Entern Skrevet 11. august 2022 #4841 Skrevet 11. august 2022 Delen med @Frøkenfryden minner om siste episode jeg hørte av Lørdagsrådet da Martin Lepperød presterte å si at han skulle på ferie til Real Madrid 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. august 2022 #4842 Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (30 minutter siden): Delen med @Frøkenfryden minner om siste episode jeg hørte av Lørdagsrådet da Martin Lepperød presterte å si at han skulle på ferie til Real Madrid 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Haha. Han er så rar og god 🤣
Entern Skrevet 11. august 2022 #4843 Skrevet 11. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Haha. Han er så rar og god 🤣 Ja som en litt sprø men koselig liten gutt 🤣 I «Sosialprat: the Movie» må Martin Lepperød spille @Cid😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. august 2022 #4844 Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja som en litt sprø men koselig liten gutt 🤣 I «Sosialprat: the Movie» må Martin Lepperød spille @Cid😀 Ja 😄👍 Hehe, det hadde han klart utmerket 😆😆
TheHairyToothfairy Skrevet 11. august 2022 #4845 Skrevet 11. august 2022 Stengt tatt er jeg langt mer ubrukelig på gråtende kvinner, hehe
Entern Skrevet 11. august 2022 #4846 Skrevet 11. august 2022 Episode 142 Sosialprat: the Movie Det produseres en norsk folkelig komedie basert på Sosialprat gjengen. Dette er rollelisten: @Cid - Martin Lepperød @TheHairyToothfairy - Atle Antonsen @lurven - Trond Fausa Aurvåg @DundreMilfin - Marian Saastad Ottesen @Frøkenfryden - Ine Jansen @Athena Catalina - Charlotte Frogner @Entern - Steinar Sagen @Villfisker - Espen Eckbo @CAPS LOCK - Tore Sagen @Kvakkekyllingen - Line Verndal @AliceNextDoor - Linn Skåber @Tvillingsjel - Ine Marie Wilmann @Titania - Helén Vikstvedt @Hoppetaujenta - Selda Ekiz @SVK - Abu Hussain 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. august 2022 #4847 Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Episode 142 Sosialprat: the Movie Det produseres en norsk folkelig komedie basert på Sosialprat gjengen. Dette er rollelisten: @Cid - Martin Lepperød @TheHairyToothfairy - Atle Antonsen @lurven - Trond Fausa Aurvåg @DundreMilfin - Marian Saastad Ottesen @Frøkenfryden - Ine Jansen @Athena Catalina - Charlotte Frogner @Entern - Steinar Sagen @Villfisker - Espen Eckbo @CAPS LOCK - Tore Sagen @Kvakkekyllingen - Line Verndal @AliceNextDoor - Linn Skåber @Tvillingsjel - Ine Marie Wilmann @Titania - Helén Vikstvedt @Hoppetaujenta - Selda Ekiz @SVK - Abu Hussain Det hadde blitt så bra. Og veldig fornøyd med min skuespiller 🤩
Entern Skrevet 11. august 2022 #4848 Skrevet 11. august 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Det hadde blitt så bra. Og veldig fornøyd med min skuespiller 🤩 Så bra 😀 takk 😀 Vurderer en ekstraepisode hvor jeg forklarer hvorfor skuespillerne ble valgt 🤓 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. august 2022 #4849 Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Så bra 😀 takk 😀 Vurderer en ekstraepisode hvor jeg forklarer hvorfor skuespillerne ble valgt 🤓 Ser frem til det. 😁
Entern Skrevet 11. august 2022 #4850 Skrevet 11. august 2022 Episode 143 Sosialprat: the Movie: behind the scenes chat with the creator @Cid ble Martin Lepperød fordi det er perfekt match @lurven ble Trond Fausa Aurvåg fordi det også er perfekt match @Athena Catalina ble Charlotte Frogner fordi mystisk og spennende brunette med store dybder @Frøkenfryden er schtilig og matschnobbete og sånn men også veldig kul, derfor Ine Jansen @Kvakkekyllingen ble Line Verndal fordi hun er snill og sympatisk og søt og sånn, perfekt match @SVK ble Abu Hussain fordi Abu er en stor vennlig kjempe @Hoppetaujenta kunne bare spilles av Selda, perfekt match @CAPS LOCK MÅ SPILLES AV TORE SAGEN FORDI DET ER EN PERFEKT MATCH!!! @AliceNextDoor måtte spilles av Linn Skåber fordi hun er tøff og litt rå men også snill @Tvillingsjel er en mer alvorlig person, så da blir det en seriøs dramaskuespillerinne og Ine Marie er veldig flink @Titania fordi hun må spilles av noen som er høy og Helén er faktisk en god skuespiller @DundreMilfin måtte spilles av Marian fordi jeg kan se det for meg og det er perfekt @Entern ble Steinar Sagen fordi hvorfor ikke, det var han eller Anders Baasmo og jeg foretrekker Steinar @Villfisker ble Espen Eckbo fordi underfundig og litt subtil humor @TheHairyToothfairy ble såklart Atle fordi perfekt match 3
Gjest Villfisker Skrevet 11. august 2022 #4851 Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Episode 143 Sosialprat: the Movie: behind the scenes chat with the creator @Cid ble Martin Lepperød fordi det er perfekt match @lurven ble Trond Fausa Aurvåg fordi det også er perfekt match @Athena Catalina ble Charlotte Frogner fordi mystisk og spennende brunette med store dybder @Frøkenfryden er schtilig og matschnobbete og sånn men også veldig kul, derfor Ine Jansen @Kvakkekyllingen ble Line Verndal fordi hun er snill og sympatisk og søt og sånn, perfekt match @SVK ble Abu Hussain fordi Abu er en stor vennlig kjempe @Hoppetaujenta kunne bare spilles av Selda, perfekt match @CAPS LOCK MÅ SPILLES AV TORE SAGEN FORDI DET ER EN PERFEKT MATCH!!! @AliceNextDoor måtte spilles av Linn Skåber fordi hun er tøff og litt rå men også snill @Tvillingsjel er en mer alvorlig person, så da blir det en seriøs dramaskuespillerinne og Ine Marie er veldig flink @Titania fordi hun må spilles av noen som er høy og Helén er faktisk en god skuespiller @DundreMilfin måtte spilles av Marian fordi jeg kan se det for meg og det er perfekt @Entern ble Steinar Sagen fordi hvorfor ikke, det var han eller Anders Baasmo og jeg foretrekker Steinar @Villfisker ble Espen Eckbo fordi underfundig og litt subtil humor @TheHairyToothfairy ble såklart Atle fordi perfekt match Sikkert like glad i å tulle han ja 😁
Entern Skrevet 11. august 2022 #4852 Skrevet 11. august 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Sikkert like glad i å tulle han ja 😁 Ja og dere er kjempemorsomme begge to 😀
Gjest Athena Catalina Skrevet 11. august 2022 #4853 Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Episode 143 Sosialprat: the Movie: behind the scenes chat with the creator @Cid ble Martin Lepperød fordi det er perfekt match @lurven ble Trond Fausa Aurvåg fordi det også er perfekt match @Athena Catalina ble Charlotte Frogner fordi mystisk og spennende brunette med store dybder @Frøkenfryden er schtilig og matschnobbete og sånn men også veldig kul, derfor Ine Jansen @Kvakkekyllingen ble Line Verndal fordi hun er snill og sympatisk og søt og sånn, perfekt match @SVK ble Abu Hussain fordi Abu er en stor vennlig kjempe @Hoppetaujenta kunne bare spilles av Selda, perfekt match @CAPS LOCK MÅ SPILLES AV TORE SAGEN FORDI DET ER EN PERFEKT MATCH!!! @AliceNextDoor måtte spilles av Linn Skåber fordi hun er tøff og litt rå men også snill @Tvillingsjel er en mer alvorlig person, så da blir det en seriøs dramaskuespillerinne og Ine Marie er veldig flink @Titania fordi hun må spilles av noen som er høy og Helén er faktisk en god skuespiller @DundreMilfin måtte spilles av Marian fordi jeg kan se det for meg og det er perfekt @Entern ble Steinar Sagen fordi hvorfor ikke, det var han eller Anders Baasmo og jeg foretrekker Steinar @Villfisker ble Espen Eckbo fordi underfundig og litt subtil humor @TheHairyToothfairy ble såklart Atle fordi perfekt match Veldig bra, og jeg liker Charlotte godt, veldig dyktig
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. august 2022 #4854 Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (11 minutter siden): Episode 143 Sosialprat: the Movie: behind the scenes chat with the creator @Cid ble Martin Lepperød fordi det er perfekt match @lurven ble Trond Fausa Aurvåg fordi det også er perfekt match @Athena Catalina ble Charlotte Frogner fordi mystisk og spennende brunette med store dybder @Frøkenfryden er schtilig og matschnobbete og sånn men også veldig kul, derfor Ine Jansen @Kvakkekyllingen ble Line Verndal fordi hun er snill og sympatisk og søt og sånn, perfekt match @SVK ble Abu Hussain fordi Abu er en stor vennlig kjempe @Hoppetaujenta kunne bare spilles av Selda, perfekt match @CAPS LOCK MÅ SPILLES AV TORE SAGEN FORDI DET ER EN PERFEKT MATCH!!! @AliceNextDoor måtte spilles av Linn Skåber fordi hun er tøff og litt rå men også snill @Tvillingsjel er en mer alvorlig person, så da blir det en seriøs dramaskuespillerinne og Ine Marie er veldig flink @Titania fordi hun må spilles av noen som er høy og Helén er faktisk en god skuespiller @DundreMilfin måtte spilles av Marian fordi jeg kan se det for meg og det er perfekt @Entern ble Steinar Sagen fordi hvorfor ikke, det var han eller Anders Baasmo og jeg foretrekker Steinar @Villfisker ble Espen Eckbo fordi underfundig og litt subtil humor @TheHairyToothfairy ble såklart Atle fordi perfekt match Ååå. Koselig 💛 Line er fin, koselig dame
Entern Skrevet 11. august 2022 #4855 Skrevet 11. august 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Veldig bra, og jeg liker Charlotte godt, veldig dyktig Ja hun er kjempeflink 😀 fikk meg tilmed til å «forstå»/like Jon Fosse 🤯😎😊 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ååå. Koselig 💛 Line er fin, koselig dame Bare hun som kunne spilt deg tror jeg altså 😊 hun er jo sånn perfekt til å spille kjempesnill tante og sånn ☺️
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 11. august 2022 #4856 Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Ja hun er kjempeflink 😀 fikk meg tilmed til å «forstå»/like Jon Fosse 🤯😎😊 Bare hun som kunne spilt deg tror jeg altså 😊 hun er jo sånn perfekt til å spille kjempesnill tante og sånn ☺️ Akkurat som Kvakken 😄
Entern Skrevet 11. august 2022 #4857 Skrevet 11. august 2022 Episode 142.5: Blå Knapp og Attila @Blå knapp spilles av Solveig Kloppen fordi hun er så koselig og hyggelig og morsom @AttilaTheHun spilles såklart av Josefine Frida fordi hun er ung og kul og tøff og sånn. Evt av Ines Høysæter Asserson siden hun er flink i tilfelle Josefine er for gammel 2
Entern Skrevet 11. august 2022 #4858 Skrevet 11. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Akkurat som Kvakken 😄 Ja 😊
TheHairyToothfairy Skrevet 11. august 2022 #4859 Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (33 minutter siden): Episode 143 Sosialprat: the Movie: behind the scenes chat with the creator @Cid ble Martin Lepperød fordi det er perfekt match @lurven ble Trond Fausa Aurvåg fordi det også er perfekt match @Athena Catalina ble Charlotte Frogner fordi mystisk og spennende brunette med store dybder @Frøkenfryden er schtilig og matschnobbete og sånn men også veldig kul, derfor Ine Jansen @Kvakkekyllingen ble Line Verndal fordi hun er snill og sympatisk og søt og sånn, perfekt match @SVK ble Abu Hussain fordi Abu er en stor vennlig kjempe @Hoppetaujenta kunne bare spilles av Selda, perfekt match @CAPS LOCK MÅ SPILLES AV TORE SAGEN FORDI DET ER EN PERFEKT MATCH!!! @AliceNextDoor måtte spilles av Linn Skåber fordi hun er tøff og litt rå men også snill @Tvillingsjel er en mer alvorlig person, så da blir det en seriøs dramaskuespillerinne og Ine Marie er veldig flink @Titania fordi hun må spilles av noen som er høy og Helén er faktisk en god skuespiller @DundreMilfin måtte spilles av Marian fordi jeg kan se det for meg og det er perfekt @Entern ble Steinar Sagen fordi hvorfor ikke, det var han eller Anders Baasmo og jeg foretrekker Steinar @Villfisker ble Espen Eckbo fordi underfundig og litt subtil humor @TheHairyToothfairy ble såklart Atle fordi perfekt match Ikke lenge til jeg skal plage Atle igjen, skal nevne dette for ham! 1
Blå knapp Skrevet 11. august 2022 #4860 Skrevet 11. august 2022 Entern skrev (18 minutter siden): Episode 142.5: Blå Knapp og Attila @Blå knapp spilles av Solveig Kloppen fordi hun er så koselig og hyggelig og morsom @AttilaTheHun spilles såklart av Josefine Frida fordi hun er ung og kul og tøff og sånn. Evt av Ines Høysæter Asserson siden hun er flink i tilfelle Josefine er for gammel «En kveld hos Knappen»😄 Liker Solveig☺️💛 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå