Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2022 #4281 Skrevet 16. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Neida jeg synes det er fint jeg fikk pulverkaffe 😀👍Veldig meg🤣🤣🤣 Jeg ser for meg @Adobyen med en sånn gammeldags metallkanne over leirbålet med bønner og bacon i stekepanne ved siden av 🤠 Sant! Håper ikke @Adobyen ble krenket altså for jeg digger ham😃 1
Entern Skrevet 16. juli 2022 #4282 Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sant! Håper ikke @Adobyen ble krenket altså for jeg digger ham😃 Det tror jeg ikke, tror @Adobyen er en snill og easygoing cowboy 😀 Jeg er også fan av han 😀 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. juli 2022 #4283 Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Episode 114. Spesialutgave: Sosial prat entrer kaffebaren med sine spesialbestillinger. @Entern skulle bare ha en pulverkaffe, kaffe er kaffe sa han, dessuten går pulverkaffe så fort å lage. Og han hadde allerede tent en sårt trengt sigarett etter gårsdagens uventede fredagspils. @Cidbestilte enn ekstra stor moccha-frappucino minus kaffe, med ekstra sjokolade som trøst for sitt nyoppdagede grå hår. @Athena Catalina bestllte noe mystisk sort brygg ingen fikk helt taket på hva var. @TheHairyToothfairy skulle som vanlig barske seg og tok en tors hammer. For de som ikke vet hva det er, en skvett espresso med en kremklatt. Det syns han var mykt og tøft på en gang, @DundreMilfin bestilte sommerfrappucinolino med ekstra bringebærkalorifattig fløff på toppen. Hun ba så klart om å få det servert i en mummikopp. @Blå knapp telte på knappene og hadde ikke så mye penger men det var nok til en liten latte med litt knapt med melk i. @Adobyen skulle ikke bestille noe for han hadde funnet 19 pakker til prisen av 11 på helt ok kaffebønner fra first price, som han skulle kverne mens han stekt kjøttkaker for de neste 6 månedene. @Kvakkekyllingen ba bare om å få fylt opp termosen med svart kaffe hun skulle jo kjøre langt og lenger enn langt. @jukkapalme Ba om en lekker liten latte med kokosnüsse-sirup i. @Hoppetaujenta ville prøve seg på en affogato, fordi @Frøkenfryden sa det var kjempegodt, for de uinvidde er dette en kule vaniljeis med en skvett espresso over. @Peanut skulle ha en kule is med deilig dalgonaskum over. @lurven var superfortvila fordi @Cid valsa forbi med den frappucinosaken sin med megasugerør og det så så digg ut. Men han levde jo et kalorifattig lurveliv og dette kunne vel ikke være forenlig med det? Han gikk desperat bort til @Frøkenfryden, hun visste nok råd, den skinny bitchen. Hun forsikret at en islatte med dobbel espresso uten noe søtning var helt ok, det drakk hun selv og hun var jo en fryd for øyet, han tok sjansen. @Sola de ba om en svart kaffe med noe ekstra karsk, hun måtte roe nervene til det store sommerselskapet hun skulle ha. @CAPS LOCK skulle bare ha DAGENS
Entern Skrevet 16. juli 2022 #4284 Skrevet 16. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Nå ser jeg for meg deg som Magica Fra Tryll (spilt av Eva Green såklart) 1
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2022 #4285 Skrevet 16. juli 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Du skriver veldig bra @Frøkenfryden😊😊😊 Takk takk 1
Entern Skrevet 16. juli 2022 #4286 Skrevet 16. juli 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk takk Jeg hadde visst et talent for diktskriving og sånn når jeg var yngre men synes du skriver mye bedre enn meg 😊 Endret 16. juli 2022 av Entern 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. juli 2022 #4287 Skrevet 16. juli 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Nå ser jeg for meg deg som Magica Fra Tryll (spilt av Eva Green såklart) Og jeg er på vei for å stjele lykketiøringen til @skrue🤫
Entern Skrevet 16. juli 2022 #4288 Skrevet 16. juli 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Og jeg er på vei for å stjele lykketiøringen til @skrue🤫 Selvfølgelig 😀 Magica fra Tryll er kul men en smule monoman.
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2022 #4289 Skrevet 16. juli 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Jeg hadde visst et talent for diktskriving og sånn når jeg var yngre men synes du skriver mye bedre enn meg 😊 Oi! Neinei, dikt er jo flottere enn fjasesåpe! Men takk for veldig fine ord Entern🥰 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. juli 2022 #4290 Skrevet 16. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig 😀 Magica fra Tryll er kul men en smule monoman. Det er sant😅
Entern Skrevet 16. juli 2022 #4291 Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Oi! Neinei, dikt er jo flottere enn fjasesåpe! Men takk for veldig fine ord Entern🥰 Synes bare du ordlegger deg veldig bra. Du kunne sikkert blitt en bra singer-songwriter eller noe😀 1
AprilLudgate Skrevet 16. juli 2022 #4292 Skrevet 16. juli 2022 😂 Den neste jeg skriver blir som en høringsuttalelse, det er jeg en djevel på å skrive!! 😆 Men ja, hjemme drikker jeg faktisk nesten utelukkende kaffe i mummikoppene mine 😃 Lungo med havremelk 🍼
Gjest Cid Skrevet 16. juli 2022 #4293 Skrevet 16. juli 2022 Athena Catalina skrev (37 minutter siden): Og jeg er på vei for å stjele lykketiøringen til @skrue🤫 Og kjøpe en liten tyggis?
Entern Skrevet 16. juli 2022 #4294 Skrevet 16. juli 2022 DundreMilfin skrev (10 minutter siden): 😂 Den neste jeg skriver blir som en høringsuttalelse, det er jeg en djevel på å skrive!! 😆 Men ja, hjemme drikker jeg faktisk nesten utelukkende kaffe i mummikoppene mine 😃 Lungo med havremelk 🍼 Høringsuttalelse om sosialpratgjengen? Høres bra ut, go for it!😊👍 Lungo med havremelk? Høres godt ut 😀👍 men alt som drikkes av mummikopper må jo være godt 😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 16. juli 2022 #4295 Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Episode 114. Spesialutgave: Sosial prat entrer kaffebaren med sine spesialbestillinger. @Entern skulle bare ha en pulverkaffe, kaffe er kaffe sa han, dessuten går pulverkaffe så fort å lage. Og han hadde allerede tent en sårt trengt sigarett etter gårsdagens uventede fredagspils. @Cidbestilte enn ekstra stor moccha-frappucino minus kaffe, med ekstra sjokolade som trøst for sitt nyoppdagede grå hår. @Athena Catalina bestllte noe mystisk sort brygg ingen fikk helt taket på hva var. @TheHairyToothfairy skulle som vanlig barske seg og tok en tors hammer. For de som ikke vet hva det er, en skvett espresso med en kremklatt. Det syns han var mykt og tøft på en gang, @DundreMilfin bestilte sommerfrappucinolino med ekstra bringebærkalorifattig fløff på toppen. Hun ba så klart om å få det servert i en mummikopp. @Blå knapp telte på knappene og hadde ikke så mye penger men det var nok til en liten latte med litt knapt med melk i. @Adobyen skulle ikke bestille noe for han hadde funnet 19 pakker til prisen av 11 på helt ok kaffebønner fra first price, som han skulle kverne mens han stekt kjøttkaker for de neste 6 månedene. @Kvakkekyllingen ba bare om å få fylt opp termosen med svart kaffe hun skulle jo kjøre langt og lenger enn langt. @jukkapalme Ba om en lekker liten latte med kokosnüsse-sirup i. @Hoppetaujenta ville prøve seg på en affogato, fordi @Frøkenfryden sa det var kjempegodt, for de uinvidde er dette en kule vaniljeis med en skvett espresso over. @Peanut skulle ha en kule is med deilig dalgonaskum over. @lurven var superfortvila fordi @Cid valsa forbi med den frappucinosaken sin med megasugerør og det så så digg ut. Men han levde jo et kalorifattig lurveliv og dette kunne vel ikke være forenlig med det? Han gikk desperat bort til @Frøkenfryden, hun visste nok råd, den skinny bitchen. Hun forsikret at en islatte med dobbel espresso uten noe søtning var helt ok, det drakk hun selv og hun var jo en fryd for øyet, han tok sjansen. @Sola de ba om en svart kaffe med noe ekstra karsk, hun måtte roe nervene til det store sommerselskapet hun skulle ha. @CAPS LOCK skulle bare ha DAGENS Jeg har ikke drukket kaffe i dag 😱 Glemte termosen 🤣
CAPS LOCK Skrevet 16. juli 2022 #4296 Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): @CAPS LOCK skulle bare ha DAGENS Men jeg fikk dagens, som jeg returnerte, for jeg bestilte DAGENS 2
Gjest Adobyen Skrevet 16. juli 2022 #4297 Skrevet 16. juli 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Episode 114. Spesialutgave: Sosial prat entrer kaffebaren med sine spesialbestillinger. @Entern skulle bare ha en pulverkaffe, kaffe er kaffe sa han, dessuten går pulverkaffe så fort å lage. Og han hadde allerede tent en sårt trengt sigarett etter gårsdagens uventede fredagspils. @Cidbestilte enn ekstra stor moccha-frappucino minus kaffe, med ekstra sjokolade som trøst for sitt nyoppdagede grå hår. @Athena Catalina bestllte noe mystisk sort brygg ingen fikk helt taket på hva var. @TheHairyToothfairy skulle som vanlig barske seg og tok en tors hammer. For de som ikke vet hva det er, en skvett espresso med en kremklatt. Det syns han var mykt og tøft på en gang, @DundreMilfin bestilte sommerfrappucinolino med ekstra bringebærkalorifattig fløff på toppen. Hun ba så klart om å få det servert i en mummikopp. @Blå knapp telte på knappene og hadde ikke så mye penger men det var nok til en liten latte med litt knapt med melk i. @Adobyen skulle ikke bestille noe for han hadde funnet 19 pakker til prisen av 11 på helt ok kaffebønner fra first price, som han skulle kverne mens han stekt kjøttkaker for de neste 6 månedene. @Kvakkekyllingen ba bare om å få fylt opp termosen med svart kaffe hun skulle jo kjøre langt og lenger enn langt. @jukkapalme Ba om en lekker liten latte med kokosnüsse-sirup i. @Hoppetaujenta ville prøve seg på en affogato, fordi @Frøkenfryden sa det var kjempegodt, for de uinvidde er dette en kule vaniljeis med en skvett espresso over. @Peanut skulle ha en kule is med deilig dalgonaskum over. @lurven var superfortvila fordi @Cid valsa forbi med den frappucinosaken sin med megasugerør og det så så digg ut. Men han levde jo et kalorifattig lurveliv og dette kunne vel ikke være forenlig med det? Han gikk desperat bort til @Frøkenfryden, hun visste nok råd, den skinny bitchen. Hun forsikret at en islatte med dobbel espresso uten noe søtning var helt ok, det drakk hun selv og hun var jo en fryd for øyet, han tok sjansen. @Sola de ba om en svart kaffe med noe ekstra karsk, hun måtte roe nervene til det store sommerselskapet hun skulle ha. @CAPS LOCK skulle bare ha DAGENS Herlig 👍 Jeg ønsker meg en espressomaskin som bruker hele kaffebønner og lager god kaffe til meg ☕️ Jeg bruker vanligvis Evergood. Som oftest på kaffetrakter, men noen ganger bruker jeg en gammel kaffekjele. Det er litt godt av og til. Ellers er jeg ikke så avansert når det gjelder kaffe. Jeg er også glad i te i perioder. Så koselig dere finner på og skriver ❤️
Gjest Adobyen Skrevet 16. juli 2022 #4298 Skrevet 16. juli 2022 Entern skrev (2 timer siden): Neida jeg synes det er fint jeg fikk pulverkaffe 😀👍Veldig meg🤣🤣🤣 Jeg ser for meg @Adobyen med en sånn gammeldags metallkanne over leirbålet med bønner og bacon i stekepanne ved siden av 🤠 😂 å ja, sånn svartkjele 😅 Jeg har nok bare sett det på film, hehe, men det er sikkert kos.
Entern Skrevet 16. juli 2022 #4299 Skrevet 16. juli 2022 Adobyen skrev (10 minutter siden): 😂 å ja, sånn svartkjele 😅 Jeg har nok bare sett det på film, hehe, men det er sikkert kos. Fattern har lagd kaffe i svartkjele av og til på telttur, blir visstnok veldig godt (dette var i barndommen min da jeg var litt for liten til å drikke kaffe) 1
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2022 #4300 Skrevet 16. juli 2022 CAPS LOCK skrev (31 minutter siden): Men jeg fikk dagens, som jeg returnerte, for jeg bestilte DAGENS Hahha 🤣if it ain’t caps lock it ain’t happening😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå