Gjest Lurven Skrevet 4. desember 2023 #28421 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Ja de ba om nudes også. Men da sa jeg ; Jeg viser ikke staken for mindre enn 40 laken.. Naiiii aiiii, så mye ærn'ke verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #28422 Del Skrevet 4. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Naiiii aiiii, så mye ærn'ke verdt Åpenbart! Fikk motkrav på 90 lapper for en bil jeg kjøpte i 2014.. Han var som deg - ikke imponert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. desember 2023 #28423 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Åpenbart! Fikk motkrav på 90 lapper for en bil jeg kjøpte i 2014.. Han var som deg - ikke impotent Ja jeg er i sånn 69 potens, blir et ganske høyt tall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #28424 Del Skrevet 4. desember 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ja jeg er i sånn 69 potens, blir et ganske høyt tall Jeg er jævlig dårlig på mattematikk, må innrømme det.. Litt impotens om du vil.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. desember 2023 #28425 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (5 minutter siden): Jeg er jævlig dårlig på mattematikk, må innrømme det.. Litt impotens om du vil.. 1 i 69 potens er fortsatt 1 Men går men dermed opp til 2 daaaa Hå hå hååååå Da blir det høyt tall da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #28426 Del Skrevet 4. desember 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): 1 i 69 potens er fortsatt 1 Men går men dermed opp til 2 daaaa Hå hå hååååå Da blir det høyt tall da Min bestefar sa "Matematikk er ikke vanskelig, det er bare du som er et imbisil".. Det tok jeg til meg. Og ganget det med seg selv flere ganger.. Og da fikk selvtilliten min en uendelig smell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 4. desember 2023 #28427 Del Skrevet 4. desember 2023 Cid skrev (3 timer siden): Kom inn på rommet mitt 😁 Du kan få velge pisk. Lurven skrev (3 timer siden): Ja jeg er søt😁 Det tror jeg på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. desember 2023 #28428 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Min bestefar sa "Matematikk er ikke vanskelig, det er bare du som er et imbisil".. Det tok jeg til meg. Og ganget det med seg selv flere ganger.. Og da fikk selvtilliten min en uendelig smell. 😆 Bestefedre kan være noen jævler, men de forteller alltid sannheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 4. desember 2023 #28429 Del Skrevet 4. desember 2023 Min bestefar var en av mine helter. Da han ble stoppet i fartskontroll utbrøt han "Dette har jeg faen meg ikke tid til". Og da bestemor spurte ham hva hans ønske var da han blåste ut lysene på 80-års kaka. "En god død".. Rest in pee pees, Magne ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. desember 2023 #28430 Del Skrevet 4. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Min bestefar var en av mine helter. Da han ble stoppet i fartskontroll utbrøt han "Dette har jeg faen meg ikke tid til". Og da bestemor spurte ham hva hans ønske var da han blåste ut lysene på 80-års kaka. "En god død".. Rest in pee pees, Magne ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #28431 Del Skrevet 5. desember 2023 KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Ja de ba om nudes også. Men da sa jeg ; Jeg viser ikke staken for mindre enn 40 laken.. Så mye for en kavring? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #28432 Del Skrevet 5. desember 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Du kan få velge pisk. Det tror jeg på! Den fra Fifty Shades 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 5. desember 2023 #28433 Del Skrevet 5. desember 2023 Cid skrev (5 timer siden): Den fra Fifty Shades Hvis det er det du vil bli pisket med skal jeg finne den frem, men vi kan også la være, så får du heller en klem? Jeg kan være for drøy og noen syns ikke det er så gøy, det blir unødig støy. En klem kan du få, ingen pisk på pung, det kan gå, ja la oss klemme mens dagen er ung. Pisken kaster jeg langt avgårde, så langt gidder ikke du løpe, du blir så kald i håret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #28434 Del Skrevet 5. desember 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Hvis det er det du vil bli pisket med skal jeg finne den frem, men vi kan også la være, så får du heller en klem? Jeg kan være for drøy og noen syns ikke det er så gøy, det blir unødig støy. En klem kan du få, ingen pisk på pung, det kan gå, ja la oss klemme mens dagen er ung. Pisken kaster jeg langt avgårde, så langt gidder ikke du løpe, du blir så kald i håret. Jeg liker drøy 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 5. desember 2023 #28435 Del Skrevet 5. desember 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg liker drøy 😁 Ikke alle som syns det er gøy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #28436 Del Skrevet 5. desember 2023 Ford3000 skrev (Akkurat nå): Ikke alle som syns det er gøy. Lurven spøkte bare med deg i quiz tråden han var ikke seriøs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 5. desember 2023 #28437 Del Skrevet 5. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Lurven spøkte bare med deg i quiz tråden han var ikke seriøs Ikke alltid man kan se når det tulles når ting skrives. Dessuten kjenner jeg ikke lurven så godt enda. Vanskelig å vite. Det er så mange her som tilbringer mye tid her inne, mens jeg er mer sporadisk. Setter alltid pris på at jeg blir inkludert, særlig siden det kan gå veldig lang tid mellom hver gang jeg er mer aktiv. Så blir man usikker da og velger å tro at det faktisk ikke er tull, for jeg vil ikke være den som går over grensa og gjør livet surt og ekkelt for noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. desember 2023 #28438 Del Skrevet 5. desember 2023 Ford3000 skrev (1 minutt siden): Ikke alltid man kan se når det tulles når ting skrives. Dessuten kjenner jeg ikke lurven så godt enda. Vanskelig å vite. Det er så mange her som tilbringer mye tid her inne, mens jeg er mer sporadisk. Setter alltid pris på at jeg blir inkludert, særlig siden det kan gå veldig lang tid mellom hver gang jeg er mer aktiv. Så blir man usikker da og velger å tro at det faktisk ikke er tull, for jeg vil ikke være den som går over grensa og gjør livet surt og ekkelt for noen. Jeg og lurven har i så fall gått over den grensa for lenge siden hvis grensa finnes 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 5. desember 2023 #28439 Del Skrevet 5. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg og lurven har i så fall gått over den grensa for lenge siden hvis grensa finnes 😆 Gøy dere kan tulle sammen 👌 Viktig å ha et sted der man kan være seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. desember 2023 #28440 Del Skrevet 5. desember 2023 Ford3000 skrev (4 timer siden): Ikke alltid man kan se når det tulles når ting skrives. Dessuten kjenner jeg ikke lurven så godt enda. Vanskelig å vite. Det er så mange her som tilbringer mye tid her inne, mens jeg er mer sporadisk. Setter alltid pris på at jeg blir inkludert, særlig siden det kan gå veldig lang tid mellom hver gang jeg er mer aktiv. Så blir man usikker da og velger å tro at det faktisk ikke er tull, for jeg vil ikke være den som går over grensa og gjør livet surt og ekkelt for noen. Det var tull, burde jeg slengt på noen tullesmileys kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå