TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2022 #5081 Skrevet 13. august 2022 Lykke Li skrev (1 minutt siden): Whaat?? Hva slags tapernavn er det.. Now I'm ducking mad Du valgte der selv, chicken little
Lykke Li Skrevet 13. august 2022 #5082 Skrevet 13. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Du valgte der selv, chicken little Gjorde jeg ikke det 😱 1
Gjest lurven Skrevet 13. august 2022 #5083 Skrevet 13. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Går bra. Jeg er for lat til å være skummel i dag 🙃 Flaks for deg 😄 Tror aldri du har vært skummel i hele ditt liv
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. august 2022 #5084 Skrevet 13. august 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Tror aldri du har vært skummel i hele ditt liv Egentlig ikke. Jeg er ganske uskyldig 😆
Gjest lurven Skrevet 13. august 2022 #5085 Skrevet 13. august 2022 (endret) Entern skrev (3 timer siden): Han er redd for at jeg skulle finne ut at han stjælte onelineren min om Chicken 😤 det gjorde jeg 😤 Endret 13. august 2022 av lurven
Gjest lurven Skrevet 13. august 2022 #5086 Skrevet 13. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (57 minutter siden): Epikrise...ernh... episode ørtiført. KG-trynene hadde hver og en signert kontrakt med plateselskapet Far Out og var nå sertifiserte rappere. Dermed måtte de skifte imaget og åpenbart skaffe seg er rappernavn @Kvakkekyllingen gikk for Kvakksta ChickyLickyDux @MarianneE ble etter lang evaluering til TheMtotheE @lurven var fort døpt til LuvverMan @Cid høstet sin suksess som CiddyBoyX @FrøkenFryd valgte seg MissBehavin' @Entern var åpenbart The Enterman @AliceNextDoor , bedre kjent som QueenCarrera @Athena Catalina ble introdusert med låtene sine på radio som MC Classy Carolina Etter noen dumme misforståelser som DJ P-Nut så skiftet @Peanut til DJ Globetrotter @Villfisker ble The Codfather @CAPS LOCK sang samfunnskritiske tunes under navnet Cops Lock @Blå knapp var godt kjent med sin soulfylte musikk og artistnavnet BluesVelvet Button @Titania fikk Spelemannsprisen som Tania Tee @Lykke Li levde et jetsetliv og var stadig i Se&Hør med "hjemme hos MC Little Big Luck" 😆 the codfather😄 Har utgitt mitt første singel den heter rebel without a sauce, og handler om da jeg var forbanna fordi jeg spist noe tørr mat uten saus. Min neste singel blir fight the shower
Gjest lurven Skrevet 13. august 2022 #5087 Skrevet 13. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (46 minutter siden): Ødelagt sa niesa mi når hun var liten og så en død høne som lå på bakken. "Sjå tante, den e ødelagt" 🤣 😆
Gjest lurven Skrevet 13. august 2022 #5088 Skrevet 13. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Egentlig ikke. Jeg er ganske uskyldig 😆 Har aldri sagt du er uskyldig
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. august 2022 #5089 Skrevet 13. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Har aldri sagt du er uskyldig Haha. Men det ER jeg 😄 👼
Gjest lurven Skrevet 13. august 2022 #5090 Skrevet 13. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Haha. Men det ER jeg 😄 👼 Du har itj vorre uskyld sia 2002
Frøkenfryden Skrevet 13. august 2022 #5091 Skrevet 13. august 2022 Jeg ble frøkenfryd?😂 gøyal epikrise!🤣
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. august 2022 #5092 Skrevet 13. august 2022 lurven skrev (22 minutter siden): Du har itj vorre uskyld sia 2002 Haha 😆 Næi, æ e ei tøs.
Gjest lurven Skrevet 13. august 2022 #5093 Skrevet 13. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Haha 😆 Næi, æ e ei tøs. Tøsekylling
TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2022 #5095 Skrevet 13. august 2022 Peanut skrev (2 timer siden): DJ Globetrotter, ja da blir det blant annet goatrance og ambient Kan jo starte med: Herrefred det der var bra!
Blå knapp Skrevet 13. august 2022 #5096 Skrevet 13. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 timer siden): Epikrise...ernh... episode ørtiført. KG-trynene hadde hver og en signert kontrakt med plateselskapet Far Out og var nå sertifiserte rappere. Dermed måtte de skifte imaget og åpenbart skaffe seg er rappernavn @Kvakkekyllingen gikk for Kvakksta ChickyLickyDux @MarianneE ble etter lang evaluering til TheMtotheE @lurven var fort døpt til LuvverMan @Cid høstet sin suksess som CiddyBoyX @FrøkenFryd valgte seg MissBehavin' @Entern var åpenbart The Enterman @AliceNextDoor , bedre kjent som QueenCarrera @Athena Catalina ble introdusert med låtene sine på radio som MC Classy Carolina Etter noen dumme misforståelser som DJ P-Nut så skiftet @Peanut til DJ Globetrotter @Villfisker ble The Codfather @CAPS LOCK sang samfunnskritiske tunes under navnet Cops Lock @Blå knapp var godt kjent med sin soulfylte musikk og artistnavnet BluesVelvet Button @Titania fikk Spelemannsprisen som Tania Tee @Lykke Li levde et jetsetliv og var stadig i Se&Hør med "hjemme hos MC Little Big Luck" Men jeg bruker autotune😬🤫
Blå knapp Skrevet 13. august 2022 #5097 Skrevet 13. august 2022 Frøkenfryden skrev (19 timer siden): Han skal eta ein kvakk, ta ho som takk. Dei saftige låra, må spytta ut håra. Han ropa; eg elska marinaden. Ho var jo meir enn fasaden. Både bryst og lår, saftigaste kjøtet i år. -Tix Fryden- 😂😂👏🏼 Dere hadde skrevet mye, siden sist jeg var innom her!😱😂 Likte veldig godt de musikk-episodene! 2
Frøkenfryden Skrevet 13. august 2022 #5098 Skrevet 13. august 2022 Blå knapp skrev (29 minutter siden): Men jeg bruker autotune😬🤫 Du og Akon😂 1
Helene1982 Skrevet 13. august 2022 #5099 Skrevet 13. august 2022 Lurer på om jeg er en birolle, en statist, eller at en av dere blir meg når dere tar av dere "masken" såpeserie-messig 2
TheHairyToothfairy Skrevet 13. august 2022 #5100 Skrevet 13. august 2022 Blå knapp skrev (38 minutter siden): Men jeg bruker autotune😬🤫 Det gjør alle de andre også, la oss være takknemlige for det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå