Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #4221 Del Skrevet 15. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Nå erre skikkelig fredag altså, og fryden er pån veldig tidlig. Sorryyyy,, ikke så stressa på jobb som vanlig. Mer overskudd, og gikk 14.30 og skal på vift 17. da er det viktig å slippe seg løs sånn 14. forresten har døgnrytme også sklidd litt ut, 23.00 og 5.45. Vet. Helt vilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #4222 Del Skrevet 15. juli 2022 Titania skrev (1 time siden): Feil tråd - flytter den til uinteressant 😅 Lurt, her er det så interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #4223 Del Skrevet 15. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Glemte forresten @DundreMilfin i forrige episode Sangen hennes må jo være M.I.L.F Om en moden som bare vil ha det gøy uten å betale og sånn @DundreMilfinJeg tenkte kanskje «Let,s talk about sex». Men ikke rappete nok.. kanskje.. «Just a little tit»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #4224 Del Skrevet 15. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Ooooh 😆 Liker hvordan dette utarter seg 😄 God fredagsstemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #4225 Del Skrevet 15. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): Har makt rekkverk i trappa i dag, nå har jeg i liten pause før jeg skal male selve trappa. God malings med bad boys👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 15. juli 2022 #4226 Del Skrevet 15. juli 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): @DundreMilfinJeg tenkte kanskje «Let,s talk about sex». Men ikke rappete nok.. kanskje.. «Just a little tit»? En skulle ikke tro jeg er feminist når jeg trekker frem denne fra Cardi B: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #4227 Del Skrevet 15. juli 2022 DundreMilfin skrev (20 minutter siden): En skulle ikke tro jeg er feminist når jeg trekker frem denne fra Cardi B: Og eg trudde aldri eg skulle seie dette men eg syns 50 cent har meir klasse😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 15. juli 2022 #4228 Del Skrevet 15. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Og eg trudde aldri eg skulle seie dette men eg syns 50 cent har meir klasse😂 😂😂😂😂😂 Snoop og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 15. juli 2022 #4229 Del Skrevet 15. juli 2022 Liker denne og jeg 🤷♀️ Men min favoritt er denne: Tøtsj it 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juli 2022 #4230 Del Skrevet 15. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 timer siden): Skjønner det er tungt ja. Maling er noe av det verste når det gjelder oppussing 😱 I morgen er planen God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. juli 2022 #4231 Del Skrevet 15. juli 2022 lurven skrev (2 minutter siden): God tur! Takk! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juli 2022 #4232 Del Skrevet 15. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Sorryyyy,, ikke så stressa på jobb som vanlig. Mer overskudd, og gikk 14.30 og skal på vift 17. da er det viktig å slippe seg løs sånn 14. forresten har døgnrytme også sklidd litt ut, 23.00 og 5.45. Vet. Helt vilt 😲 nååh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 15. juli 2022 #4233 Del Skrevet 15. juli 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): God malings med bad boys👍🏻 Har vært en fin musikalsk reise mens jeg malte. Meredith har vært en bitch, tom petty har lært å fly,mens Marie Fredriksson har både sovet i bilen sin og drømt om å kunne fly. Engler hat grått og tom Jones har brent ned huset sammen med the cardigans. Jessica har spurt meg hva jeg liker og Lilli og susie har lurt på hva kjærlighetens farge er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #4234 Del Skrevet 15. juli 2022 lurven skrev (50 minutter siden): Har vært en fin musikalsk reise mens jeg malte. Meredith har vært en bitch, tom petty har lært å fly,mens Marie Fredriksson har både sovet i bilen sin og drømt om å kunne fly. Engler hat grått og tom Jones har brent ned huset sammen med the cardigans. Jessica har spurt meg hva jeg liker og Lilli og susie har lurt på hva kjærlighetens farge er. Burnin down the hoooouuuse. Herlig! Jeg fikk tre retter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #4235 Del Skrevet 15. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): 😲 nååh Helt vilt! Hjemme nå da før 21. og svømme 09. Så ganske ordning og reda👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juli 2022 #4236 Del Skrevet 15. juli 2022 lurven skrev (7 timer siden): Glemte forresten @DundreMilfin i forrige episode Sangen hennes må jo være M.I.L.F Om en moden som bare vil ha det gøy uten å betale og sånn Et samarbeid med Tix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #4237 Del Skrevet 15. juli 2022 DundreMilfin skrev (3 timer siden): Liker denne og jeg 🤷♀️ Men min favoritt er denne: Tøtsj it 😇 Har dansa mye til just a little bit. Digger den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #4238 Del Skrevet 15. juli 2022 DundreMilfin skrev (3 timer siden): 😂😂😂😂😂 Snoop og? Haha, nei, han er litt vel innrøyka ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2022 #4239 Del Skrevet 15. juli 2022 lurven skrev (7 timer siden): Nå erre skikkelig fredag altså, og fryden er pån veldig tidlig. Men nå har alle dere bare gått.. når jeg kom hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. juli 2022 #4240 Del Skrevet 15. juli 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Men nå har alle dere bare gått.. når jeg kom hjem Skal du lalle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå