Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #561 Del Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Beste episode hittil ❤️ @Entern liker å gå på polet og olympen😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #562 Del Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Dessuten erter @Frøkenfryden meg når jeg starter mange tråder🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #563 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (36 minutter siden): Dessuten erter @Frøkenfryden meg når jeg starter mange tråder🙃 Blir Lurveleven da ja😆 neida ikke start noe, vi er ferdige med kristengreia nå. Eventuelt: sees i frydentråden👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2022 #564 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 18 Endelig var@Frøkenfryden og @Entern ferdige med å omvende @Cid til nynorsk. Dette feiret de med å dra en tur på polet. Da de kom ut møtte de @lurven og @TheHairyToothfairy som nettopp var ferdige med dagens zombie overkill. @TheHairyToothfairy blåste en kjempestor tyggisboble og så superkul ut. Så dro han og @Entern på olympen bar. I mellomtiden prøvde @lurven å frelse @Frøkenfryden men hun bare: slepp meg,eg vil berre heim å leika med barbidukkane mine. Et annet sted i landet lå @Kvakkekyllingenå koste seg med fantorangens nese Jeg har faktisk ikke kost med fantorangens nese i dag. Men en annen nese 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #565 Del Skrevet 11. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (24 minutter siden): Jeg har faktisk ikke kost med fantorangens nese i dag. Men en annen nese 😁 😲 gi oss detaljene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #566 Del Skrevet 11. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (25 minutter siden): Jeg har faktisk ikke kost med fantorangens nese i dag. Men en annen nese 😁 🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2022 #567 Del Skrevet 11. mai 2022 (endret) lurven skrev (1 time siden): 😲 gi oss detaljene Denne nesa var god å ta på 🥰 Endret 11. mai 2022 av Kvakkekyllingen Kvakken ble litt forelsket ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #568 Del Skrevet 11. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Denne nesa var god å ta på 🥰 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2022 #569 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (18 minutter siden): 😲 Så ble han så glad at han gliste til meg etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #570 Del Skrevet 11. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Så ble han så glad at han gliste til meg etterpå. 💘🐐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2022 #571 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (8 minutter siden): 💘🐐 Jaa 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #572 Del Skrevet 11. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (44 minutter siden): Så ble han så glad at han gliste til meg etterpå. Uten at du trengte tøse deg til? ❤️❤️❤️ Ekstra stas da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. mai 2022 #573 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Uten at du trengte tøse deg til? ❤️❤️❤️ Ekstra stas da! Ja 😮 Veldig 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #574 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (6 timer siden): Dessuten erter @Frøkenfryden meg når jeg starter mange tråder🙃 Hun ass. Prinsessen på erten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #575 Del Skrevet 12. mai 2022 Episode 19. @Frøkenfryden som har sovet med en ert under rompa, i troen på at det gjør henne ekstra tøff våkner som vanlig opp 5:13. Det første hun gjør er å vekke fuglene før hun spiser 2 knekkebrød med brunost og drikker te fra en søt kopp. I dag skal hun svømme, og @Cid @Entern @SVKog @TheHairyToothfairy har allerede funnet frem kikkertene sine og gjort seg klare til å beundre henne. Mens @Frøkenfryden er på svømming sniker @lurven seg inn i leiligheten Hennes og dreper plantene hennes. I mellomtiden gjør @Kvakkekyllingen seg klar til @Frøkenfrydens besøk. Denne gangen blir det ikke nakenrave men mye nesekos, så mange neser må klargjøres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. mai 2022 #576 Del Skrevet 12. mai 2022 Du er kjempeflink @lurven😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #577 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (45 minutter siden): Episode 19. @Frøkenfryden som har sovet med en ert under rompa, i troen på at det gjør henne ekstra tøff våkner som vanlig opp 5:13. Det første hun gjør er å vekke fuglene før hun spiser 2 knekkebrød med brunost og drikker te fra en søt kopp. I dag skal hun svømme, og @Cid @Entern @SVKog @TheHairyToothfairy har allerede funnet frem kikkertene sine og gjort seg klare til å beundre henne. Mens @Frøkenfryden er på svømming sniker @lurven seg inn i leiligheten Hennes og dreper plantene hennes. I mellomtiden gjør @Kvakkekyllingen seg klar til @Frøkenfrydens besøk. Denne gangen blir det ikke nakenrave men mye nesekos, så mange neser må klargjøres Hahaaaa ååå dette var herlig😍 Du er god!! Selv om jeg er usikker på om du ler av MorgenFryden med kopper og fugler, eller ler på koselig vis MED meg😂 Fint om kikkertfolka ikke zoomer så mye, gadd ikke barbere legger😂 Antar ananasbadedrakta tar fokuset uansett😃😂👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #578 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Hahaaaa ååå dette var herlig😍 Du er god!! Selv om jeg er usikker på om du ler av MorgenFryden med kopper og fugler, eller ler på koselig vis MED meg😂 Fint om kikkertfolka ikke zoomer så mye, gadd ikke barbere legger😂 Antar ananasbadedrakta tar fokuset uansett😃😂👍 Ler med deg så klart😃 Herlig at du byr på deg selv. Tror gutta vil fokusere mest på ananasen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. mai 2022 #579 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Hahaaaa ååå dette var herlig😍 Du er god!! Selv om jeg er usikker på om du ler av MorgenFryden med kopper og fugler, eller ler på koselig vis MED meg😂 Fint om kikkertfolka ikke zoomer så mye, gadd ikke barbere legger😂 Antar ananasbadedrakta tar fokuset uansett😃😂👍 Ananasbadedrakt!!???🍍🍍🍍🍍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #580 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ananasbadedrakt!!???🍍🍍🍍🍍 Hårløs ananas❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå