Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #701 Del Skrevet 16. mai 2022 lurven skrev (35 minutter siden): Takk😀 Kjeda meg på jobb, så da skrev jeg litt Lurt! Flaks for oss!😃👍 Jeg var en trett sokk i stad men våknet opp nå og prøver jobbe et par timer til.. ja jeg vet jeg er altfor jobbete🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #702 Del Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Lurt! Flaks for oss!😃👍 Jeg var en trett sokk i stad men våknet opp nå og prøver jobbe et par timer til.. ja jeg vet jeg er altfor jobbete🤪 Har du sånn hjemmekontor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #703 Del Skrevet 16. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Har du sånn hjemmekontor? Nei veldig sjelden, kanskje 1 gang i måneden. Har superfint kontor på jobb. Stooort😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. mai 2022 #704 Del Skrevet 16. mai 2022 lurven skrev (4 timer siden): Episode 26 Togturen gikk fint, helt til @Kvakkekyllingen oppdaget at Thøseterese hadde sneket seg ombord. Hun prøvde igjen å ta over @Kvakkekyllingen sin kropp, men kvakka var klar og hoppet til side, så istedet traff hun @Frøkenfryden sin kropp og ga henne bør i bringa. I mellomtiden joinet @Daryl Dixon @TheHairyToothfairys zombie killer squad. Han hadde lang erfaring med å drepe zombier, eller Walkers som han kalte dem I mellomtiden hadde @AthenaRavenLuna rotet seg så langt ut på landet at hun traff på @Geitis Jeg er fri! Lykke til frøkenfryden 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #705 Del Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Nei veldig sjelden, kanskje 1 gang i måneden. Har superfint kontor på jobb. Stooort😁 Ja greit å slippe å ta med jobben hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #706 Del Skrevet 16. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (16 minutter siden): Jeg er fri! Lykke til frøkenfryden 😁 Du er fri foreløpig😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #707 Del Skrevet 16. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja greit å slippe å ta med jobben hjem Ja! Har en hjemmePC også til hjemmekontor altså, men ikke så lettvint i min jobb. Liker godt å være her og se folk og deilig å kunne lukke dør og ha helt ro☺️👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #708 Del Skrevet 16. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (17 minutter siden): Jeg er fri! Lykke til frøkenfryden 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. mai 2022 #709 Del Skrevet 16. mai 2022 lurven skrev (26 minutter siden): Du er fri foreløpig😁 Ja, herlig 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #710 Del Skrevet 16. mai 2022 Episode 27 Endelig hadde @lurven @Kvakkekyllingen og @Frøkenfryden nådd endestasjonen som var hos mora og faren til fryden. Thøsetherese hadde hoppet av på Voss for hun fikk så lyst på korv. Men @Frøkenfryden hadde fremmdeles bør i bringa, så hun måtte få hjelp av mor astrid og @Kvakkekyllingen til å bli kvitt den. I mellomtiden gikk @lurven tur med faren til Fryden i fjellet og snakka om livet og blutått og sånn. Et annet sted i landet utbrøt @AthenaRavenLuna : jeg elsker Odd. Dette overhørte @Entern som jo faktisk heter Odd, og han turte da å nærme seg @AthenaRavenLuna som han tidligere bare hadde beundret på avstand. Et annet helt annet sted i landet drev @Lacuna og @SVK å leita etter @-Missi-ng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. mai 2022 #711 Del Skrevet 16. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Episode 27 Endelig hadde @lurven @Kvakkekyllingen og @Frøkenfryden nådd endestasjonen som var hos mora og faren til fryden. Thøsetherese hadde hoppet av på Voss for hun fikk så lyst på korv. Men @Frøkenfryden hadde fremmdeles bør i bringa, så hun måtte få hjelp av mor astrid og @Kvakkekyllingen til å bli kvitt den. I mellomtiden gikk @lurven tur med faren til Fryden i fjellet og snakka om livet og blutått og sånn. Et annet sted i landet utbrøt @AthenaRavenLuna : jeg elsker Odd. Dette overhørte @Entern som jo faktisk heter Odd, og han turte da å nærme seg @AthenaRavenLuna som han tidligere bare hadde beundret på avstand. Et annet helt annet sted i landet drev @Lacuna og @SVK å leita etter @-Missi-ng. Men han ble veldig skuffet da det var snakk om ett fotballag 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #712 Del Skrevet 16. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (4 minutter siden): Men han ble veldig skuffet da det var snakk om ett fotballag 🤣 Ja😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #713 Del Skrevet 16. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 27 Endelig hadde @lurven @Kvakkekyllingen og @Frøkenfryden nådd endestasjonen som var hos mora og faren til fryden. Thøsetherese hadde hoppet av på Voss for hun fikk så lyst på korv. Men @Frøkenfryden hadde fremmdeles bør i bringa, så hun måtte få hjelp av mor astrid og @Kvakkekyllingen til å bli kvitt den. I mellomtiden gikk @lurven tur med faren til Fryden i fjellet og snakka om livet og blutått og sånn. Et annet sted i landet utbrøt @AthenaRavenLuna : jeg elsker Odd. Dette overhørte @Entern som jo faktisk heter Odd, og han turte da å nærme seg @AthenaRavenLuna som han tidligere bare hadde beundret på avstand. Et annet helt annet sted i landet drev @Lacuna og @SVK å leita etter @-Missi-ng. To på en dag!! Woww Lurven, du jobber kanskje 50% men her er du 200%😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #714 Del Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): To på en dag!! Woww Lurven, du jobber kanskje 50% men her er du 200%😃 Ja derfor har jeg tid til å gi 200 prosent her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #715 Del Skrevet 16. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja derfor har jeg tid til å gi 200 prosent her Flaks for oss! Vi har konsumert sushi og champis og nyter 1000 grader på veranda😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. mai 2022 #716 Del Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Flaks for oss! Vi har konsumert sushi og champis og nyter 1000 grader på veranda😍 Nååååh! Champis i dag og?🥸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #717 Del Skrevet 16. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Nååååh! Champis i dag og?🥸 Er på kjøret🤪🤩 11 år er 11 år! 😃👍🥂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #718 Del Skrevet 16. mai 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Nååååh! Champis i dag og?🥸 Jeg er helt Lurven 2004😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. mai 2022 #719 Del Skrevet 16. mai 2022 Du kommer til å skrive meg inn som forfyllet i såpa i morra😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. mai 2022 #720 Del Skrevet 16. mai 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Er på kjøret🤪🤩 11 år er 11 år! 😃👍🥂 Gratulerer med 11 år fryden 🥰 Håper det blir 111 år til 😀😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå