Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #901 Del Skrevet 21. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (1 minutt siden): Nei, glemte den. Og da jeg kom på den lå de under 3-1, så da gadd jeg ikke. Så du kampen? Ja. Ikke hele, starta å se etter 25 min. Da var det jo allerede 2-0. Dårlig kamp av Barcelona, mye feilpasninger og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #902 Del Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ikke? 🤣 Blir nok kos uten henne også 😀 Ja og da blir det mye roligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #903 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Ja og da blir det mye roligere Ja, Therese er nok et fyrverkeri både her og der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #904 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (11 minutter siden): Oi. Det er kriminelt tidlig på en søndag Hehe ja. Senest 6! Alltid👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mai 2022 #905 Del Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Ja, Therese er nok et fyrverkeri både her og der. Yeeeeaaahhhh🤠👌👈🚀🧨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #906 Del Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Ja, Therese er nok et fyrverkeri både her og der. Ja og jeg vil ha det rolig og romantisk. Det får du ikke med Therese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #907 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (30 minutter siden): Ja og jeg vil ha det rolig og romantisk. Det får du ikke med Therese Hvordan går det? Blir det noe lurvekos æ? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #908 Del Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Hvordan går det? Blir det noe lurvekos æ? 😆 Nei jeg ser på film😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #909 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Nei jeg ser på film😄 Åå😥Hvilken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #910 Del Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Åå😥Hvilken? Dødelig våpen 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #911 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Dødelig våpen 4. Jamen, du må jo se romantisk komedie så blir det nok kos å få 🥰😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #912 Del Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jamen, du må jo se romantisk komedie så blir det nok kos å få 🥰😆 Men jeg sitter alene i stua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #913 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Men jeg sitter alene i stua Åå, har hun lagt seg? 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #914 Del Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Åå, har hun lagt seg? 😥 Ja, men det går bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #915 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja, men det går bra da. 👍 Du må kose deg med film. Jeg må sove 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. mai 2022 #916 Del Skrevet 21. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): 👍 Du må kose deg med film. Jeg må sove 😆 Takk. Skal nok ikke se den ferdig. Må sove snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. mai 2022 #917 Del Skrevet 21. mai 2022 lurven skrev (11 minutter siden): Takk. Skal nok ikke se den ferdig. Må sove snart Det skjønner jeg godt. Sovetid nå 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Upton Skrevet 22. mai 2022 #918 Del Skrevet 22. mai 2022 lurven skrev (4 timer siden): Og jeg som trodde Odd var viktigst. Kan bli et tøft møte mot en jerv i morgen Jerv vinner i morra😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 22. mai 2022 #919 Del Skrevet 22. mai 2022 SÅ BLE ALLE TATT AV EN TSUNAMI PÅ HARDANGERVIDDA OG DØDE! SLUTT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mai 2022 #920 Del Skrevet 22. mai 2022 Episode 36. Det viste seg at det bare var en feberdrøm som @TheHairyToothfairy hadde. Og alle levde lykkelig videre. @John McClane hadde også en drøm men den var våt. @Frøkenfryden brukte kvelden til å vaske uglen sin, mens Frantzen lagde hvitløksmarinert haisuppe og osteglasert camembertskjell. Til dessert var det fløtemarinert jordbærmus med vaniljetoppet mossemousse. @Entern drakk øl med faren sin. I mellomtiden nakengjørmebrytet @AthenaRavenLuna og @Kate Upton om hvem som var best av Odd og jerv. Eller rar og wolverine som @Cid kalte dem. @lurven betraktet de fornøyd og håpet på uavgjort. Et annet sted i landet var @Kvakkekyllingen thøs på Trondheimsfjorden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå