Frøkenfryden Skrevet 15. august 2022 #5182 Skrevet 15. august 2022 Entern skrev (7 timer siden): Ja skikkelig @lurven øl 😁 Jungle juice matcher jo badedrakta til @Frøkenfryden da 😁 😮
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2022 #5183 Skrevet 15. august 2022 lurven skrev (12 timer siden): Episode 151 På Kg fyller alle ulike roller, akkurat som ellers i livet. @Kruset kaffedrikkerern Dette er dama som drikker minst 9 kopper kaffe før hun løper bort til jobben på kaffebrenneriet. @Entern øldrikkærn Mannen som aldri lar en sjanse til å drikke øl gå fra seg, her er det Guinness til frokost, Brown ale til lunsj, budweiser til middag før han avslutter kvelden med Munkholm @Frøkenfryden fjaseguri Dronningen av fjasing, kjent for å pynte jævler og legge ut torsobilder @TheHairyToothfairy altmuligmannen Dette er mannen som allerede har rukket å leve minst et liv. Han har drevet med alt fra mekking av biler, til mekking av kg damer til modellflybygging. Noen ganger er han også vakt eller DJ på lyssky festivaler Nord for polarsirkelen. Han har også vært iron man i Afghanistan og bekjempet taliban og sånn. @Kvakkekyllingen kjøkkenthøs Den snille dama som thøser og lager mat for mannen sin, hun er også kjent for godt humør og fjasing @Blå knapp blå knapper Kommer vel ikke som noen overraskelse at hun er kjent for nettopp blå knapper. Hun har blant annet ikke lås på døren hjemme, men trykker på en blå knapp for å åpne den, hun har også blå når hun trykker ned på do, blå knapper på fjernkontrollen, osv... @Athena Catalina black widow Dama som spiser menn etter parringsakten. Hun er tøff, men har et godt hjerte inni der et sted @Cid ordkunsteren Guttungen som stadig finner på nye ord Ord som sædklasse og sædora har blitt klekket ut i hans frontallapp. Han driver også litt med 69 og kofferter. @Titania dronningen av Tv-spill Kjent for å drepe prinsesser og redde drager. @Peanut dronningen av emoticons @DundreMilfin sexolog Damen som har vært borti det meste, og kan nesten like mye som @lurven om sex og samliv Hun har til og med en sexclub i nabolaget @Villfisker fiskærn Mannen som kan alt som trengs å vite om fisk, alt fra fangstmetoder, til rensing og tilberedning 😂😂😂 Fjasetorsotøøøøs schøøø 1
Entern Skrevet 15. august 2022 #5184 Skrevet 15. august 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 😮 Husker ikke om jeg har prøvd, mener å huske det bare er en ganske grei surøl med ananas smak, eller en IPA med ananas? Husker ikke. Ananas i alle fall 🍍🍍🍍🍍🍍 Med bilde av Ananas-Rambo på boksen 🍍🍍🤣🤣 Endret 15. august 2022 av Entern
Entern Skrevet 15. august 2022 #5185 Skrevet 15. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😂😂😂 Fjasetorsotøøøøs schøøø Ho Thereeeees fjaaaaaase og tøøøøøøøøse schøøøøøøøøø
Gjest lurven Skrevet 15. august 2022 #5186 Skrevet 15. august 2022 Peanut skrev (23 minutter siden): @lurven
Gjest lurven Skrevet 15. august 2022 #5187 Skrevet 15. august 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): 😂😂😂 Fjasetorsotøøøøs schøøø Hvordan sier man schøøø, der du kommer fra @Frøkenfryden?
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2022 #5188 Skrevet 15. august 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Hvordan sier man schøøø, der du kommer fra @Frøkenfryden? Hm ja hva sier vi. Har ikke noe sånt. Men kunne nok brukt «skjønna’ru» ( skjønner du) 1
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2022 #5189 Skrevet 15. august 2022 Entern skrev (26 minutter siden): Ho Thereeeees fjaaaaaase og tøøøøøøøøse schøøøøøøøøø Legger meg 21.20. Slapp tøs😂 1
Gjest lurven Skrevet 15. august 2022 #5190 Skrevet 15. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Legger meg 21.20. Slapp tøs😂 Du har vel snart døgna du nå😄
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2022 #5191 Skrevet 15. august 2022 (endret) lurven skrev (1 minutt siden): Du har vel snart døgna du nå😄 Ja herregud😑 men jeg fullførte jobb og mann er stelt og fikk oppskjært fiskekake med båtpotet og jeg så en episode med koko Ghislaine Maxwell uten å sovne. Føler meg som en superhelt! ok jeg sviktet dere litt🥹💔 Endret 15. august 2022 av Frøkenfryden Sto at mann var oppskjært😂 1
AprilLudgate Skrevet 15. august 2022 #5192 Skrevet 15. august 2022 Entern skrev (50 minutter siden): Ja den ble jeg og fristet til å prøve 🤣 sikkert fæl men altså 😆🤣🤣🤣🥹 Og ja særlig det bryggeriet der lager mye veldig underlig øl, her om dagen prøvde jeg en «milkshake ipa» det var melk i😳 Ok, det er polet altså? Grøss!! WTF IPA med melk 😆😶🌫️🥹 2
AprilLudgate Skrevet 15. august 2022 #5193 Skrevet 15. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Legger meg 21.20. Slapp tøs😂 Men når rekker dere egentlig ligge? Mellom båtpoteten kl 21 og tannpuss 21.15? 🐭
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2022 #5194 Skrevet 15. august 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Men når rekker dere egentlig ligge? Mellom båtpoteten kl 21 og tannpuss 21.15? 🐭 🤣🤣🤣 Det er en tid for alt. Nå er det sneak peek på 80-åra..😑 neida. Men han er ganske skada. Men jeg satt inntil ham i sofa etter frokost. Knuget som en liten 🐶 😃 2
Gjest lurven Skrevet 15. august 2022 #5195 Skrevet 15. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja herregud😑 men jeg fullførte jobb og mann er stelt og fikk oppskjært fiskekake med båtpotet og jeg så en episode med koko Ghislaine Maxwell uten å sovne. Føler meg som en superhelt! ok jeg sviktet dere litt🥹💔 Frantzen er heldig som har deg altså, du er flink til å stå på. Går vel ikke an å sovna til ghislaine vel, dama er rimelig sprø
Gjest lurven Skrevet 15. august 2022 #5196 Skrevet 15. august 2022 DundreMilfin skrev (2 minutter siden): Men når rekker dere egentlig ligge? Mellom båtpoteten kl 21 og tannpuss 21.15? 🐭 😄
Gjest lurven Skrevet 15. august 2022 #5197 Skrevet 15. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 🤣🤣🤣 Det er en tid for alt. Nå er det sneak peek på 80-åra..😑 neida. Men han er ganske skada. Men jeg satt inntil ham i sofa etter frokost. Knuget som en liten 🐶 😃 😄 nå ser jeg det for meg
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2022 #5198 Skrevet 15. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Frantzen er heldig som har deg altså, du er flink til å stå på. Går vel ikke an å sovna til ghislaine vel, dama er rimelig sprø Takk!! 🙂♥️ Jeg har sovet meg gjennom kinoer. Sovnet ved pc.. 😂 jeg kan sovne av alt! 1
Entern Skrevet 15. august 2022 #5199 Skrevet 15. august 2022 DundreMilfin skrev (5 minutter siden): Ok, det er polet altså? Grøss!! WTF IPA med melk 😆😶🌫️🥹 IPAen med melk kjøpte jeg på butikken faktisk, hadde alkohol% innenfor 4,5%😆😆😆
AprilLudgate Skrevet 15. august 2022 #5200 Skrevet 15. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): 🤣🤣🤣 Det er en tid for alt. Nå er det sneak peek på 80-åra..😑 neida. Men han er ganske skada. Men jeg satt inntil ham i sofa etter frokost. Knuget som en liten 🐶 😃 Om igjen….. Jeg spør om ligging (SEX), og du «satt inntil ham i sofa etter frokost og knuget ham som en liten veskebikkje»? 😂😂😂😂😂😂😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå