Cid Skrevet 6. januar 2024 #28901 Skrevet 6. januar 2024 hjärterdam skrev (24 minutter siden): Ingenting om egenerfaring? 🙃😎😘 Blir han sånn av og til? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar 2024 #28902 Skrevet 6. januar 2024 Cid skrev (2 timer siden): Blir han sånn av og til? 🤣🤣👍👍
Gjest Lurven Skrevet 6. januar 2024 #28903 Skrevet 6. januar 2024 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Det skulle bare mangle, med tanke på hvor mange som har fått grå hår pga meg. Snakker vi om hodehår eller kroppshår?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. januar 2024 #28905 Skrevet 7. januar 2024 hjärterdam skrev (På 6.1.2024 den 17.59): Ingenting om egenerfaring? 🙃😎😘 Jo, jeg har mange å få grå hår av 1
TheHairyToothfairy Skrevet 7. januar 2024 #28906 Skrevet 7. januar 2024 Lurven skrev (18 timer siden): Snakker vi om hodehår eller kroppshår? Har knapt kroppshår 1
TheHairyToothfairy Skrevet 7. januar 2024 #28907 Skrevet 7. januar 2024 Cid skrev (23 timer siden): Blir han sånn av og til? Næh. Jeg blir bare stille og skummel, og tar råtta på folk på vis de ikke helt hadde tenkt seg. Langsint og ondskapsfull 1
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #28908 Skrevet 8. januar 2024 TheHairyToothfairy skrev (17 timer siden): Har knapt kroppshår Men de du har er grå
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #28909 Skrevet 8. januar 2024 Episode 737 Engelsk oppgaven Lærer @Lurven hadde gitt sosiprat klassen i oppgave å oversette en liten setning fra engelsk til norsk @TheHairyToothfairy I am a bad boy- jeg er en badegutt @Frøkenfryden i am your muse- jeg er din mus @Cid these women are very fit- dette er veldig fitte damer @CAPS LOCK i like puppies- jeg liker pupper @Ford3000 pick your favourite- pikk er min favoritt @Mysticgirl i was caught- jeg var kåt @Ane Rikke i have a black boyfriend- kjæresten min er blakk @Boetica i dont like to be sad- jeg liker ikke sæd
Ane Rikke Skrevet 8. januar 2024 #28910 Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 737 Engelsk oppgaven Lærer @Lurven hadde gitt sosiprat klassen i oppgave å oversette en liten setning fra engelsk til norsk @TheHairyToothfairy I am a bad boy- jeg er en badegutt @Frøkenfryden i am your muse- jeg er din mus @Cid these women are very fit- dette er veldig fitte damer @CAPS LOCK i like puppies- jeg liker pupper @Ford3000 pick your favourite- pikk er min favoritt @Mysticgirl i was caught- jeg var kåt @Ane Rikke i have a black boyfriend- kjæresten min er blakk @Boetica i dont like to be sad- jeg liker ikke sæd Lurvegutt, da! Jeg følte meg veldig heldig her 😇 1
TheHairyToothfairy Skrevet 8. januar 2024 #28911 Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Men de du har er grå Nei, mest lilla. Moteløver! 1
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #28912 Skrevet 8. januar 2024 Ane Rikke skrev (58 minutter siden): Lurvegutt, da! Jeg følte meg veldig heldig her 😇 Once you go black you dont go back- når du først har blitt blakk er det ingen vei tilbake
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #28913 Skrevet 8. januar 2024 TheHairyToothfairy skrev (47 minutter siden): Nei, mest lilla. Moteløver! Nåååh! Du skal alltid flotte deg
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2024 #28914 Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 737 Engelsk oppgaven Lærer @Lurven hadde gitt sosiprat klassen i oppgave å oversette en liten setning fra engelsk til norsk @TheHairyToothfairy I am a bad boy- jeg er en badegutt @Frøkenfryden i am your muse- jeg er din mus @Cid these women are very fit- dette er veldig fitte damer @CAPS LOCK i like puppies- jeg liker pupper @Ford3000 pick your favourite- pikk er min favoritt @Mysticgirl i was caught- jeg var kåt @Ane Rikke i have a black boyfriend- kjæresten min er blakk @Boetica i dont like to be sad- jeg liker ikke sæd 😮😮😮😮 1 1
Frøkenfryden Skrevet 8. januar 2024 #28915 Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (3 minutter siden): Once you go black you dont go back- når du først har blitt blakk er det ingen vei tilbake Husker jeg sa dette i kantina da Mãrtha hadde møtt Durek. Jeg vet, jeg må skjerpe meg på jobb🙈 1
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #28916 Skrevet 8. januar 2024 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): 😮😮😮😮 Endelig har jeg klart å sjokkere deg
Gjest Lurven Skrevet 8. januar 2024 #28917 Skrevet 8. januar 2024 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Husker jeg sa dette i kantina da Mãrtha hadde møtt Durek. Jeg vet, jeg må skjerpe meg på jobb🙈 Lov å si det i kantina, men ikke til pasienter
Ford3000 Skrevet 8. januar 2024 #28918 Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 737 Engelsk oppgaven Lærer @Lurven hadde gitt sosiprat klassen i oppgave å oversette en liten setning fra engelsk til norsk @TheHairyToothfairy I am a bad boy- jeg er en badegutt @Frøkenfryden i am your muse- jeg er din mus @Cid these women are very fit- dette er veldig fitte damer @CAPS LOCK i like puppies- jeg liker pupper @Ford3000 pick your favourite- pikk er min favoritt @Mysticgirl i was caught- jeg var kåt @Ane Rikke i have a black boyfriend- kjæresten min er blakk @Boetica i dont like to be sad- jeg liker ikke sæd How did you know? - jeg skal ligge i kveld 1
Cid Skrevet 8. januar 2024 #28919 Skrevet 8. januar 2024 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 737 Engelsk oppgaven Lærer @Lurven hadde gitt sosiprat klassen i oppgave å oversette en liten setning fra engelsk til norsk @TheHairyToothfairy I am a bad boy- jeg er en badegutt @Frøkenfryden i am your muse- jeg er din mus @Cid these women are very fit- dette er veldig fitte damer @CAPS LOCK i like puppies- jeg liker pupper @Ford3000 pick your favourite- pikk er min favoritt @Mysticgirl i was caught- jeg var kåt @Ane Rikke i have a black boyfriend- kjæresten min er blakk @Boetica i dont like to be sad- jeg liker ikke sæd Det er fitte bra. TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Nei, mest lilla. Moteløver! Pride? Frøkenfryden skrev (46 minutter siden): Husker jeg sa dette i kantina da Mãrtha hadde møtt Durek. Jeg vet, jeg må skjerpe meg på jobb🙈 Da fikk hun seg en klubbe, en sånn cola en. Ford3000 skrev (6 minutter siden): How did you know? - jeg skal ligge i kveld På toppen? 1 1
Ford3000 Skrevet 8. januar 2024 #28920 Skrevet 8. januar 2024 Cid skrev (10 minutter siden): Det er fitte bra. Pride? Da fikk hun seg en klubbe, en sånn cola en. På toppen? Mest sannsynlig under dyna. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå