TheHairyToothfairy Skrevet 10. desember 2023 #28541 Skrevet 10. desember 2023 Cid skrev (På 8.12.2023 den 4.24): Han er faktisk en hund. Nops. Blitt forklart som det fordi det er mindre støtende. Men Don Rosa forklarte hele opplegget i et foredrag i Grieghallen for en del år siden, og hvis du ser de aller første tegnefilmene så ser man de klare hentydningene til hva han faktisk er. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 10. desember 2023 #28542 Skrevet 10. desember 2023 KnekkeBørre skrev (8 timer siden): Korrekt! Jeg er kun svær i Japan og Sandra Borchs hender.. 🥹 Ikke legg den i hendene hennes, du får den aldri tilbake OG hun skattlegger deg! 1
Cid Skrevet 10. desember 2023 #28543 Skrevet 10. desember 2023 (endret) TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Nops. Blitt forklart som det fordi det er mindre støtende. Men Don Rosa forklarte hele opplegget i et foredrag i Grieghallen for en del år siden, og hvis du ser de aller første tegnefilmene så ser man de klare hentydningene til hva han faktisk er. Alle søk på Google sier at han er en hund (potensielt ku) Men finner ingenting om at han er en rotte. Endret 10. desember 2023 av Cid 1
jukkapalme Skrevet 10. desember 2023 #28544 Skrevet 10. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Nops. Blitt forklart som det fordi det er mindre støtende. Men Don Rosa forklarte hele opplegget i et foredrag i Grieghallen for en del år siden, og hvis du ser de aller første tegnefilmene så ser man de klare hentydningene til hva han faktisk er. Jøss, det visste jeg ikke. Man lærer noe nytt hver dag. Åh, foredrag med Don Rosa, det hadde vært noe! 1
jukkapalme Skrevet 10. desember 2023 #28545 Skrevet 10. desember 2023 Lurven skrev (10 timer siden): Episode 714 Hvis sosiopratenes edlere deler skulle lage en sang @TheHairyToothfairy im still standing @Adobyen smooth operator @Titania se på mig @Frøkenfryden kiss me more @Sola de cover me in sunshine @Athena Freyja easy on me @Peanut good vibrations @Polly Ester its oh so quiet @Cid speedy Gonzalez @Ford3000 welcome to the jungle @Ciaran og Ciara smells like teen spirit @CAPS LOCK holy diver @Mysticgirl smooth @Lurven i like to move it @Boetica 9 pm.til i Come @jukkapalme i'll be There for you @Gladikaffe one night in heaven @Hoppetaujenta dont stop movin @MarianneE get busy @Ane Rikke let me entertain you @SVK i want to break free @KnekkeBørre big in japan @Ænema down under @Castor Troy you can call me al @Fighter83 vil du værra med mæ hjæm i natt Haha, så bra! 1
TheHairyToothfairy Skrevet 10. desember 2023 #28546 Skrevet 10. desember 2023 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Jøss, det visste jeg ikke. Man lærer noe nytt hver dag. Åh, foredrag med Don Rosa, det hadde vært noe! https://www.bt.no/kultur/i/P6Vg0/Don-Rosas-seks-budskap-til-bergenserne Han var kjempespennende å høre på! Sprudlende full av temaer som han gjerne snakket masse om, særlig rundt tegneserier 2
Cid Skrevet 10. desember 2023 #28547 Skrevet 10. desember 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): https://www.bt.no/kultur/i/P6Vg0/Don-Rosas-seks-budskap-til-bergenserne Han var kjempespennende å høre på! Sprudlende full av temaer som han gjerne snakket masse om, særlig rundt tegneserier Vet @SVK er veldig fan av han. 1
Gjest Lurven Skrevet 10. desember 2023 #28548 Skrevet 10. desember 2023 Episode 715 Om sosiopratene skulle lage julesang @Cid all I want for Christmas is 69 @TheHairyToothfairys boy Child @Athena Freyja ooooh unholy night @Adobyen jingle Bell cock Do they @norw its chistmas @Ford3000 driving homo for Christmas @AliceNextDoor winter wünderbaum @Lurven cockin' around the Christmas tree @SVK blue balls Christmas @jukkapalme sextoy to the World @CAPS LOCK oh helga, i natt @Frøkenfryden not so silent night @KnekkeBørre Santa Claus is coming all over Town @Ane Rikke ei jente ligger i natt @Boetica romjulsdram @Mysticgirl hei , hå nå er det pul igjen @Hoppetaujenta tenn lyst
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2023 #28549 Skrevet 10. desember 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 715 Om sosiopratene skulle lage julesang @Hoppetaujenta tenner lyset på juletreet Det manglet visst noen bokstaver der og jeg var så snill at jeg puttet dem tilbake på plass igjen. 1
Gjest Lurven Skrevet 10. desember 2023 #28550 Skrevet 10. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det manglet visst noen bokstaver der og jeg var så snill at jeg puttet dem tilbake på plass igjen. Ja tastaturet mitt er litt ødelagt😄
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2023 #28551 Skrevet 10. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Ja tastaturet mitt er litt ødelagt😄 Ja, jeg har antatt det....det har blitt et "tustatur" istedenfor? Så da er jeg snillheten selv og gjør galt rett igjen. 1
Gjest Lurven Skrevet 10. desember 2023 #28552 Skrevet 10. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ja, jeg har antatt det....det har blitt et "tustatur" istedenfor? Så da er jeg snillheten selv og gjør galt rett igjen. Tissa tur. Sorry får ikke skrevet ordet ordentlig, dette er det nærmeste jeg kommer
Cid Skrevet 10. desember 2023 #28553 Skrevet 10. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Tissa tur. Sorry får ikke skrevet ordet ordentlig, dette er det nærmeste jeg kommer Ass ta tur. 1
Gjest Lurven Skrevet 10. desember 2023 #28554 Skrevet 10. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Ass ta tur. Har ikke de bokstavene
Cid Skrevet 10. desember 2023 #28555 Skrevet 10. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Har ikke de bokstavene Antastatur. 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember 2023 #28556 Skrevet 10. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Tissa tur. Sorry får ikke skrevet ordet ordentlig, dette er det nærmeste jeg kommer Det får gå for denne gang. Vi vet hva du mente å mene. Cid skrev (Akkurat nå): Ass ta tur. DER kom copiloten inn og ASSisterte ja. 1
Cid Skrevet 10. desember 2023 #28557 Skrevet 10. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det får gå for denne gang. Vi vet hva du mente å mene. DER kom copiloten inn og ASSisterte ja. Jepp. 1
Gjest Lurven Skrevet 10. desember 2023 #28558 Skrevet 10. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Det får gå for denne gang. Vi vet hva du mente å mene. DER kom copiloten inn og ASSisterte ja. 😄
Gjest Lurven Skrevet 10. desember 2023 #28559 Skrevet 10. desember 2023 Cid skrev (13 minutter siden): Antastatur. 😆
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember 2023 #28560 Skrevet 10. desember 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 715 Om sosiopratene skulle lage julesang @Cid all I want for Christmas is 69 @TheHairyToothfairys boy Child @Athena Freyja ooooh unholy night @Adobyen jingle Bell cock Do they @norw its chistmas @Ford3000 driving homo for Christmas @AliceNextDoor winter wünderbaum @Lurven cockin' around the Christmas tree @SVK blue balls Christmas @jukkapalme sextoy to the World @CAPS LOCK oh helga, i natt @Frøkenfryden not so silent night @KnekkeBørre Santa Claus is coming all over Town @Ane Rikke ei jente ligger i natt @Boetica romjulsdram @Mysticgirl hei , hå nå er det pul igjen @Hoppetaujenta tenn lyst Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå