Frøkenfryden Skrevet 21. desember 2023 #28801 Skrevet 21. desember 2023 Cid skrev (28 minutter siden): Brukerne kommer på nye navn til kjente programmer og serier. @TheHairyToothfairy: Yellowstoned 🚬 (Yellowstone) @Lurven: Hver Gang vi Kommer (Hver Gang vi Møtes) @Frøkenfryden: Ikke lov å analysere på hytta (Ikke lov å le på hytta) (hun tapte umiddelbart da hun prøvde seg på bussjåføren 🤪) @Polly Ester: Bordell Cæsar (Hotel Cæsar) @Peanut: Helene og incelsa (Helene og Gutta) @KnekkeBørre: Mord i Brøstet (Mot i Brøstet) @Athena Freyja: Tv2 Hjelper Ikke Deg (Tv2 Hjelper Deg) @SVK: How i Met Your Brother (How i Met Your Mother) @Cid Squirt Game (Squid Game) @Letharia: American Moro Story (American Horror Story) @FrankDrebin 2 1/2: Mr Dean (Mr Bean) @jukkapalme: Nistene På Låven (Nissene På Låven) @MarianneE: Vampire Diaré (Vampire Diaries) @Ford3000: Homer and Away (Home and Away) @Titania: Krampebob Firkant (Svampebob Firkant) @Hoppetaujenta: Med blæra på rette staden (Med hjartet på rette staden) @Ane Rikke: Tarmen 2023 (Farmen 2023) @Sola de: Ben og Jerry (Tom og Jerry) @CAPS LOCK: Musesteg for Steg (Steg for Steg) @Millimani: (Familiesagaen De Syv Tosker (Familiesagaen De Syv Søstre) @powerpuffen: Senkveld med Thomas og Toget (Senkveld med Thomas og Harald) Krampebob😂😂😂 TV3 hjelper ikke deg😂 ler meg i hjel! Tapte jeg fordi jeg prøvde meg på ham?😮 nei og nei. Jeg har nå faktisk vunnet et bussjåførhjerte en gang😌 2
Ane Rikke Skrevet 21. desember 2023 #28802 Skrevet 21. desember 2023 Cid skrev (3 timer siden): Brukerne kommer på nye navn til kjente programmer og serier. @TheHairyToothfairy: Yellowstoned 🚬 (Yellowstone) @Lurven: Hver Gang vi Kommer (Hver Gang vi Møtes) @Frøkenfryden: Ikke lov å analysere på hytta (Ikke lov å le på hytta) (hun tapte umiddelbart da hun prøvde seg på bussjåføren 🤪) @Polly Ester: Bordell Cæsar (Hotel Cæsar) @Peanut: Helene og incelsa (Helene og Gutta) @KnekkeBørre: Mord i Brøstet (Mot i Brøstet) @Athena Freyja: Tv2 Hjelper Ikke Deg (Tv2 Hjelper Deg) @SVK: How i Met Your Brother (How i Met Your Mother) @Cid Squirt Game (Squid Game) @Letharia: American Moro Story (American Horror Story) @FrankDrebin 2 1/2: Mr Dean (Mr Bean) @jukkapalme: Nistene På Låven (Nissene På Låven) @MarianneE: Vampire Diaré (Vampire Diaries) @Ford3000: Homer and Away (Home and Away) @Titania: Krampebob Firkant (Svampebob Firkant) @Hoppetaujenta: Med blæra på rette staden (Med hjartet på rette staden) @Ane Rikke: Tarmen 2023 (Farmen 2023) @Sola de: Ben og Jerry (Tom og Jerry) @CAPS LOCK: Musesteg for Steg (Steg for Steg) @Millimani: (Familiesagaen De Syv Tosker (Familiesagaen De Syv Søstre) @powerpuffen: Senkveld med Thomas og Toget (Senkveld med Thomas og Harald) 😂😂😂 2
Cid Skrevet 21. desember 2023 #28803 Skrevet 21. desember 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Krampebob😂😂😂 TV3 hjelper ikke deg😂 ler meg i hjel! Tapte jeg fordi jeg prøvde meg på ham?😮 nei og nei. Jeg har nå faktisk vunnet et bussjåførhjerte en gang😌 Nei du prøvde å analysere han 😅 1
Gjest Lurven Skrevet 21. desember 2023 #28804 Skrevet 21. desember 2023 Cid skrev (6 timer siden): Brukerne kommer på nye navn til kjente programmer og serier. @TheHairyToothfairy: Yellowstoned 🚬 (Yellowstone) @Lurven: Hver Gang vi Kommer (Hver Gang vi Møtes) @Frøkenfryden: Ikke lov å analysere på hytta (Ikke lov å le på hytta) (hun tapte umiddelbart da hun prøvde seg på bussjåføren 🤪) @Polly Ester: Bordell Cæsar (Hotel Cæsar) @Peanut: Helene og incelsa (Helene og Gutta) @KnekkeBørre: Mord i Brøstet (Mot i Brøstet) @Athena Freyja: Tv2 Hjelper Ikke Deg (Tv2 Hjelper Deg) @SVK: How i Met Your Brother (How i Met Your Mother) @Cid Squirt Game (Squid Game) @Letharia: American Moro Story (American Horror Story) @FrankDrebin 2 1/2: Mr Dean (Mr Bean) @jukkapalme: Nistene På Låven (Nissene På Låven) @MarianneE: Vampire Diaré (Vampire Diaries) @Ford3000: Homer and Away (Home and Away) @Titania: Krampebob Firkant (Svampebob Firkant) @Hoppetaujenta: Med blæra på rette staden (Med hjartet på rette staden) @Ane Rikke: Tarmen 2023 (Farmen 2023) @Sola de: Ben og Jerry (Tom og Jerry) @CAPS LOCK: Musesteg for Steg (Steg for Steg) @Millimani: (Familiesagaen De Syv Tosker (Familiesagaen De Syv Søstre) @powerpuffen: Senkveld med Thomas og Toget (Senkveld med Thomas og Harald) Haha. Denne var morsom Squirt game😆
Cid Skrevet 21. desember 2023 #28805 Skrevet 21. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Haha. Denne var morsom Squirt game😆 Takk 😄 1
Gjest Lurven Skrevet 21. desember 2023 #28806 Skrevet 21. desember 2023 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Krampebob😂😂😂 TV3 hjelper ikke deg😂 ler meg i hjel! Tapte jeg fordi jeg prøvde meg på ham?😮 nei og nei. Jeg har nå faktisk vunnet et bussjåførhjerte en gang😌 Orka han å kjøre deg etter jobb a😁
Cid Skrevet 21. desember 2023 #28808 Skrevet 21. desember 2023 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Du er god @Cid! 😂😂😂 Takk 😄 2
Frøkenfryden Skrevet 21. desember 2023 #28809 Skrevet 21. desember 2023 Lurven skrev (På 20.12.2023 den 9.08): Bare det er noe med mus så😌😁 Ja herregud. Klart det. Ingen jul uten mus🥳 1
Cid Skrevet 21. desember 2023 #28810 Skrevet 21. desember 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja herregud. Klart det. Ingen jul uten mus🥳 Jordbærmus? 1
Frøkenfryden Skrevet 21. desember 2023 #28811 Skrevet 21. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jordbærmus? Nei det er ikke så julete 1
Cid Skrevet 21. desember 2023 #28812 Skrevet 21. desember 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei det er ikke så julete Blir det for sandete? 1
Gjest Lurven Skrevet 21. desember 2023 #28813 Skrevet 21. desember 2023 Frøkenfryden skrev (52 minutter siden): Ja herregud. Klart det. Ingen jul uten mus🥳 Det er helt klart det viktigste med julen
Cid Skrevet 22. desember 2023 #28814 Skrevet 22. desember 2023 En oppfølger til brukerne kommer på nye titler på kjente programmer og serier, nå skal de prøve seg på kjente filmer. @Lurven: Du har flatlus (Du har mail) @TheHairyToothfairy: Smokey and the Nicotine (Smokey and the Bandit) @Frøkenfryden: Dove Actually (Love Actually) @Polly Ester: Fart and Jusious (Fast and Furious) @Peanut: Aldri Alene hjemme 2, Ikke Forlatt i New York (Alene hjemme 2, Forlatt i New York) @KnekkeBørre: Lambi (Bambi) @Athena Freyja: Thor: Ragnarock n roll (Thor: Ragnarok) @SVK: SV (SVK) @Cid: When Harry Fucked Sally (When Harry Met Sally) @Letharia: Hungry Games (Hunger Games) @FrankDrebin 2 1/2: Mannen med den nakne lommebok (Mannen med den nakne pistol) @jukkapalme: Harry Pottehue (Harry Potter) @MarianneE: The Theory of Nothing (The Theory of Everything) @Ford3000: Alligator (Gladiator) @Titania: Crocodile Dundee i Trøndelag (Crocodile Dundee i Los Angeles) @Hoppetaujenta: Hoppenheimer (Oppenheimer) @Ane Rikke: Batman Doesn’t Begin (Batman Begins) @powerpuffen: American Lie (American Pie) @CAPS LOCK: Føning (Børning) @Millimani: Kolsenbanden (Olsenbanden) 2
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2023 #28815 Skrevet 22. desember 2023 Åjasså? Er Hoppetaujenta ei skikkelig hot bombe, liksom.
Cid Skrevet 22. desember 2023 #28816 Skrevet 22. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Åjasså? Er Hoppetaujenta ei skikkelig hot bombe, liksom. Hopp-en-heim-er = Hoppe heime 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2023 #28817 Skrevet 22. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hopp-en-heim-er = Hoppe heime Ja, det høres mye bedre ut, for jeg koser meg aller best hjemme....så det er helt sant til en forandring.
Cid Skrevet 22. desember 2023 #28818 Skrevet 22. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, det høres mye bedre ut, for jeg koser meg aller best hjemme....så det er helt sant til en forandring. Du, ordet og Kody 😃❤️
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2023 #28819 Skrevet 22. desember 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Du, ordet og Kody 😃❤️ Feil tråd, men fullstendig feil.
Cid Skrevet 22. desember 2023 #28820 Skrevet 22. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Feil tråd, men fullstendig feil. Er lov å tulle litt i alle tråder så lenge man ikke drar det ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå