Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. august 2022 #5241 Skrevet 16. august 2022 lurven skrev (5 timer siden): Episode 152 En ny uke var begynt @Athena Catalina var lei seg for at hun ikke hadde sett en eneste mygg hele sommeren, så hun dro ut for å lete, men fant ingen. @Titania derimot hadde blitt forsøkt spist opp av mygg hele kvelden, men hun hadde god trening i å drepe fra AC, så myggene hadde ikke en sjanse I mellomtiden var @Kveldshimmel redd alene hjemme mens kveldshimmelen ble lyst opp av lyn og torden. @CAPS LOCK hadde vært rundt om i butikker og raidet rema poser som uvettige pantere hadde kastet fra seg @TheHairyToothfairy hadde planer om å lakke neglene sine denne dagen, men det viste seg at luftfuktigheten var for høy.så han tok på en kjole han hadde fått av @LiseTV i stedet. Hjemme hos @Optimo var det altfor varmt, så hun bestemte seg for å flytte til Svalbard, der var det 30 kuldegrader i skyggen.noe som var perfekt for henne @Hoppetaujenta hadde havnet å koma pga varmen og var ventet å våkne opp igjen en gang i løpet av november. @MarianneE hadde våknet tidlig fordi det var 69 grader på soverommet hennes, da gikk hun å la seg i fryseren @Kvakkekyllingen hadde vært med Valdemar et sted, han hadde gått inn på et rom sammen med en mann i hvit frakk, imens satt hun på et annet rom å ventet. Hun visste ikke hvor hun var, og Valdemar hadde heller ikke sagt noe om det. @Cid hadde vært på normal for å kjøpe noe unormalt, men det var utsolgt @Frøkenfryden hadde stått opp samtidig med månen. Og lagt seg før solen. @Kruset hadde drukket kaffe @Entern og @Blå knapp hadde hørt på rar plate, hver for seg men sammen @DundreMilfin hadde funnet ut at det går an å ligge generelt. Altså bare å legge seg ned for å slappe av og sånn, uten at det er en mann involvert. Ja hun hadde tilogmed funnet ut at man kan ha klærne på når man ligger @Peanut hadde besøkt la sagrada familia og den var så fin at hun nesten ble religiøs @Ford3000 hadde vært ute med traktoren sin Og @Hege q hadde båret poser og vært flau og sånn 👍👍😄
Frøkenfryden Skrevet 16. august 2022 #5242 Skrevet 16. august 2022 lurven skrev (5 timer siden): Episode 152 En ny uke var begynt @Athena Catalina var lei seg for at hun ikke hadde sett en eneste mygg hele sommeren, så hun dro ut for å lete, men fant ingen. @Titania derimot hadde blitt forsøkt spist opp av mygg hele kvelden, men hun hadde god trening i å drepe fra AC, så myggene hadde ikke en sjanse I mellomtiden var @Kveldshimmel redd alene hjemme mens kveldshimmelen ble lyst opp av lyn og torden. @CAPS LOCK hadde vært rundt om i butikker og raidet rema poser som uvettige pantere hadde kastet fra seg @TheHairyToothfairy hadde planer om å lakke neglene sine denne dagen, men det viste seg at luftfuktigheten var for høy.så han tok på en kjole han hadde fått av @LiseTV i stedet. Hjemme hos @Optimo var det altfor varmt, så hun bestemte seg for å flytte til Svalbard, der var det 30 kuldegrader i skyggen.noe som var perfekt for henne @Hoppetaujenta hadde havnet å koma pga varmen og var ventet å våkne opp igjen en gang i løpet av november. @MarianneE hadde våknet tidlig fordi det var 69 grader på soverommet hennes, da gikk hun å la seg i fryseren @Kvakkekyllingen hadde vært med Valdemar et sted, han hadde gått inn på et rom sammen med en mann i hvit frakk, imens satt hun på et annet rom å ventet. Hun visste ikke hvor hun var, og Valdemar hadde heller ikke sagt noe om det. @Cid hadde vært på normal for å kjøpe noe unormalt, men det var utsolgt @Frøkenfryden hadde stått opp samtidig med månen. Og lagt seg før solen. @Kruset hadde drukket kaffe @Entern og @Blå knapp hadde hørt på rar plate, hver for seg men sammen @DundreMilfin hadde funnet ut at det går an å ligge generelt. Altså bare å legge seg ned for å slappe av og sånn, uten at det er en mann involvert. Ja hun hadde tilogmed funnet ut at man kan ha klærne på når man ligger @Peanut hadde besøkt la sagrada familia og den var så fin at hun nesten ble religiøs @Ford3000 hadde vært ute med traktoren sin Og @Hege q hadde båret poser og vært flau og sånn Slo meg først nå at @Hoppetaujenta er gone till november jeg er i rappehjørnet i dag😂 1
Entern Skrevet 16. august 2022 #5243 Skrevet 16. august 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): jeg er i rappehjørnet i dag😂 👍👍👍 Endret 16. august 2022 av Entern 1
Gjest lurven Skrevet 16. august 2022 #5244 Skrevet 16. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (20 minutter siden): Nå fikk jeg lyst på burger. @lurven , fiks hun dama, jeg skal spise! Nei tar heller burger😁
Gjest lurven Skrevet 16. august 2022 #5245 Skrevet 16. august 2022 Ford3000 skrev (25 minutter siden): Whæææ! Er jeg med i såpeopera nå! Er dette bedre enn Hotel Cæsar?! 😄 @lurvenwhat have you done to me? 😄 😄 Nei, den er dårligere enn hotel Cæsar. Prøver å få med alle innimellom, men de som byr mest på seg selv får flest episoder
Entern Skrevet 16. august 2022 #5246 Skrevet 16. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Nei, den er dårligere enn hotel Cæsar. Prøver å få med alle innimellom, men de som byr mest på seg selv får flest episoder Vil ikke si dårligere men veldig annerledes 😀 Hotel Cæsar hadde vært mye bedre med deg som manusforfatter 😊👍
Entern Skrevet 16. august 2022 #5247 Skrevet 16. august 2022 lurven skrev (5 minutter siden): Nei tar heller burger😁 Dere burde tatt en burger date en dag😀
Gjest lurven Skrevet 16. august 2022 #5248 Skrevet 16. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Vil ikke si dårligere men veldig annerledes 😀 Hotel Cæsar hadde vært mye bedre med deg som manusforfatter 😊👍 Da skulle der vært mer vold og sex. De beste episodene var da Håvard bakke var med og når Rolf var sånn bad boy
Gjest lurven Skrevet 16. august 2022 #5249 Skrevet 16. august 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Dere burde tatt en burger date en dag😀 Da må vi ha med @Anonymburker også, han er kongen av cheeseburgere
Entern Skrevet 16. august 2022 #5250 Skrevet 16. august 2022 lurven skrev (22 minutter siden): Da skulle der vært mer vold og sex. De beste episodene var da Håvard bakke var med og når Rolf var sånn bad boy Litt sånn «Svein på heisatur i Øst-Europa» 🤣
Entern Skrevet 16. august 2022 #5251 Skrevet 16. august 2022 lurven skrev (22 minutter siden): Da må vi ha med @Anonymburker også, han er kongen av cheeseburgere Seffern 😀 Kan gå på Cafe Fiasco, så kan jeg og @Anonymburker få øl til burgeren 😊 1
Ford3000 Skrevet 16. august 2022 #5252 Skrevet 16. august 2022 lurven skrev (37 minutter siden): Nei, den er dårligere enn hotel Cæsar. Prøver å få med alle innimellom, men de som byr mest på seg selv får flest episoder Det er såpass ja, hehe! Noen skuespillere er jo bare innom for en birolle. Får se om jeg dukker opp flere ganger og om jeg gjør noe annet som ikke er traktor-relatert 😄 1
Entern Skrevet 16. august 2022 #5253 Skrevet 16. august 2022 Ford3000 skrev (27 minutter siden): Det er såpass ja, hehe! Noen skuespillere er jo bare innom for en birolle. Får se om jeg dukker opp flere ganger og om jeg gjør noe annet som ikke er traktor-relatert 😄 Ikke noe galt med traktor 😊
Ford3000 Skrevet 16. august 2022 #5254 Skrevet 16. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ikke noe galt med traktor 😊 Nei, så absolutt ikke, men livet mitt er jo mer enn traktor 😆
Gjest lurven Skrevet 16. august 2022 #5255 Skrevet 16. august 2022 Entern skrev (44 minutter siden): Litt sånn «Svein på heisatur i Øst-Europa» 🤣 Hadde blitt østkanten bare, viktig å holde en lokal Oslo profil
Gjest lurven Skrevet 16. august 2022 #5256 Skrevet 16. august 2022 Entern skrev (44 minutter siden): Seffern 😀 Kan gå på Cafe Fiasco, så kan jeg og @Anonymburker få øl til burgeren 😊 🥳🥳
Anonymburker Skrevet 16. august 2022 #5257 Skrevet 16. august 2022 lurven skrev (1 time siden): Da må vi ha med @Anonymburker også, han er kongen av cheeseburgere Entern skrev (45 minutter siden): Seffern 😀 Kan gå på Cafe Fiasco, så kan jeg og @Anonymburker få øl til burgeren 😊 Gleder meg🙂 1
Entern Skrevet 16. august 2022 #5258 Skrevet 16. august 2022 lurven skrev (22 minutter siden): Hadde blitt østkanten bare, viktig å holde en lokal Oslo profil Ja han fikk dra på guttetur til Holmlia 🤣 1
Entern Skrevet 16. august 2022 #5259 Skrevet 16. august 2022 lurven skrev (22 minutter siden): 🥳🥳 Anonymburker skrev (22 minutter siden): Gleder meg🙂 Hadde vært hyggelig 😀😊 1
Gjest lurven Skrevet 16. august 2022 #5260 Skrevet 16. august 2022 Entern skrev (31 minutter siden): Ja han fikk dra på guttetur til Holmlia 🤣 Og der møter han fryden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå