Cid Skrevet 9. februar 2024 #29281 Skrevet 9. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): JA! Det finnes alltid noe å glede seg til. Fyss. Kommer demonen til å vekke meg tidlig i morgen? 1
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #29282 Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (3 minutter siden): Likte whigfield, det beste Danmark hadde å by på Favorittsangen var sexy eyes Jeg kan dansen til saturday night! 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2024 #29283 Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (1 minutt siden): Og bli borret Er han tannlege???? Ekkelt med stringuniformen når man ligger der i stolen og han jobber med ens munn da, Fyss!!!
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29284 Skrevet 9. februar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Og få borreliose. Flott
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29285 Skrevet 9. februar 2024 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg kan dansen til saturday night! Visste ikke at det var en egen dans😲
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2024 #29286 Skrevet 9. februar 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Kommer demonen til å vekke meg tidlig i morgen? De skal kile deg over i drømme og du kommer til å få det fryktelig fælt, for du blir hypnoTISSErt og kan ikke våkne.
Irak Skrevet 9. februar 2024 #29287 Skrevet 9. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Nei, de er litt reduserte i kveld ser det ut til, men de kommer sterkere tilbake. MYE sterkere. Kanskje best om det føles slik, men ikke er slik? *hun er på glattisen nå* Pass deg for glatta sa Trampe i Stampe 🤣 Er ikke lett å trampe.... Så ligger du der langflat over vannet... Herregud hva har jeg gjort?... Nå er det meste gått i ball... Her jeg ligger etter et fall 🤣 1 1
Beneath the Moon Skrevet 9. februar 2024 #29288 Skrevet 9. februar 2024 Når sosiopatene ikke får sove..... @Frøkenfryden skriver ned sine dypeste tanker om alle sosiopatene. @Ciaran og Ciara lager trehytte av fyrstikker. @Cid teller til 69, 69 ganger. @CAPS LOCK Skriver dikt om blokkbokstaver. @Titania Spionerer på naboen. @Hoppetaujenta spiser is i senga. @AprilLudgate Går en tur og ser på havet. @Lurven ligger og babler med kona, som sover. @Ford3000 skrur på Forden. @SVK stirrer i taket. @Gladikaffe drikker kaffe @Maskinfører koser med alle kattene som er ute om natten. og @TheHairyToothfairy samler inn melketenner. 5
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29289 Skrevet 9. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Er han tannlege???? Ekkelt med stringuniformen når man ligger der i stolen og han jobber med ens munn da, Fyss!!! Tror vi snakker om forskjellige ting, men munnen er med på begge
Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2024 #29290 Skrevet 9. februar 2024 (endret) Mitt passet finfint, F.V. Endret 9. februar 2024 av Hoppetaujenta
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #29291 Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (1 minutt siden): Visste ikke at det var en egen dans😲 Sender en video en gang jeg har glitterdress på 😎
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29292 Skrevet 9. februar 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Når sosiopatene ikke får sove..... @Frøkenfryden skriver ned sine dypeste tanker om alle sosiopatene. @Ciaran og Ciara lager trehytte av fyrstikker. @Cid teller til 69, 69 ganger. @CAPS LOCK Skriver dikt om blokkbokstaver. @Titania Spionerer på naboen. @Hoppetaujenta spiser is i senga. @AprilLudgate Går en tur og ser på havet. @Lurven ligger og babler med kona, som sover. @Ford3000 skrur på Forden. @SVK stirrer i taket. @Gladikaffe drikker kaffe @Maskinfører koser med alle kattene som er ute om natten. og @TheHairyToothfairy samler inn melketenner. Haha, det har faktisk skjedd! Mer enn en gang
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29293 Skrevet 9. februar 2024 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sender en video en gang jeg har glitterdress på 😎 Gleder meg til det. Og jeg kommer ikke til å glemme at du har lovt det
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #29294 Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (31 minutter siden): Episode 758 Dagen vi mista vår dyd på Tusenfryd Sosiopratene hadde aldri vært på @Tusenfryd før. Men nå hadde @Hoppetaujenta organisert en tur , selve jomfruturen. Endelig skulle vi få kjøre karuseller og spise sukkerspinn Hele parken er jo en Metafor, så her var der bare å slå seg løs @[email protected] skulle egentlig kjøre speed monster, men han var allerde et monster på speed, så han slapp aldri inn @Frøkenfryden dro rett til badefryd, hun så ut som en våt ananas der hun lå å duppet blant skrukkete bestemødre med altfor store badedrakter og små barn som urinrerte i vannet @TheHairyToothfairy brukte dagen på bestefars bil, ikke fordi han var bestefar, men han mente han var en god far og dessuten var han glad i bilen @SVK prøvde sverre, han synes det passet bra siden han hetter sverre Karlsen @MarianneE plasserte høna si i marihøna, hun synes det passet så bra. @Irak tok supersplash, hun likte godt å bli sprutet på og sånn. @Gladikaffe prøvde stubbesnurr, det er kaffekopplignende stubber som snurrer rundt, hun spøy opp morgenkaffen etterpå @KnekkeBørre tok tømmerrenna, han likte så godt å bli våt på tømmerstokken sin @Lurven var innom både fryds hus og fryds lekeplass , men @Frøkenfryden var ikke der😐 @CAPS LOCK var innom den aller minste, det viste seg at navnet hans kun var en slags penizforlenger I mellomtiden dreiv @Cid på med å vinne bamser til @Polly Ester og @Boetica. Åååå din deilige bamsegutt stønnet de. @Freyja Valkyrie og @Titania var på rodeo i western landsbyen. @FrankDrebin betraktet de med et smil, ser at disse damene har ridd før ja! @Ford3000 og @jukkapalme brukte dagen på å slafse i seg sukkerspinn, deilig å endelig ha en fallos som smaker sukker fniste de i kor @sofie777 tok spaceshot og følte seg nærmere himmelen enn noen gang. Plutselig tutet en buss, det var @Maskinfører som var kommet for å hente gjengen. De var enige om at det hadde vært en fin men svett dag, heldigvis hadde @Sola de lovet å vaske de svette trusene til både @Baktus og @Ciaran og Ciara Det er en bestemor der jeg bader nå med så innmari sidrumpa badedrakt. Tenkte på henne😂 ååå bomtur på @Lurven!! Men kanskje jeg kom tilbake?
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #29295 Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (2 minutter siden): Haha, det har faktisk skjedd! Mer enn en gang Feel u bro. Jeg snakker mye. Dag og kveld. Franzen får med seg 60% og mer kan man ikke kreve😂
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #29296 Skrevet 9. februar 2024 (endret) Freyja Valkyrie skrev (4 minutter siden): Når sosiopatene ikke får sove..... @Frøkenfryden skriver ned sine dypeste tanker om alle sosiopatene. @Ciaran og Ciara lager trehytte av fyrstikker. @Cid teller til 69, 69 ganger. @CAPS LOCK Skriver dikt om blokkbokstaver. @Titania Spionerer på naboen. @Hoppetaujenta spiser is i senga. @AprilLudgate Går en tur og ser på havet. @Lurven ligger og babler med kona, som sover. @Ford3000 skrur på Forden. @SVK stirrer i taket. @Gladikaffe drikker kaffe @Maskinfører koser med alle kattene som er ute om natten. og @TheHairyToothfairy samler inn melketenner. Jupp jupp tenker mitt ja😉 Endret 9. februar 2024 av Frøkenfryden
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29297 Skrevet 9. februar 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Det er en bestemor der jeg bader nå med så innmari sidrumpa badedrakt. Tenkte på henne😂 ååå bomtur på @Lurven!! Men kanskje jeg kom tilbake? Kanskje det er rumpa som er på siden, ikke badedrakten 🤔 Du kom aldri tilbake, så jeg dro på løpetur med franzen
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29298 Skrevet 9. februar 2024 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Feel u bro. Jeg snakker mye. Dag og kveld. Franzen får med seg 60% og mer kan man ikke kreve😂 Haha Tror kona får med seg under 50% Med mindre jeg sier noe galt, da kan jeg få høre om det i årevis etterpå
Frøkenfryden Skrevet 9. februar 2024 #29299 Skrevet 9. februar 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Kanskje det er rumpa som er på siden, ikke badedrakten 🤔 Du kom aldri tilbake, så jeg dro på løpetur med franzen Haha nei den er bare gammel og segen😂 Han sier unnskyld for at han sprang litt i forveien. Er så rask vettu
Gjest Lurven Skrevet 9. februar 2024 #29300 Skrevet 9. februar 2024 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Feel u bro. Jeg snakker mye. Dag og kveld. Franzen får med seg 60% og mer kan man ikke kreve😂 Jeg har det på samme måte, tror egentlig vi bare liker å høre vår egen stemme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå