Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6781 Skrevet 16. september 2022 Burde vi lage en egen tråd om tannfeens dømmekraft? Sikkert noen som har fine historier om det😁
Entern Skrevet 16. september 2022 #6782 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Den reneste drømmekraften altså? Så morsomt og så Hoppe
Entern Skrevet 16. september 2022 #6783 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (4 minutter siden): Husker en bussjåfør som glemte å stoppe et sted i nærheten av Carl Berners plass og kjørte oppover mot Sinsen krysset, da han kom på at han hadde glemt det prøvde han å snu leddbussen mitt i veien😄 🤣
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6784 Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (1 minutt siden): 🤣 Apropos dårlig dømmekraft
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6785 Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (55 minutter siden): @TheHairyToothfairy har Norges nest mest beryktede dømmekraft Det er bare Valen som har mer beryktet dømmekraft Valen er en kødd 1
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6786 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (50 minutter siden): Burde vi lage en egen tråd om tannfeens dømmekraft? Sikkert noen som har fine historier om det😁 Nei! 1
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6787 Skrevet 16. september 2022 Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Den reneste drømmekraften altså? Ja, men den er et mareritt 2
hjärterdam Skrevet 16. september 2022 #6788 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): @hjärterdam er dømmekraften til @TheHairyToothfairy beryktet? Beryktet, fryktet, den er nå der 🤷🙃 1
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6789 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (36 minutter siden): Nei! Jeg spør @AliceNextDoor og @hjärterdam
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6790 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Jeg spør @AliceNextDoor og @hjärterdam Crap
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6791 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Crap Men jeg tror foreksempel @hjärterdam mener du viste god dømmekraft da du valgte henne
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6792 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Men jeg tror foreksempel @hjärterdam mener du viste god dømmekraft da du valgte henne det var hun som valgte meg. true story! dog, jeg lå ikke på gulvet og sparket og gråt for det altså. jeg var med på det.
hjärterdam Skrevet 16. september 2022 #6793 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Men jeg tror foreksempel @hjärterdam mener du viste god dømmekraft da du valgte henne 🎶Vem vet, inte du Vem vet, inte jag Vi vet ingenting nu Vi vet inget idag 🎶 Jeg tror ikke han angrer hver dag iallefall 🤷🤣 1
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6794 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): det var hun som valgte meg. true story! dog, jeg lå ikke på gulvet og sparket og gråt for det altså. jeg var med på det. Fylte du ut sånn samtykkeskjema?
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6795 Skrevet 16. september 2022 hjärterdam skrev (2 minutter siden): 🎶Vem vet, inte du Vem vet, inte jag Vi vet ingenting nu Vi vet inget idag 🎶 Jeg tror ikke han angrer hver dag iallefall 🤷🤣 Den sangen passer fint til meg og min utkårede også, men tror hun anger litt nå😁
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6796 Skrevet 16. september 2022 hjärterdam skrev (Akkurat nå): 🎶Vem vet, inte du Vem vet, inte jag Vi vet ingenting nu Vi vet inget idag 🎶 Jeg tror ikke han angrer hver dag iallefall 🤷🤣 angrer sjeldent. for å sitere det Erna siterte meg på. selv om jeg er en elendig klokke så skal man huske på at ødelagte klokker har rett to ganger for dagen. litt usikker på hva det andre jeg har gjort som er rett er for noe...
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6797 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Fylte du ut sånn samtykkeskjema? jeg var dørvakt, kunne da faen ikke skrive
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2022 #6798 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Den sangen passer fint til meg og min utkårede også, men tror hun anger litt nå😁 det gjør de alle i blant. Derfor vi ikke skal ha noe av den tråden du nevnte, det får holde med en såpeopera eller femten om mine eskapader. hun kan jo komme på den der ræcerbilen forkledd som stasjonsvogn som jeg kjøpte i fjor. som havarerte FØR den kom hjem... ...som er så ræcerbil at man ikke får deler til den...
Gjest Agent smith Skrevet 16. september 2022 #6799 Skrevet 16. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): jeg var dørvakt, kunne da faen ikke skrive Så du var sånn neandertaler som bare sto der å så stor og tøff ut. Og @hjärterdam sa bare: du skal bli min. Og du bare gryntet og det tok hun som et ja
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. september 2022 #6800 Skrevet 16. september 2022 Agent smith skrev (7 timer siden): .... @Frøkenfryden kill bills Handler om dama som er lei av regninger. Hun vil jo bare sitte på verandaen å drikke vin og spise kvarg @Entern @TheHairyToothfairy @Agent smith @Cid og @Villfisker Sex men Handler om gutta med noen helt utrolige mutasjoner @Kvakkekyllingen Whaledemar rider Handler om hun som liker å ri på Valdemar @Peanut finding emo Handler om dama som leter en etter en emo men finner emiticons @Sola de little miss sunshine Et lite solskinnseventyr @AliceNextDoor the Hurt locker Handler om. Da hun ble angrepet av et skap mens hun brettet klær @DundreMilfin crouching tiger, hidden dragon Noen har fått seg nye leketøy @Kvakkekyllingen chicken run Handler om en gang hun var på løpetur. @Hoppetaujenta la de rette komme inn Det ringte stadig på døren hennes, men svært få slapp inn. @Entern og @TheHairyToothfairy brokebutt Mountain Om to gode venner på tur @Agent smith matrix reloaded og matrix revolutions Helten i filmene som jakter på den onde Neo 👍👍😀
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå