Frøkenfryden Skrevet 26. juli 2022 #4441 Del Skrevet 26. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (34 minutter siden): Ama?? Ka betyr det Entern? Tror det er litt som trønderske «sjø». Msn hiver det inn liksom😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. juli 2022 #4442 Del Skrevet 26. juli 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Tror det er litt som trønderske «sjø». Msn hiver det inn liksom😂 Aha! Takk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #4443 Del Skrevet 26. juli 2022 lurven skrev (2 timer siden): Episode 123 Nå hadde alle fått oppgaven å skrive litt om seg selv på sin egen dialekt @Entern Ama je er føtt på Lillehammer je da ama, je var en atal litten guttonge ama som er gla i kaku å hærta ta hørt ama @Frøkenfryden eg e ei førkje som e fødd mellom høge fjell i sogn, som lita var ei ein ordentleg buddlebrok. Men no som vaksen et eg berre kvarg,samlar på mummikoppar og brukar buksar utan smettestol @Cid I e fra Ålesund i lika å leike med dissestativ Da gaular I av glede I har og en koffert heime med mykji rart oppi @Athena Catalina jeg er fra Skien Jeg sjessær ofte på noe å spise, spesielt når det ær trøttans på ærbe. Og det hennar jeg tar sykkern opp i skævven på tur. @Kvakkekyllingen shøøø Æææææ e trønder sjøøøøø, ææææ hete for terææææse shøøø, ææææ lika å gå på bøgdefest shøøøø og høre på DDE shøøøøø Sjøøøø, har og en onkel som hete for Terje shøøøø Og mamma heter Berit shøøøø @DundreMilfin jæ ær fra Oslo Jæ liker å gå i botanisk hage å se på koslie knåpper og sånn, jæi samler åsså på di, skaurru være hjem å se på samlinga mi @AliceNextDoor ich bin ein kokonüsse Ich bin in Norvegen geboren, aber innerlich Preusse , Ich mag lamborghini, weil es zu meiner gelben persönlichkeit passt @Strange Doll rrrrrrrrrrr, eg e fra berrrrrgen, rrrrrrr, eg liker å løpe på trrrrrrredemøllen rrrrrrrrrr Haha nydelig 😆🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #4444 Del Skrevet 26. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Ama?? Ka betyr det Entern? Frøkenfryden skrev (32 minutter siden): Tror det er litt som trønderske «sjø». Msn hiver det inn liksom😂 Ama er omtrent samme som sjø 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #4445 Del Skrevet 26. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hahaaa! Nå var du god!🤩 Fint avsnitt jeg fikk. Faktisk nokså imponert over hukommelse og dialekt og buddlebrok!! Spurt Tome Damli om hjelp? 😂 Ble nesten litt rørt🥹 Og.. Jeg og @Entern kunne LETT vært introer i Der ingen skulle tru at nokon kunne bu😂😂😂 Ja😆🤣🤣🤣enig🤣🤣🤣forsåvidt @Kvakkekyllingen og @Cid og 😆🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 26. juli 2022 #4446 Del Skrevet 26. juli 2022 Entern skrev (25 minutter siden): Ama er omtrent samme som sjø 😀 Sjå der sjø 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 26. juli 2022 #4447 Del Skrevet 26. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Sjå der sjø 😄 Sånn det er ama 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 27. juli 2022 #4448 Del Skrevet 27. juli 2022 lurven skrev (14 timer siden): @AliceNextDoor ich bin ein kokonüsse Ich bin in Norvegen geboren, aber innerlich Preusse , Ich mag lamborghini, weil es zu meiner gelben persönlichkeit passt Jeg er ikke født i Norge, men jeg har nok en ganske klokkeklar norsk dialekt. Holder det litt hemmelig hvilken. Vil ikke ha noe italiensk bil. Du av alle burde vite at det er limosiner som gjelder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juli 2022 #4449 Del Skrevet 27. juli 2022 AliceNextDoor skrev (2 timer siden): Jeg er ikke født i Norge, men jeg har nok en ganske klokkeklar norsk dialekt. Holder det litt hemmelig hvilken. Vil ikke ha noe italiensk bil. Du av alle burde vite at det er limosiner som gjelder. Trodde du brukte limousin kun til spesielle anledninger, ikke så bra som hverdagsbil, vanskelig å lukeparkere foreksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 27. juli 2022 #4450 Del Skrevet 27. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Trodde du brukte limousin kun til spesielle anledninger, ikke så bra som hverdagsbil, vanskelig å lukeparkere foreksempel Det er jo sjåføren sitt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juli 2022 #4451 Del Skrevet 27. juli 2022 AliceNextDoor skrev (29 minutter siden): Det er jo sjåføren sitt problem. Såklart du har egen sjåfør, hadde vel vært under din verdighet å kjøre selv 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. juli 2022 #4452 Del Skrevet 27. juli 2022 (endret) Episode 124 @TheHairyToothfairy elsket å se Fast & Furious. Filmene inspirerte ham til å kaste loss, Han ville dra til LA, kjøre bil og slåss. Men kona insisterte på å feriere i Moss. @Frøkenfryden elsket finkulturell mat, Helst servert på fine porselensfat. Dessverre var Frøkenfryden ganske lat, Så det ble brødskiver med rekesalat. @Kvakkekyllingen elsket å kjøre bil, Uansett om hun kjørte fra eller til. Men det blir det lenge til, Karosseriet lekker som en sil. @Athena Catalina ville føle seg som en gudinne, Delta i både OL og VM og vinne. Men hun ble sittende inne Og kose med kattene sine. @Villfisker elsket den frie natur, Hver dag gikk han på fisketur. Dette gjorde ordensmakten sur, Nå sitter han bak fengselsmur. @CAPS LOCK ELSKET ALT SOM VAR STORT, SKRØT MYE AV DET STORE HAN HADDE GJORT. INNI SEG FØLTE HAN SEG SOM EN LORT DAGER HAN IKKE HADDE GJORT STORT. @AliceNextDoor hadde peiling på psykiatri, Med mange kasuser i CV-mappa si. Når jobben lot henne få fri, Ristet Alice på rumpa si. @Entern han elsket leven, Da glemte han angst og beven. På nettet var han sint som et lemen, Brølte og hyttet med neven. @lurven hadde grisete humor, Elsket å rope sex-relaterte ord. Dette hadde han lært av sin mor, Som i 1997 forsvant uten spor. @DundreMilfin elsket måneden mai. På stilige barer la hun til kai Og jaktet unge gutter som en hai, Som Stifler's Mom i American Pie. @Blå knapp likte svart kaffe best. Var det fransk kontinental ble det fest! Men som arbeidsfolk flest Drakk hun pulverkaffe, mest. Endret 27. juli 2022 av Entern 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. juli 2022 #4453 Del Skrevet 27. juli 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Episode 124 @TheHairyToothfairy elsket å se Fast & Furious. Filmene inspirerte ham til å kaste loss, Han ville dra til LA, kjøre bil og slåss. Men kona insisterte på å feriere i Moss. @Frøkenfryden elsket finkulturell mat, Helst servert på fine porselensfat. Dessverre var Frøkenfryden ganske lat, Så det ble brødskiver med rekesalat. @Kvakkekyllingen elsket å kjøre bil, Uansett om hun kjørte fra eller til. Men det blir det lenge til, Karosseriet lekker som en sil. @Athena Catalina ville føle seg som en gudinne, Delta i både OL og VM og vinne. Men hun ble sittende inne Og kose med kattene sine. @Villfisker elsket den frie natur, Hver dag gikk han på fisketur. Dette gjorde ordensmakten sur, Nå sitter han bak fengselsmur. @CAPS LOCK ELSKET ALT SOM VAR STORT, SKRØT MYE AV DET STORE HAN HADDE GJORT. INNI SEG FØLTE HAN SEG SOM EN LORT DAGER HAN IKKE HADDE GJORT STORT. @AliceNextDoor hadde peiling på psykiatri, Med mange kasuser i CV-mappa si. Når jobben lot henne få fri, Ristet Alice på rumpa si. @Entern han elsket leven, Da glemte han angst og beven. På nettet var han sint som et lemen, Brølte og hyttet med neven. @lurven hadde grisete humor, Elsket å rope sex-relaterte ord. Dette hadde han lært av sin mor, Som i 1997 forsvant uten spor. @DundreMilfin elsket måneden mai. På stilige barer la hun til kai Og jaktet unge gutter som en hai, Som Stifler's Mom i American Pie. @Blå knapp likte svart kaffe best. Var det fransk kontinental ble det fest! Men som arbeidsfolk flest Drakk hun pulverkaffe, mest. Haha jeg gikk hen og ble lat!!🤪😭🤣 Og blåknappen har yndlingskaffen min! 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 27. juli 2022 #4454 Del Skrevet 27. juli 2022 lurven skrev (38 minutter siden): Såklart du har egen sjåfør, hadde vel vært under din verdighet å kjøre selv 😁 Kan hende jeg er en elendig sjåfør? Det tenkte du ikke på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 27. juli 2022 #4455 Del Skrevet 27. juli 2022 Entern skrev (8 minutter siden): @AliceNextDoor hadde peiling på psykiatri, Med mange kasuser i CV-mappa si. Når jobben lot henne få fri, Ristet Alice på rumpa si. Jaaa, jeg vil danse! Fremdeles høy på Rammstein. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juli 2022 #4456 Del Skrevet 27. juli 2022 AliceNextDoor skrev (48 minutter siden): Kan hende jeg er en elendig sjåfør? Det tenkte du ikke på. Neida, du er ikke dårlig selv om du ikke kan lukeparkere en limousin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juli 2022 #4457 Del Skrevet 27. juli 2022 Entern skrev (58 minutter siden): Episode 124 @TheHairyToothfairy elsket å se Fast & Furious. Filmene inspirerte ham til å kaste loss, Han ville dra til LA, kjøre bil og slåss. Men kona insisterte på å feriere i Moss. @Frøkenfryden elsket finkulturell mat, Helst servert på fine porselensfat. Dessverre var Frøkenfryden ganske lat, Så det ble brødskiver med rekesalat. @Kvakkekyllingen elsket å kjøre bil, Uansett om hun kjørte fra eller til. Men det blir det lenge til, Karosseriet lekker som en sil. @Athena Catalina ville føle seg som en gudinne, Delta i både OL og VM og vinne. Men hun ble sittende inne Og kose med kattene sine. @Villfisker elsket den frie natur, Hver dag gikk han på fisketur. Dette gjorde ordensmakten sur, Nå sitter han bak fengselsmur. @CAPS LOCK ELSKET ALT SOM VAR STORT, SKRØT MYE AV DET STORE HAN HADDE GJORT. INNI SEG FØLTE HAN SEG SOM EN LORT DAGER HAN IKKE HADDE GJORT STORT. @AliceNextDoor hadde peiling på psykiatri, Med mange kasuser i CV-mappa si. Når jobben lot henne få fri, Ristet Alice på rumpa si. @Entern han elsket leven, Da glemte han angst og beven. På nettet var han sint som et lemen, Brølte og hyttet med neven. @lurven hadde grisete humor, Elsket å rope sex-relaterte ord. Dette hadde han lært av sin mor, Som i 1997 forsvant uten spor. @DundreMilfin elsket måneden mai. På stilige barer la hun til kai Og jaktet unge gutter som en hai, Som Stifler's Mom i American Pie. @Blå knapp likte svart kaffe best. Var det fransk kontinental ble det fest! Men som arbeidsfolk flest Drakk hun pulverkaffe, mest. 🤣 tror det er jeg som har lært muttern stygge ord og ikke motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 27. juli 2022 #4458 Del Skrevet 27. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): Episode 124 @TheHairyToothfairy elsket å se Fast & Furious. Filmene inspirerte ham til å kaste loss, Han ville dra til LA, kjøre bil og slåss. Men kona insisterte på å feriere i Moss. @Frøkenfryden elsket finkulturell mat, Helst servert på fine porselensfat. Dessverre var Frøkenfryden ganske lat, Så det ble brødskiver med rekesalat. @Kvakkekyllingen elsket å kjøre bil, Uansett om hun kjørte fra eller til. Men det blir det lenge til, Karosseriet lekker som en sil. @Athena Catalina ville føle seg som en gudinne, Delta i både OL og VM og vinne. Men hun ble sittende inne Og kose med kattene sine. @Villfisker elsket den frie natur, Hver dag gikk han på fisketur. Dette gjorde ordensmakten sur, Nå sitter han bak fengselsmur. @CAPS LOCK ELSKET ALT SOM VAR STORT, SKRØT MYE AV DET STORE HAN HADDE GJORT. INNI SEG FØLTE HAN SEG SOM EN LORT DAGER HAN IKKE HADDE GJORT STORT. @AliceNextDoor hadde peiling på psykiatri, Med mange kasuser i CV-mappa si. Når jobben lot henne få fri, Ristet Alice på rumpa si. @Entern han elsket leven, Da glemte han angst og beven. På nettet var han sint som et lemen, Brølte og hyttet med neven. @lurven hadde grisete humor, Elsket å rope sex-relaterte ord. Dette hadde han lært av sin mor, Som i 1997 forsvant uten spor. @DundreMilfin elsket måneden mai. På stilige barer la hun til kai Og jaktet unge gutter som en hai, Som Stifler's Mom i American Pie. @Blå knapp likte svart kaffe best. Var det fransk kontinental ble det fest! Men som arbeidsfolk flest Drakk hun pulverkaffe, mest. Eeeeelsker Stiflers Mom 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 27. juli 2022 #4459 Del Skrevet 27. juli 2022 Entern skrev (3 timer siden): Episode 124 @TheHairyToothfairy elsket å se Fast & Furious. Filmene inspirerte ham til å kaste loss, Han ville dra til LA, kjøre bil og slåss. Men kona insisterte på å feriere i Moss. @Frøkenfryden elsket finkulturell mat, Helst servert på fine porselensfat. Dessverre var Frøkenfryden ganske lat, Så det ble brødskiver med rekesalat. @Kvakkekyllingen elsket å kjøre bil, Uansett om hun kjørte fra eller til. Men det blir det lenge til, Karosseriet lekker som en sil. @Athena Catalina ville føle seg som en gudinne, Delta i både OL og VM og vinne. Men hun ble sittende inne Og kose med kattene sine. @Villfisker elsket den frie natur, Hver dag gikk han på fisketur. Dette gjorde ordensmakten sur, Nå sitter han bak fengselsmur. @CAPS LOCK ELSKET ALT SOM VAR STORT, SKRØT MYE AV DET STORE HAN HADDE GJORT. INNI SEG FØLTE HAN SEG SOM EN LORT DAGER HAN IKKE HADDE GJORT STORT. @AliceNextDoor hadde peiling på psykiatri, Med mange kasuser i CV-mappa si. Når jobben lot henne få fri, Ristet Alice på rumpa si. @Entern han elsket leven, Da glemte han angst og beven. På nettet var han sint som et lemen, Brølte og hyttet med neven. @lurven hadde grisete humor, Elsket å rope sex-relaterte ord. Dette hadde han lært av sin mor, Som i 1997 forsvant uten spor. @DundreMilfin elsket måneden mai. På stilige barer la hun til kai Og jaktet unge gutter som en hai, Som Stifler's Mom i American Pie. @Blå knapp likte svart kaffe best. Var det fransk kontinental ble det fest! Men som arbeidsfolk flest Drakk hun pulverkaffe, mest. Ikke uten sprengstoff smuglet inn på innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 27. juli 2022 #4460 Del Skrevet 27. juli 2022 Entern skrev (4 timer siden): @CAPS LOCK DAGER HAN IKKE HADDE GJORT STORT HAN HADDE LOKET PÅ KVINNEGUIDEN FRA MORGEN TIL KVELD 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå