Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (9 minutter siden):

Finnes langt verre ting å støtte. Om jeg skam ha oversikt over alt fjaset til alle musikere og skuespillere så blir det sikkert ikke mye jeg kan nyte av den sorten. Tom er knall. Jeg er neppe kandidat for å bli pave, jeg heller.

Du tar ikke feil, og jeg sitter i et glasshus mesteparten av tiden ved å like musikk og kunst fra en tid der det å være "en plaget kunstner" betydde å være et ignorant rasshøl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (18 minutter siden):

Finnes langt verre ting å støtte. Om jeg skam ha oversikt over alt fjaset til alle musikere og skuespillere så blir det sikkert ikke mye jeg kan nyte av den sorten. Tom er knall. Jeg er neppe kandidat for å bli pave, jeg heller.

Det har vært noen tvilsomme paver opp gjennom ;) 

Skrevet
Helene1982 skrev (4 minutter siden):

Du tar ikke feil, og jeg sitter i et glasshus mesteparten av tiden ved å like musikk og kunst fra en tid der det å være "en plaget kunstner" betydde å være et ignorant rasshøl.

Det betyr det ofte fortsatt 😑

Skrevet
lurven skrev (5 minutter siden):

Er aldri meg selv  mer en  50 %

Alt annet blir for mye

Jeg var i en medarbeidersamtale en gang, der en mellomleder bad meg om å være "litt mindre meg selv". Jeg tror ikke hun mente noe vondt med det, men jeg reagerte fordi at hun hadde fortalt meg at sjefen syntes hun tok for lite plass, og jeg hadde støttet henne i at det er ikke hvor mye, eller hvor høyt du prater som betyr noe, men at vi alle er ulike og det er ok.

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Husker jeg leste om en pave som ble gravd opp og dømt i en rettsak noen år etter sin død😄

Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Jeg var i en medarbeidersamtale en gang, der en mellomleder bad meg om å være "litt mindre meg selv". Jeg tror ikke hun mente noe vondt med det, men jeg reagerte fordi at hun hadde fortalt meg at sjefen syntes hun tok for lite plass, og jeg hadde støttet henne i at det er ikke hvor mye, eller hvor høyt du prater som betyr noe, men at vi alle er ulike og det er ok.

Så hun mente at hun tok for lite plass fordi du tok for mye? 

Skrevet
lurven skrev (2 minutter siden):

Husker jeg leste om en pave som ble gravd opp og dømt i en rettsak noen år etter sin død😄

Det der har hendt flere, bl.a. Cromwell som ble gravd opp, dømt til døden og hengt 😆

Skrevet
Entern skrev (3 minutter siden):

Jo, men jeg tror ikke det egner seg med en pave med intops bakgrunn, snuskete forhold med kvinder og attpåtil null religiøs noe sted (bare på enkelte bilmuseer)

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå):

Jo, men jeg tror ikke det egner seg med en pave med intops bakgrunn, snuskete forhold med kvinder og attpåtil null religiøs noe sted (bare på enkelte bilmuseer)

Det har vært verre paver enn det der 😆

Særlig i renessansen 😆

Skrevet
lurven skrev (12 minutter siden):

Så hun mente at hun tok for lite plass fordi du tok for mye? 

Jeg tror hun ble oppriktig ukomfortabel da jeg av og til er en løs kanon, samtidig som hun ønsket at hun tok mer plass selv. Så kritikken var ikke ubegrunnet. Å være god med kunder er min greie.

Skrevet
Helene1982 skrev (12 minutter siden):

Jeg tror hun ble oppriktig ukomfortabel da jeg av og til er en løs kanon, samtidig som hun ønsket at hun tok mer plass selv. Så kritikken var ikke ubegrunnet. Å være god med kunder er min greie.

Hvis hun ikke er en person som tar naturlig mye plass er det dumt å tvinge seg til å være det.

Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Hvis hun ikke er en person som tar naturlig mye plass er det dumt å tvinge seg til å være det.

Helt enig. Hun er en person som snakker så lavt at folk konsentrerer seg når hun prater – som er en veldig god egenskap

Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Helt enig. Hun er en person som snakker så lavt at folk konsentrerer seg når hun prater – som er en veldig god egenskap

Ja da må de prøve å høre etter og sånn😄

Skrevet
lurven skrev (2 minutter siden):

Ja da må de prøve å høre etter og sånn😄

og kraftig undervurdert

Skrevet
lurven skrev (8 timer siden):

Vakkert, Tarjei og Haldis moren vesaas kunne ikkje sagt det betre

Måtte sjekke tre ganger om dette var kommentar fra @Entern😂🤩du imponerer!

• Hjerte 1
Skrevet
Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Har faktisk ikke lest så mye Tarjei Vesaas ☺️

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Ja har mange skjulte sider jeg

Skrevet

Episode 161

Basert på Celine Dion denne gangen

@Cid my fart will go on

Gutten som ikke kunne slutte å prompe

@Frøkenfryden i drove all night 

Sangen om dama som kjørte hele natta for å finne veien hjem etter en tur på Nordstrand 

@Entern blink twice 

Gutten som sa hey hey hey og alltid blunket til deg 2 ganger 

@DundreMilfin a new day to come

Bare en helt vanlig ny dag å komme på

@TheHairyToothfairy immortality 

Sangen om mannen som er udødelig, han har overlevd både taliban og puls på over 300

@lurven beauty and the beast

Sangen om @lurven og kona

@Athena Catalina its all coming back to me now

Hun tenkte tilbake på tiden da hun hadde sovet i sengen med vinduet oppe,og  vært frossen pga den kalde vinden.

Og noen dager hadde solen også vært ond.

@Kvakkekyllingen the power of love

Sangen om lady kvakke og hennes mann.

De snakket ikke så mye sammen men hvisket noen ganger til hverandre tidlig på morgenen 

Skrevet
lurven skrev (31 minutter siden):

Episode 161

Basert på Celine Dion denne gangen

@Cid my fart will go on

Gutten som ikke kunne slutte å prompe

@Frøkenfryden i drove all night 

Sangen om dama som kjørte hele natta for å finne veien hjem etter en tur på Nordstrand 

@Entern blink twice 

Gutten som sa hey hey hey og alltid blunket til deg 2 ganger 

@DundreMilfin a new day to come

Bare en helt vanlig ny dag å komme på

@TheHairyToothfairy immortality 

Sangen om mannen som er udødelig, han har overlevd både taliban og puls på over 300

@lurven beauty and the beast

Sangen om @lurven og kona

@Athena Catalina its all coming back to me now

Hun tenkte tilbake på tiden da hun hadde sovet i sengen med vinduet oppe,og  vært frossen pga den kalde vinden.

Og noen dager hadde solen også vært ond.

@Kvakkekyllingen the power of love

Sangen om lady kvakke og hennes mann.

De snakket ikke så mye sammen men hvisket noen ganger til hverandre tidlig på morgenen 

Ååå du er festlig!! Litt røff morgen så dette kvikket opp😃🤩🥳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...