Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

lurven skrev (1 minutt siden):

Ja prøver å inkludere alle, men er mange nick å huske, og så tar det lang tid å skrive når jeg inkluderer alle. Glad du er fornøyd 😀

Jeg hadde ikke greid det. Hvilken såpestjerne ligner du mest på? Jeg har en drøm om å endre noe eller noen, så det er jo ikke feil. Selv om jeg ikke har vært en engel i trådene i kveld, men litt sur 😅

Gjest lurven
Helene1982 skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde ikke greid det. Hvilken såpestjerne ligner du mest på? Jeg har en drøm om å endre noe eller noen, så det er jo ikke feil. Selv om jeg ikke har vært en engel i trådene i kveld, men litt sur 😅

Ser ikke så mye på såpe så veit ikke hvem jeg ligner på 

Hva og hvem vil du endre?

lurven skrev (25 minutter siden):

Ser ikke så mye på såpe så veit ikke hvem jeg ligner på 

Hva og hvem vil du endre?

Kan du være Blake Carrington som styrer imperiet?

Jeg greier ikke å svare på hva jeg vil endre uten å bli seriøs på tøysetråden 😅

Gjest lurven
Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Kan du være Blake Carrington som styrer imperiet?

Jeg greier ikke å svare på hva jeg vil endre uten å bli seriøs på tøysetråden 😅

Hadde blitt katastrofe om jeg skulle styrt noe tror jeg.

Lov å være seriøs i blant i tøysetråder 

lurven skrev (Akkurat nå):

Hadde blitt katastrofe om jeg skulle styrt noe tror jeg.

Lov å være seriøs i blant i tøysetråder 

Ofte tror jeg at de som ikke tror de kan styre noe, men er kreative og har evne til å se andre mennesker er de beste lederne.

Etter at jeg logget på her, har jeg blitt forundret over hvordan mange ser verden uten gråtoner. Alt er enten rett eller galt. Alle kvinner, mødre, menn, fedre, single, gifte, overvektige, undervektige, folk på nav eller folk i arbeid, folk med relasjonsproblemer, folk i forhold kan beskrives med en setning. Og jeg er overrasket over hvor få som gjør reserch før de bastant mener noe. Det er selvsagt mange som både ser gråtoner og har mer innsikt enn meg, men jeg blir forbløffet av og til. At de troller med meg? Sikkert ofte, men det er noe trist ved å si til noen at de er dumme, om du ikke vet om de sliter eller ikke.

Jeg mener også at man ikke skal forsøke endre andre mennesker, til å tenke som deg selv, men lytte til dem og prøve å få frem det beste i dem, så jeg kan ikke skrive et sitat på insta, heller 🤪

• Hjerte 1
Gjest lurven
Helene1982 skrev (1 time siden):

Ofte tror jeg at de som ikke tror de kan styre noe, men er kreative og har evne til å se andre mennesker er de beste lederne.

Etter at jeg logget på her, har jeg blitt forundret over hvordan mange ser verden uten gråtoner. Alt er enten rett eller galt. Alle kvinner, mødre, menn, fedre, single, gifte, overvektige, undervektige, folk på nav eller folk i arbeid, folk med relasjonsproblemer, folk i forhold kan beskrives med en setning. Og jeg er overrasket over hvor få som gjør reserch før de bastant mener noe. Det er selvsagt mange som både ser gråtoner og har mer innsikt enn meg, men jeg blir forbløffet av og til. At de troller med meg? Sikkert ofte, men det er noe trist ved å si til noen at de er dumme, om du ikke vet om de sliter eller ikke.

Jeg mener også at man ikke skal forsøke endre andre mennesker, til å tenke som deg selv, men lytte til dem og prøve å få frem det beste i dem, så jeg kan ikke skrive et sitat på insta, heller 🤪

Ja det meste i livet er gråtoner, veldig få ting som er svart/hvitt 

lurven skrev (3 timer siden):

@AliceNextDoor when I kissed the teacher 

Sang om dama som kyssa lærærn for å få bedre karakterer

Det var ikke om en dame, det var om deg. Jeg vet at man kysser læreren etter at man har fått bedre karakterer, skal jo ikke risikere å bli lurt. ;)  

• Liker 1

Annonse

lurven skrev (7 timer siden):

Episode 119

Nå var det tid for at brukerne skulle få sin egen vri på en ABBA låt.

Forfatteren var @SVK for han var etter eget utsagn Skandinavias klart største ABBA fan.

@mia83 mamma Mia

Handler om Mia på 83 som nettopp er blitt mamma

@Entern Fernando

Sangen om fernando fra Lillehammer,

Det var noe i luften i kveld, og det var sigarettrøyk 

@DundreMilfin gimme gimme gimme

Sangen om dama som vil ha en mann etter midnatt

@Titania

Whats the name of the game

Handler om en dame som spiller et tv spill hun ikke vet hva heter

@Frøkenfryden dancing Queen

Handler om dama som dimmet lysene hver fredag kveld og danset i stua si

@Cid voulez vous 

Handler om gutten med fransk sjarm som helt klart ville.

@Helene1982 i have a dream 

Sangen om dama som drømte, og hun trodde også på engler

@Villfisker Waterloo 

Sangen om en mann som fisket i do vannet.

Han følte det som om han hadde tapt en krig.

@AliceNextDoor when I kissed the teacher 

Sang om dama som kyssa lærærn for å få bedre karakterer 

@Kvakkekyllingen chiqitita eller chicken tita som den også blir kalt er sangen om en kylling som kvakker seg gjennom livet.

@Athena Catalina money money money

Sangen om dama som dama som drømte om å dra til Las Vegas eller Monaco og vinne penger eller å gifte seg med en rik mann.

Men som i livets harde realitet endte opp med å tape penger på Grenlandsbingoen hver fredag.

:ler: fantastisk!

Gjest lurven
AliceNextDoor skrev (5 timer siden):

Det var ikke om en dame, det var om deg. Jeg vet at man kysser læreren etter at man har fått bedre karakterer, skal jo ikke risikere å bli lurt. ;)  

Ååå er det sånn?, trodde man skulle ligge med  læreren etter man hadde fått bedre karakterer.

Først kyss og etterpå ligging 

Annonse
lurven skrev (3 timer siden):

Ååå er det sånn?, trodde man skulle ligge med  læreren etter man hadde fått bedre karakterer.

Først kyss og etterpå ligging 

Nei. Du må jo prøve å unngå å måtte ligge med. Og det kan være like så greit om du er for sjenert til å snakke med naboen, det du nå skisserer krever litt mer mot. Eller terapi.
Skal jeg sette opp time?

Gjest lurven
AliceNextDoor skrev (5 minutter siden):

Nei. Du må jo prøve å unngå å måtte ligge med. Og det kan være like så greit om du er for sjenert til å snakke med naboen, det du nå skisserer krever litt mer mot. Eller terapi.
Skal jeg sette opp time?

Ja hvis du mener jeg trenger det så.

Hva koster en time hos deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...