Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #721 Skrevet 16. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Gratulerer med 11 år fryden 🥰 Håper det blir 111 år til 😀😂 Haha! Sant. Da er vi 160 år og har sjampis hver dag! Takk❤️ Jeg fikk roser😃🥂🥲 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. mai 2022 #722 Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha! Sant. Da er vi 160 år og har sjampis hver dag! Takk❤️ Jeg fikk roser😃🥂🥲 Garantert 😀 Koselig 🥰 Og det skulle bare mangle 😄👍
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #723 Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg er helt Lurven 2004😂 😲
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #724 Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Du kommer til å skrive meg inn som forfyllet i såpa i morra😂 Ja nå har jeg fått ammunisjon til såpen
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #726 Skrevet 17. mai 2022 -Missi- skrev (11 timer siden): Gratulere @Frøkenfryden😊 Takk takk, kjærleik er bra❤️ 1
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #727 Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (12 timer siden): Ja nå har jeg fått ammunisjon til såpen 😯🤣
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #728 Skrevet 17. mai 2022 Episode 28. 17 mai edition. @Frøkenfryden som hadde vært snyden Dagen før da hun feiret 111 årsdagen med sin kjære franzen, og orket derfor ikke å gjøre så mye denne dagen Der gjorde derimot @AthenaRavenLuna som skulle få med seg alt som skjedde o Grenland denne dagen. Alt fra buekorps til isspise konkurranse. @Kvakkekyllingen skulle henge med Berit og frank og alle de andre i familien og prøve å holde Thøsetherese unna denne dagen. @Entern som var litt lei seg fordi @AthenaRavenLuna elsket fotballaget Odd og ikke han, drakk noen store mengder av noe cider han hadde kjøpt og glemte hvilken dag det var. I mellomtiden lå @lurven og sov bort hele dagen. @Fløff hadde misforstått hva ja vi elsker handlet om og brukte hele dagen til Elskov og sånn...
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #729 Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (21 minutter siden): Episode 28. 17 mai edition. @Frøkenfryden som hadde vært snyden Dagen før da hun feiret 111 årsdagen med sin kjære franzen, og orket derfor ikke å gjøre så mye denne dagen Der gjorde derimot @AthenaRavenLuna som skulle få med seg alt som skjedde o Grenland denne dagen. Alt fra buekorps til isspise konkurranse. @Kvakkekyllingen skulle henge med Berit og frank og alle de andre i familien og prøve å holde Thøsetherese unna denne dagen. @Entern som var litt lei seg fordi @AthenaRavenLuna elsket fotballaget Odd og ikke han, drakk noen store mengder av noe cider han hadde kjøpt og glemte hvilken dag det var. I mellomtiden lå @lurven og sov bort hele dagen. @Fløff hadde misforstått hva ja vi elsker handlet om og brukte hele dagen til Elskov og sånn... Fløff ass.. en flaggstang er ikke en flaggstang for å sire sånn.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #730 Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (29 minutter siden): Episode 28. 17 mai edition. @Frøkenfryden som hadde vært snyden Dagen før da hun feiret 111 årsdagen med sin kjære franzen, og orket derfor ikke å gjøre så mye denne dagen Der gjorde derimot @AthenaRavenLuna som skulle få med seg alt som skjedde o Grenland denne dagen. Alt fra buekorps til isspise konkurranse. @Kvakkekyllingen skulle henge med Berit og frank og alle de andre i familien og prøve å holde Thøsetherese unna denne dagen. @Entern som var litt lei seg fordi @AthenaRavenLuna elsket fotballaget Odd og ikke han, drakk noen store mengder av noe cider han hadde kjøpt og glemte hvilken dag det var. I mellomtiden lå @lurven og sov bort hele dagen. @Fløff hadde misforstått hva ja vi elsker handlet om og brukte hele dagen til Elskov og sånn... Kvakke har fått gnagsår allerede 🤣 Typisk 17.mai.
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #731 Skrevet 17. mai 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Fløff ass.. en flaggstang er ikke en flaggstang for å sire sånn. 😯
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #732 Skrevet 17. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Kvakke har fått gnagsår allerede 🤣 Typisk 17.mai. 😯 det har thøseterese også fått😯 Men fra spøk til Alvor og sånn: Har du gått i tog?
Frøkenfryden Skrevet 17. mai 2022 #733 Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): 😯 det har thøseterese også fått😯 Men fra spøk til Alvor og sånn: Har du gått i tog? De har gnagsår ulike steder da..
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #734 Skrevet 17. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): De har gnagsår ulike steder da.. Ja håpet det. Håper vi får en oppklaring i løpet av dagen på hvor @Kvakkekyllingen har gnagsår
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #735 Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (10 minutter siden): 😯 det har thøseterese også fått😯 Men fra spøk til Alvor og sånn: Har du gått i tog? Nei, jeg har bare gått på noen ekle sko jeg aldri går med. Ikke gått mye men likevel fått gnagsår 😄
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #736 Skrevet 17. mai 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): De har gnagsår ulike steder da.. Jeg aner ikke hvor tøsa har sår men jeg har på en tå 😆
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #737 Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Ja håpet det. Håper vi får en oppklaring i løpet av dagen på hvor @Kvakkekyllingen har gnagsår På en tå 😭 Men ser ikke bort fra at det kommer fler steder etterhvert 🤣
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #738 Skrevet 17. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (19 minutter siden): Nei, jeg har bare gått på noen ekle sko jeg aldri går med. Ikke gått mye men likevel fått gnagsår 😄 Ja sånne pensko får man alltid vondt av å gå med
Gjest lurven Skrevet 17. mai 2022 #739 Skrevet 17. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (19 minutter siden): På en tå 😭 Men ser ikke bort fra at det kommer fler steder etterhvert 🤣 😯
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. mai 2022 #740 Skrevet 17. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Ja sånne pensko får man alltid vondt av å gå med Ja, hater det 😆 Skulle valgt joggesko 🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå