Ford3000 Skrevet 20. juli 2023 #24861 Skrevet 20. juli 2023 Cid skrev (På 19.7.2023 den 1.26): @Lurven: La oss dele en våt drøm, jeg vil vise deg romprosen. Som du skjønner så er den mer enn det man lot deg se. Mens vi er underveis, på min magiske @Ford3000. Skjønt du tror det vel neppe, vil no' helt utrolig skje. En helt ny KG, det er fantastisk det du ser. Ingen @Ane Rikke, hvor du får gå, og tror du @jukkapalmer @Frøkenfryden: En annen bruker, som troller mer og mer. Her hvor vi glir av sted, i ro og fred, så svever jeg i @Adobyen med deg @Entern: Svever jeg i skyene med damer. @Polly Ester: Et betagende syn, ubeskrivelig herlig, føles @Peanutten og særlig når vi stiger høyt mot @Mysticgirl. Den samme @Cid @TheHairyToothfairy: vær på vakt og følg med. @AliceNextDoor: Som den har vært i tusen innlegg @hjärterdam: du må like det hele @Hoppetaujenta: Men som allikevel, er ny i kveld, fordi jeg nå får jeg hoppe @SVK med deg. @FrankDrebin: En helt ny jobb, @Letharia: I hvert minste framerates @Boetica: En liten tråd ble så stor, @Athena Freyja: som vi sammen får poste i. @Kvakky: og du vil nok forstå at her og nå, deler jeg jo @Kokeplaten min med deg. Lurven: Et forum Frøkenfryden: et forum. Cid: et magisk innlegg Entern: et magisk innlegg Kvakke: og det betyr Boetica: En helt ny tråd @Titania: for deg og meg Basert på denne sangen. Digger det! Du er god! 1
Cid Skrevet 20. juli 2023 #24862 Skrevet 20. juli 2023 Ford3000 skrev (55 minutter siden): Digger det! Du er god! Takk 1 1
Gjest Lurven Skrevet 20. juli 2023 #24863 Skrevet 20. juli 2023 (endret) Episode 618. Sosiopratens ordtak, sitater og visdomsord Om 100 år er @Adobyen glemt Den som @Entern på noe godt @Entern ikke forgjeves Bak skyene er himmelen alltid @Blå knapp En @Nevian er som ingen, to er som ti Bedre med en @Kvakky på hånden, enn ti på taket Det er tross alt bare @jukkapalme en gang i året, påske er det hvert år Man skal ikke skue @Frøkenfryden på kroppshårene Alt kan ikke kjøpes for @Sjokoladepenge Ikke alle @Kokeplater er til matlaging Ikke spis fra @Peanutskålen på utesteder En enslig @FlowahPowah gjør ingen bukett Ikke all @Cider kan drikkes rett fra flaska Slutt å drikke øyeblikkelig om du ser en @Rosakatt Når mannen står opp går @Sola dened Ikke kast @Polly Ester i matavfallet @hjärterdam gir deg ikke alltid flush Han må tidlig kjøres som god @Maskinfører skal bli Endret 20. juli 2023 av Lurven
Entern Skrevet 20. juli 2023 #24864 Skrevet 20. juli 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 618. Sosiopratens ordtak, sitater og visdomsord Om 100 år er @Adobyen glemt Den som @Entern på noe godt @Entern ikke forgjeves Bak skyene er himmelen alltid @Blå knapp En @Nevian er som ingen, to er som ti Bedre med en @Kvakky på hånden, enn ti på taket Det er tross alt bare @jukkapalme en gang i året, påske er det hvert år Man skal ikke skue @Frøkenfryden på kroppshårene Alt kan ikke kjøpes for @Sjokoladepenge Ikke alle @Kokeplater er til matlaging Ikke spis fra @Peanutskålen på utesteder En enslig @FlowahPowah gjør ingen bukett Ikke all @Cider kan drikkes rett fra flaska Slutt å drikke øyeblikkelig om du ser en @Rosakatt Når mannen står opp går @Sola dened Ikke kast @Polly Ester i matavfallet @hjärterdam gir deg ikke alltid flush Han må tidlig kjøres som god @Maskinfører skal bli Kjempebra 😀😀😀👍👍👍 Du er i toppform 😀😀👍👍 1
Gjest Lurven Skrevet 20. juli 2023 #24865 Skrevet 20. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Kjempebra 😀😀😀👍👍👍 Du er i toppform 😀😀👍👍 Har hvilt meg i form
Entern Skrevet 20. juli 2023 #24866 Skrevet 20. juli 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Har hvilt meg i form Beste måte å komme i form på 👍 1
Kvakky Skrevet 20. juli 2023 #24867 Skrevet 20. juli 2023 Lurven skrev (21 minutter siden): Episode 618. Sosiopratens ordtak, sitater og visdomsord Om 100 år er @Adobyen glemt Den som @Entern på noe godt @Entern ikke forgjeves Bak skyene er himmelen alltid @Blå knapp En @Nevian er som ingen, to er som ti Bedre med en @Kvakky på hånden, enn ti på taket Det er tross alt bare @jukkapalme en gang i året, påske er det hvert år Man skal ikke skue @Frøkenfryden på kroppshårene Alt kan ikke kjøpes for @Sjokoladepenge Ikke alle @Kokeplater er til matlaging Ikke spis fra @Peanutskålen på utesteder En enslig @FlowahPowah gjør ingen bukett Ikke all @Cider kan drikkes rett fra flaska Slutt å drikke øyeblikkelig om du ser en @Rosakatt Når mannen står opp går @Sola dened Ikke kast @Polly Ester i matavfallet @hjärterdam gir deg ikke alltid flush Han må tidlig kjøres som god @Maskinfører skal bli Flott 🥳 1
Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2023 #24868 Skrevet 20. juli 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 618. Sosiopratens ordtak, sitater og visdomsord Om 100 år er @Adobyen glemt Den som @Entern på noe godt @Entern ikke forgjeves Bak skyene er himmelen alltid @Blå knapp En @Nevian er som ingen, to er som ti Bedre med en @Kvakky på hånden, enn ti på taket Det er tross alt bare @jukkapalme en gang i året, påske er det hvert år Man skal ikke skue @Frøkenfryden på kroppshårene Alt kan ikke kjøpes for @Sjokoladepenge Ikke alle @Kokeplater er til matlaging Ikke spis fra @Peanutskålen på utesteder En enslig @FlowahPowah gjør ingen bukett Ikke all @Cider kan drikkes rett fra flaska Slutt å drikke øyeblikkelig om du ser en @Rosakatt Når mannen står opp går @Sola dened Ikke kast @Polly Ester i matavfallet @hjärterdam gir deg ikke alltid flush Han må tidlig kjøres som god @Maskinfører skal bli Haha så søt🥰 eg må ikkje dømmast på armholene, når ikkje inn😂 1
Frøkenfryden Skrevet 20. juli 2023 #24869 Skrevet 20. juli 2023 Lurven skrev (1 time siden): Har hvilt meg i form 👍😆
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli 2023 #24870 Skrevet 20. juli 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 618. Sosiopratens ordtak, sitater og visdomsord Om 100 år er @Adobyen glemt Den som @Entern på noe godt @Entern ikke forgjeves Bak skyene er himmelen alltid @Blå knapp En @Nevian er som ingen, to er som ti Bedre med en @Kvakky på hånden, enn ti på taket Det er tross alt bare @jukkapalme en gang i året, påske er det hvert år Man skal ikke skue @Frøkenfryden på kroppshårene Alt kan ikke kjøpes for @Sjokoladepenge Ikke alle @Kokeplater er til matlaging Ikke spis fra @Peanutskålen på utesteder En enslig @FlowahPowah gjør ingen bukett Ikke all @Cider kan drikkes rett fra flaska Slutt å drikke øyeblikkelig om du ser en @Rosakatt Når mannen står opp går @Sola dened Ikke kast @Polly Ester i matavfallet @hjärterdam gir deg ikke alltid flush Han må tidlig kjøres som god @Maskinfører skal bli Cassidy Tvillingene liker denne episoden vi synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Gjest Lurven Skrevet 20. juli 2023 #24871 Skrevet 20. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha så søt🥰 eg må ikkje dømmast på armholene, når ikkje inn😂 *noterer*
Entern Skrevet 20. juli 2023 #24872 Skrevet 20. juli 2023 SOSIALPRATERNE SOM FUGLER SOM KAN OBSERVERES I NORGE @Peanut: knoppsvane @Athena Freyja: purpurhegre @Kvakky: stokkand @Ciaran og Ciara: rødhodeand @Frøkenfryden: taffeland @Hoppetaujenta: sangsvane @Titania: blåmeis @Cid: pungmeis @Lurven: sædgås @jukkapalme: gjerdesmett @Boetica: møller 3
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2023 #24873 Skrevet 20. juli 2023 (endret) Takk....jeg er og blir en vakker grasiøst syngende, svømmende svane. Endret 20. juli 2023 av Hoppetaujenta 2
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli 2023 #24875 Skrevet 20. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Takk....jeg er og blir en vakker grasiøst syngende, svømmende svane. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli 2023 #24876 Skrevet 20. juli 2023 Entern skrev (8 minutter siden): SOSIALPRATERNE SOM FUGLER SOM KAN OBSERVERES I NORGE @Peanut: knoppsvane @Athena Freyja: purpurhegre @Kvakky: stokkand @Ciaran og Ciara: rødhodeand @Frøkenfryden: taffeland @Hoppetaujenta: sangsvane @Titania: blåmeis @Cid: pungmeis @Lurven: sædgås @jukkapalme: gjerdesmett @Boetica: møller Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Entern Skrevet 20. juli 2023 #24877 Skrevet 20. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Takk....jeg er og blir en vakker grasiøst syngende, svømmende svane. Peanut skrev (2 minutter siden): @Entern Dere er så fine begge to 😊😊 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 1
Entern Skrevet 20. juli 2023 #24878 Skrevet 20. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Takk😊😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli 2023 #24879 Skrevet 20. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Dere er så fine begge to 😊😊 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli 2023 #24880 Skrevet 20. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Takk😊😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå