Frøkenfryden Skrevet 23. august 2022 #5501 Skrevet 23. august 2022 (endret) Limerick vil komme enkeltvis. Han @lurven var ikkje slurven. Han fekk med dei alle i sogene her. Med rap og rock og det som verre er. Dei visste ikkje han hadde det i seg den guten. Dikt var dei nærast dei versa han skreiv. Nei han var slett ikkje dum som stuten. Det var som at versa i hjarta reiv. Endret 23. august 2022 av Frøkenfryden 1
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5502 Skrevet 23. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hadde du møtt meg ville DeRulo-brikkene falt mye mer på plass. Visste ikke at det fantes de rulo brikker😄
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5503 Skrevet 23. august 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Limerick vil komme enkeltvis. Han @lurven var ikkje slurven. Han fekk med dei alle i sogene her. Med rap og rock og det som verre er. Dei visste ikkje han hadde det i seg den guten. Dikt var dei nærast dei versa han skreiv. Nei han var slett ikkje dum som stuten. Det var som at versa i hjarta reiv. Vakkert, Tarjei og Haldis moren vesaas kunne ikkje sagt det betre
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #5504 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Visste ikke at det fantes de rulo brikker😄 De ruler!
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #5505 Skrevet 23. august 2022 (endret) https://youtu.be/-qJxPCI3_JA Tom og Malin skildrer da jeg og fruen datet Endret 23. august 2022 av TheHairyToothfairy
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5506 Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (12 minutter siden): https://youtu.be/-qJxPCI3_JA Tom og Malin skildrer da jeg og fruen datet Det er nydelig, ante meg at den filmen er basert på deg og kona di sitt liv
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #5507 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (18 minutter siden): Det er nydelig, ante meg at den filmen er basert på deg og kona di sitt liv Hadde det bare vært så vel. Men jeg elsker filmen, helt min type humor og musikk
Helene1982 Skrevet 23. august 2022 #5508 Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Hadde det bare vært så vel. Men jeg elsker filmen, helt min type humor og musikk Jeg gir filmen terningkast 1 usett. Orker ikke Tom. Han er litt for sektete for meg.
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #5509 Skrevet 23. august 2022 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Jeg gir filmen terningkast 1 usett. Orker ikke Tom. Han er litt for sektete for meg. Merker ikke så mye av settene til skuespillere når jeg ser film. Ikke skal jeg møte skuespillerne heller så jeg gir egentlig en lang en i personlighetene deres. Fact; Tom har ikke laget en eneste film jeg ikke liker. Dessuten synger han selv i Rock of Ages, respect.
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5510 Skrevet 23. august 2022 Episode 160 Mange av brukerne var lei av dagens politikk med høye strømpriser og krig og fred og sånn, og de bestemte seg for å danne sine egne partiet. @Frøkenfryden FFF Frydens festlige fjaseparti Skal jobbe for mindre seriøsitet og mer fjas i nordmenns hverdag @DundreMilfin M.I.L.F Har 4 hovedsaker i sitt program Massasjeinstitutt-skal jobbe for at det åpnes flere massasjeinstitutter i Norge Intensitet-skal jobbe for at folk i Norge skal bli mer intense på alle områder i livet. Ligging- en viktig kampsak for dette partiet er at folk sjal ligge mer Fellatio-dette er noe som har blitt praktisert side tidenes morgen i edens hage, men likevel er det altfor lite kunnskap om denne viktige egenskapen, partiet skal jobbe for mer kunnskap og bedre teknikker på dette området. @Cid 69 Partiet med 69 måter å forandre verden på, For fullt partiprogram sjekk ut www.69.com/cid//koffert @Blå knapp sosialistisk knappeparti Skal jobbe for at alle i Norge har råd til knapper og glansbilder. @TheHairyToothfairy Tannhelsepartiet Partiet skal jobbe for alt som har med tannhelse å gjøre Blant sakene de brenner for er gratis tanntråd til alle, forbud mot å smile for alle med færre en 23 tenner i kjeften, og at listerine blir påbudt. @Athena Catalina dyrenes valgallianse Partiet som skal kjempe for dyrs rettigheter. Blant annet at alle katter har rett til å eie sitt eget menneske og at mygg blir fredet. @Entern ØL partiet Partiet som blant annet vil at alle barn skal bytte ut skolemelk med skoleøl og at fontene i byen byttet ut vann med øl @Kvakkekyllingen kyllingpartiet Jobber for forbud mot kyllingfilet, kyllingvinger og andre kyllingrelaterte produkter.
Helene1982 Skrevet 23. august 2022 #5511 Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden): Merker ikke så mye av settene til skuespillere når jeg ser film. Ikke skal jeg møte skuespillerne heller så jeg gir egentlig en lang en i personlighetene deres. Fact; Tom har ikke laget en eneste film jeg ikke liker. Dessuten synger han selv i Rock of Ages, respect. Jeg er ikke uenig med deg i at han er en veldig dyktig skuespiller, og filmene jeg har sett han har spilt i er av høy kvalitet, men jeg klarer ikke scientologi-greiene hans, og får ikke til å skille det fra hans prestasjoner som skuespiller. Jeg kommer ikke til å møte ham jeg heller, men ønsker heller ikke å støtte ham, selv om han skuespillermessig er en legende.
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5512 Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (27 minutter siden): Hadde det bare vært så vel. Men jeg elsker filmen, helt min type humor og musikk Ja det er en nydelig film
Helene1982 Skrevet 23. august 2022 #5513 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja det er en nydelig film Du er nydelig! 1
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5514 Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Merker ikke så mye av settene til skuespillere når jeg ser film. Ikke skal jeg møte skuespillerne heller så jeg gir egentlig en lang en i personlighetene deres. Fact; Tom har ikke laget en eneste film jeg ikke liker. Dessuten synger han selv i Rock of Ages, respect. Ja han er veldig god, og velger alltid gode filmer å spille i, og pluss for at han gjør stuntene sine selv
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5515 Skrevet 23. august 2022 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Du er nydelig! Næhei, det skal jeg ikke ha på meg
Helene1982 Skrevet 23. august 2022 #5516 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Næhei, det skal jeg ikke ha på meg Du er 80 % kynisk, og 20 % nydelig?
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5517 Skrevet 23. august 2022 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Du er 80 % kynisk, og 20 % nydelig? 98/2
Helene1982 Skrevet 23. august 2022 #5518 Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 98/2 og 110% deg selv?
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #5519 Skrevet 23. august 2022 Helene1982 skrev (15 minutter siden): Jeg er ikke uenig med deg i at han er en veldig dyktig skuespiller, og filmene jeg har sett han har spilt i er av høy kvalitet, men jeg klarer ikke scientologi-greiene hans, og får ikke til å skille det fra hans prestasjoner som skuespiller. Jeg kommer ikke til å møte ham jeg heller, men ønsker heller ikke å støtte ham, selv om han skuespillermessig er en legende. Finnes langt verre ting å støtte. Om jeg skam ha oversikt over alt fjaset til alle musikere og skuespillere så blir det sikkert ikke mye jeg kan nyte av den sorten. Tom er knall. Jeg er neppe kandidat for å bli pave, jeg heller.
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #5520 Skrevet 23. august 2022 Helene1982 skrev (20 minutter siden): og 110% deg selv? Er aldri meg selv mer en 50 % Alt annet blir for mye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå