Entern Skrevet 19. juli 2023 #24821 Skrevet 19. juli 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Ja men det er ingen andre som vil Du får trøste deg med Milkey Milkey Papi sangen da vettu 😉🤪 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli 2023 #24822 Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Er en del twerkedamer i video’n.🤪🤣 Entern skrev (1 minutt siden): Du får trøste deg med Milkey Milkey Papi sangen da vettu 😉🤪 1
Gjest Lurven Skrevet 19. juli 2023 #24823 Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Du får trøste deg med Milkey Milkey Papi sangen da vettu 😉🤪 Det hjelper en del. Er en slags terapi for meg
Gjest Boetica Skrevet 19. juli 2023 #24824 Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (37 minutter siden): Milkey Milkey Papi @Kvakky: «Lurvææææææææn! Sætt no påååå no musikk så æ fær musikk til arbe sjøøøøøøøøø» @Lurven: «Je finn ittno bra mussikk i denna CD samlinga våres je a ma» @Kvakky: «Jammen sætt på tæææææævæææææ’n da Lurvæææææææææn» @Lurven: «Okei, da slær je på MTV je a ma» Milkey Milkey Papi @Cid: «I dun get dis milkey milkey thang. Whut dat all about?» … @Mysticgirl: *danser*💃 @Cid: @Boetica: Milkey milkey papi! Milkey milkey papi! Whiteking papi! @jukkapalme: U da perfect boi U so perfect boi Me and u 4ever Me want u 4ever Obsessed by u 4ever U da perfect boi U so perfect boi Milkey whiteking papi @Boetica: Milkey milkey papi! Milkey milkey papi! Whiteking papi! Sweet lord have merchy Merchy merchy merchy Merchy merchy merchy Milkey milkey papi! Milkey milkey papi! Whiteking papi! @Mysticgirl: danser💃 @Cid: danser🕺 @Kvakky: danser @Lurven: danser @Lorieen: Staaaaaaaaay With meeeeeee U beloooooong With meeeeee @Frøkenfryden: U da whiteking papi All them Girls wanna milk ya Milkey milkey milkey U da whiteking papi All them girls want dat milk Want dat milk off whiteking Whiteking papi U bring da merchy Them Girls want dat merchy Whiteking papi Got dat merchy U da whiteking papi @Lorieen: Staaaaaaaaaay With meeeeeee U belooooong With meeeeeeee @Boetica: Milkey milkey papi! Milkey milkey papi! Whiteking papi! Sweet lord have merchy! Merchy merchy merchy! Merchy merchy merchy! Milkey milkey papi! Milkey milkey papi! Whiteking papi! @Kvakky: «æ måååå ha merchy😍» @Lurven: «masse masse merchy🤩» @Boetica: Milkey milkey papi! Milkey milkey papi! Whiteking papi! Sweet lord have merchy! Merchy merchy merchy! Merchy merchy merchy! Milkey milkey papi! Milkey milkey papi! Whiteking papi! @Cid: «I like totally get it now🥰» @Frøkenfryden: Milkey milkey papi! @jukkapalme: Milkey milkey papi! @Boetica: Whiteking papi! @Hoppetaujenta: Milkey milkey papi! @Ciaran og Ciara: Milkey milkey papi! @SVK: Whiteking papi! @Athena Freyja: Milkey milkey papi! @Maskinfører: Milkey milkey papi! @CAPS LOCK: WHITEKING PAPI! @Frøkenfryden: Everyone… Stay milkey… Peace y’all. …. @Kvakky: «Æææææææ må haaaa sånn dærran merchy æææææ sjøøøøø Lurvæææææææn🤩» @Lurven: «Da dræg je vel ner på BilTema en tur je da😅» @Kvakky:»nææææææææi æææææ må på Strømstaaaad, på Strømstaaaaad Lurvææææææn🤨» @Lurven: «uffa meg😞» Legendarisk rap 😍👏
Entern Skrevet 19. juli 2023 #24825 Skrevet 19. juli 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Legendarisk rap 😍👏 Tusen takk 😊 1
Entern Skrevet 19. juli 2023 #24826 Skrevet 19. juli 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Det hjelper en del. Er en slags terapi for meg Jeg får lage noen flere lurve-terapi sanger etterhvert 😊 1
Cid Skrevet 19. juli 2023 #24827 Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Du får trøste deg med Milkey Milkey Papi sangen da vettu 😉🤪 Milkaway. 1
Gjest Lurven Skrevet 19. juli 2023 #24828 Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg får lage noen flere lurve-terapi sanger etterhvert 😊 Bra du holder liv i såpen. Er litt tom for ideer selv
Cid Skrevet 19. juli 2023 #24829 Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Er en del twerkedamer i video’n.🤪🤣 Første twerkedamen jeg så/hørte om var Miley Cyrus. 1
Cid Skrevet 19. juli 2023 #24830 Skrevet 19. juli 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Bra du holder liv i såpen. Er litt tom for ideer selv Jeg er ikke liv nok?:p Neida 😆 2
Entern Skrevet 19. juli 2023 #24831 Skrevet 19. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Milkaway. Håper du likte såpen selv om rollen din i den er litt teit kanskje men du spurte så mye om milkey milkey🤪🤣 Cid skrev (Akkurat nå): Første twerkedamen jeg så/hørte om var Miley Cyrus. Jeg så nok noen twerkedamer før henne men husker ikke hvem eller hvor 😅 1
Cid Skrevet 19. juli 2023 #24832 Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Håper du likte såpen selv om rollen din i den er litt teit kanskje men du spurte så mye om milkey milkey🤪🤣 Jeg så nok noen twerkedamer før henne men husker ikke hvem eller hvor 😅 Jeg er født teit men ble feit seinere 🤓 2
Gjest Lurven Skrevet 19. juli 2023 #24833 Skrevet 19. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke liv nok?:p Neida 😆 Du er ikke @liv Du er @under @liv
Entern Skrevet 19. juli 2023 #24834 Skrevet 19. juli 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Bra du holder liv i såpen. Er litt tom for ideer selv Er først og fremst Cid som holder liv i såpen egentlig 😊 Jeg har ikke så mange idéer som han 😊 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke liv nok?:p Neida 😆 1
Entern Skrevet 19. juli 2023 #24835 Skrevet 19. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg er født teit men ble feit seinere 🤓 🤣🤣🤣 1
Gjest Lurven Skrevet 19. juli 2023 #24836 Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Er først og fremst Cid som holder liv i såpen egentlig 😊 Jeg har ikke så mange idéer som han 😊 Ja @Cid er god
Cid Skrevet 19. juli 2023 #24837 Skrevet 19. juli 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Du er ikke @liv Du er @under @liv Dette var ganske komisk med tanke på den scenen med hun skuespilleren i starten av American Pie 3 😂 1
Cid Skrevet 19. juli 2023 #24838 Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Er først og fremst Cid som holder liv i såpen egentlig 😊 Jeg har ikke så mange idéer som han 😊 Lurven skrev (Akkurat nå): Ja @Cid er god Dere er like god minst 1
Gjest Lurven Skrevet 19. juli 2023 #24839 Skrevet 19. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Dette var ganske komisk med tanke på den scenen med hun skuespilleren i starten av American Pie 3 😂 Har ikke sett den
Cid Skrevet 19. juli 2023 #24840 Skrevet 19. juli 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Har ikke sett den Anbefaler de 3 første, de er lurve filmer 😄 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå