Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #461 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): 😲 Den skjønte du😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #462 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Den skjønte du😂 Har aldri vore skuldlaus men eg var uskuld i mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #463 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Har aldri vore skuldlaus men eg var uskuld i mange år 👍😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #464 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (24 minutter siden): Har aldri vore skuldlaus men eg var uskuld i mange år Legemet var jomfrueleg som sjølve kyrkja og alle englane, men vitet dét var fylde opp med uhorveleg usæl tankeverksemd. Trur nok det, ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #465 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): 👍😃 Eg var uskuld heile 1900 talet, bortsett fra ei hending nyttårsaftan 1996, de eg lå i lag med eit hokjønn på 20 år, da vart det andre gutane stolte av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #466 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (13 minutter siden): Legemet var jomfrueleg som sjølve kyrkja og alle englane, men vitet dét var fylde opp med uhorveleg usæl tankeverksemd. Trur nok det, ja!! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #467 Del Skrevet 9. mai 2022 Er det bare meg, eller høyrast eg ut som èin gamal pensjonert folkehøgskulelærar fra førkrigstida når eg skriv på nynorsk?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #468 Del Skrevet 9. mai 2022 Episode 15 @Entern har begynt å snakke og skrive nynorsk, i et desperat forsøk på å imponere @Frøkenfryden. Men hun var opptatt på bakrommet med @Cid. I et annet rom satt @lurven å så på skummel film sammen med @Kvakkekyllingen som plutselig hadde dukket opp i sofaen hans. @Entern stakk hodet inn med en røyk i hvert nesebor og utbrøt: kjeeedelig film, stikker heller å hører skummel musikk med @Kate Upton. Et annet sted i landet koste @Fløff seg med 500 kvakkekyllinger med 35 års aldersgrense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mai 2022 #469 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (9 timer siden): Episode 15 @Entern har begynt å snakke og skrive nynorsk, i et desperat forsøk på å imponere @Frøkenfryden. Men hun var opptatt på bakrommet med @Cid. I et annet rom satt @lurven å så på skummel film sammen med @Kvakkekyllingen som plutselig hadde dukket opp i sofaen hans. @Entern stakk hodet inn med en røyk i hvert nesebor og utbrøt: kjeeedelig film, stikker heller å hører skummel musikk med @Kate Upton. Et annet sted i landet koste @Fløff seg med 500 kvakkekyllinger med 35 års aldersgrense Jeg er redd fortsatt 😱😱 For en skummel film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #470 Del Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (10 timer siden): Er det bare meg, eller høyrast eg ut som èin gamal pensjonert folkehøgskulelærar fra førkrigstida når eg skriv på nynorsk?? 😂😂😂 Det er berre deg. Eg får heimekjensle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #471 Del Skrevet 10. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Jeg er redd fortsatt 😱😱 For en skummel film! Og jeg har slutta spise hytteost og blitt backstagetøs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. mai 2022 #472 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (10 timer siden): Episode 15 @Entern har begynt å snakke og skrive nynorsk, i et desperat forsøk på å imponere @Frøkenfryden. Men hun var opptatt på bakrommet med @Cid. I et annet rom satt @lurven å så på skummel film sammen med @Kvakkekyllingen som plutselig hadde dukket opp i sofaen hans. @Entern stakk hodet inn med en røyk i hvert nesebor og utbrøt: kjeeedelig film, stikker heller å hører skummel musikk med @Kate Upton. Et annet sted i landet koste @Fløff seg med 500 kvakkekyllinger med 35 års aldersgrense Du har fått med deg at jeg røyker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. mai 2022 #473 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): 😂😂😂 Det er berre deg. Eg får heimekjensle! Ikkje noke i heile vide verdi er so godt å få som heimekjensle, det er sjølve lykka det 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #474 Del Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (34 minutter siden): Du har fått med deg at jeg røyker 😊 Rebell! 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #475 Del Skrevet 10. mai 2022 (endret) lurven skrev (11 timer siden): Eg var uskuld heile 1900 talet, bortsett fra ei hending nyttårsaftan 1996, de eg lå i lag med eit hokjønn på 20 år, da vart det andre gutane stolte av meg Tidleg ute! Ps ein er ikkje uskuldig minus det eine ligget. Møydom er som med graviditet. Du er, eller du er ikkje! 🤓 Endret 10. mai 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mai 2022 #476 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Og jeg har slutta spise hytteost og blitt backstagetøs! 🤣👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mai 2022 #477 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Og jeg har slutta spise hytteost og blitt backstagetøs! Gått over til pultost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #478 Del Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (5 timer siden): Du har fått med deg at jeg røyker 😊 Nei, tok sjansen på det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 10. mai 2022 #479 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Gått over til pultost? Pultost, dèt er gild og næringsrik mat med mykje protein og anna godt. Dèt er deg vel unt, Cid, sjøl om du berre skriv på bymålet Du veit godt kor stolte eg og @Frøkenfryden hadde vore viss du skreiv landsmål på KG Jau da hadde riktig vore noke å feira! Når Cid vil vera ved hovedmålet sitt og frigjer seg frå bymålets uhumske favn Du skal sjå du hadde fått artikkel i lokalavisa med! Tenkje seg noko so gildt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #480 Del Skrevet 10. mai 2022 Episode 16. @Frøkenfryden fortsetter på sin gi f... reise, En dag pakket hun ned alle minnie mus genserne og alle mummi koppene sine og dro til @Kvakkekyllingen. Og hun sa ikke fra til mannen sin en gang, hun bare: eg gir fanden og berre stikkar. I Oslo sentrum drev @lurven og @Entern å dytta syklister foran trikken og sånn, mens @TheHairyToothfairy dreiv å preppa for en zombieapokalypse. I mellomtiden hadde @Cid utviklet Stockholmsyndromet og blitt forelska i @AthenaRavenLuna. Men @-Missi- @Fløff @Geitis @Kate Upton @Titania og @Sjokoladepenge ville også han en bit av han. Men siden han var blitt tvangsforet og veide 365 kilo var det mer enn nok til alle. Det eneste kravet @Cid stilte var at alle måtte gi han en gave.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå