Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #441 Del Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Det skal jeg gjøre, tar deg med inn på bakrommet hvor ingen andre er Hahha, høres ultrashady ut😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #442 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Hahha, høres ultrashady ut😂😂😂 For my eyes only Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #443 Del Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): For my eyes only Haha, Cid da. Du skulle beskytte meg mot meg selv! Nu må jeg skvaldre litt med foreldre. Siste kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #444 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Haha, Cid da. Du skulle beskytte meg mot meg selv! Nu må jeg skvaldre litt med foreldre. Siste kveld. Ehm jo var det jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #445 Del Skrevet 9. mai 2022 Cid skrev (49 minutter siden): Ehm jo var det jeg mente Men Cid, kvifor skriv du’kje på klingande Sunnmørsmål? Du som kjem fra sjølveste Sylvis heimtrakter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #446 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Episode 14 har mer likes enn 13!? Faen ass. Man gir og gir her i livet! 😭 Det må du gi f.. i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #447 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (2 timer siden): Det var no ho Frøkenfrydens post som var den gildeste, i røynda. Han @lurven sin post var no berre skjemt. Skjønner ikke hva dere sier😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #448 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hva dere sier😭 Me talar jo norsk, sjølve morsmålet ditt. Kjem du ikkje i hug sjølve morsmålet du fekk i gåve da du låg so liten og skuldlaus hjå barmen hennes mor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #449 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Me talar jo norsk, sjølve morsmålet ditt. Kjem du ikkje i hug sjølve morsmålet du fekk i gåve da du låg so liten og skuldlaus hjå barmen hennes mor? Norsk ja, ikke nynorsk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #450 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Det må du gi f.. i Sånn var det ja! *øve seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #451 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Skjønner ikke hva dere sier😭 I korte trekk: Jeg er best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #452 Del Skrevet 9. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Norsk ja, ikke nynorsk 😄 Nynorsk er jo Noreg sitt eige mål, jau da er jo sjølve målet av vasskraft og fjell dét. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #453 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Me talar jo norsk, sjølve morsmålet ditt. Kjem du ikkje i hug sjølve morsmålet du fekk i gåve da du låg so liten og skuldlaus hjå barmen hennes mor? Trur Lurven aldri var skuldlaus😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #454 Del Skrevet 9. mai 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Trur Lurven aldri var skuldlaus😂 Nei han vart nok fødd med lidderleg lått i andletet… Endret 9. mai 2022 av Entern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #455 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Nynorsk er jo Noreg sitt eige mål, jau da er jo sjølve målet av vasskraft og fjell dét. Snart får me eigen tråd å boltre oss i med fagre ord, trur du ikkje. kanskje skulle og 25% av KG vore nynorsk, som NRk. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #456 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Snart får me eigen tråd å boltre oss i med fagre ord, trur du ikkje. kanskje skulle og 25% av KG vore nynorsk, som NRk. 😀 Da hadde riktig vore noko å feira. Jau da skulle låtten stegen himmelhøgt og kjerringane bortetter KG sku’kje gjort anna enn å frydast over slik èin tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mai 2022 #457 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Da hadde riktig vore noko å feira. Jau da skulle låtten stegen himmelhøgt og kjerringane bortetter KG sku’kje gjort anna enn å frydast over slik èin tråd. 😂😂😂 eg er målbunden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. mai 2022 #458 Del Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (58 minutter siden): Men Cid, kvifor skriv du’kje på klingande Sunnmørsmål? Du som kjem fra sjølveste Sylvis heimtrakter? Alltid skrevet slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. mai 2022 #459 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😂😂😂 eg er målbunden. Eg med, for no må denne iPad-tingesten ladast opp. Jau, alltid er det noke med desse dingsane. Kvifor kunne dei ikkje vore litt enklare å ha med å gjera. Men men, slik gjeng no desse dagane, og lite visste vel eg at da var sjølve livet, som han moromannen på rikskringkastinga sa. Me talast litt seinare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2022 #460 Del Skrevet 9. mai 2022 Frøkenfryden skrev (41 minutter siden): Trur Lurven aldri var skuldlaus😂 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå