Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mai 2022 #921 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Episode 36. Det viste seg at det bare var en feberdrøm som @TheHairyToothfairy hadde. Og alle levde lykkelig videre. @John McClane hadde også en drøm men den var våt. @Frøkenfryden brukte kvelden til å vaske uglen sin, mens Frantzen lagde hvitløksmarinert haisuppe og osteglasert camembertskjell. Til dessert var det fløtemarinert jordbærmus med vaniljetoppet mossemousse. @Entern drakk øl med faren sin. I mellomtiden nakengjørmebrytet @AthenaRavenLuna og @Kate Upton om hvem som var best av Odd og jerv. Eller rar og wolverine som @Cid kalte dem. @lurven betraktet de fornøyd og håpet på uavgjort. Et annet sted i landet var @Kvakkekyllingen thøs på Trondheimsfjorden Jeg ække thøs 🤬🤣 Selv om jeg er lettkledd nå 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. mai 2022 #922 Del Skrevet 22. mai 2022 Kate Upton skrev (17 timer siden): Jerv vinner i morra😊 Nei det gjorde de ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #923 Del Skrevet 22. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg ække thøs 🤬🤣 Selv om jeg er lettkledd nå 🤯 The plot thickens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. mai 2022 #924 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Episode 36. Det viste seg at det bare var en feberdrøm som @TheHairyToothfairy hadde. Og alle levde lykkelig videre. @John McClane hadde også en drøm men den var våt. @Frøkenfryden brukte kvelden til å vaske uglen sin, mens Frantzen lagde hvitløksmarinert haisuppe og osteglasert camembertskjell. Til dessert var det fløtemarinert jordbærmus med vaniljetoppet mossemousse. @Entern drakk øl med faren sin. I mellomtiden nakengjørmebrytet @AthenaRavenLuna og @Kate Upton om hvem som var best av Odd og jerv. Eller rar og wolverine som @Cid kalte dem. @lurven betraktet de fornøyd og håpet på uavgjort. Et annet sted i landet var @Kvakkekyllingen thøs på Trondheimsfjorden Jeg vant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #925 Del Skrevet 22. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg ække thøs 🤬🤣 Selv om jeg er lettkledd nå 🤯 Hvorfor er du lettkledd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mai 2022 #926 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): The plot thickens Oh yes 🩳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mai 2022 #927 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Hvorfor er du lettkledd Fått på meg shortsen 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #928 Del Skrevet 22. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Oh yes 🩳 Hvor er kikkerten min? @lurven, jeg må få den tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #929 Del Skrevet 22. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (1 minutt siden): Jeg vant Premien er en date med paco. Treneren til Odd. Han har pyntet seg med kjede og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mai 2022 #930 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Hvor er kikkerten min? @lurven, jeg må få den tilbake. 😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #931 Del Skrevet 22. mai 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Hvor er kikkerten min? @lurven, jeg må få den tilbake. Ja du kan få den tilbake, takk for lånet. Har kjøpt meg stjernekikkert nå for å se enda flere thøsedetaljer Endret 22. mai 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #932 Del Skrevet 22. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Fått på meg shortsen 😝 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 22. mai 2022 #933 Del Skrevet 22. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Fått på meg shortsen 😝 Typisk, som alltid er jeg alt for sent ute og går glipp av all morroa🙈😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #934 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Typisk, som alltid er jeg alt for sent ute og går glipp av all morroa🙈😭 Jeg har det på film, kan kjøpes for 199 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #935 Del Skrevet 22. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (16 minutter siden): The plot thickens Og det ække det eneste! 😂👍 ok roe ned nå🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mai 2022 #936 Del Skrevet 22. mai 2022 Geitis skrev (5 minutter siden): Typisk, som alltid er jeg alt for sent ute og går glipp av all morroa🙈😭 Lurven har filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. mai 2022 #937 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Ja du kan få den tilbake, takk for lånet. Har kjøpt meg stjernekikkert nå for å se enda flere thøsedetaljer Liker at H i thøs nå er fast😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mai 2022 #938 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Jeg har det på film, kan kjøpes for 199 kroner Heyyy, jeg ække så billig!! Opp med prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 22. mai 2022 #939 Del Skrevet 22. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Og det ække det eneste! 😂👍 ok roe ned nå🤪 Damn you, det gjorde vondt å le høyt! Ha miskunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #940 Del Skrevet 22. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Heyyy, jeg ække så billig!! Opp med prisen. Geitis får Rabbatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå