Gjest Peanut Skrevet 12. august 2022 #4961 Skrevet 12. august 2022 Nuvel, selv om Peanut liker svinestek så spiser ikke Peanut noe av lurven tenk
Gjest lurven Skrevet 12. august 2022 #4962 Skrevet 12. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden): Episode 147 var også den dagen Bjørn Eidsvåg forsvant, sporløst. Noen sa de hadde hørt hyl og skrik ved et tjern på Haukeli, men ingen visste noe sikkert Alt de visste var at jeg alltid var en slem gutt. Det visste tydeligvis ikke Eidsvåg'en. Har hørt at Eidsvåg er sånn passe gal, men du hadde nok banket han uansett tror jeg ja
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. august 2022 #4963 Skrevet 12. august 2022 lurven skrev (1 time siden): Episode 147 @lurvens inferno Dere har alle vært slemme piker og gutter, og må derfor gjennomgå deres eget personlige hælvete @TheHairyToothfairy må sitte i bilen sin med Bjørn Eidsvåg på fanget, mens Bjørn spiser trippel cheeseburger og synger mysteriet deg. @Entern må løpe på tredemølle til lyden av luxus leverpostei @Kvakkekyllingen må ligge en natt mellom Bjarne brøndbo og Åge alexandersen mens de synger det går likar no, og levva livet @DundreMilfin må være tilskuer en hel natt på naboens klubb, mens hele nabolaget hae sex til technomusikk @Blå knapp blir tvunget til å dra igjen røde glidelåser en hel dag @AliceNextDoor blir tvunget til å sitte å se tomt ut i luften sammen med den sjenerte nabogutten i 24 år. @Titania må starte på nytt hver gang hun dør i AC. @Cid blir lukket inn i en koffert full av dildoer i 69 timer. @Peanut må leve resten av livet sitt uten emojies @Frøkenfryden må kjøre i Oslo sentrum en hel dag @Marianne EEmå være @MarianneE en hel dag Eller var det motsatt?🤔 @Athena Catalina må spise en romantisk middag med paco, treneren til Odd, og etterpå må hun gi han 100 komplimenter for kjedet hans. @Villfisker må spise mort til alle måltider i en hel uke. @CAPS LOCK må skrive med små bokstaver i et helt år Høre ut som en drøm 👍 Ikke en spesielt god dn 😆
Entern Skrevet 12. august 2022 #4964 Skrevet 12. august 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Mulig alt sammen var en syk, syk drøm Entern hadde etter å ha spist for mye pizza 😅😀
Gjest lurven Skrevet 12. august 2022 #4965 Skrevet 12. august 2022 Peanut skrev (Akkurat nå): Nuvel, selv om Peanut liker svinestek så spiser ikke Peanut noe av lurven tenk Takk, du kan bli
Gjest lurven Skrevet 12. august 2022 #4966 Skrevet 12. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Høre ut som en drøm 👍 Ikke en spesielt god dn 😆 Oppfør dæ så
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2022 #4967 Skrevet 12. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Har hørt at Eidsvåg er sånn passe gal, men du hadde nok banket han uansett tror jeg ja Jeg er overraskende tålmodig og lar ham være. Men de gangene jeg har krysset hans veier via jobb så har han ikke annet enn etterlatt seg en dunst av komplett arsehat og slesk selvgod wannabecasanova. Graver du dypt nok i skjegget hans så finner du stringtruser gjenglemt fra en festival i 2003 der sammen med grillmat og Tuborg 1
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2022 #4968 Skrevet 12. august 2022 Entern skrev (47 minutter siden): Episode 148 Episoden der lurven blir spist HedOpp slakteri har nå fordelt @lurven på resten av sosialprat gjengen: @Cid spiser wienerpølser @Titania spiser toast med kokt skinke @TheHairyToothfairy spiser bacon @Athena Catalina spiser indrefilet @Kvakkekyllingen spiser grillpølser sammen med nevøene og niesene sine @DundreMilfin tar skinkesandwich @AliceNextDoor spiser ytrefilet sammen med nabogutten @Entern spiser blodpudding @Blå knapp spiser svineknoker @Peanut spiser svinestek @Villfisker og @CAPS LOCK SPISER SYLTELABBER!!! @Frøkenfryden spiser svinekjaker Lurvebacon AS 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. august 2022 #4969 Skrevet 12. august 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Oppfør dæ så Æ oppføre mæ alltid! Makan altså. Æ e snill pike kvar einaste dag
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2022 #4970 Skrevet 12. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Æ oppføre mæ alltid! Makan altså. Æ e snill pike kvar einaste dag Knegg! Om få dager har jeg vært gift med en trønder i 9 år. En pike. Jeg vet at dere aldri er _bare_ snille!
Gjest Villfisker Skrevet 12. august 2022 #4971 Skrevet 12. august 2022 lurven skrev (9 minutter siden): Syltelabbene var villsvin TheHairyToothfairy skrev (7 minutter siden): Fjordlands her. Den har jeg ikke prøvd, men mat det også ja
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2022 #4972 Skrevet 12. august 2022 Villfisker skrev (Akkurat nå): Syltelabbene var villsvin Den har jeg ikke prøvd, men mat det også ja Måtte bli sånn her oppi gokk i dag. Joda, grei mat når man har stress langt oppetter sokkene
Gjest Villfisker Skrevet 12. august 2022 #4973 Skrevet 12. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Måtte bli sånn her oppi gokk i dag. Joda, grei mat når man har stress langt oppetter sokkene Jupp. Man kan ikke trylle frem mer tid enn man har heller.
Gjest Villfisker Skrevet 12. august 2022 #4974 Skrevet 12. august 2022 Peanut skrev (13 minutter siden): Nuvel, selv om Peanut liker svinestek så spiser ikke Peanut noe av lurven tenk Nei, Lurven skal ikke spises. Men smuglet villsvin fra villsvinjakt sør i europa er noe annet
Gjest Peanut Skrevet 12. august 2022 #4975 Skrevet 12. august 2022 7 minutter siden, Villfisker said: Nei, Lurven skal ikke spises. Men smuglet villsvin fra villsvinjakt sør i europa er noe annet Jeg tror jeg heller foretrekker trøfler jeg
Entern Skrevet 12. august 2022 #4976 Skrevet 12. august 2022 Peanut skrev (1 minutt siden): Jeg tror jeg heller foretrekker trøfler jeg Jeg og. Vanlig gris > villsvin for å være ærlig, villsvin er tørrere og smaker mindre er min erfaring 😑 men selvfølgelig Villfisker skrev (10 minutter siden): Nei, Lurven skal ikke spises. Men smuglet villsvin fra villsvinjakt sør i europa er noe annet er jo kult da 😎
Gjest lurven Skrevet 12. august 2022 #4977 Skrevet 12. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (19 minutter siden): Æ oppføre mæ alltid! Makan altså. Æ e snill pike kvar einaste dag Sannelig sier jeg deg, i dag skal du få være med meg i himmelriket
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. august 2022 #4978 Skrevet 12. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (17 minutter siden): Knegg! Om få dager har jeg vært gift med en trønder i 9 år. En pike. Jeg vet at dere aldri er _bare_ snille! 😉😉 Gratulerer! Hilsen nesten bare snill pike 😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. august 2022 #4979 Skrevet 12. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Sannelig sier jeg deg, i dag skal du få være med meg i himmelriket Hvor er det? 😁
Frøkenfryden Skrevet 12. august 2022 #4980 Skrevet 12. august 2022 lurven skrev (2 timer siden): Episode 147 @lurvens inferno Dere har alle vært slemme piker og gutter, og må derfor gjennomgå deres eget personlige hælvete @TheHairyToothfairy må sitte i bilen sin med Bjørn Eidsvåg på fanget, mens Bjørn spiser trippel cheeseburger og synger mysteriet deg. @Entern må løpe på tredemølle til lyden av luxus leverpostei @Kvakkekyllingen må ligge en natt mellom Bjarne brøndbo og Åge alexandersen mens de synger det går likar no, og levva livet @DundreMilfin må være tilskuer en hel natt på naboens klubb, mens hele nabolaget hae sex til technomusikk @Blå knapp blir tvunget til å dra igjen røde glidelåser en hel dag @AliceNextDoor blir tvunget til å sitte å se tomt ut i luften sammen med den sjenerte nabogutten i 24 år. @Titania må starte på nytt hver gang hun dør i AC. @Cid blir lukket inn i en koffert full av dildoer i 69 timer. @Peanut må leve resten av livet sitt uten emojies @Frøkenfryden må kjøre i Oslo sentrum en hel dag @Marianne EEmå være @MarianneE en hel dag Eller var det motsatt?🤔 @Athena Catalina må spise en romantisk middag med paco, treneren til Odd, og etterpå må hun gi han 100 komplimenter for kjedet hans. @Villfisker må spise mort til alle måltider i en hel uke. @CAPS LOCK må skrive med små bokstaver i et helt år Helvete.. du finner meg gråtende i horestrøket ved midnatt😭😭😭😭😭 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå