Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. august 2022 #5141 Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja @Kvakkekyllingen hør på damer med mer erfaring enn deg😁 I will 👍😆
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #5142 Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja @Kvakkekyllingen hør på damer med mer erfaring enn deg😁 😂🤠🥳
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. august 2022 #5143 Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ååååå nuss, nussenusse nuss❤ Jaaa. Kos. Typisk at jeg måtte skrive dette akkurat når jeg lagde mat da. Tror sikkert alle jeg er en kjøkkentøs som alltid ordner for mann 😱🥺
TheHairyToothfairy Skrevet 14. august 2022 #5144 Skrevet 14. august 2022 (endret) "Aldri stol på en kvinne som har frisk solbrun farve. Det betyr at hun har tvert utenfor kjøkkenet sitt!" Endret 14. august 2022 av TheHairyToothfairy 1
Entern Skrevet 14. august 2022 #5145 Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (3 timer siden): Episode ca 150 Emoji episode @lurven hadde nettopp stått opp og var blid og fornøyd @Villfisker hadde nettopp dusjet for 4. Gang denne dagen @Frøkenfryden hadde nettopp kysset sin 69.frosk og endelig hadde hun fått prinsen sin i mellomtiden prøvde Valdemar og @Kvakkekyllingen en ny stilling @Kruset drakk dagens første kaffe @Entern var litt hard i magen, etter for mye øl og for lite fiber i kosten i det siste @TheHairyToothfairy mekket på bilen sin. @Anonymburker hadde kost seg med drikke i helgen @Cid hadde endelig tatt mot til seg og fortalt @Hoppetaujenta hva han følte @Titania og @Vikingmamma hadde vært ute å spist kaker og søte ting. @Helene1982 hadde bestilt varer fra sædora @Blå knapp hadde lagt på blå knapp i stedet for penger på automaten Kjempebra 😀😀😀
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #5146 Skrevet 14. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Jaaa. Kos. Typisk at jeg måtte skrive dette akkurat når jeg lagde mat da. Tror sikkert alle jeg er en kjøkkentøs som alltid ordner for mann 😱🥺 Neida vi tror at du bare er en helt vanlig tøs😁
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #5147 Skrevet 14. august 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): "Aldri stol på en kvinne som har frisk solbrun farve. Det betyr at hun har tvert utenfor kjøkkenet sitt!" Men kona mi er fra Afrika, hva gjør jeg? Endret 14. august 2022 av lurven
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #5148 Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (36 minutter siden): Men kona mi er fra Afrika, hva gjør jeg? Du må nok opprette en tråd. 1
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #5149 Skrevet 14. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Du må nok opprette en tråd. Har karantene
Blå knapp Skrevet 14. august 2022 #5150 Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (5 timer siden): Episode ca 150 Emoji episode @lurven hadde nettopp stått opp og var blid og fornøyd @Villfisker hadde nettopp dusjet for 4. Gang denne dagen @Frøkenfryden hadde nettopp kysset sin 69.frosk og endelig hadde hun fått prinsen sin i mellomtiden prøvde Valdemar og @Kvakkekyllingen en ny stilling @Kruset drakk dagens første kaffe @Entern var litt hard i magen, etter for mye øl og for lite fiber i kosten i det siste @TheHairyToothfairy mekket på bilen sin. @Anonymburker hadde kost seg med drikke i helgen @Cid hadde endelig tatt mot til seg og fortalt @Hoppetaujenta hva han følte @Titania og @Vikingmamma hadde vært ute å spist kaker og søte ting. @Helene1982 hadde bestilt varer fra sædora @Blå knapp hadde lagt på blå knapp i stedet for penger på automaten 😂😂
Frøkenfryden Skrevet 14. august 2022 #5151 Skrevet 14. august 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): 😂😂 Ja den var bra, så glad jeg er ferdig med froskekyss😂 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. august 2022 #5152 Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (58 minutter siden): Neida vi tror at du bare er en helt vanlig tøs😁 Så bra. Det er jeg jo 👍
Blå knapp Skrevet 14. august 2022 #5153 Skrevet 14. august 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Ja den var bra, så glad jeg er ferdig med froskekyss😂 Skjønner det😬 Bra det ble en happy ending👑👑 Ser ut som at min emoji, bytter inn en rød knapp for en blå en😂🤌🔴🔵
Kruset Skrevet 14. august 2022 #5154 Skrevet 14. august 2022 6 hours ago, lurven said: Episode ca 150 Emoji episode @lurven hadde nettopp stått opp og var blid og fornøyd @Villfisker hadde nettopp dusjet for 4. Gang denne dagen @Frøkenfryden hadde nettopp kysset sin 69.frosk og endelig hadde hun fått prinsen sin i mellomtiden prøvde Valdemar og @Kvakkekyllingen en ny stilling @Kruset drakk dagens første kaffe @Entern var litt hard i magen, etter for mye øl og for lite fiber i kosten i det siste @TheHairyToothfairy mekket på bilen sin. @Anonymburker hadde kost seg med drikke i helgen @Cid hadde endelig tatt mot til seg og fortalt @Hoppetaujenta hva han følte @Titania og @Vikingmamma hadde vært ute å spist kaker og søte ting. @Helene1982 hadde bestilt varer fra sædora @Blå knapp hadde lagt på blå knapp i stedet for penger på automaten Jeg er visst blitt "hun derre kaffedrikkeren på sosial prat", liksom. 1
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #5155 Skrevet 14. august 2022 Kruset skrev (10 minutter siden): Jeg er visst blitt "hun derre kaffedrikkeren på sosial prat", liksom. Ja det er den rollen du har fått. Den må du omfavne
Kruset Skrevet 14. august 2022 #5156 Skrevet 14. august 2022 Just now, lurven said: Ja det er den rollen du har fått. Den må du omfavne Omfavner rollen og de fine medskravlerne jeg. 1
Gjest lurven Skrevet 14. august 2022 #5157 Skrevet 14. august 2022 Kruset skrev (2 minutter siden): Omfavner rollen og de fine medskravlerne jeg. Nå fikk jeg idé til en sånn rolle episode. Kommer i morgen tidlig, men traileren er ute og kan røpe at du får rollen som koselig kaffedrikker
Kruset Skrevet 14. august 2022 #5158 Skrevet 14. august 2022 Just now, lurven said: Nå fikk jeg idé til en sånn rolle episode. Kommer i morgen tidlig, men traileren er ute og kan røpe at du får rollen som koselig kaffedrikker Gleder meg! 1
Entern Skrevet 14. august 2022 #5159 Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (2 timer siden): Men kona mi er fra Afrika, hva gjør jeg? Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Du må nok opprette en tråd. Ja enig med Fryden
Blå knapp Skrevet 14. august 2022 #5160 Skrevet 14. august 2022 lurven skrev (3 timer siden): Nå fikk jeg idé til en sånn rolle episode. Kommer i morgen tidlig, men traileren er ute og kan røpe at du får rollen som koselig kaffedrikker Det var en kort trailer😅 Men jeg liker at du ikke spoiler for mye
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå