Cid Skrevet 29. mars #31261 Del Skrevet 29. mars Polly Ester skrev (10 timer siden): Artig godteribrukerliste, Cid Ble gledelig overrasket over at du ikke valgte peanøtter denne gangen (men det er kanskje ikke godteri okke som...) Myk og gompete lever jeg godt med. ❤️ Med naturlig farge...jo, begynner å bli litt grå nå, men var ganske fargerik da jeg var yngre. hehe Maskinfører skrev (18 timer siden): Ja det må du værra 😀👍 ja da skal jeg se i butikken neste gang 😀 Ble en liten misforståelse her ser jeg, gomp var til Polly mens tyrkisk peber var til deg 😅 håper du liker det med da hehe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mars #31262 Del Skrevet 29. mars Lur Venn skrev (Akkurat nå): Ser akkurat sånn ut, bortsett fra fargen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars #31263 Del Skrevet 29. mars Cid skrev (6 minutter siden): Ble en liten misforståelse her ser jeg, gomp var til Polly mens tyrkisk peber var til deg 😅 håper du liker det med da hehe. Hehe jada jeg liker Tyrkisk pepper ☺️👍😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 29. mars #31264 Del Skrevet 29. mars Cid skrev (9 minutter siden): Der ja, smaker søtt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #31265 Del Skrevet 29. mars Cid skrev (12 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå