Gjest No1*No1 Skrevet 18. mars #29681 Del Skrevet 18. mars 4 minutter siden, Frøkenfryden said: Du må snu, venter på deg på after skien😎 Snu? Er du sikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. mars #29682 Del Skrevet 18. mars Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Fjolls til fjells i påska....hit drar gjengen @Lurven og @Frøkenfryden Hemsedal. @Cid og @Hoppetaujenta Hovden @SVK og @Ciaran og Ciara Geilo. @No1*No1 og @Ford3000 Gol. @Gladikaffe og @Peanut Haukeli. Resten drar til varmere strøk. 🥰🥰😍😍🤩🤩 SVK skrev (1 time siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 18. mars #29683 Del Skrevet 18. mars Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Fjolls til fjells i påska....hit drar gjengen @Lurven og @Frøkenfryden Hemsedal. @Cid og @Hoppetaujenta Hovden @SVK og @Ciaran og Ciara Geilo. @No1*No1 og @Ford3000 Gol. @Gladikaffe og @Peanut Haukeli. Resten drar til varmere strøk. Passer bra, varmere strøk er jeg ikke vant med uansett! Perfekt påske! Takk 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. mars #29684 Del Skrevet 18. mars No1*No1 skrev (2 timer siden): Og der tror jeg det er lakk og lær dager i påska. Kos dere 🤗 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. mars #29685 Del Skrevet 18. mars Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Du må snu, venter på deg på after skien😎 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars #29686 Del Skrevet 19. mars Freyja Valkyrie skrev (13 timer siden): Fjolls til fjells i påska....hit drar gjengen @Lurven og @Frøkenfryden Hemsedal. @Cid og @Hoppetaujenta Hovden @SVK og @Ciaran og Ciara Geilo. @No1*No1 og @Ford3000 Gol. @Gladikaffe og @Peanut Haukeli. Resten drar til varmere strøk. Jeg har bestilt meg den øverste etasjen som også har et eget loft, så jeg kommer meg bort fra ståk, fyll og bråk. Cid skrev (13 timer siden): Hoppe hoppet helt til hun ble hoven i beina. Jeg har mange års trening nå og har muskler av stål og slikt gir ikke rom for hovenhet. No1*No1 skrev (13 timer siden): Syns hoppe skal lære skole barna å hoppe tau, det er ingen som kan det lenger. Mange gamle friminuttleker burde ha blitt til en time på ukas opplæringsplan i barneskolen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. mars #29687 Del Skrevet 19. mars Episode 785 Jeg har ligget, truet og bestukket meg til litt bakgrunnsinformasjon om noen sosioprater @Frøkenfryden Frida freuden fra flekkefjord, jobber som hjernekrymper, på fritiden bruker hun tiden på Krim, måkesex, sprinklelhunder og kvarg , i tilfeldig rekkefølge @Titania Anita fra sarpsborg, blir ofte kalt tit- anita, jobber med en sur sjef og en tekniker, på fritiden liker hun å koble av med konserter og tv spill @TheHairyToothfairy Bengt Ronny fra Bergen, jobber som dørvakt, det vil si at han passer på dører, fritid har han nesten aldri, men når han har det , kjøper og selger han biler @Cid Carl Åge fra Ålesund Bruker all tiden sin på 69 og TV spill @MarianneE Marianne Exotica fra Trøndelag Jobber i butikk i grenlandsområdet På fritiden ser hun på TV og lager mat til husets herre @Ford3000 Fie oline Ronja dahl- fra indre ytre ballefjord, har ligget 3000 ganger. Når hun ikke gjør det kjører hun over bevere med traktor @Peanut Pia nøttevik fra nydalen Bodde en stund på majorstua, men der var det så fæle naboer at hun flytta. @CAPS LOCK CARL LOCKE OPPRINNELIG FRA CANADA TASTATURKRIGER MED SVART BELTE I TROLLING OG DOKTORGRAD FRA LIVETS HARDE SKOLE. @Ane Rikke Har desverre ikke fått tak i noe info om henne @Boetica Berit fra bogerud Jobber med å flytte papirer og drikke kaffe i offentlig sektor På fritiden spiser hun smågodt @Fighter83 Fredrikke fra bærum Jobber frilans På fritiden liker hun og slåss og pule @Ciaran og Ciara Irske tvillinger som jobber som tasturaktivister fra kjelleren sin. De gjør også det samme på fritiden @Freyja Valkyrie Carina fra grenland Står opp tidlig for å kjøre 5 timer til jobb, nesten hver dag, jobber med å pleie mennesker. Hadde tidligere et forhold med Odd, men nå er hun mest hjemme med katten sin og spiser krokodiller. Resten kommer senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 19. mars #29688 Del Skrevet 19. mars Lurven skrev (13 minutter siden): Episode 785 Jeg har ligget, truet og bestukket meg til litt bakgrunnsinformasjon om noen sosioprater @Frøkenfryden Frida freuden fra flekkefjord, jobber som hjernekrymper, på fritiden bruker hun tiden på Krim, måkesex, sprinklelhunder og kvarg , i tilfeldig rekkefølge @Titania Anita fra sarpsborg, blir ofte kalt tit- anita, jobber med en sur sjef og en tekniker, på fritiden liker hun å koble av med konserter og tv spill @TheHairyToothfairy Bengt Ronny fra Bergen, jobber som dørvakt, det vil si at han passer på dører, fritid har han nesten aldri, men når han har det , kjøper og selger han biler @Cid Carl Åge fra Ålesund Bruker all tiden sin på 69 og TV spill @MarianneE Marianne Exotica fra Trøndelag Jobber i butikk i grenlandsområdet På fritiden ser hun på TV og lager mat til husets herre @Ford3000 Fie oline Ronja dahl- fra indre ytre ballefjord, har ligget 3000 ganger. Når hun ikke gjør det kjører hun over bevere med traktor @Peanut Pia nøttevik fra nydalen Bodde en stund på majorstua, men der var det så fæle naboer at hun flytta. @CAPS LOCK CARL LOCKE OPPRINNELIG FRA CANADA TASTATURKRIGER MED SVART BELTE I TROLLING OG DOKTORGRAD FRA LIVETS HARDE SKOLE. @Ane Rikke Har desverre ikke fått tak i noe info om henne @Boetica Berit fra bogerud Jobber med å flytte papirer og drikke kaffe i offentlig sektor På fritiden spiser hun smågodt @Fighter83 Fredrikke fra bærum Jobber frilans På fritiden liker hun og slåss og pule @Ciaran og Ciara Irske tvillinger som jobber som tasturaktivister fra kjelleren sin. De gjør også det samme på fritiden @Freyja Valkyrie Carina fra grenland Står opp tidlig for å kjøre 5 timer til jobb, nesten hver dag, jobber med å pleie mennesker. Hadde tidligere et forhold med Odd, men nå er hun mest hjemme med katten sin og spiser krokodiller. Resten kommer senere... Lyden av knuste bevere 👌 Gleder meg til fortsettelsen! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mars #29689 Del Skrevet 19. mars (endret) Lurven skrev (2 timer siden): Episode 785 Jeg har ligget, truet og bestukket meg til litt bakgrunnsinformasjon om noen sosioprater @Frøkenfryden Frida freuden fra flekkefjord, jobber som hjernekrymper, på fritiden bruker hun tiden på Krim, måkesex, sprinklelhunder og kvarg , i tilfeldig rekkefølge @Titania Anita fra sarpsborg, blir ofte kalt tit- anita, jobber med en sur sjef og en tekniker, på fritiden liker hun å koble av med konserter og tv spill @TheHairyToothfairy Bengt Ronny fra Bergen, jobber som dørvakt, det vil si at han passer på dører, fritid har han nesten aldri, men når han har det , kjøper og selger han biler @Cid Carl Åge fra Ålesund Bruker all tiden sin på 69 og TV spill @MarianneE Marianne Exotica fra Trøndelag Jobber i butikk i grenlandsområdet På fritiden ser hun på TV og lager mat til husets herre @Ford3000 Fie oline Ronja dahl- fra indre ytre ballefjord, har ligget 3000 ganger. Når hun ikke gjør det kjører hun over bevere med traktor @Peanut Pia nøttevik fra nydalen Bodde en stund på majorstua, men der var det så fæle naboer at hun flytta. @CAPS LOCK CARL LOCKE OPPRINNELIG FRA CANADA TASTATURKRIGER MED SVART BELTE I TROLLING OG DOKTORGRAD FRA LIVETS HARDE SKOLE. @Ane Rikke Har desverre ikke fått tak i noe info om henne @Boetica Berit fra bogerud Jobber med å flytte papirer og drikke kaffe i offentlig sektor På fritiden spiser hun smågodt @Fighter83 Fredrikke fra bærum Jobber frilans På fritiden liker hun og slåss og pule @Ciaran og Ciara Irske tvillinger som jobber som tasturaktivister fra kjelleren sin. De gjør også det samme på fritiden @Freyja Valkyrie Carina fra grenland Står opp tidlig for å kjøre 5 timer til jobb, nesten hver dag, jobber med å pleie mennesker. Hadde tidligere et forhold med Odd, men nå er hun mest hjemme med katten sin og spiser krokodiller. Resten kommer senere... Etternavnet er Nygaard, Carl Åge Nygaard. Dette er faren min. Endret 19. mars av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars #29690 Del Skrevet 19. mars Lurven skrev (2 timer siden): Episode 785 Jeg har ligget, truet og bestukket meg til litt bakgrunnsinformasjon om noen sosioprater @Frøkenfryden Frida freuden fra flekkefjord, jobber som hjernekrymper, på fritiden bruker hun tiden på Krim, måkesex, sprinklelhunder og kvarg , i tilfeldig rekkefølge @Titania Anita fra sarpsborg, blir ofte kalt tit- anita, jobber med en sur sjef og en tekniker, på fritiden liker hun å koble av med konserter og tv spill @TheHairyToothfairy Bengt Ronny fra Bergen, jobber som dørvakt, det vil si at han passer på dører, fritid har han nesten aldri, men når han har det , kjøper og selger han biler @Cid Carl Åge fra Ålesund Bruker all tiden sin på 69 og TV spill @MarianneE Marianne Exotica fra Trøndelag Jobber i butikk i grenlandsområdet På fritiden ser hun på TV og lager mat til husets herre @Ford3000 Fie oline Ronja dahl- fra indre ytre ballefjord, har ligget 3000 ganger. Når hun ikke gjør det kjører hun over bevere med traktor @Peanut Pia nøttevik fra nydalen Bodde en stund på majorstua, men der var det så fæle naboer at hun flytta. @CAPS LOCK CARL LOCKE OPPRINNELIG FRA CANADA TASTATURKRIGER MED SVART BELTE I TROLLING OG DOKTORGRAD FRA LIVETS HARDE SKOLE. @Ane Rikke Har desverre ikke fått tak i noe info om henne @Boetica Berit fra bogerud Jobber med å flytte papirer og drikke kaffe i offentlig sektor På fritiden spiser hun smågodt @Fighter83 Fredrikke fra bærum Jobber frilans På fritiden liker hun og slåss og pule @Ciaran og Ciara Irske tvillinger som jobber som tasturaktivister fra kjelleren sin. De gjør også det samme på fritiden @Freyja Valkyrie Carina fra grenland Står opp tidlig for å kjøre 5 timer til jobb, nesten hver dag, jobber med å pleie mennesker. Hadde tidligere et forhold med Odd, men nå er hun mest hjemme med katten sin og spiser krokodiller. Resten kommer senere... Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars #29691 Del Skrevet 19. mars Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg har bestilt meg den øverste etasjen som også har et eget loft, så jeg kommer meg bort fra ståk, fyll og bråk. Jeg har mange års trening nå og har muskler av stål og slikt gir ikke rom for hovenhet. Mange gamle friminuttleker burde ha blitt til en time på ukas opplæringsplan i barneskolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. mars #29692 Del Skrevet 19. mars Cid skrev (35 minutter siden): Etternavnet er Nygaard, Carl Åge Nygaard. Dette er faren min. Du ble unnfanget på hotell sædcar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mars #29693 Del Skrevet 19. mars Lurven skrev (20 minutter siden): Du ble unnfanget på hotell sædcar Han tok Georg bakfra og så adopterte de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. mars #29694 Del Skrevet 19. mars Cid skrev (45 minutter siden): Han tok Georg bakfra og så adopterte de. Den episoden har jeg ikke sett 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19. mars #29695 Del Skrevet 19. mars Lurven skrev (4 timer siden): @Boetica Berit fra bogerud Jobber med å flytte papirer og drikke kaffe i offentlig sektor På fritiden spiser hun smågodt Smågodt på vei hjem fra offentlig sektor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mars #29696 Del Skrevet 19. mars Lurven skrev (42 minutter siden): Den episoden har jeg ikke sett 😄 Var episode 69. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mars #29697 Del Skrevet 19. mars (endret) Lurven skrev (5 timer siden): Episode 785 Jeg har ligget, truet og bestukket meg til litt bakgrunnsinformasjon om noen sosioprater @Frøkenfryden Frida freuden fra flekkefjord, jobber som hjernekrymper, på fritiden bruker hun tiden på Krim, måkesex, sprinklelhunder og kvarg , i tilfeldig rekkefølge @Titania Anita fra sarpsborg, blir ofte kalt tit- anita, jobber med en sur sjef og en tekniker, på fritiden liker hun å koble av med konserter og tv spill @TheHairyToothfairy Bengt Ronny fra Bergen, jobber som dørvakt, det vil si at han passer på dører, fritid har han nesten aldri, men når han har det , kjøper og selger han biler @Cid Carl Åge fra Ålesund Bruker all tiden sin på 69 og TV spill @MarianneE Marianne Exotica fra Trøndelag Jobber i butikk i grenlandsområdet På fritiden ser hun på TV og lager mat til husets herre @Ford3000 Fie oline Ronja dahl- fra indre ytre ballefjord, har ligget 3000 ganger. Når hun ikke gjør det kjører hun over bevere med traktor @Peanut Pia nøttevik fra nydalen Bodde en stund på majorstua, men der var det så fæle naboer at hun flytta. @CAPS LOCK CARL LOCKE OPPRINNELIG FRA CANADA TASTATURKRIGER MED SVART BELTE I TROLLING OG DOKTORGRAD FRA LIVETS HARDE SKOLE. @Ane Rikke Har desverre ikke fått tak i noe info om henne @Boetica Berit fra bogerud Jobber med å flytte papirer og drikke kaffe i offentlig sektor På fritiden spiser hun smågodt @Fighter83 Fredrikke fra bærum Jobber frilans På fritiden liker hun og slåss og pule @Ciaran og Ciara Irske tvillinger som jobber som tasturaktivister fra kjelleren sin. De gjør også det samme på fritiden @Freyja Valkyrie Carina fra grenland Står opp tidlig for å kjøre 5 timer til jobb, nesten hver dag, jobber med å pleie mennesker. Hadde tidligere et forhold med Odd, men nå er hun mest hjemme med katten sin og spiser krokodiller. Resten kommer senere... Så nysgjerrig på kven du låg med for å få informasjonen og håpar det ikkje er ein måke😳 Endret 19. mars av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mars #29698 Del Skrevet 19. mars Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Så nysgjerrig på kven du låg med for å få informasjonen og håpar det ikkje er ein måke😳 Cowboy Laila. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars #29699 Del Skrevet 19. mars Boetica skrev (2 timer siden): Smågodt på vei hjem fra offentlig sektor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. mars #29700 Del Skrevet 19. mars Boetica skrev (3 timer siden): Smågodt på vei hjem fra offentlig sektor Aiai, dristig. Er det et skjørt, lår eller sete de ligger på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå