Cid Skrevet 14. mars #31241 Del Skrevet 14. mars 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars #31242 Del Skrevet 14. mars Lur Venn skrev (6 timer siden): Episode 949 Såpe reunion del 1 Det var gått svært lang tid siden såpene var samlet, de hadde ligget og forvitret i hvert sitt rede, nesten siden i fjor vår, men nå var det altså på tide å møtes igjen, @Frøkenfryden hadde leid Le grand hotél for anledning, hun hadde jo vært så mye på hotell at hun fikk det for en slikk og litt til. @Cid hadde tatt på seg sin fineste skjorte for anledningen, den han hadde fått fra lillesøster i julegave i '23 Han gledet seg til å sitte å konversere med grandtante @Hoppetaujenta og "onkel" @SVK om lønneberga og ambivalente Anton, dette var jo såklart ting som kun eksisterte i deres hoder, men som de likevel hadde det mye moro med. En annen som hadde reist seg fra asken var @fugl fønix , hun hadde drevet å brent alle gamle tingene for fortiden sin, men nå var hun klar for nye eventyr, hun tok trikken inn til Oslo, der møtte hun tilfeldigvis på @Sola de, som satt der blid som en.. @Titania på sin side , hadde tatt 69 bussen fra Fredrikstad, hun irriterte seg over høylytt bråk fra @Ford3000 og @Fighter83, ungdommen nå til dags hvisket hun inni seg, heldigvis hadde hun med seg hodetelefoner, hun satte på den nyeste singelen til Lars järnbeck og sank inn i sin egen verden. På LÉ gran hotell var festen allerede godt i gang, @Baktus2024 hadde tatt med seg noe blank drikke han hadde laget selv i kjelleren hos @Ciaran og Ciara. Den var såpass sterk at den fikk @Boetica og @Irak til å danse toppløse under bordet, og klokka var ikke blitt 18 engang Hvor skal dette ende sukket @jukkapalme i det hun dro av seg T-skjorten... Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars #31243 Del Skrevet 14. mars Cid skrev (1 time siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 14. mars #31244 Del Skrevet 14. mars Lur Venn skrev (9 timer siden): Episode 949 Såpe reunion del 1 Det var gått svært lang tid siden såpene var samlet, de hadde ligget og forvitret i hvert sitt rede, nesten siden i fjor vår, men nå var det altså på tide å møtes igjen, @Frøkenfryden hadde leid Le grand hotél for anledning, hun hadde jo vært så mye på hotell at hun fikk det for en slikk og litt til. @Cid hadde tatt på seg sin fineste skjorte for anledningen, den han hadde fått fra lillesøster i julegave i '23 Han gledet seg til å sitte å konversere med grandtante @Hoppetaujenta og "onkel" @SVK om lønneberga og ambivalente Anton, dette var jo såklart ting som kun eksisterte i deres hoder, men som de likevel hadde det mye moro med. En annen som hadde reist seg fra asken var @fugl fønix , hun hadde drevet å brent alle gamle tingene for fortiden sin, men nå var hun klar for nye eventyr, hun tok trikken inn til Oslo, der møtte hun tilfeldigvis på @Sola de, som satt der blid som en.. @Titania på sin side , hadde tatt 69 bussen fra Fredrikstad, hun irriterte seg over høylytt bråk fra @Ford3000 og @Fighter83, ungdommen nå til dags hvisket hun inni seg, heldigvis hadde hun med seg hodetelefoner, hun satte på den nyeste singelen til Lars järnbeck og sank inn i sin egen verden. På LÉ gran hotell var festen allerede godt i gang, @Baktus2024 hadde tatt med seg noe blank drikke han hadde laget selv i kjelleren hos @Ciaran og Ciara. Den var såpass sterk at den fikk @Boetica og @Irak til å danse toppløse under bordet, og klokka var ikke blitt 18 engang Hvor skal dette ende sukket @jukkapalme i det hun dro av seg T-skjorten... Det bråker jo en del fra eksospotta...Lurer også på hvor dette skal ende. Høres jammen ut som en heftig reunion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mars #31245 Del Skrevet 29. mars Hvis brukerne var godteri. @MarianneE @Lur Venn @Frøkenfryden @Boetica @Hoppetaujenta @Sola de @Polly Ester @Maskinfører @KnekkeBørre @FrankDrebin 2 1/2 @SVK @MegJa @Cid @Irak @Titania @Phoenix Heart @jukkapalme @Ford3000 @Ane Rikke @Fighter83 @fugl fønix @Ciaran og Ciara @Perine 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #31246 Del Skrevet 29. mars Cid skrev (2 minutter siden): Hvis brukerne var godteri. @MarianneE @Lur Venn @Frøkenfryden @Boetica @Hoppetaujenta @Sola de @Polly Ester @Maskinfører @KnekkeBørre @FrankDrebin 2 1/2 @SVK @MegJa @Cid @Irak @Titania @Phoenix Heart @jukkapalme @Ford3000 @Ane Rikke @Fighter83 @fugl fønix @Ciaran og Ciara @Perine Vi synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars #31247 Del Skrevet 29. mars Cid skrev (31 minutter siden): Hvis brukerne var godteri. @MarianneE @Lur Venn @Frøkenfryden @Boetica @Hoppetaujenta @Sola de @Polly Ester @Maskinfører @KnekkeBørre @FrankDrebin 2 1/2 @SVK @MegJa @Cid @Irak @Titania @Phoenix Heart @jukkapalme @Ford3000 @Ane Rikke @Fighter83 @fugl fønix @Ciaran og Ciara @Perine Jøsses åssen visste du det da ? Gompen er det beste jeg vet ? 😀😀 Og den Perine får du kjøpt den idag da ? 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mars #31248 Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jøsses åssen visste du det da ? Gompen er det beste jeg vet ? 😀😀 Og den Perine får du kjøpt den idag da ? 😀 Jeg er synsk Tror det, husker å ha sett den i butikker. Jeg har aldri smakt den faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars #31249 Del Skrevet 29. mars Cid skrev (9 minutter siden): Jeg er synsk Tror det, husker å ha sett den i butikker. Jeg har aldri smakt den faktisk. Ja det må du værra 😀👍 ja da skal jeg se i butikken neste gang 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. mars #31250 Del Skrevet 29. mars Cid skrev (2 timer siden): Hvis brukerne var godteri. @MarianneE @Lur Venn @Frøkenfryden @Boetica @Hoppetaujenta @Sola de @Polly Ester @Maskinfører @KnekkeBørre @FrankDrebin 2 1/2 @SVK @MegJa @Cid @Irak @Titania @Phoenix Heart @jukkapalme @Ford3000 @Ane Rikke @Fighter83 @fugl fønix @Ciaran og Ciara @Perine Mmmmm der var det mye godt…. kan ta alt, jeg 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mars #31251 Del Skrevet 29. mars Ååå🥲 og jeg savner forresten den emballasjen på mokkabønnene😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. mars #31252 Del Skrevet 29. mars Er du synsk @Cid? Daim er en av mine største favoritter 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 29. mars #31253 Del Skrevet 29. mars Cid skrev (4 timer siden): Hvis brukerne var godteri. @MarianneE @Lur Venn @Frøkenfryden @Boetica @Hoppetaujenta @Sola de @Polly Ester @Maskinfører @KnekkeBørre @FrankDrebin 2 1/2 @SVK @MegJa @Cid @Irak @Titania @Phoenix Heart @jukkapalme @Ford3000 @Ane Rikke @Fighter83 @fugl fønix @Ciaran og Ciara @Perine Digger Love Hearts. Har en pakke inne på hobbyrommet 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 29. mars #31254 Del Skrevet 29. mars 😋 spiste mye av den da jeg var barn, var favoritten til flere av nabojentene også husker jeg. Vi byttet noe av lørdagsgodtet med hverandre, hun ene fikk bl.annet skolekritt og ville bytte til seg vepsebol fra meg..😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 29. mars #31255 Del Skrevet 29. mars Artig godteribrukerliste, Cid Ble gledelig overrasket over at du ikke valgte peanøtter denne gangen (men det er kanskje ikke godteri okke som...) Myk og gompete lever jeg godt med. ❤️ Med naturlig farge...jo, begynner å bli litt grå nå, men var ganske fargerik da jeg var yngre. hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #31256 Del Skrevet 29. mars Irak skrev (6 timer siden): Er du synsk @Cid? Daim er en av mine største favoritter 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 29. mars #31257 Del Skrevet 29. mars Ntåååååh Så morsomt funnet på! Mine favoritter her er nok daim, mokkabønner og smurf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 29. mars #31258 Del Skrevet 29. mars Er det noen som har lyst på nappar 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mars #31259 Del Skrevet 29. mars Lur Venn skrev (6 minutter siden): Er det noen som har lyst på nappar 😁 Nappar lök. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 29. mars #31260 Del Skrevet 29. mars Cid skrev (1 minutt siden): Nappar lök. Ser akkurat sånn ut, bortsett fra fargen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå