Gjest Adobyen Skrevet 14. juli 2022 #4161 Del Skrevet 14. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Eyh! Ikke bit meg! Nei da 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2022 #4162 Del Skrevet 14. juli 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): Nei da 😂 Holder et øye med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4163 Del Skrevet 14. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Betviles sterkt og inderlig Jo’a! Horn og hale og greier!🐂🐄😀 Adobyen skrev (9 minutter siden): Møøøø er godt 😋 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Eyh! Ikke bit meg! Han kan’ke noe for det, han er cowboy 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2022 #4164 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jo’a! Horn og hale og greier!🐂🐄😀 Han kan’ke noe for det, han er cowboy 🤠 Kan være, men jeg vil ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 14. juli 2022 #4165 Del Skrevet 14. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Holder et øye med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2022 #4166 Del Skrevet 14. juli 2022 Adobyen skrev (Akkurat nå): "Biting is like kissing, only there is a winner" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4167 Del Skrevet 14. juli 2022 Adobyen skrev (43 minutter siden): TheHairyToothfairy skrev (43 minutter siden): "Biting is like kissing, only there is a winner" Og den evige kampen mellom cowboy og storfe fortsetter…🐄🐂🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2022 #4168 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Og den evige kampen mellom cowboy og storfe fortsetter…🐄🐂🤠 Men nå vil ikke jeg være eller kalles storfe, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #4169 Del Skrevet 14. juli 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Men nå vil ikke jeg være eller kalles storfe, da Mmm rått storfe. Tror jeg får det i morgen. 😍😍😍Unnskyld, mistet litt fokus Endret 14. juli 2022 av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4170 Del Skrevet 14. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Men nå vil ikke jeg være eller kalles storfe, da Du får være en stor fe isteden da 🧚🏻♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #4171 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Du får være en stor fe isteden da 🧚🏻♂️ Haha. Moro Jeg har fått karbonade og vin. To av mine favoritt-ting, så jeg er lett å,glede😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4172 Del Skrevet 14. juli 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Haha. Moro Jeg har fått karbonade og vin. To av mine favoritt-ting, så jeg er lett å,glede😂 DU liker KARBONADER!?🤯 Nå ble jeg faktisk sjokkert 😳 (😛) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. juli 2022 #4173 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): Spør Hoppe 🤣 Ja, lurt. Hun har nok svaret 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. juli 2022 #4174 Del Skrevet 14. juli 2022 Entern skrev (8 minutter siden): DU liker KARBONADER!?🤯 Nå ble jeg faktisk sjokkert 😳 (😛) Jaaa, jeg er jordnær vettu! Elgkarbonade, vanlig karbonade. Og i dag: kyllingkarbonade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wrightandrong Skrevet 14. juli 2022 #4175 Del Skrevet 14. juli 2022 Cid skrev (8 timer siden): Jeg har ingen anelse hvilket episode nummer dette er og jeg bryr meg helt ærlig ikke lenger Nå skal alle se en Disney animasjonsfilm med popcorn og brus 🍿 🥤 @lurven skal se på Frost @AliceNextDoor skal se på Snøhvit og syv dvergene og samtidig analysere hver og en sin diagnose @Frøkenfryden skal se på Tornerose (Eller som hun sikkert ville kalt den, Tornerosevin ) @TheHairyToothfairy skal se på Encanto @Kvakkekyllingen skal se på Lille kylling @Entern skal se på Todd og Copper @Athena Catalina skal se på Bernard og Bianca @SVK skal se på Løvenes Konge @Peanut skal se på Aristokattene @Sola de skal se på Den lille havfruen @Hoppetaujenta skal se på Alice i eventyrland @jukkapalme skal se på Oliver og gjengen @Tvillingsjel skal se på Min bror bjørnen @Lacuna skal se på Pochahontas @Villfisker skal se på Et kongerike for en lama @CAPS LOCK skal se på Aladdin @Titania skal se på Q-Gjengen @Blå knapp skal se på Bambi @Ariana807 skal se på Mesterdetektiven Basil Mus @StellaNova skal se på Askepott @Daryl Dixon skal se på 101 Dalmatinere @Anonymburker skal se på Peter Pan @AttilaTheHun skal se på Prinsessen og frosken @Adobyen skal se på Jungelboken @Dr. Ops skal se på Dumbo @Kruset skal se på Herkules @Nietsoj skal se på Robin Hood @FrankDrebin skal se på Pinocchio @Wrightandrong skal se på Lady og landstrykeren @DundreMilfin skal se på Sverdet i stenen Og meg Sjørøverplaneten Hehe, ikke verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juli 2022 #4176 Del Skrevet 14. juli 2022 Wrightandrong skrev (12 minutter siden): Hehe, ikke verst! Sett filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wrightandrong Skrevet 14. juli 2022 #4177 Del Skrevet 14. juli 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Sett filmen? Har nok det på ett eller annet tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. juli 2022 #4178 Del Skrevet 14. juli 2022 Frøkenfryden skrev (43 minutter siden): Jaaa, jeg er jordnær vettu! Elgkarbonade, vanlig karbonade. Og i dag: kyllingkarbonade Karbonader er godt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 14. juli 2022 #4179 Del Skrevet 14. juli 2022 Cid skrev (9 timer siden): Jeg har ingen anelse hvilket episode nummer dette er og jeg bryr meg helt ærlig ikke lenger Nå skal alle se en Disney animasjonsfilm med popcorn og brus 🍿 🥤 @lurven skal se på Frost @AliceNextDoor skal se på Snøhvit og syv dvergene og samtidig analysere hver og en sin diagnose @Frøkenfryden skal se på Tornerose (Eller som hun sikkert ville kalt den, Tornerosevin ) @TheHairyToothfairy skal se på Encanto @Kvakkekyllingen skal se på Lille kylling @Entern skal se på Todd og Copper @Athena Catalina skal se på Bernard og Bianca @SVK skal se på Løvenes Konge @Peanut skal se på Aristokattene @Sola de skal se på Den lille havfruen @Hoppetaujenta skal se på Alice i eventyrland @jukkapalme skal se på Oliver og gjengen @Tvillingsjel skal se på Min bror bjørnen @Lacuna skal se på Pochahontas @Villfisker skal se på Et kongerike for en lama @CAPS LOCK skal se på Aladdin @Titania skal se på Q-Gjengen @Blå knapp skal se på Bambi @Ariana807 skal se på Mesterdetektiven Basil Mus @StellaNova skal se på Askepott @Daryl Dixon skal se på 101 Dalmatinere @Anonymburker skal se på Peter Pan @AttilaTheHun skal se på Prinsessen og frosken @Adobyen skal se på Jungelboken @Dr. Ops skal se på Dumbo @Kruset skal se på Herkules @Nietsoj skal se på Robin Hood @FrankDrebin skal se på Pinocchio @Wrightandrong skal se på Lady og landstrykeren @DundreMilfin skal se på Sverdet i stenen Og meg Sjørøverplaneten Yey, favoritten min! 😁 Og jeg inviterer meg selv på sommer karneval! 🤫 Lager bare fletter så kan jeg gå som Wednesday Addams 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 14. juli 2022 #4180 Del Skrevet 14. juli 2022 StellaNova skrev (1 minutt siden): Yey, favoritten min! 😁 Og jeg inviterer meg selv på sommer karneval! 🤫 Lager bare fletter så kan jeg gå som Wednesday Addams 😛 Sett addams family filmene fra 90 tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå