Gjest lurven Skrevet 19. august 2022 #5361 Skrevet 19. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Blå knapp har taus sang? Ooops, skulle være help!
Gjest lurven Skrevet 19. august 2022 #5362 Skrevet 19. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Hey hey hey dude 😆 😄
Frøkenfryden Skrevet 19. august 2022 #5363 Skrevet 19. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ooops, skulle være help! Gir mening!! 1
Frøkenfryden Skrevet 19. august 2022 #5365 Skrevet 19. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Mitt superheltnavn blir Hey-Dude. Mitt er hawty shawty😎 1
Entern Skrevet 19. august 2022 #5366 Skrevet 19. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Mitt er hawty shawty😎 👍👍👍
Frøkenfryden Skrevet 19. august 2022 #5368 Skrevet 19. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Jeg er pig daddy Nei vi var jo enige om salt’n peppa pig 😂 1
Gjest StellaNova Skrevet 19. august 2022 #5369 Skrevet 19. august 2022 lurven skrev (16 minutter siden): Episode 155 Beatles inspirert @DundreMilfin come together Sangen om å komme samtidig... @Entern hey dude Sangen om en skikkelig dude som gjør en trist sang bedre. @Frøkenfryden back in the U.S.S.R Sangen om da hun kjørte seg sååå veldig bort at hun havner i Sovjetunionen @Sjokoladepenge cant buy me love Sangen om hun som prøvde å kjøpe kjærlighet for sjokoladepenger, hun visste ikke at man trenger ekte penger for å kjøpe seg kjærlighet. @lurven maxwells silverhammer Sangen om han som alltid tok med hammer på date. @TheHairyToothfairy all you need is love Sangen om fyren som har mange biler og andre ting men som egentlig bare trenger kjærleik @Kvakkekyllingen free as a bird Sangen om damen som var fri som en kylling. Men bare frem til neste år. @Cid a hard days night Sangen om han hadde vært oppe så lenge at han ikke visste om det var natt eller dag. @Helene1982 obladi oblada Gal dame som mumler obladi oblada mens hun titter på folk gjennom vinduet og prøver å forestille seg hva de gjør mens livet går videre. @Athena Catalina norwegian Wood Sangen om da hun gikk en tur i skogen @Titania Eleanor rugby Sangen om da @Titania som egentlig heter Eleanor skulle prøve rugby @Lykke Li eight days a week Sangen om hun som hoppet over torsdag en uke, men måtte ta den igjen uken etter. @Blå knapp help! Sangen om hun som måtte ha hjelp med knappen sin @Villfisker yellow submarine Sangen om han som bodde i en ubåt, fordi da var det lettere å fiske, han kunne bare åpne vinduet og slenge ut stanga. Denne likte jeg godt! Virkelig kreativ og fin 😊Kult med artist episoder.
Entern Skrevet 19. august 2022 #5370 Skrevet 19. august 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Jeg er pig daddy Umbrella Pig Man
Entern Skrevet 19. august 2022 #5371 Skrevet 19. august 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Nei vi var jo enige om salt’n peppa pig 😂 Ja det er jo helt genialt 🤣🤣🤣
Gjest lurven Skrevet 19. august 2022 #5372 Skrevet 19. august 2022 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Nei vi var jo enige om salt’n peppa pig 😂 Det er artistnavnet, må også ha eget superheltnavn
Frøkenfryden Skrevet 19. august 2022 #5373 Skrevet 19. august 2022 lurven skrev (36 minutter siden): Det er artistnavnet, må også ha eget superheltnavn Sånn var d ja! 1
Entern Skrevet 19. august 2022 #5374 Skrevet 19. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Sånn var d ja! Du kan ha Hawty Shawty som begge men da vet jo superskurkene hvem du er 😱
Gjest Athena Catalina Skrevet 19. august 2022 #5375 Skrevet 19. august 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 155 Beatles inspirert @DundreMilfin come together Sangen om å komme samtidig... @Entern hey dude Sangen om en skikkelig dude som gjør en trist sang bedre. @Frøkenfryden back in the U.S.S.R Sangen om da hun kjørte seg sååå veldig bort at hun havner i Sovjetunionen @Sjokoladepenge cant buy me love Sangen om hun som prøvde å kjøpe kjærlighet for sjokoladepenger, hun visste ikke at man trenger ekte penger for å kjøpe seg kjærlighet. @lurven maxwells silverhammer Sangen om han som alltid tok med hammer på date. @TheHairyToothfairy all you need is love Sangen om fyren som har mange biler og andre ting men som egentlig bare trenger kjærleik @Kvakkekyllingen free as a bird Sangen om damen som var fri som en kylling. Men bare frem til neste år. @Cid a hard days night Sangen om han hadde vært oppe så lenge at han ikke visste om det var natt eller dag. @Helene1982 obladi oblada Gal dame som mumler obladi oblada mens hun titter på folk gjennom vinduet og prøver å forestille seg hva de gjør mens livet går videre. @Athena Catalina norwegian Wood Sangen om da hun gikk en tur i skogen @Titania Eleanor rugby Sangen om da @Titania som egentlig heter Eleanor skulle prøve rugby @Lykke Li eight days a week Sangen om hun som hoppet over torsdag en uke, men måtte ta den igjen uken etter. @Blå knapp help! Sangen om hun som måtte ha hjelp med knappen sin @Villfisker yellow submarine Sangen om han som bodde i en ubåt, fordi da var det lettere å fiske, han kunne bare åpne vinduet og slenge ut stanga. Hmmm, den sangen Norwegian Wood, har jeg faktisk aldri hørt.
Gjest lurven Skrevet 19. august 2022 #5376 Skrevet 19. august 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Hmmm, den sangen Norwegian Wood, har jeg faktisk aldri hørt. Ikke jeg heller, har ikke peiling på hva den egentlig handler om
Entern Skrevet 19. august 2022 #5377 Skrevet 19. august 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Hmmm, den sangen Norwegian Wood, har jeg faktisk aldri hørt. lurven skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller, har ikke peiling på hva den egentlig handler om Den er fin, handler så vidt jeg vet om en litt spesiell dame. Derfor Murakami brukte tittelen på sin roman om mislykkede kjærlighetsforhold på 60-tallet.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. august 2022 #5378 Skrevet 19. august 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 155 Beatles inspirert @DundreMilfin come together Sangen om å komme samtidig... @Entern hey dude Sangen om en skikkelig dude som gjør en trist sang bedre. @Frøkenfryden back in the U.S.S.R Sangen om da hun kjørte seg sååå veldig bort at hun havner i Sovjetunionen @Sjokoladepenge cant buy me love Sangen om hun som prøvde å kjøpe kjærlighet for sjokoladepenger, hun visste ikke at man trenger ekte penger for å kjøpe seg kjærlighet. @lurven maxwells silverhammer Sangen om han som alltid tok med hammer på date. @TheHairyToothfairy all you need is love Sangen om fyren som har mange biler og andre ting men som egentlig bare trenger kjærleik @Kvakkekyllingen free as a bird Sangen om damen som var fri som en kylling. Men bare frem til neste år. @Cid a hard days night Sangen om han hadde vært oppe så lenge at han ikke visste om det var natt eller dag. @Helene1982 obladi oblada Gal dame som mumler obladi oblada mens hun titter på folk gjennom vinduet og prøver å forestille seg hva de gjør mens livet går videre. @Athena Catalina norwegian Wood Sangen om da hun gikk en tur i skogen @Titania Eleanor rugby Sangen om da @Titania som egentlig heter Eleanor skulle prøve rugby @Lykke Li eight days a week Sangen om hun som hoppet over torsdag en uke, men måtte ta den igjen uken etter. @Blå knapp help! Sangen om hun som måtte ha hjelp med knappen sin @Villfisker yellow submarine Sangen om han som bodde i en ubåt, fordi da var det lettere å fiske, han kunne bare åpne vinduet og slenge ut stanga. Jeg blir forgiftet. Vil fortsatt være fri 🥺🥺🥺
Gjest lurven Skrevet 19. august 2022 #5379 Skrevet 19. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Jeg blir forgiftet. Vil fortsatt være fri 🥺🥺🥺 Ja men du har ikke lov å legge egg for du er blitt gift veit du
Entern Skrevet 19. august 2022 #5380 Skrevet 19. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Jeg blir forgiftet. Vil fortsatt være fri 🥺🥺🥺 Dette er sangen som går i bakgrunnen dagen Kvakke kjemper seg fri fra kyllingfjøset 😎 (Og ja det er et av de absolutt tøffeste trash metal banda som covrer den sangen 😁)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå