Gå til innhold

KG såpeopera

Gjest lurven

Anbefalte innlegg

Gjest lurven
Cid skrev (1 minutt siden):

Du kan med andre ord gjøre to damer gravid samtid

Nei de andre hodene er sterile 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Athena Catalina
lurven skrev (18 minutter siden):

Episode 84

Alle var klare for en ny uke 

@Frøkenfryden hadde dratt til Danmark, måtte bare vekk etter den svært så utmattende konferansen.

Hun skulle kose seg og mate Frantzen med ananas.

@Peanut hadde allerde spist en kilo sukker, hun visste hun burde gjort noe med sukkeravhengigheten sin, men hun hadde misset konferansen men håpet å få vært med neste år.

@Adobyen hadde også spist mye, hele 5 kilo kylling . @KvakkekyllingenKunne ikke tro at det gikk an og fryktet for livet.

@Blå knapp hadde endelig blitt kvitt avhengigheten sin av å trykke på knapper med andre farger enn blå, og nå ville hun bare ha hjelp av @Sjokoladepenge til å bli kvitt avhengigheten sin av sjokolade.

@AliceNextDoor hadde bakt pavlova og fått seg hund, hun ville prøve et eksperiment som hun skulle kalle pavlovas hunder 

@TheHairyToothfairy hadde ingen hørt fra på lenge, han lå sikkert å sov et sted.

To som nesten aldri sov var @Titania og @Cid er de egentlig vampyrer?

@Entern hadde endelig kommet seg hjem til sitt elendige boforhold etter turen på byen, og han var sulten og bestemte seg for å grille en grandis rett på hovedkabelen som sto rett ut fra sikringsskapet.

I mellomtiden slet @DundreMilfin fortsatt, hun hadde fortsatt ikke innrømmet for seg selv at hun hadde vært dildoavhengig lenger enn hun kunne huske.

I følge @Frøkenfryden var det en del fortrengelse inne i bildet og hun hadde satt opp en ny time til henne etter ferien.

Et annet sted i landet fikk @Athena Catalina et akutt anfall av trypofosi da hun skulle spise jordbær

I en helt annen verdensdel hadde @AttilaTheHun vært mzungu på safari og blant annet lekt med en krokodille 

😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AttilaTheHun skrev (9 minutter siden):

Kanskje fortsette historien til en annen, så det blir noe unikt? 

God ide 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (23 minutter siden):

Episode 84

@Frøkenfryden hadde dratt til Danmark, måtte bare vekk etter den svært så utmattende konferansen.

@Peanut hadde allerde spist en kilo sukker, hun visste hun burde gjort noe med sukkeravhengigheten sin, men hun hadde misset konferansen men håpet å få vært med neste år.

@Adobyen hadde også spist mye, hele 5 kilo kylling . @KvakkekyllingenKunne ikke tro at det gikk an og fryktet for livet.

@Blå knapp hadde endelig blitt kvitt avhengigheten sin av å trykke på knapper med andre farger enn blå, og nå ville hun bare ha hjelp av @Sjokoladepenge til å bli kvitt avhengigheten sin av sjokolade.

@AliceNextDoor hadde bakt pavlova og fått seg hund, hun ville prøve et eksperiment som hun skulle kalle pavlovas hunder 

@TheHairyToothfairy hadde ingen hørt fra på lenge, han lå sikkert å sov et sted.

@Entern hadde endelig kommet seg hjem til sitt elendige boforhold etter turen på byen, og han var sulten og bestemte seg for å grille en grandis rett på hovedkabelen som sto rett ut fra sikringsskapet.

I mellomtiden slet @DundreMilfin fortsatt, hun hadde fortsatt ikke innrømmet for seg selv at hun hadde vært dildoavhengig lenger enn hun kunne huske.

I følge @Frøkenfryden var det en del fortrengelse inne i bildet og hun hadde satt opp en ny time til henne etter ferien.

Et annet sted i landet fikk @Athena Catalina et akutt anfall av trypofosi da hun skulle spise jordbær

I en helt annen verdensdel hadde @AttilaTheHun vært mzungu på safari og blant annet lekt med en krokodille 

@Titania er vampyr i Titanic mens jeg dro hjem og feis på David Feiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (1 time siden):

Episode 84

🤣

Du er så flink til å skrive episoder, @lurven! :ler2: 👏🏼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Haha fikk mer likes her enn på episoden min 😅 kanskje jeg skal holde meg til kortere episoder heller fremover, og eventuelt dele opp og poste neste del i fremtiden 

Livet er fullt av verdifulle ting uten likes..😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (31 minutter siden):

Men det betyr noe siden man liker det man liker :) Men det går greit hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Blå knapp skrev (1 time siden):

🤣

Du er så flink til å skrive episoder, @lurven! :ler2: 👏🏼

Takk, har ikke vært helt fornøyd med alle episoden sjøl men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (5 timer siden):

Og drekke på jobben si

Prøver ikke drikke noe særlig mer, men det går ikke alltid slik. Skulle jeg forholde meg til sånne apekatter hele tiden så hadde det nok gått fra en avhengighet til et nødvendig onde.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Var ikke det 6969?

Du blander det litt med ehmm.. lagingen av dem😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (4 timer siden):

Det er ikke slik at jeg føler at likes er det viktigste i livet bare fordi jeg nevnte det her, alt i livet mitt er viktigere enn nettet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke slik at jeg føler at likes er det viktigste i livet bare fordi jeg nevnte det her, alt i livet mitt er viktigere enn nettet 

Det trodde jeg heller ikke! Noen ganger er det nok litt tilfeldigheter her også, f eks når tråden fylles fort så misses nok noen innlegg for noen. Jeg satte pris på jobben din i alle fall!! 🙂👍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Det trodde jeg heller ikke! Noen ganger er det nok litt tilfeldigheter her også, f eks når tråden fylles fort så misses nok noen innlegg for noen. Jeg satte pris på jobben din i alle fall!! 🙂👍

Unnskyld om jeg oppfører meg rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld om jeg oppfører meg rart

Det gjør du ikke 😊

Evt. oppfører vi oss rart hele gjengen 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...