Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #521 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (21 minutter siden): Bibelen kom før criminal minds Word Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #522 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Word Gideon var en stor kriger som bodde i Israel for 3200 år siden. Han vant bla annet et slag med bare 300 mann.der motstanderne var 15000. Og han fikk 70 barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #523 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Gideon var en stor kriger som bodde i Israel for 3200 år siden. Han vant bla annet et slag med bare 300 mann.der motstanderne var 15000. Og han fikk 70 barn 😮 ivrig kar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #524 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😮 ivrig kar Tror ikke det var så uvanlig for de som hadde høy posisjon i samfunnet å få mange barn på den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #525 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (37 minutter siden): Bibelen kom før criminal minds Jeg så på Criminal Minds først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #526 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Tror ikke det var så uvanlig for de som hadde høy posisjon i samfunnet å få mange barn på den tiden Visste ikke at du var super kristen 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #527 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Visste ikke at du var super kristen 😅 Det visste jeg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #528 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Visste ikke at du var super kristen 😅 Jeg er ikke super kristen tror jeg Men jeg er super og kristen hver for seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #529 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke super kristen tror jeg Men jeg er super og kristen hver for seg Jeg har aldri brydd meg om religion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #530 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Det visste jeg faktisk Da kjenner du han mer enn meg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #531 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (4 minutter siden): Jeg er ikke super kristen tror jeg Men jeg er super og kristen hver for seg ☺️👍 enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #532 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Da kjenner du han mer enn meg 😄 Er psykolog vettu😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #533 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Jeg har aldri brydd meg om religion Har alltid vært interessert i det, men har ikke vært kristen hele livet altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #534 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Har alltid vært interessert i det, men har ikke vært kristen hele livet altså Gikk du på søndagsskole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #535 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Gikk du på søndagsskole? Ja litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. mai 2022 #536 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (3 timer siden): Har alltid vært interessert i det, men har ikke vært kristen hele livet altså Samme som meg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. mai 2022 #537 Del Skrevet 11. mai 2022 lurven skrev (9 timer siden): Har alltid vært interessert i det, men har ikke vært kristen hele livet altså Jeg tenkte nok litt at jeg var det på et vis frem til jeg flyttet til Oslo og studerte med en del veldig kristne, syns ikke det var noe som stemte godt nok for meg, og var ting der jeg syntes var vanskelig å svelge, så tror det fjernet meg litt fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #538 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (58 minutter siden): Jeg tenkte nok litt at jeg var det på et vis frem til jeg flyttet til Oslo og studerte med en del veldig kristne, syns ikke det var noe som stemte godt nok for meg, og var ting der jeg syntes var vanskelig å svelge, så tror det fjernet meg litt fra det. Ja men kristne kommer jo i mange varianter, trenger ikke å faste og be 22 ganger om dagen og gå i kirken hver uke for å kalle deg kristen. Ingen blir frelst ved gjerninger uansett. Og noe av tanken bak det hele er at ingen er bedre eller bedre kristen enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #539 Del Skrevet 11. mai 2022 Entern skrev (6 timer siden): Samme som meg 😅 Lurer noen ganger på om jeg heller litt mot å være agnostiker. Men der er noen ting som har skjedd meg som jeg ikke kan forklare med noe annet at Gud finnes.🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 11. mai 2022 #540 Del Skrevet 11. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 timer siden): Er psykolog vettu😂 Du kjennar meg betre enn eg kjennar meg sjølv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå