Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #5161 Skrevet 14. august 2022 Blå knapp skrev (1 minutt siden): Det var en kort trailer😅 Men jeg liker at du ikke spoiler for mye @lurven er en liten lokkebiff, drev og posta bilder av låret sitt i sommer da.. such a tease ass 1
Blå knapp Skrevet 14. august 2022 #5162 Skrevet 14. august 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): @lurven er en liten lokkebiff, drev og posta bilder av låret sitt i sommer da.. such a tease ass 😲😲 Må ikke legge ut fotbilder og sånt, på nett, da @lurven Det er basic nettvett Og du kunne heller ha selgt det !💰Må ikke legge ut sånt gratis💸 1
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #5163 Skrevet 14. august 2022 Blå knapp skrev (46 minutter siden): Det var en kort trailer😅 Men jeg liker at du ikke spoiler for mye Kan spoile at @Entern også får en drikkerolle, men det er ikke kaffe
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #5164 Skrevet 14. august 2022 Blå knapp skrev (23 minutter siden): 😲😲 Må ikke legge ut fotbilder og sånt, på nett, da @lurven Det er basic nettvett Og du kunne heller ha selgt det !💰Må ikke legge ut sånt gratis💸 Fryden har vist mye mer enn meg, jeg har bare lagt ut lår og litt av armen min tror jeg
Blå knapp Skrevet 14. august 2022 #5165 Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (48 minutter siden): Kan spoile at @Entern også får en drikkerolle, men det er ikke kaffe 😯
Entern Skrevet 14. august 2022 #5166 Skrevet 14. august 2022 Blå knapp skrev (19 minutter siden): 😯 🍻 1
Blå knapp Skrevet 14. august 2022 #5167 Skrevet 14. august 2022 Entern skrev (3 minutter siden): 🍻 @Entern IKkE spoil, daa😧 Spoiler Men jeg skjønte egentlig det😂 Har jo fulgt med her
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2022 #5168 Skrevet 15. august 2022 lurven skrev (4 timer siden): Fryden har vist mye mer enn meg, jeg har bare lagt ut lår og litt av armen min tror jeg 😮😮😮 jeg er en torsotøs
Frøkenfryden Skrevet 15. august 2022 #5169 Skrevet 15. august 2022 lurven skrev (4 timer siden): Fryden har vist mye mer enn meg, jeg har bare lagt ut lår og litt av armen min tror jeg Viktig at man deler på godene sier nå jeg🤣
Entern Skrevet 15. august 2022 #5170 Skrevet 15. august 2022 Blå knapp skrev (5 timer siden): @Entern IKkE spoil, daa😧 Skjul innhold Men jeg skjønte egentlig det😂 Har jo fulgt med her 😆😆😆
Gjest lurven Skrevet 15. august 2022 #5171 Skrevet 15. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): 😮😮😮 jeg er en torsotøs 😲
Gjest lurven Skrevet 15. august 2022 #5172 Skrevet 15. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Viktig at man deler på godene sier nå jeg🤣 Jeg har ingen goder å dele jo😬
Gjest lurven Skrevet 15. august 2022 #5173 Skrevet 15. august 2022 Episode 151 På Kg fyller alle ulike roller, akkurat som ellers i livet. @Kruset kaffedrikkerern Dette er dama som drikker minst 9 kopper kaffe før hun løper bort til jobben på kaffebrenneriet. @Entern øldrikkærn Mannen som aldri lar en sjanse til å drikke øl gå fra seg, her er det Guinness til frokost, Brown ale til lunsj, budweiser til middag før han avslutter kvelden med Munkholm @Frøkenfryden fjaseguri Dronningen av fjasing, kjent for å pynte jævler og legge ut torsobilder @TheHairyToothfairy altmuligmannen Dette er mannen som allerede har rukket å leve minst et liv. Han har drevet med alt fra mekking av biler, til mekking av kg damer til modellflybygging. Noen ganger er han også vakt eller DJ på lyssky festivaler Nord for polarsirkelen. Han har også vært iron man i Afghanistan og bekjempet taliban og sånn. @Kvakkekyllingen kjøkkenthøs Den snille dama som thøser og lager mat for mannen sin, hun er også kjent for godt humør og fjasing @Blå knapp blå knapper Kommer vel ikke som noen overraskelse at hun er kjent for nettopp blå knapper. Hun har blant annet ikke lås på døren hjemme, men trykker på en blå knapp for å åpne den, hun har også blå når hun trykker ned på do, blå knapper på fjernkontrollen, osv... @Athena Catalina black widow Dama som spiser menn etter parringsakten. Hun er tøff, men har et godt hjerte inni der et sted @Cid ordkunsteren Guttungen som stadig finner på nye ord Ord som sædklasse og sædora har blitt klekket ut i hans frontallapp. Han driver også litt med 69 og kofferter. @Titania dronningen av Tv-spill Kjent for å drepe prinsesser og redde drager. @Peanut dronningen av emoticons @DundreMilfin sexolog Damen som har vært borti det meste, og kan nesten like mye som @lurven om sex og samliv Hun har til og med en sexclub i nabolaget @Villfisker fiskærn Mannen som kan alt som trengs å vite om fisk, alt fra fangstmetoder, til rensing og tilberedning
Entern Skrevet 15. august 2022 #5174 Skrevet 15. august 2022 lurven skrev (22 minutter siden): Episode 151 På Kg fyller alle ulike roller, akkurat som ellers i livet. @Kruset kaffedrikkerern Dette er dama som drikker minst 9 kopper kaffe før hun løper bort til jobben på kaffebrenneriet. @Entern øldrikkærn Mannen som aldri lar en sjanse til å drikke øl gå fra seg, her er det Guinness til frokost, Brown ale til lunsj, budweiser til middag før han avslutter kvelden med Munkholm @Frøkenfryden fjaseguri Dronningen av fjasing, kjent for å pynte jævler og legge ut torsobilder @TheHairyToothfairy altmuligmannen Dette er mannen som allerede har rukket å leve minst et liv. Han har drevet med alt fra mekking av biler, til mekking av kg damer til modellflybygging. Noen ganger er han også vakt eller DJ på lyssky festivaler Nord for polarsirkelen. Han har også vært iron man i Afghanistan og bekjempet taliban og sånn. @Kvakkekyllingen kjøkkenthøs Den snille dama som thøser og lager mat for mannen sin, hun er også kjent for godt humør og fjasing @Blå knapp blå knapper Kommer vel ikke som noen overraskelse at hun er kjent for nettopp blå knapper. Hun har blant annet ikke lås på døren hjemme, men trykker på en blå knapp for å åpne den, hun har også blå når hun trykker ned på do, blå knapper på fjernkontrollen, osv... @Athena Catalina black widow Dama som spiser menn etter parringsakten. Hun er tøff, men har et godt hjerte inni der et sted @Cid ordkunsteren Guttungen som stadig finner på nye ord Ord som sædklasse og sædora har blitt klekket ut i hans frontallapp. Han driver også litt med 69 og kofferter. @Titania dronningen av Tv-spill Kjent for å drepe prinsesser og redde drager. @Peanut dronningen av emoticons @DundreMilfin sexolog Damen som har vært borti det meste, og kan nesten like mye som @lurven om sex og samliv Hun har til og med en sexclub i nabolaget @Villfisker fiskærn Mannen som kan alt som trengs å vite om fisk, alt fra fangstmetoder, til rensing og tilberedning Bra😄 Men...budweiser?
Gjest lurven Skrevet 15. august 2022 #5175 Skrevet 15. august 2022 Entern skrev (47 minutter siden): Bra😄 Men...budweiser? Var ute etter å provosere 😁
Entern Skrevet 15. august 2022 #5176 Skrevet 15. august 2022 lurven skrev (2 timer siden): Var ute etter å provosere 😁 Det greide du vettu 😁 Du får bli med på ølsafari på polet en gang så plukker vi ut noen sånne rare øl Noen er så rare at kanskje @Frøkenfryden hadde likt dem 😁
Gjest lurven Skrevet 15. august 2022 #5177 Skrevet 15. august 2022 Entern skrev (55 minutter siden): Det greide du vettu 😁 Du får bli med på ølsafari på polet en gang så plukker vi ut noen sånne rare øl Noen er så rare at kanskje @Frøkenfryden hadde likt dem 😁 😆 den banana drama så ut som om han kost seg hverfall 😆
Entern Skrevet 15. august 2022 #5178 Skrevet 15. august 2022 lurven skrev (59 minutter siden): 😆 den banana drama så ut som om han kost seg hverfall 😆 Ja skikkelig @lurven øl 😁 Jungle juice matcher jo badedrakta til @Frøkenfryden da 😁
AprilLudgate Skrevet 15. august 2022 #5179 Skrevet 15. august 2022 Entern skrev (8 timer siden): Det greide du vettu 😁 Du får bli med på ølsafari på polet en gang så plukker vi ut noen sånne rare øl Noen er så rare at kanskje @Frøkenfryden hadde likt dem 😁 Pecan cheesecake 😳 Banana drama!! Hvor finnes den? Jeg mp sende den til en venn 😂 1
Entern Skrevet 15. august 2022 #5180 Skrevet 15. august 2022 DundreMilfin skrev (37 minutter siden): Pecan cheesecake 😳 Banana drama!! Hvor finnes den? Jeg mp sende den til en venn 😂 Ja den ble jeg og fristet til å prøve 🤣 sikkert fæl men altså 😆🤣🤣🤣🥹 Og ja særlig det bryggeriet der lager mye veldig underlig øl, her om dagen prøvde jeg en «milkshake ipa» det var melk i😳
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå