Gå til innhold

KG såpeopera


Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Lurven skrev (2 timer siden):

Episode 800

Såpestykket var blitt 2 år gammelt. Det var ganske slitt og luktet ikke lenger like godt.

Altfor mye hadde skjedd på disse 2 årene.

Folk hadde kommet og gått men @Frøkenfryden hadde bestått.

Hun hadde beholdt sin opprinnelige form stort sett.

@Cid derimot hadde blitt mer ordentlig av seg, han har sluttet med 69 og sånn. Og det I løpet av bare 2 år.

@Freyja Valkyrie har ikke sluttet med 69, det vil si at hun bytter brukernavn 69 ganger i året. Det er oftere enn @Irak skifter 69partner og @CAPS LOCK skifter truze

Ellers er der verdt å nevne at @Titania har blitt mere teknisk og @Peanut har fått seg både svømmebasseng og ugress mellom  belegningssteinene.

@Baktus har vært på tur mer eller sammenhengende i disse 2 årene. Han har hatt med sovepose men ikke såpestykker

Skal vi seeer . Vanskelig  å huske alle navnene. 

Jo. @Hoppetaujenta må være med. Hun har stort sett vært den samme. Men har blitt 2 år eldre. Men hun har egen tråd

Åsså har vi @Sola de da, hun assosierer jeg alltid med klesvask. Det er hun sikkert lei av nå. Men vanskelig å finne på noe annet 

@No1*No1 er en bruker som har dukket opp i det siste, men vet ikke så mye om hu

Av brukere som starter på bokstaven F er det verdt å nevne @Ford3000 og @Fighter83

Vi går videre

@Boetica og @Polly Ester har også vært med mye å såpen,  de er kule

@TheHairyToothfairy har tatt pause.og det er forståelig.  Har blitt kjedelig her nå. 

Ikke samme gode stemningen som det var når såpen var ny og skummende. 

@Lurven selv er her mest fordi han kjeder seg og det er billig underholdning. 

Glemte nesten @jukkapalme og @SVK, det er de snilleste her. Aldri sett de skrive noe stygt eller frekt mot noen.

Hvis noen føler seg glemt og utelatt beklager jeg. Hodet er fullt og klarer ikke å huske alle.

Men nå er jeg ferdig med å skrive episode for klokka er jo snart 17.

Ååå jeg liker såpa ennå, og er kanskje ikke flink nok til å kreditere deg for all jobben her❤️😭 Men det lyser opp livet mitt! Jeg har bestått lenge nå! Det går jo litt opp og ned men mulig jeg må henge litt ekstra her til uka når jeg blir alene en del.

 

nååå @Cid har vokst seg ut av 69. Så fort, lille pjokken.

men, har du slutta å være en gris?!😳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurven skrev (3 timer siden):

Episode 800

Såpestykket var blitt 2 år gammelt. Det var ganske slitt og luktet ikke lenger like godt.

Altfor mye hadde skjedd på disse 2 årene.

Folk hadde kommet og gått men @Frøkenfryden hadde bestått.

Hun hadde beholdt sin opprinnelige form stort sett.

@Cid derimot hadde blitt mer ordentlig av seg, han har sluttet med 69 og sånn. Og det I løpet av bare 2 år.

@Freyja Valkyrie har ikke sluttet med 69, det vil si at hun bytter brukernavn 69 ganger i året. Det er oftere enn @Irak skifter 69partner og @CAPS LOCK skifter truze

Ellers er der verdt å nevne at @Titania har blitt mere teknisk og @Peanut har fått seg både svømmebasseng og ugress mellom  belegningssteinene.

@Baktus har vært på tur mer eller sammenhengende i disse 2 årene. Han har hatt med sovepose men ikke såpestykker

Skal vi seeer . Vanskelig  å huske alle navnene. 

Jo. @Hoppetaujenta må være med. Hun har stort sett vært den samme. Men har blitt 2 år eldre. Men hun har egen tråd

Åsså har vi @Sola de da, hun assosierer jeg alltid med klesvask. Det er hun sikkert lei av nå. Men vanskelig å finne på noe annet 

@No1*No1 er en bruker som har dukket opp i det siste, men vet ikke så mye om hu

Av brukere som starter på bokstaven F er det verdt å nevne @Ford3000 og @Fighter83

Vi går videre

@Boetica og @Polly Ester har også vært med mye å såpen,  de er kule

@TheHairyToothfairy har tatt pause.og det er forståelig.  Har blitt kjedelig her nå. 

Ikke samme gode stemningen som det var når såpen var ny og skummende. 

@Lurven selv er her mest fordi han kjeder seg og det er billig underholdning. 

Glemte nesten @jukkapalme og @SVK, det er de snilleste her. Aldri sett de skrive noe stygt eller frekt mot noen.

Hvis noen føler seg glemt og utelatt beklager jeg. Hodet er fullt og klarer ikke å huske alle.

Men nå er jeg ferdig med å skrive episode for klokka er jo snart 17.

Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
jukkapalme skrev (3 timer siden):

Så fin episode, @Lurven! Tenk at såpetråden er to år gammel. Tiden går så fort. 

Hadde ikke planer at den skulle vare så lenge, men føler at jeg må holde liv i den selv om den er skjært inn til beinet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
SVK skrev (3 timer siden):

Tusen takk. Men jeg er nok ikke blant de snilleste En av grunnene til at jeg skriver på sosialprat er fordi du og alle andre her er så snille og det holder meg i godt humør. 

På sosio er det som regel god stemning ja, en frihavn å komme til etter å ha vært på stormfulle andre deler av forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
Just now, Lurven said:

På sosio er det som regel god stemning ja, en frihavn å komme til etter å ha vært på stormfulle andre deler av forumet

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Polly Ester skrev (38 minutter siden):

Takker. :juhu:
Og i like måte; du er både kul, kreativ og morsom. 

Gratulerer med dagen til såpa (nå var det flere med brukernavn som hadde med såpe å gjøre, men turte ikke tagge noen, kan hende de ikke liker å bli tagget (åh, nå-tagget-hun-deg-også, kom-så-tar-vi-henne-stemning) så da lot jeg det være. 

Takk 🙂

Jeg kan godt tagge.

Bryr meg ikke så mye om folk blir sure😆

Tenkte du lizzom på @Såpe, @såpedispenser @Såpebobla og @Såpestykke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurven
Frøkenfryden skrev (33 minutter siden):

Ååå jeg liker såpa ennå, og er kanskje ikke flink nok til å kreditere deg for all jobben her❤️😭 Men det lyser opp livet mitt! Jeg har bestått lenge nå! Det går jo litt opp og ned men mulig jeg må henge litt ekstra her til uka når jeg blir alene en del.

 

nååå @Cid har vokst seg ut av 69. Så fort, lille pjokken.

men, har du slutta å være en gris?!😳

Ja veit du liker den, vi har jo ganske lik humor. Ikke alle som er fan av min humor, men det går bra.

Ja @Cid har blitt fort voksen 😌😔 sukk.

Føler for litt forandring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (6 minutter siden):

Ja veit du liker den, vi har jo ganske lik humor. Ikke alle som er fan av min humor, men det går bra.

Ja @Cid har blitt fort voksen 😌😔 sukk.

Føler for litt forandring. 

Gått fra zero to hero 😝

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (4 timer siden):

Episode 800

Såpestykket var blitt 2 år gammelt. Det var ganske slitt og luktet ikke lenger like godt.

Altfor mye hadde skjedd på disse 2 årene.

Folk hadde kommet og gått men @Frøkenfryden hadde bestått.

Hun hadde beholdt sin opprinnelige form stort sett.

@Cid derimot hadde blitt mer ordentlig av seg, han har sluttet med 69 og sånn. Og det I løpet av bare 2 år.

@Freyja Valkyrie har ikke sluttet med 69, det vil si at hun bytter brukernavn 69 ganger i året. Det er oftere enn @Irak skifter 69partner og @CAPS LOCK skifter truze

Ellers er der verdt å nevne at @Titania har blitt mere teknisk og @Peanut har fått seg både svømmebasseng og ugress mellom  belegningssteinene.

@Baktus har vært på tur mer eller sammenhengende i disse 2 årene. Han har hatt med sovepose men ikke såpestykker

Skal vi seeer . Vanskelig  å huske alle navnene. 

Jo. @Hoppetaujenta må være med. Hun har stort sett vært den samme. Men har blitt 2 år eldre. Men hun har egen tråd

Åsså har vi @Sola de da, hun assosierer jeg alltid med klesvask. Det er hun sikkert lei av nå. Men vanskelig å finne på noe annet 

@No1*No1 er en bruker som har dukket opp i det siste, men vet ikke så mye om hu

Av brukere som starter på bokstaven F er det verdt å nevne @Ford3000 og @Fighter83

Vi går videre

@Boetica og @Polly Ester har også vært med mye å såpen,  de er kule

@TheHairyToothfairy har tatt pause.og det er forståelig.  Har blitt kjedelig her nå. 

Ikke samme gode stemningen som det var når såpen var ny og skummende. 

@Lurven selv er her mest fordi han kjeder seg og det er billig underholdning. 

Glemte nesten @jukkapalme og @SVK, det er de snilleste her. Aldri sett de skrive noe stygt eller frekt mot noen.

Hvis noen føler seg glemt og utelatt beklager jeg. Hodet er fullt og klarer ikke å huske alle.

Men nå er jeg ferdig med å skrive episode for klokka er jo snart 17.

Gratulerer til Zåpen 🥳

🎂🎁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (11 minutter siden):

Gratulerer til Zåpen 🥳

🎂🎁

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (3 timer siden):

Takk 🙂

Jeg kan godt tagge.

Bryr meg ikke så mye om folk blir sure😆

Tenkte du lizzom på @Såpe, @såpedispenser @Såpebobla og @Såpestykke

Det var noe sånt jeg tenkte ja. Såpestykke er vel det som passer best til tittelen Såpeopera, mens Såpebobla passer best ift den bobla vi er i inne på Såpeoperatråden. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly Ester skrev (6 minutter siden):

Det var noe sånt jeg tenkte ja. Såpestykke er vel det som passer best til tittelen Såpeopera, mens Såpebobla passer best ift den bobla vi er i inne på Såpeoperatråden. 

Som vi er inni men samtidig utenpå. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (10 timer siden):

Ja veit du liker den, vi har jo ganske lik humor. Ikke alle som er fan av min humor, men det går bra.

Ja @Cid har blitt fort voksen 😌😔 sukk.

Føler for litt forandring. 

Lov å endre seg. Jeg er dårlig på det🥹

Vi må ta vare på såpa ❤️ 

Vår humor er best, de andre is missing out ass🥹

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lurven
Polly Ester skrev (8 timer siden):

Det var noe sånt jeg tenkte ja. Såpestykke er vel det som passer best til tittelen Såpeopera, mens Såpebobla passer best ift den bobla vi er i inne på Såpeoperatråden. 

Ja, har ikke fått kjeft heller, ser ut som inaktive såper detta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Lov å endre seg. Jeg er dårlig på det🥹

Vi må ta vare på såpa ❤️ 

Vår humor er best, de andre is missing out ass🥹

Ja, de forstår oss ikke liksom. Vi får bare håpe at de en dag kommer opp på vårt nivå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis brukerne var produkter på tilbud.

Ønsker du noen ganger at du var en lurv fremfor en spurv? Vel kjøp 2 @Lurven og få en gratis @spegel @grisefar på kjøpet!

Bare nå! @Frøkenfryden på salg for 43kr! Med på kjøpet får du en halv krukke piffi og et tomt brett mokkabønner. Tilbudet gjelder til slutten av uken!!!

Har du noen gang ønsket deg en egen @SVK? Vel nå er sjansen, i dag og bare i DAG så får du SVK for den rimelige summen 2015kr!

På samme måte som at brekkjern hjelper mot å brekke seg så har vi nå nyheten @KnekkeBørre! Er du lei av å knekke ledd? Ut måneden så får du en @KnekkeBørre på kjøpet hver gang du kjøper en @Ford3000!

For de som liker å bo en plass, @Boetica gjør at du kan fortsette å bo. Bare denne dagen så får du henne for bare 10, bitcoins altså.

Er du lei av å alltid være @nr 2 i feb´11? Nå har vi en nyhet for deg! Ut året så vil du for den rimelige summen 666kr få @No1*No1 på kjøpet når du kjøper en @No Doubt 73

Er du lei av den samme gamle tannfeen hver gang ungen din mister en tann? Vel nå kan du for 999kr i måneden få @TheHairyToothfairy istedenfor! (Ps, han er hårete)

Tar du deg ofte i å sutte på noen @Peanutter? Da er @Polly Ester noe for deg! En pose koster nå bare 99kr stykket og det har de spennende smakene melis, lønnesirup og sennep.

Lei av @Månen? For 10kr dagen så får du @Sola de ☀️  

Er du lei av at magen din stadig @Rumler? Kjøp @Rumleskaft og få en slutt på rumlingen! For 123.456kr

Har du noen gang drømt om å ha ditt eget @Hoppeslott? Vel nå de neste 3 dagene så kan du for 1kr minuttet leie inn @Hoppetaujenta til å bygge deg ditt eget hoppeslott og i tillegg lære deg å @Hoppetau 😃 (ekstra kostnader på 100kr vil forekomme)

Savner du @Powerpuff @jentene? Bare denne uken for 1500kr så kan du få @powerpuffen til å komme hjem til deg og opptre sammen med @Belle:), @Blomst^^ og @Boble! Og akkurat nå for 300kr ekstra så vil @Mojo @Jojo dukke opp med 🦍

Sliter du ofte i favorittspillene dine? Da er @Letharia noe for deg! For 50kr halvtimen så vil hun veilede deg og gjøre alt lett. Hvem har sagt at spill skal være utfordrende?

Sliter du med hukommelsen? Da har vi noe for deg! Eksklusivt på kåge denne måneden så vil @Ane Rikke for en hundrings om dagen ringe deg og fortelle hva som skjedde i går 📞 

Synes du at freia melkesjokolade kan bli kjedelig? Da kan @Freyja Valkyrie være et mer spennende alternativ, hun er intet sjokolade men hun vil spille hard rock i et rom sammen med melkeplaten slik at den får en mer spesiell smak.. For 1000kr!

Er du lei av å hele tiden måtte sjekke om produkter inneholde palmeolje? For 9999kr så får du kjøpt @jukkapalme. Med henne ved din side så vil hun alarmere deg om noe har palmeolje i seg og tilby seg å spise det for deg :sjokolade:

Liker du stål så vil du like @Titania, dobbelt så hardt og det vare like lenge som @FrankDrebin 2 1/2. Hva er prisen? Hele en krone i dag!

Lei av å slåss dine egne kamper? Leier du @Fighter83 så vil hun sloss dem for deg ved hjelp av @Maskinføreren sin. 5000kr bare i dag!

Drikker du mye sider og synes at sideren blir fort tømt? Da er @Cid noe for deg! Han vil fylle den igjen for 49kr per slurk.  

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Råbra, @Cid! 👏🏻👏🏻👏🏻 For en fantasi du har! 

Takk måtte lete ordentlig igjennom fantasien her 😄

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gang i mitt liv at noen bare tar tak i meg og leier meg ut pr. minutt...jeg er gledelig sjokkert! :sjokkert:
(Kjempebra forfattet, Herr Cid! :klappe: )

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...