Entern Skrevet 15. juli 2023 #24681 Skrevet 15. juli 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Såpe ala 1890: Sakfører @Entern besvangret kjøkkenpiken. Tør ikke foreslå hvem den stakkars kjøkkenpiken er… Er ikke så viktig, hun dauer bare likevel ☠️ 1
Gjest Boetica Skrevet 15. juli 2023 #24682 Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Er ikke så viktig, hun dauer bare likevel ☠️ 😂😂
Entern Skrevet 15. juli 2023 #24683 Skrevet 15. juli 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): 😂😂 Men hvem er den intelligente og selvstendige overklassepiken som går egne veier, bare for å mislykkes i alt pga det grusomme samfunnet og dø alene av syfilis i en grøft!? 1
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2023 #24684 Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Men hvem er den intelligente og selvstendige overklassepiken som går egne veier, bare for å mislykkes i alt pga det grusomme samfunnet og dø alene av syfilis i en grøft!? Jeg føler meg slik innimellom😂
Entern Skrevet 15. juli 2023 #24685 Skrevet 15. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg føler meg slik innimellom😂 Da kan det være deg😭😭😭😭😭 Hvem er den progressive og liberale idealisten som når det kommer til stykket er like egoistisk, fordomsfull og fæl som alle andre?😁 1
Gjest Boetica Skrevet 15. juli 2023 #24686 Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Men hvem er den intelligente og selvstendige overklassepiken som går egne veier, bare for å mislykkes i alt pga det grusomme samfunnet og dø alene av syfilis i en grøft!? Ja nå er det opp til deg ☺️
Gjest Boetica Skrevet 15. juli 2023 #24687 Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Da kan det være deg😭😭😭😭😭 Hvem er den progressive og liberale idealisten som når det kommer til stykket er like egoistisk, fordomsfull og fæl som alle andre?😁 Og hvem er den obligatoriske feite grossereren?
Entern Skrevet 15. juli 2023 #24688 Skrevet 15. juli 2023 Boetica skrev (1 minutt siden): Ja nå er det opp til deg ☺️ Tror ikke jeg tør lage en så slem og fæl såpe. 🥲 Boetica skrev (Akkurat nå): Og hvem er den obligatoriske feite grossereren? @Cid?🙃 1
Gjest Boetica Skrevet 15. juli 2023 #24689 Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Tror ikke jeg tør lage en så slem og fæl såpe. 🥲 @Cid?🙃 Naturalistisk såpe, pliiis 😂
Gjest Lurven Skrevet 15. juli 2023 #24690 Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (1 time siden): Uff da 😅 I rimene mine blander jeg litt fakta (du bor på gård) og fiksjon (i virkeligheten er @Lurven avholdsmenneske) Åsså er jeg ikke så morsom som dere tror
Gjest Lurven Skrevet 15. juli 2023 #24691 Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (18 minutter siden): Eller tatt en tidsreise tilbake til 1890 🧐 Jeg hadde en såpe episode fra 1923 tidligere i år
Entern Skrevet 15. juli 2023 #24692 Skrevet 15. juli 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Naturalistisk såpe, pliiis 😂 Ok så lenge ingen rapporterer den 😱😱😱😱😱😱😱 1
Entern Skrevet 15. juli 2023 #24693 Skrevet 15. juli 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Jeg hadde en såpe episode fra 1923 tidligere i år Jeg tror jeg var fraværende da 1
Gjest Boetica Skrevet 15. juli 2023 #24694 Skrevet 15. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ok så lenge ingen rapporterer den 😱😱😱😱😱😱😱 Det er bare å legge skylden på samfunnssystemet 😇
Entern Skrevet 15. juli 2023 #24695 Skrevet 15. juli 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Det er bare å legge skylden på samfunnssystemet 😇 Sant🤣🤣🤣🤣🤣🤣 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli 2023 #24696 Skrevet 15. juli 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Det er bare å legge skylden på samfunnssystemet 😇 🤣🤣👍👍 1
Gjest Lurven Skrevet 15. juli 2023 #24697 Skrevet 15. juli 2023 Episode 614 I et paralelt univers Det var 45 januar i det herrens år 3045 Grønn snø lavet ned, og @Sola de var gått ned bak vertikalen @Mysticgirl var på vei til B-hus for å ta infralyd, hun kom fra fattige kår og hadde ikke råd til å dra Ahus. Dette var 56 gangen hun skulle få en @Cid, hun var nesten sikker på det var @Titania som var moren denne gangen, hun ble tatt i mot med åpne tentakler av @Dr. A. Kula. Selve infralydundersøkelsen var det @Frøkenfryden som sto for. Eg kan se på tentaklane at du ska få ein gut sa ho. ( gutter har en tentakkel mer enn jenter) Det går fint sa @Mysticgirl , jeg har hatt mange gutter inni meg før så. Vi veit det sa @Adobyen I det han kastet henne ut av vinduet, der @TheHairyToothfairy ventet i en flyvende @Ford3000 Jeg skal kjøre deg til fødestua sa han. Hun tittet ned på verden under der de suste avgårde mot fødestuen. Der nede kunne hun se en @Rosakatt og en @jukkapalme. Endelig var de fremme, hun ga sjåføren 1557843 millioner @Sjokoladepenger Bare legg deg godt til rette og spre @Leppefisken slik som du pleier så skal vi nok få få ut ungen sa @Boetica. Hun ga fra seg noen @Kvakky lyder og pressa ut en gutt som var liten som en @Peanut. Han ble straks pakket inn i @Polly Ester og @StinkySocks. Hva skal barnet hete spurte @Entern høytidelig. Han skal lyde navnet @Donald Trump etter sin far sa hun gråtende.
Entern Skrevet 15. juli 2023 #24698 Skrevet 15. juli 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Episode 614 I et paralelt univers Det var 45 januar i det herrens år 3045 Grønn snø lavet ned, og @Sola de var gått ned bak vertikalen @Mysticgirl var på vei til B-hus for å ta infralyd, hun kom fra fattige kår og hadde ikke råd til å dra Ahus. Dette var 56 gangen hun skulle få en @Cid, hun var nesten sikker på det var @Titania som var moren denne gangen, hun ble tatt i mot med åpne tentakler av @Dr. A. Kula. Selve infralydundersøkelsen var det @Frøkenfryden som sto for. Eg kan se på tentaklane at du ska få ein gut sa ho. ( gutter har en tentakkel mer enn jenter) Det går fint sa @Mysticgirl , jeg har hatt mange gutter inni meg før så. Vi veit det sa @Adobyen I det han kastet henne ut av vinduet, der @TheHairyToothfairy ventet i en flyvende @Ford3000 Jeg skal kjøre deg til fødestua sa han. Hun tittet ned på verden under der de suste avgårde mot fødestuen. Der nede kunne hun se en @Rosakatt og en @jukkapalme. Endelig var de fremme, hun ga sjåføren 1557843 millioner @Sjokoladepenger Bare legg deg godt til rette og spre @Leppefisken slik som du pleier så skal vi nok få få ut ungen sa @Boetica. Hun ga fra seg noen @Kvakky lyder og pressa ut en gutt som var liten som en @Peanut. Han ble straks pakket inn i @Polly Ester og @StinkySocks. Hva skal barnet hete spurte @Entern høytidelig. Han skal lyde navnet @Donald Trump etter sin far sa hun gråtende. Kjempebra 😁😁😁 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juli 2023 #24699 Skrevet 15. juli 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Episode 614 I et paralelt univers Det var 45 januar i det herrens år 3045 Grønn snø lavet ned, og @Sola de var gått ned bak vertikalen @Mysticgirl var på vei til B-hus for å ta infralyd, hun kom fra fattige kår og hadde ikke råd til å dra Ahus. Dette var 56 gangen hun skulle få en @Cid, hun var nesten sikker på det var @Titania som var moren denne gangen, hun ble tatt i mot med åpne tentakler av @Dr. A. Kula. Selve infralydundersøkelsen var det @Frøkenfryden som sto for. Eg kan se på tentaklane at du ska få ein gut sa ho. ( gutter har en tentakkel mer enn jenter) Det går fint sa @Mysticgirl , jeg har hatt mange gutter inni meg før så. Vi veit det sa @Adobyen I det han kastet henne ut av vinduet, der @TheHairyToothfairy ventet i en flyvende @Ford3000 Jeg skal kjøre deg til fødestua sa han. Hun tittet ned på verden under der de suste avgårde mot fødestuen. Der nede kunne hun se en @Rosakatt og en @jukkapalme. Endelig var de fremme, hun ga sjåføren 1557843 millioner @Sjokoladepenger Bare legg deg godt til rette og spre @Leppefisken slik som du pleier så skal vi nok få få ut ungen sa @Boetica. Hun ga fra seg noen @Kvakky lyder og pressa ut en gutt som var liten som en @Peanut. Han ble straks pakket inn i @Polly Ester og @StinkySocks. Hva skal barnet hete spurte @Entern høytidelig. Han skal lyde navnet @Donald Trump etter sin far sa hun gråtende. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Frøkenfryden Skrevet 15. juli 2023 #24700 Skrevet 15. juli 2023 Lurven skrev (13 minutter siden): Episode 614 I et paralelt univers Det var 45 januar i det herrens år 3045 Grønn snø lavet ned, og @Sola de var gått ned bak vertikalen @Mysticgirl var på vei til B-hus for å ta infralyd, hun kom fra fattige kår og hadde ikke råd til å dra Ahus. Dette var 56 gangen hun skulle få en @Cid, hun var nesten sikker på det var @Titania som var moren denne gangen, hun ble tatt i mot med åpne tentakler av @Dr. A. Kula. Selve infralydundersøkelsen var det @Frøkenfryden som sto for. Eg kan se på tentaklane at du ska få ein gut sa ho. ( gutter har en tentakkel mer enn jenter) Det går fint sa @Mysticgirl , jeg har hatt mange gutter inni meg før så. Vi veit det sa @Adobyen I det han kastet henne ut av vinduet, der @TheHairyToothfairy ventet i en flyvende @Ford3000 Jeg skal kjøre deg til fødestua sa han. Hun tittet ned på verden under der de suste avgårde mot fødestuen. Der nede kunne hun se en @Rosakatt og en @jukkapalme. Endelig var de fremme, hun ga sjåføren 1557843 millioner @Sjokoladepenger Bare legg deg godt til rette og spre @Leppefisken slik som du pleier så skal vi nok få få ut ungen sa @Boetica. Hun ga fra seg noen @Kvakky lyder og pressa ut en gutt som var liten som en @Peanut. Han ble straks pakket inn i @Polly Ester og @StinkySocks. Hva skal barnet hete spurte @Entern høytidelig. Han skal lyde navnet @Donald Trump etter sin far sa hun gråtende. Haha! Leppefisken er velkommen som nykommer😂 Herlig story! Du er tilbake🥳🥳🥳 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå