert nummer ut av det, tror det er helt greit for ham det her ☺️ 1
Entern Skrevet 6. oktober 2022 #9435 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (12 minutter siden): Fantaserer om dere alle sammen 😁 Du fantaserer fantastiske fantasier om oss ja 😀 Ciaran og Ciara skrev (11 minutter siden): 👍👍😉😉 Nettopp, akkurat sånn 😆 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2022 #9436 Skrevet 6. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Du fantaserer fantastiske fantasier om oss ja 😀 Nettopp, akkurat sånn 😆 Og Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg vi Entern. 1
Entern Skrevet 6. oktober 2022 #9437 Skrevet 6. oktober 2022 (endret) Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Og Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg vi Entern. Og jeg synes det er artig dere og har begynt å følge med på Såpeopera tråden 😊 Endret 6. oktober 2022 av Entern 1
Gjest Agent smith Skrevet 6. oktober 2022 #9438 Skrevet 6. oktober 2022 (endret) Episode 231(5) Damene hadde tatt valget sitt @Hoppetaujenta tok med seg @Cid hjem, dere hoppet de opp og ned i sengen hennes, men de ble også tid til litt 69. Anton sto i skapet å så på. @Athena Catalina dro hjem med @Entern de hørte på sexy metal, en gansje ukjent undersjanger, åsså lekte de sånn kugutt og kujente @DundreMilfin tok med seg @Sommer2464 og kvelden ble brukt til bibellesing @Marianne E ble kjørt hjem av @Daryl Dixon @jukkapalme tok med seg @Villfisker Han fikk leke med kokosnøttene og hun fikk dra laksen. @CAPS LOCK dro til @Helene1982 han trykket på henne som på et tastatur hele natten @SVK og @Kate Upton dro aldri hjem men fortsatte festen... @Frøkenfryden måtte ta til takke med @Agent smith, men det skulle gå fint mente hun, hun var vant til å spise rester. Hjemme hos @Frøkenfryden skjedde det ikke noe snusk, @Agent smith så på henne som lillesøsteren han alltid hadde ønsket seg, og hun var glad for å ha fått en storebror. @Adobyen kjørte @tånegla hjem men ble ikke med inn som den gentlemannen han er, hjemme hos @tånegla hadde gubben sovnet foran TVen med hånden ned i trusa og ølsøl på helsetrøyen,hunsukket tungt og gikk å la seg på kammerset ......... plutselig ringte det på døra hos @Frøkenfrydender sto @Embla Othea lausungen til @Frøkenfryden. Hun spurte så pent om hun kunne få litt farsmelk. Men vi bare: æææ øøøh Naii.. Så vi sendte henne videre til @Entern Endret 6. oktober 2022 av Agent smith
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2022 #9439 Skrevet 6. oktober 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Og jeg synes det er artig dere og har begynt å følge med på Såpeopera tråden 😊 Cassidy Tvillingene tenkte at vi måtte følge med på Såpeoperatråden vi.🧼🧼👨🎤👨🎤👩🎤👩🎤
Entern Skrevet 6. oktober 2022 #9440 Skrevet 6. oktober 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Episode 231(5) Damene hadde tatt valget sitt @Hoppetaujenta tok med seg @Cid hjem, dere hoppet de opp og ned i sengen hennes, men de ble også tid til litt 69. Anton sto i skapet å så på. @Athena Catalina dro hjem med @Entern de hørte på sexy metal, en gansje ukjent undersjanger, åsså lekte de sånn kugutt og kujente @DundreMilfin tok med seg @Sommer2464 og kvelden ble brukt til bibellesing @Marianne E ble kjørt hjem av @Daryl Dixon @jukkapalme tok med seg @Villfisker Han fikk leke med kokosnøttene og hun fikk dra laksen. @CAPS LOCK dro til @Helene1982 han trykket på henne som på et tastatur hele natten @SVK og @Kate Upton dro aldri hjem men fortsatte festen... @Frøkenfryden måtte ta til takke med @Agent smith, men det skulle gå fint mente hun, hun var vant til å spise rester. Hjemme hos @Frøkenfryden skjedde det ikke noe snusk, @Agent smith så på henne som lillesøsteren han alltid hadde ønsket seg, og hun var glad for å ha fått en storebror. ......... plutselig ringte det på døra, der sto @Embla Othea lausungen til @Frøkenfryden. Hun spurte så pent om hun kunne få litt farsmelk. Men vi bare: æææ øøøh Naii.. Så vi sendte henne videre til @Entern Bra om enn litt vovet episode 😄 😄 😄 Visst finnes det sexy metal 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå