Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2023 #24781 Skrevet 16. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Når hun var med i en juleepisode av Dr. Who måtte hun stå på en kasse når hun skulle kysse David Tennant 😘🥰 Nåååh😌💛 Selv anbefaler jeg trapper!🤠
Entern Skrevet 16. juli 2023 #24782 Skrevet 16. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nåååh😌💛 Selv anbefaler jeg trapper!🤠 Det var en fin men trist episode🥲 Trapper notert!😀 2
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2023 #24783 Skrevet 16. juli 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det var en fin men trist episode🥲 Trapper notert!😀 Ååå😢 Man kan også finne lave menn. Jeg lyktes ikke med noen av de🥹 1
Entern Skrevet 16. juli 2023 #24784 Skrevet 16. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ååå😢 Man kan også finne lave menn. Jeg lyktes ikke med noen av de🥹 Ikke den aller tristeste da 🥲 Lave menn er en sånn art jeg ikke forstår selv om jeg har et par kompiser som er lave menn. Vel strengt tatt bare en som er skikkelig lav, ca 160. Og noen sånn halvlave rundt 170. Også en fetter på 150!!! Som liker litt eldre jenter (han er i 30-åra) 😉 Men har venninner som er under 160 da 😀 og en kul kusine på ca 150 som bedriver ekstremsport 😎 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juli 2023 #24785 Skrevet 16. juli 2023 Entern skrev (4 timer siden): DAGENS RIM (inneholder masse tull) OM SOSIALPRATERNE @Frøkenfryden har vondt i sine tær, @Cid han ber på sine knær. @Peanut går i franske moteklær, @Lurven foretrekker lakk og lær. @Ciaran og Ciara er ute og plukker bær, da er @Maskinfører gjerne også nær. @Kvakky er kylling og ikke stær, @Boetica har humor som er sær. @Hoppetaujenta er oss alle kjær, @jukkapalme er vi glade for er her. Cassidy Tvillingene synes at dette er et fantastisk og flott rim.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Entern Skrevet 16. juli 2023 #24786 Skrevet 16. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er et fantastisk og flott rim.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 Takk💚💚 1
Frøkenfryden Skrevet 16. juli 2023 #24787 Skrevet 16. juli 2023 Entern skrev (19 minutter siden): Ikke den aller tristeste da 🥲 Lave menn er en sånn art jeg ikke forstår selv om jeg har et par kompiser som er lave menn. Vel strengt tatt bare en som er skikkelig lav, ca 160. Og noen sånn halvlave rundt 170. Også en fetter på 150!!! Som liker litt eldre jenter (han er i 30-åra) 😉 Men har venninner som er under 160 da 😀 og en kul kusine på ca 150 som bedriver ekstremsport 😎 Noen kvinner som MÅ ha høye menn kan jo syns det er litt bortkasta at jeg tok det, kunne jo hatt en på 1.50 og vært lavere likevel. Haha😂 haha! Vel vel, jeg får huske på din kule fetter Vinni hvis verden min skulle skjære seg😁🥹 oi så kult! Liten nett kropp er kanskje praktisk på sånt! Lett å Ha styr på😃 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juli 2023 #24788 Skrevet 16. juli 2023 Entern skrev (6 minutter siden): Takk💚💚 1
Entern Skrevet 16. juli 2023 #24789 Skrevet 16. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Noen kvinner som MÅ ha høye menn kan jo syns det er litt bortkasta at jeg tok det, kunne jo hatt en på 1.50 og vært lavere likevel. Haha😂 haha! Vel vel, jeg får huske på din kule fetter Vinni hvis verden min skulle skjære seg😁🥹 oi så kult! Liten nett kropp er kanskje praktisk på sånt! Lett å Ha styr på😃 Ja han er en ganske kul fyr 😊 Hun er kjempekul 😎 har hoppet masse i fallskjerm, og en del beslektet bl.a. 🪂 og veldig god i standard idrett og🧗🏽♀️🏃🏽♀️ 1
Gjest Boetica Skrevet 16. juli 2023 #24790 Skrevet 16. juli 2023 Entern skrev (6 timer siden): DAGENS RIM (inneholder masse tull) OM SOSIALPRATERNE @Frøkenfryden har vondt i sine tær, @Cid han ber på sine knær. @Peanut går i franske moteklær, @Lurven foretrekker lakk og lær. @Ciaran og Ciara er ute og plukker bær, da er @Maskinfører gjerne også nær. @Kvakky er kylling og ikke stær, @Boetica har humor som er sær. @Hoppetaujenta er oss alle kjær, @jukkapalme er vi glade for er her. 😅 herlig stev, jeg tramper takten 😄
Maskinfører Skrevet 16. juli 2023 #24791 Skrevet 16. juli 2023 Entern skrev (6 timer siden): DAGENS RIM (inneholder masse tull) OM SOSIALPRATERNE @Frøkenfryden har vondt i sine tær, @Cid han ber på sine knær. @Peanut går i franske moteklær, @Lurven foretrekker lakk og lær. @Ciaran og Ciara er ute og plukker bær, da er @Maskinfører gjerne også nær. @Kvakky er kylling og ikke stær, @Boetica har humor som er sær. @Hoppetaujenta er oss alle kjær, @jukkapalme er vi glade for er her. Denne var fin og morsom @Entern takk takk for omtale 2
Entern Skrevet 17. juli 2023 #24792 Skrevet 17. juli 2023 Boetica skrev (8 timer siden): 😅 herlig stev, jeg tramper takten 😄 Maskinfører skrev (8 timer siden): Denne var fin og morsom @Entern takk takk for omtale Glad dere likte den😊😊 2
Gjest Lurven Skrevet 18. juli 2023 #24794 Skrevet 18. juli 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Mulig jeg må do some sopey i helga🤠 Do soap , not dope
Frøkenfryden Skrevet 18. juli 2023 #24795 Skrevet 18. juli 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Do soap , not dope Fengselsslagord?😲
Gjest Lurven Skrevet 18. juli 2023 #24796 Skrevet 18. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Fengselsslagord?😲 😄 If you drop, dont bend over to pick it up
Entern Skrevet 18. juli 2023 #24797 Skrevet 18. juli 2023 Lurven skrev (10 minutter siden): Do soap , not dope Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Fengselsslagord?😲 Lurvens slagord når han er i fengsel, han får mange venner der for å si det sånn. Merk jeg sa er ikke sitter, han sitter ikke så mye når han er i fengsel 😉😜 1
Gjest Lurven Skrevet 18. juli 2023 #24798 Skrevet 18. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Lurvens slagord når han er i fengsel, han får mange venner der for å si det sånn. Merk jeg sa er ikke sitter, han sitter ikke så mye når han er i fengsel 😉😜 Står bak for det meste
Cid Skrevet 18. juli 2023 #24799 Skrevet 18. juli 2023 @Lurven: La oss dele en våt drøm, jeg vil vise deg romprosen. Som du skjønner så er den mer enn det man lot deg se. Mens vi er underveis, på min magiske @Ford3000. Skjønt du tror det vel neppe, vil no' helt utrolig skje. En helt ny KG, det er fantastisk det du ser. Ingen @Ane Rikke, hvor du får gå, og tror du @jukkapalmer @Frøkenfryden: En annen bruker, som troller mer og mer. Her hvor vi glir av sted, i ro og fred, så svever jeg i @Adobyen med deg @Entern: Svever jeg i skyene med damer. @Polly Ester: Et betagende syn, ubeskrivelig herlig, føles @Peanutten og særlig når vi stiger høyt mot @Mysticgirl. Den samme @Cid @TheHairyToothfairy: vær på vakt og følg med. @AliceNextDoor: Som den har vært i tusen innlegg @hjärterdam: du må like det hele @Hoppetaujenta: Men som allikevel, er ny i kveld, fordi jeg nå får jeg hoppe @SVK med deg. @FrankDrebin: En helt ny jobb, @Letharia: I hvert minste framerates @Boetica: En liten tråd ble så stor, @Athena Freyja: som vi sammen får poste i. @Kvakky: og du vil nok forstå at her og nå, deler jeg jo @Kokeplaten min med deg. Lurven: Et forum Frøkenfryden: et forum. Cid: et magisk innlegg Entern: et magisk innlegg Kvakke: og det betyr Boetica: En helt ny tråd @Titania: for deg og meg Basert på denne sangen. 3 4
Ciaran og Ciara Skrevet 18. juli 2023 #24800 Skrevet 18. juli 2023 Cid skrev (17 minutter siden): @Lurven: La oss dele en våt drøm, jeg vil vise deg romprosen. Som du skjønner så er den mer enn det man lot deg se. Mens vi er underveis, på min magiske @Ford3000. Skjønt du tror det vel neppe, vil no' helt utrolig skje. En helt ny KG, det er fantastisk det du ser. Ingen @Ane Rikke, hvor du får gå, og tror du @jukkapalmer @Frøkenfryden: En annen bruker, som troller mer og mer. Her hvor vi glir av sted, i ro og fred, så svever jeg i @Adobyen med deg @Entern: Svever jeg i skyene med damer. @Polly Ester: Et betagende syn, ubeskrivelig herlig, føles @Peanutten og særlig når vi stiger høyt mot @Mysticgirl. Den samme @Cid @TheHairyToothfairy: vær på vakt og følg med. @AliceNextDoor: Som den har vært i tusen innlegg @hjärterdam: du må like det hele @Hoppetaujenta: Men som allikevel, er ny i kveld, fordi jeg nå får jeg hoppe @SVK med deg. @FrankDrebin: En helt ny jobb, @Letharia: I hvert minste framerates @Boetica: En liten tråd ble så stor, @Athena Freyja: som vi sammen får poste i. @Kvakky: og du vil nok forstå at her og nå, deler jeg jo @Kokeplaten min med deg. Lurven: Et forum Frøkenfryden: et forum. Cid: et magisk innlegg Entern: et magisk innlegg Kvakke: og det betyr Boetica: En helt ny tråd @Titania: for deg og meg Basert på denne sangen. Cassidy Tvillingene synes at dette var skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå