Helene1982 Skrevet 23. august 2022 #5521 Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (9 minutter siden): Finnes langt verre ting å støtte. Om jeg skam ha oversikt over alt fjaset til alle musikere og skuespillere så blir det sikkert ikke mye jeg kan nyte av den sorten. Tom er knall. Jeg er neppe kandidat for å bli pave, jeg heller. Du tar ikke feil, og jeg sitter i et glasshus mesteparten av tiden ved å like musikk og kunst fra en tid der det å være "en plaget kunstner" betydde å være et ignorant rasshøl.
Entern Skrevet 23. august 2022 #5522 Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (18 minutter siden): Finnes langt verre ting å støtte. Om jeg skam ha oversikt over alt fjaset til alle musikere og skuespillere så blir det sikkert ikke mye jeg kan nyte av den sorten. Tom er knall. Jeg er neppe kandidat for å bli pave, jeg heller. Det har vært noen tvilsomme paver opp gjennom
Entern Skrevet 23. august 2022 #5523 Skrevet 23. august 2022 Helene1982 skrev (4 minutter siden): Du tar ikke feil, og jeg sitter i et glasshus mesteparten av tiden ved å like musikk og kunst fra en tid der det å være "en plaget kunstner" betydde å være et ignorant rasshøl. Det betyr det ofte fortsatt 😑
Helene1982 Skrevet 23. august 2022 #5524 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Er aldri meg selv mer en 50 % Alt annet blir for mye Jeg var i en medarbeidersamtale en gang, der en mellomleder bad meg om å være "litt mindre meg selv". Jeg tror ikke hun mente noe vondt med det, men jeg reagerte fordi at hun hadde fortalt meg at sjefen syntes hun tok for lite plass, og jeg hadde støttet henne i at det er ikke hvor mye, eller hvor høyt du prater som betyr noe, men at vi alle er ulike og det er ok.
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5525 Skrevet 23. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det har vært noen tvilsomme paver opp gjennom Husker jeg leste om en pave som ble gravd opp og dømt i en rettsak noen år etter sin død😄
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5526 Skrevet 23. august 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg var i en medarbeidersamtale en gang, der en mellomleder bad meg om å være "litt mindre meg selv". Jeg tror ikke hun mente noe vondt med det, men jeg reagerte fordi at hun hadde fortalt meg at sjefen syntes hun tok for lite plass, og jeg hadde støttet henne i at det er ikke hvor mye, eller hvor høyt du prater som betyr noe, men at vi alle er ulike og det er ok. Så hun mente at hun tok for lite plass fordi du tok for mye?
Entern Skrevet 23. august 2022 #5527 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Husker jeg leste om en pave som ble gravd opp og dømt i en rettsak noen år etter sin død😄 Det der har hendt flere, bl.a. Cromwell som ble gravd opp, dømt til døden og hengt 😆
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #5528 Skrevet 23. august 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Det har vært noen tvilsomme paver opp gjennom Jo, men jeg tror ikke det egner seg med en pave med intops bakgrunn, snuskete forhold med kvinder og attpåtil null religiøs noe sted (bare på enkelte bilmuseer)
Entern Skrevet 23. august 2022 #5529 Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Jo, men jeg tror ikke det egner seg med en pave med intops bakgrunn, snuskete forhold med kvinder og attpåtil null religiøs noe sted (bare på enkelte bilmuseer) Det har vært verre paver enn det der 😆 Særlig i renessansen 😆
Helene1982 Skrevet 23. august 2022 #5530 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Så hun mente at hun tok for lite plass fordi du tok for mye? Jeg tror hun ble oppriktig ukomfortabel da jeg av og til er en løs kanon, samtidig som hun ønsket at hun tok mer plass selv. Så kritikken var ikke ubegrunnet. Å være god med kunder er min greie.
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5531 Skrevet 23. august 2022 Helene1982 skrev (12 minutter siden): Jeg tror hun ble oppriktig ukomfortabel da jeg av og til er en løs kanon, samtidig som hun ønsket at hun tok mer plass selv. Så kritikken var ikke ubegrunnet. Å være god med kunder er min greie. Hvis hun ikke er en person som tar naturlig mye plass er det dumt å tvinge seg til å være det.
Helene1982 Skrevet 23. august 2022 #5532 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Hvis hun ikke er en person som tar naturlig mye plass er det dumt å tvinge seg til å være det. Helt enig. Hun er en person som snakker så lavt at folk konsentrerer seg når hun prater – som er en veldig god egenskap
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5533 Skrevet 23. august 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Helt enig. Hun er en person som snakker så lavt at folk konsentrerer seg når hun prater – som er en veldig god egenskap Ja da må de prøve å høre etter og sånn😄
Helene1982 Skrevet 23. august 2022 #5534 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Ja da må de prøve å høre etter og sånn😄 og kraftig undervurdert
Frøkenfryden Skrevet 24. august 2022 #5535 Skrevet 24. august 2022 lurven skrev (8 timer siden): Vakkert, Tarjei og Haldis moren vesaas kunne ikkje sagt det betre Måtte sjekke tre ganger om dette var kommentar fra @Entern😂🤩du imponerer! 1
Entern Skrevet 24. august 2022 #5536 Skrevet 24. august 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Måtte sjekke tre ganger om dette var kommentar fra @Entern😂🤩du imponerer! Har faktisk ikke lest så mye Tarjei Vesaas ☺️
Gjest lurven Skrevet 24. august 2022 #5537 Skrevet 24. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Måtte sjekke tre ganger om dette var kommentar fra @Entern😂🤩du imponerer! Ja har mange skjulte sider jeg
Gjest lurven Skrevet 25. august 2022 #5538 Skrevet 25. august 2022 Episode 161 Basert på Celine Dion denne gangen @Cid my fart will go on Gutten som ikke kunne slutte å prompe @Frøkenfryden i drove all night Sangen om dama som kjørte hele natta for å finne veien hjem etter en tur på Nordstrand @Entern blink twice Gutten som sa hey hey hey og alltid blunket til deg 2 ganger @DundreMilfin a new day to come Bare en helt vanlig ny dag å komme på @TheHairyToothfairy immortality Sangen om mannen som er udødelig, han har overlevd både taliban og puls på over 300 @lurven beauty and the beast Sangen om @lurven og kona @Athena Catalina its all coming back to me now Hun tenkte tilbake på tiden da hun hadde sovet i sengen med vinduet oppe,og vært frossen pga den kalde vinden. Og noen dager hadde solen også vært ond. @Kvakkekyllingen the power of love Sangen om lady kvakke og hennes mann. De snakket ikke så mye sammen men hvisket noen ganger til hverandre tidlig på morgenen
Frøkenfryden Skrevet 25. august 2022 #5539 Skrevet 25. august 2022 lurven skrev (31 minutter siden): Episode 161 Basert på Celine Dion denne gangen @Cid my fart will go on Gutten som ikke kunne slutte å prompe @Frøkenfryden i drove all night Sangen om dama som kjørte hele natta for å finne veien hjem etter en tur på Nordstrand @Entern blink twice Gutten som sa hey hey hey og alltid blunket til deg 2 ganger @DundreMilfin a new day to come Bare en helt vanlig ny dag å komme på @TheHairyToothfairy immortality Sangen om mannen som er udødelig, han har overlevd både taliban og puls på over 300 @lurven beauty and the beast Sangen om @lurven og kona @Athena Catalina its all coming back to me now Hun tenkte tilbake på tiden da hun hadde sovet i sengen med vinduet oppe,og vært frossen pga den kalde vinden. Og noen dager hadde solen også vært ond. @Kvakkekyllingen the power of love Sangen om lady kvakke og hennes mann. De snakket ikke så mye sammen men hvisket noen ganger til hverandre tidlig på morgenen Ååå du er festlig!! Litt røff morgen så dette kvikket opp😃🤩🥳
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå