Gjest lurven Skrevet 30. juni 2022 #2681 Skrevet 30. juni 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jeg orker jo egentlig ikke sånt. Slutte nå. Lese krim😎 Noen ganger er det gøy å diskutere, men jeg er ikke så smart og har sjelden gode poenger, så jeg passer best til fjasing😁
Frøkenfryden Skrevet 30. juni 2022 #2682 Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Noen ganger er det gøy å diskutere, men jeg er ikke så smart og har sjelden gode poenger, så jeg passer best til fjasing😁 Jeg hisser meg bare opp😂 du pleier skrive fornuftig du da syns jeg👍 10000 grader her, får kjøpe meg litt avkjølende kalorier😎
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2022 #2683 Skrevet 30. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg hisser meg bare opp😂 du pleier skrive fornuftig du da syns jeg👍 10000 grader her, får kjøpe meg litt avkjølende kalorier😎 Jeg blir mer sånn lei, og slutter å skrive i tråden. Bare 6969 grader her, har ikke inntatt noen kalorier i dag, prøver å komme med ned på 91 tallet (kg)
Frøkenfryden Skrevet 30. juni 2022 #2684 Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Jeg blir mer sånn lei, og slutter å skrive i tråden. Bare 6969 grader her, har ikke inntatt noen kalorier i dag, prøver å komme med ned på 91 tallet (kg) Skal slutte nå, funker ikke drøfte. Holde meg her👍😌 oi, du kjører på. Helt annen strategi enn meg da. Da jeg la om. Men ulike ting funker for ulike folk👍 Bra jobba!
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2022 #2685 Skrevet 30. juni 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Skal slutte nå, funker ikke drøfte. Holde meg her👍😌 oi, du kjører på. Helt annen strategi enn meg da. Da jeg la om. Men ulike ting funker for ulike folk👍 Bra jobba! Nja veit ikke hva som funker, men har kuttet kraftig ned på sukker og sånn, men har ikke gått ned noe særlig
Frøkenfryden Skrevet 30. juni 2022 #2686 Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Nja veit ikke hva som funker, men har kuttet kraftig ned på sukker og sånn, men har ikke gått ned noe særlig Mindre sukker er vel uansett bra for kropp da, men kjipt om du ikke syns ting funker helt.. nå avsporer jeg vel hele såpa. Sorry😳
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2022 #2687 Skrevet 30. juni 2022 Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Mindre sukker er vel uansett bra for kropp da, men kjipt om du ikke syns ting funker helt.. nå avsporer jeg vel hele såpa. Sorry😳 Avsporing går bra for meg, men ellers kan vi diskutere kosthold i lurveliv😀
Entern Skrevet 30. juni 2022 #2688 Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (2 timer siden): Noen ganger er det gøy å diskutere, men jeg er ikke så smart og har sjelden gode poenger, så jeg passer best til fjasing😁 Du er kreativ og har god humor da er du vel smart vel 😀😀😀😀 smart er mye forskjellig 😀😀😀😀
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2022 #2689 Skrevet 30. juni 2022 Entern skrev (21 minutter siden): Du er kreativ og har god humor da er du vel smart vel 😀😀😀😀 smart er mye forskjellig 😀😀😀😀 Takk😀
Gjest Villfisker Skrevet 30. juni 2022 #2690 Skrevet 30. juni 2022 Frøkenfryden skrev (10 timer siden): 😃 selv er jeg bare en kort liten..eh,.. seibiff?😂😃 Kort og søt da 😊 lurven skrev (6 timer siden): Episode 90 @Cid koffert episode Endelig var den på markedet, @Cids koffert med leketøy for voksne, basert på brukernavn @Blå knapp leketøy med blå knapp for start og stopp. @Kvakkekyllingen leketøy som lager kvakkelyder ved bruk @Frøkenfryden ananasformet leketøy som får deg til å fryde deg @AliceNextDoor for bruk i nabodøren @TheHairyToothfairy hårete sak til oral bruk @lurven lurvete leke til universal bruk @Entern verktøy for å entre eller åpne opp @Titania litt større for viderekommende @Hoppetaujenta hopper opp og ned, kan hastighetsreguleres @jukkapalme palmeformet dings som kan fås både med og uten kokosnøtter @Villfisker spreller som en vill fisk @SVK stor men vennlig @CAPS LOCK STOR @Athena Catalina passer best for jomfruer @Sjokoladepenge brun og rund, passer for viderekommende @DundreMilfin leken for voksne mødre, den mest avanserte modellen på markedet. Ja, jeg skal sprelle veldig de neste månedene. Skal sprelle meg i form igjen 😉
AliceNextDoor Skrevet 30. juni 2022 #2691 Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (22 timer siden): Vet ikke, kan det være begge to? Jeg nekter. Es kann nur einen geben.
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2022 #2692 Skrevet 30. juni 2022 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Jeg nekter. Es kann nur einen geben. No hablas germanic, jeg hadde fransk på skolen
jukkapalme Skrevet 30. juni 2022 #2693 Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (9 timer siden): Episode 90 @Cid koffert episode Endelig var den på markedet, @Cids koffert med leketøy for voksne, basert på brukernavn @Blå knapp leketøy med blå knapp for start og stopp. @Kvakkekyllingen leketøy som lager kvakkelyder ved bruk @Frøkenfryden ananasformet leketøy som får deg til å fryde deg @AliceNextDoor for bruk i nabodøren @TheHairyToothfairy hårete sak til oral bruk @lurven lurvete leke til universal bruk @Entern verktøy for å entre eller åpne opp @Titania litt større for viderekommende @Hoppetaujenta hopper opp og ned, kan hastighetsreguleres @jukkapalme palmeformet dings som kan fås både med og uten kokosnøtter @Villfisker spreller som en vill fisk @SVK stor men vennlig @CAPS LOCK STOR @Athena Catalina passer best for jomfruer @Sjokoladepenge brun og rund, passer for viderekommende @DundreMilfin leken for voksne mødre, den mest avanserte modellen på markedet. Eg døyr! 1
Gjest Cid Skrevet 30. juni 2022 #2694 Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (9 timer siden): Episode 90 @Cid koffert episode Endelig var den på markedet, @Cids koffert med leketøy for voksne, basert på brukernavn @Blå knapp leketøy med blå knapp for start og stopp. @Kvakkekyllingen leketøy som lager kvakkelyder ved bruk @Frøkenfryden ananasformet leketøy som får deg til å fryde deg @AliceNextDoor for bruk i nabodøren @TheHairyToothfairy hårete sak til oral bruk @lurven lurvete leke til universal bruk @Entern verktøy for å entre eller åpne opp @Titania litt større for viderekommende @Hoppetaujenta hopper opp og ned, kan hastighetsreguleres @jukkapalme palmeformet dings som kan fås både med og uten kokosnøtter @Villfisker spreller som en vill fisk @SVK stor men vennlig @CAPS LOCK STOR @Athena Catalina passer best for jomfruer @Sjokoladepenge brun og rund, passer for viderekommende @DundreMilfin leken for voksne mødre, den mest avanserte modellen på markedet. Du kan kalle meg Cid Hefner 😎 69% avslag på alle varer!
Gjest Cid Skrevet 30. juni 2022 #2695 Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (6 timer siden): Jeg blir mer sånn lei, og slutter å skrive i tråden. Bare 6969 grader her, har ikke inntatt noen kalorier i dag, prøver å komme med ned på 91 tallet (kg) Jeg har ikke vært her på noen dager så unnskyld om noen har sitert meg her hehe, blir litt for mye å lese her hele tiden 😅
Frøkenfryden Skrevet 30. juni 2022 #2696 Skrevet 30. juni 2022 jukkapalme skrev (1 time siden): Eg døyr! Du ass..skildrast som ein deileg bounty du!😃😂
Frøkenfryden Skrevet 30. juni 2022 #2697 Skrevet 30. juni 2022 Cid skrev (32 minutter siden): Jeg har ikke vært her på noen dager så unnskyld om noen har sitert meg her hehe, blir litt for mye å lese her hele tiden 😅 Lurven var kul med koffertepisode til deg i dag, i din ånd🙂👍🏻💙 1
jukkapalme Skrevet 30. juni 2022 #2698 Skrevet 30. juni 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Du ass..skildrast som ein deileg bounty du!😃😂 1
AliceNextDoor Skrevet 30. juni 2022 #2699 Skrevet 30. juni 2022 lurven skrev (2 timer siden): No hablas germanic, jeg hadde fransk på skolen Det går fint, je peux aussi parler francais.
Gjest lurven Skrevet 30. juni 2022 #2700 Skrevet 30. juni 2022 AliceNextDoor skrev (1 time siden): Det går fint, je peux aussi parler francais. Je parle bare Petit Français, fulgte ikke mye med i timene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå